Prac.geod-kart. pol. na moder. szczeg. osnowy geod. w pow. krotoszyńskim.Część IIRealiz....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prac.geod-kart. pol. na moder. szczeg. osnowy geod. w pow. krotoszyńskim.Część IIRealiz. proj. moderniz. szczegół.osn.wysokość.oraz transf. istniej. baz. danych do obowiąz. ukł. wysok. PL-EVRF2007-NH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrotoszyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-10
  • ZamawiającyPowiat Krotoszyński
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00011885
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prac.geod-kart. pol. na moder. szczeg. osnowy geod. w pow. krotoszyńskim.Część IIRealiz. proj. moderniz. szczegół.osn.wysokość.oraz transf. istniej. baz. danych do obowiąz. ukł. wysok. PL-EVRF2007-NH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62725-42-56

1.5.8.) Numer faksu: 62 725-34-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prac.geod-kart. pol. na moder. szczeg. osnowy geod. w pow. krotoszyńskim.Część IIRealiz. proj. moderniz. szczegół.osn.wysokość.oraz transf. istniej. baz. danych do obowiąz. ukł. wysok. PL-EVRF2007-NH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cca29cd9-7a85-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002823/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej w Powiecie Krotoszyńskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje formaty .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. Ofertę, a także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednic¬twem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego5. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne informacje zostały zawarte w Rozdziale 6 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż w związku z:1) art. 19 ust. 2 i 3ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,-w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or. 272.2.2020

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych polegających na „Modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej w powiecie krotoszyńskim.Część II- Realizacja projektu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej oraz transformacja istniejących baz danych do obowiązującego układu wysokości PL-EVRF2007-NH”.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Realizacja projektu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej,2) Aktualizacja bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych o wyniki przedmiotowej pracy geodezyjnej.3) Transformacja istniejących baz danych do obowiązującego układu wysokości PL-EVRF2007- NH.4) Przekazanie operatu technicznego zawierającego wyniki przedmiotowego zamówienia publicznego do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego5) Obszar opracowania: województwo: wielkopolskie, powiat: krotoszyński, jednostka ewidencyjna: a) Kobylin- miasto, b) Kobylin- obszar wiejski, c) Koźmin Wielkopolski- miasto, d) Koźmin Wielkopolski- obszar wiejski,e) Krotoszyn- miasto, f) Krotoszyn- obszar wiejski,g) Rozdrażew- obszar wiejski,h) Sulmierzyce- miasto,i) Zduny- miasto, j) Zduny- obszar wiejski. Zakres opracowania obejmuje cały obszar powiatu krotoszyńskiego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ) zawiera załącznik do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z warunkami określonymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca:a) przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia geodezyjne w zakresie 3 (geodezyjne pomiary podstawowe) wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. z 2020 r., poz. 1321) w związku z art. 45 „h” ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 2052, ze zm.)-Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób , na zasadzie spełnia – nie spełnia.b) wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, obejmującej swym zakresem realizację modernizacji lub założenie szczegółowej osnowy wysokościowej wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 8W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych, wartość już zrealizowanych usług winna wynosić nie mniej niż 100.000 zł brutto każda z wykazanych usług. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług – składa w tym zakresie oświadczenie.W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy Termin wyrażony w miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług , na zasadzie spełnia – nie spełnia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia geodezyjne w zakresie 3 (geodezyjne pomiary podstawowe) wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz.U. z 2020 poz. 1321) w związku z art. 45 „h” ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.)2) Wykazu zrealizowanych/realizowanych usług - Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, obejmującej swym zakresem realizację modernizacji lub założenie szczegółowej osnowy wysokościowej wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych, wartość już zrealizowanych usług winna wynosić nie mniej niż 100.000 zł brutto każda z wykazanych usług. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług – składa w tym zakresie oświadczenie.W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy Termin wyrażony w miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców – składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia2) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych – złożyć jeżeli dotyczy3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – złożyć jeżeli dotyczy;4) pełnomocnictwa – złożyć jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie dokonywana wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pzp., oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 pzp. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy mogą wykazać łącznie.4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 6 do SWZ). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.6. Formularz oferty musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną z wyraźnym wskazaniem pełnomocnika.7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje korespondencję.8. Przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) wskazanie pełnomocnika i zakresu jego uprawnień,3) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 4) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia, okrez odbioru prac oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi, 5) wskazanie podmiotu, nr rachunku, na który dokonane zostaną płatności za zrealizowaną usługę, wskazanie sposobu podziału wynagrodzenia pomiędzy strony umowy,6) określenie zasad odpowiedzialności stron w przypadku, gdy zamawiającemu zostanie wyrządzona szkoda;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza innymi przypadkami wymienionymi w ustawie, Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącą:1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia „siły wyższej”, a związanych z COVID-19, wynikających:a) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, związanych z brakiem działalności urzędu (Starostwa),b) z braku możliwości swobodnego dokonywania pomiarów, poruszania się po terenie w obszarze objętym przedmiotowym zamówieniem.c) z przyczyn zależnych od Wykonawcy, związanych z absencją osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy, a wynikających z leczenia szpitalnego i/lub kwarantanny wydłużenie o czas trwania siły wyższej związanej z COVID -19. Okres wydłużenia terminu realizacji umowy nie może przekraczać okresu trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie terminu zakończenia prac będzie zagrożone2) zmiany Podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawców, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (składa wykonawca, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmioty udostępniające zasoby) 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (składa wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (wspólnie,) podmioty udostępniające zasoby ) 3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia)4) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych (złożyć jeżeli dotyczy)5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (złożyć jeżeli dotyczy)6) pełnomocnictwa –(złożyć jeżeli dotyczy)
2021-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pojedynczych pracowników i ekip monterów światłowodów - Mosina
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pojedynczych pracowników i ekip monterów światłowodów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krotoszyn: Przebudowa ul. Kolejowej w Kobylinie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wicimice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W POWIECIE WARSZAWSKIM ZACHODNIM
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI