Prace budowlane dotyczące infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace budowlane dotyczące infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-30
  • ZamawiającyMiasto Jasło
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00457850
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace budowlane dotyczące infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace budowlane dotyczące infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1819b653-7c36-4a37-b450-cfe11cd9b9e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Prace budowlane dotyczące infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,173212,b718b9ed40cf35597faf1b7ea07ddff9.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash – flash player – dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI..
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis. opendocument. Spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.35.2.2024:2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I -- Prace budowlane dotyczące infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. ul. ks. Piotra Skargi 10, 38-200 Jasło.
PRZEDMIOT ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO
Budowa bieżni lekkoatletycznej
Budowa skoczni do skoku w dal i trójskoku
Budowa rzutni do pchnięcia kulą

Zakres obejmuje budowę bieżni prostej 4-torowej 4x1,22m na 100 m (łączna długość 114m), skoczni do skoku i trójskoku zakończoną zeskocznią z piasku wymiarach 2,75 x 8,0 m, oraz rzutni do pchnięcia kulą. Bieżnia oraz skocznia w dal posiadać ma nawierzchnie sztuczną poliuretanową.

Minimalne parametry konstrukcji podbudowy pod nawierzchnię syntetyczną (warstwy od
góry):
- warstwa wyrównująca kruszywo łamane (kliniec) stabilizowane mechanicznie frakcja 2-
8mm – warstwa zagęszczająca warstwę podbudowy – gr. min. 5 cm,
- warstwa zagęszczająca kruszywo łamane (kliniec) stabilizowane mechanicznie frakcja 4 –
31,5mm - grubość min. 5cm
- warstwa konstrukcyjna tłuczeń frakcja 31,5 - 63mm, gr. min. 15cm stabilizowana
mechanicznie i wyprofilowana ze spadkiem 0,5%
- podsypka z pospółki stabilizowanej mechanicznie Is>0,95 – min. 15 cm – warstwa
seperacyjna odprowadzającą wodę,
- geowłóknina separacyjna – geowłóknina wywinięta krawędziowo na bokach w celu ochrony
bocznej kruszywa,
- geowłóknina o parametrach min:
wytrzymałość wzdłuż/wszerz pasma – min 15/15 kN/m
odporność na przebicie (CBR) – min 2000 N
wodoprzepuszczalność – min 65 l/m2/s
masa - 180 g/m2
- grunt rodzimy, nasyp – grunt wyprofilowany i zagęszczony, warstwa gruntu wyprofilowana
w spadku w kierunku do drenażu.

Charakterystyka nawierzchni.
Zastosować kolorystykę:
pole główne - kolor pomarańczowy lub ceglany,
linie malowane w kolorze: białym (układ oraz szerokość zgodnie z przepisami).
Założona kolorystyka jest przykładowa, ostateczny wygląd boiska należy uzgodnić z
Inwestorem przed zamówieniem materiałów, stosować barwy o wysokiej odporności na
działanie UV.
Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr.13mm (10+3mm) na warstwie elastycznej ET
(podbudowa dynamiczna) syntetyczna gr. 35mm wykonana z mieszaniny kruszywa
kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym zgodnie z kartą
techniczną producenta.
Zastosowana nawierzchnia powinna posiadać następujące dokumenty:
- Certyfikat IAAF (Międzynarodowy Związek Lekkiej Atletyki)
- Atest Higieniczny PZH,
- Rekomendację ITB,
- Deklarację zgodności z normą PN-EN 14877
- Kartę techniczną systemu,
- Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni.
Pozostałe parametry opisano w Projekcie Zagospodarowania Działki oraz SST - Załącznik nr 4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

37424000-6 - Sprzęt do skoków gimnastycznych

37415000-0 - Sprzęt lekkoatletyczny

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 przy
ul. Czackiego 2, 38-200 Jasło

PRZEDMIOT ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO
Budowa boiska wielofunkcyjnego.
Wykonanie ogrodzenia wys. 4,1 m
Wykonanie piłkochwytów o wys. 6m

UWAGA! Wycinka 1 szt. drzewa

Boisko wielofunkcyjne w którego skład wchodzą:
- boisko do piłki nożnej – 27,00 x 18,00m
- boisko od piłki ręcznej – 27,00 x 18,00m
- boisko do siatkówki – 18,00 x 9,00m (pełnowymiarowe)
- boisko do badmintona – 13,40 x 6,10m (pełnowymiarowe)
- boisko do koszykówki –28,10 x 15,10m (pełnowymiarowe)
Minimalne parametry konstrukcji podbudowy pod nawierzchnię syntetyczną (warstwy od
góry):
- warstwa betonu jamistego – warstwa zagęszczająca warstwę podbudowy – gr. min. 10 cm,
- warstwa zagęszczająca kruszywo łamane (kliniec) stabilizowane mechanicznie frakcja 4 –
31,5mm - grubość min. 5cm-DO WYKONANIA
- warstwa konstrukcyjna tłuczeń - WARSTWA ISTNIEJĄCA
- podsypka z pospółki stabilizowanej mechanicznie – WARSTWA ISTNIEJĄCA
- grunt rodzimy, nasyp – WARSTWA ISTNIEJĄCA

Istnieje możliwość zmiany technologii wykonania podbudowy pod boisko wielofunkcyjne.

Założona kolorystyka jest przykładowa, ostateczny wygląd boiska należy uzgodnić z
Inwestorem przed zamówieniem materiałów, stosować barwy o wysokiej odporności na
działanie UV.
NAWIERZCHNIA SYNTETYCZNA POLIURETANOWA GR.13MM (10+3MM) NA WARSTWIE ELASTYCZNEJ ET (PODBUDOWA DYNAMICZNA) SYNTETYCZNA GR. 35MM WYKONANA Z MIESZANINY KRUSZYWA KWARCOWEGO I GRANULATU GUMOWEGO POŁĄCZONEGO LEPISZCZEM POLIURETANOWYM ZGODNIE Z KARTĄ TECHNICZNĄ PRODUCENTA.
Zastosowana nawierzchnia powinna posiadać następujące dokumenty:
- Certyfikat IAAF (Międzynarodowy Związek Lekkiej Atletyki)
- Atest Higieniczny PZH,
- Rekomendację ITB,
- Deklarację zgodności z normą PN-EN 14877
- Kartę techniczną systemu,
- Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni
Ogrodzenie metalowe panelowe.
Piłkochwyty z siatki PP (Za bramkami do piłki ręcznej zaprojektować i wykonać piłkochwyt o wys. 6,0 m i długości min 18,0 m).
Chodnik z kostki betonowej.
Pozostałe parametry opisano w Projekcie Zagospodarowania Działki oraz SST- Załącznik nr 4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:
 wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie:
 co najmniej 1 robotę polegającą na budowie/przebudowie obiektów infrastruktury sportowej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana oraz została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
 skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
 minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,
 minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.

Wykonawca może wykazać się tym samym doświadczeniem bez względu na ilość części, na którą składa ofertę

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji poszczególnych branż przez jedną osobę, jeśli osoba ta posiadać będzie wymagane doświadczenie i uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych) dla części nr 1 oraz
3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych) dla części nr 2.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę drzwiczek do wycioru kominowego - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę jednorazową wymianę drzwiczek do wycioru kominowego. Wyciągnąć stare i zamurować nowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: „Remont tarasu i schodów bud. 12 na DPG w Dorohusku”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jasło: Wykonanie modernizacji wieży zjeżdżalni na krytej pływalni
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jasło: Wsparcie i licencje na aktualizację sygnatur dla 2 urządzeń brzegowych UTM
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remont tarasu i schodów bud. 12 na DPG w Dorohusku”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Celiny Szlacheckie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI