Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie inwestycyjne pn. Zagospodarowanie terenu przy ul. Złotej - ul. Srebrnej w Opolu - realizacja Etapu II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161555210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 19
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774461183, 774461165
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.klopotowska@mzlk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzlk-opole.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi, terenami mieszkaniowymi, administrowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie inwestycyjne pn. Zagospodarowanie terenu przy ul. Złotej - ul. Srebrnej w Opolu - realizacja Etapu II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e36f1b-a0ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001504/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie inwestycyjne pn. Zagospodarowanie terenu przy ul. Złotej - ul. Srebrnej w Opolu - realizacja Etapu II.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wykonawca składa ofertę zapośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect. 2. 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym aWykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia orazudostępnionego przez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect.2. 2 Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:beata.klopotowska@mzlk.opole.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, opisanezostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal:https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP):https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania 2. We wszelkiej korespondencji związanej zniniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TEDlub ID postępowania na miniportalu).3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazanypowyżej adres. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).4. Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi max.150 MB. W celu załączenia większejliczby dokumentów w jednym załączniku należy je odpowiednio podpisać, skompresować te pliki wformacie ZIP, a następnie załączyć do formularza.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZLK.2420.11.2021.BK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1182391,10 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Zagospodarowanie terenu przy ul. Złotej – ul. Srebrnej w Opolu (nr dz. 733 k.m. 1 obręb Grotowice) - realizacja II Etapu inwestycji, tj. budowa strefy sprawności – IV strefy opisanej w dokumentacji z wyłączeniem:a) zestawu street workout b) 1 gry planszowej podwórkowej (chińczyk)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z:a) przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (przedmiar zawiera cały zakres przewidziany do realizacji w II Etapie inwestycji tj. w niniejszym postępowaniu),b) projektu zagospodarowania terenu stanowiącego załącznik nr 2a do SWZ wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącego załącznik nr 2b do SWZ.UWAGA: projekt zagospodarowania obejmuje cały zakres realizacji, z czego zrealizowano w I Etapie inwestycji – II strefę zabaw, III strefę rekreacji oraz V strefę siłowni plenerowej dla dzieci natomiast I strefa integracyjna zostanie zrealizowana w odrębnym zamówieniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający na podstawie art 214 ust. 7 ustawy pzp przewiduje udzielenie, w okresie 3lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniupodobnych robót budowlanych (zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego) w wielkości niewiększej niż 80% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg wzoru
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7