Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości poniżej 5 350 000 euro...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości poniżej 5 350 000 euro na rozbiórkę budynku wraz z infrastrukturą przy ul. Dickmana 18 w Gdyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającyLABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00259191
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości poniżej 5 350 000 euro na rozbiórkę budynku wraz z infrastrukturą przy ul. Dickmana 18 w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363799128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lis.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gdynia.pl/bip/lis

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości poniżej 5 350 000 euro na rozbiórkę budynku wraz z infrastrukturą przy ul. Dickmana 18 w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3abd575-3e14-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002339/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Roboty budowlane - rozbiórka budynku wraz z infrastrukturą przy ul. Dickmana 18 w Gdyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://gdynia.pl/bip/lis

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/lisgdynia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej Portal Smart PZP wskazanej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/lisgdynia.
10.2. Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji wystąpienia problemów z Portalem (np. awarią systemu lub temu podobnych) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, może odbywać się za pomocą skrzynki elektronicznej email, na adres wskazany w pkt 1.3 SWZ. Możliwość skorzystania z komunikacji w postaci skrzynki elektronicznej email, nie dotyczy czynności składania ofert. Oferty muszą być złożone zgodnie z postanowieniami rozdziału 14 i 15 niniejszej SWZ.
10.3. Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zwanego dalej „rozporządzeniem o elektronizacji”, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
10.3.1. dokumenty w formacie ,,PDF” należy podpisywać tylko formatem PAdES;
10.3.2. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
10.4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
10.4.1. Oprogramowanie niezbędne do prawidłowej komunikacji.:
1) stały dostęp do sieci Internet,
2) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver. 46 i późniejsze lub Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze,
3) włączona obsługa JavaScript,
4) oprogramowanie Szafir,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf., dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .png, .jpg, .jpeg, .gif, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .zip,
6) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB;
10.4.2. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypięta do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas (hh:mm:ss).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1. Laboratorium Innowacji Społecznych, działając jako Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Laboratorium Innowacji Społecznych – jednostka budżetowa Gminy Miasta Gdyni,
81-346 Gdynia, ul. Stefana Żeromskiego 31, reprezentowane przez Dyrektora Laboratorium Innowacji Społecznych, tel. 58 727-39-00, email: sekretariat@lis.gdynia.pl.
24.2. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt: iod@lis.gdynia.pl.
24.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, wzięcia udziału w postepowaniu, wyłonienia oferty najkorzystniejszej, zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, realizacji umowy oraz w celu archiwizacji.
24.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129).
24.5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane co do zasady przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zaś w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, przez okres obowiązywania trwałości projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (tj. Wykonawcy z którymi nie została zawarta umowa).
24.6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp.
24.7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Wykonawca posiada:
24.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
24.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;
24.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
24.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, w godzinach pracy urzędu tj.: 8:00-16:00, adres poczty elektronicznej: kancelaria@uodo.pl, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 24.9. Na podstawie art. 23 ust lit e) RODO Wykonawcy nie przysługuje:
24.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
24.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
24.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
24.10. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
24.11. Celem, potwierdzenia, iż Wykonawca dopełnił ww. obowiązki Wykonawca składa Oświadczenie, zawarte w Formularzu oferty w przedmiocie jak wyżej. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego, będzie zobowiązany (jeśli okaże się to konieczne) do zawarcia z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2500.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego wielorodzinnego parterowego, częściowo podpiwniczonego wraz z infrastrukturą, zlokalizowanego przy ul. Dickmana 18 w Gdyni.
5.2. Zakres zamówienia obejmuje:
5.2.1. rozbiórkę budynku wraz z częściami podziemnymi, infrastrukturą i elementami zagospodarowania terenu (np. utwardzonymi dojściami do budynku), zgodnie z art.31 pkt. 1 Prawo Budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333),
5.2.2. odłączenie budynku od sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, elektroenergetycznej, teletechnicznej etc.,
5.2.3. demontaż i utylizację nieczynnej infrastruktury technicznej związanej z budynkiem,
5.2.4. segregację, wywóz i utylizację wszelkich odpadów związanych z rozbiórką, w tym np. sprzętów i elementów wyposażenia pozostawionych przez byłych użytkowników oraz innych elementów znajdujących się na terenie objętym zgłoszeniem rozbiórki,
5.2.5. zasypanie powstałych po rozbiórce wykopów, wyrównanie terenu, zagęszczenie gruntu i posianie trawy,
5.2.6. zgłoszenie do zasobu geodezyjnego inwentaryzacji powykonawczej.
Teren, na którym prowadzone będą roboty, zwany jest w treści umowy „terenem” lub „terenem rozbiórki”.
5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w całej dokumentacji postępowania przede wszystkim w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego z załącznikami- załącznik nr 8 do SWZ.
Na dokumentację postępowania składają się również wszelkie ewentualne zmiany SWZ i załączników oraz odpowiedzi na pytania dokonane na etapie postępowania.
5.5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty rozbiórkowe na okres 12 miesięcy od dnia przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Termin ten będzie liczony od dnia ostatecznego odbioru końcowego zadania przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru końcowego.
5.6. Zamawiający nie stawia wymagań odnośnie zatrudnienia osób zgodnie z 96 ust. 2 pkt 2 uPzp.
5.7. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Osobami objętymi tym obowiązkiem są pracownicy fizyczni wykonujący prace ogólnobudowlane, w tym wykonujący w szczególności następujący rodzaj czynności: roboty rozbiórkowe, ziemne, demontażowe, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Przedmiotowe wymaganie dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców.
5.8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.7., uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.9. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopię polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej powyższe, w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w całym okresie trwania umowy do przedkładania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających aktualność posiadanego ubezpieczenia OC w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni robocze.
5.10. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji postępowania przekazanej Wykonawcom wraz z SWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
5.11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.12. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie i podaje firmy podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez siebie, podwykonawców oraz inne podmioty.
5.13. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 uPzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
16.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 uPzp;
16.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 uPzp, w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali, zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończyli:
1) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na rozbiórce obiektu o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 wraz z rozbiórkami instalacji, przyłączy lub sieci - przynajmniej 2 z wymienionych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 14.12.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanym w: pkt 16.1.1. Oświadczenie składają odrębnie:
1) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
2) podmiot, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania tj.: 17.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
17.1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
17.1.4. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postęp. polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, została uznana za najkorzystniejszą, Wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 17.1.1., potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postęp. o udzielenie zamówienia publicznego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postęp. w zakresie wskazanym w pkt 16.1.2. o treści zgodnej z zał. 2 do SWZ.
Oświadczenie składają odrębnie:
1) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postęp. w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postęp.,
2) podmiot, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postęp.. W takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postęp. w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,
14.12.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z pkt 16.5., którego wzór stanowi zał. nr 3 do SWZ,
14.12.4. Dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 118 uPzp, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postęp. polega na zdolnościach innych podmiotów, o których mowa w pkt 16.2.. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi zał. nr 4 do SWZ.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania tj.: 17.1.3. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wśród robót budowlanych, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć roboty budowlane na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 16.1.2. Wzór wykazu stanowi zał. nr 7 do SWZ.
17.1.4. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postęp. polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, została uznana za najkorzystniejszą, Wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 17.1.1., potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postęp. o udzielenie zamówienia publicznego.
17.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
17.3. Dokumenty/oświadczenia załączone do oferty oraz złożone przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego muszą być złożone zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami uPzp, rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w spr. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r., poz. 2415) oraz rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r., poz. 2452).
17.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na j. polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
9.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
9.3.1. pieniądzu;
9.3.2. gwarancjach bankowych;
9.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
9.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Laboratorium Innowacji Społecznych w banku PKO BP S.A. numer rachunku 84 1020 1811 0000 0102 0309 7094 z podaniem tytułu: „Rozbiórka budynku wraz z infrastrukturą przy ul. Dickmana 18 w Gdyni”. Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.5. Za wniesienie wadium w terminie, w formie pieniężnej, Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 9.3.2-9.3.4:
 musi wskazywać jako beneficjenta Laboratorium Innowacji Społecznych jednostkę budżetową Gminy Miasta Gdyni.
 musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela).
9.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
9.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 uPzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

14.12.5. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zam. dopuszcza możliwość zm. postanowień U. w stosunku do treści oferty Wyk. w przypadkach wynikających wprost z przepisów uPzp oraz okr. w U..
Zam. dopuszcza możliwość zm. U. w przypadku:
1)zm. osób wym. w §4 na uzasadniony wn. Wyk. po akcept. Zam. lub na wn. Zam. na osoby o równoważnych upraw.,
2)zm. podwyk.R. na uzasadniony wn. Wyk., pod war. wyrażenia zgody Zam. na taką zm.,
3)zm. albo rezygnacji z podwyk., na którego zasoby Wyk. powoływał się, na zasadach okr. w art.118 ust.1 uPzp, w celu wykazania speł. war. udziału w postęp., o których mowa w art.112 ust.2 uPzp, pod war. wykazania Zam., iż proponowany inny podwyk. lub Wyk. samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postęp.o udziel.zam.,
4)zm. sposobu płat., lub term. płat. wynik. z wszelkich zm. wprowadzanych do U., o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagr. w większej kwocie na rzecz Wyk..
Zam. dopuszcza zm. wynagr. brutto w następ. przypadkach:
1)odstąpienia na wn. Zam. od real. części R. i związanego z tym obniżenia wynagr. za R., w przypadku gdy wyk. przed.zam. bez ograniczenia zakresu R., powodowałoby dla Zam. niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel real.przed.zam. i związane z tym racjonalne wydatk. środków publ.. Zam. zastrzega, iż odstąpienie od real. części R. nie przekroczy 10% wartości R. rozb.. Zakres o który pomniejszone zostanie wynagr. Wyk. okr. zostanie na podst. obmiaru i uśrednionych cen z SEKOCENBUDu obow. w danym kw.roku, w którym została zawarta U.,
2)wystąp. R.dodat. na podst. protokołów zatwierdzonych przez Zam.. Protokół winien okr. wlk.i zakres RB, w przypadku gdy ich wyk. będzie konieczne i/lub zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy tech. i obow. na dzień odbioru R. przepisami wyk.przedm.U..
Zam. dopuszcza zm. term.real. U. w przypadku wystąp. niezawinionych i niemożliwych do uniknięcia przez Wyk. opóźnień wynikających z:
1)wstrzymania R. przez Zam.,
2)odmowy wydania przez organy adm. lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wyk., którym to opóźnieniom Wyk. nie mógł zapobiec,
3)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mające bezpośredni wpływ na term. wyk. R.,
4)wystąp. niekorzystnych war. atmosf. uniemożliwiających prawidłowe wyk. RB. w szczególności nie występujące w danej porze roku w naszej strefie klimat. (intensywne opady deszczu, śniegu, gradu, silne wiatry, mrozy, które nie pozwolą na prawidłową real. RB. lub mogą mieć negatywne skutki real. RB. i prowadzić będą do przerwania R.), niesprzyjających warunków gruntowych, kolizji z instalacjami sieci podziemnych niezinwentaryzowanymi, wystąpieniem nieprzewidzianych warunków geolog., archeolog., uniemożliwiających wykonanie zam. w term.,
5)konieczności wykonania R.dodat., zamiennych i wynikającej z tego konieczności wprowadzenia określonej modyfikacji w stosunku do założeń przyjętych przez Zam..
6)wystąpienia okol., których strony U. nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania nal. staranności, w tym takich jak: upadłość (lub niemożność real. z innego ważnego powodu) kluczowego podwyk. lub dostawcy, czego nie można było przewidzieć na etapie ofert. przy zachowaniu nal. staranności, a prace lub dostawy danego podmiotu są istotne dla zreal.przed.U. i jest obiektywnie niemożliwe w krótkim czasie zastąpienie tego podwyk. lub dostawcy,
7)zm. term. real.przedm.U. i/lub zmiany zasad dokonywania odbiorów R. jak i zmiany sposobu i term. płat. w przypadku braku możliwości dokonania nasadzeń zieleni lub dosiania traw zgodnie z dok. i zasadami sztuki ogrod. w term. real. przedm.U.. Zmiana ww. term. zostanie wydłużona o okres, po którym będzie możliwe wyk. wysiania trawy zgodnie z dok. postęp. i ze sztuką ogrod.. Zam. określa wartość ww. zakresu zam. na 10% wartości całego zam..
Podst. dokonania powyższych zm. będzie potwierdzenie przez Zam. wystąp. ww. okol. uzasadniających wstrzymanie R., z określeniem okresu wstrzymania R. wpływającego na zm..

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą platformy SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/lisgdynia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

14.12. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
14.12.1. Formularz oferty o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SWZ,
14.12.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanym w: pkt 16.1.1. oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 16.1.2. o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Oświadczenie składają odrębnie:
1) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
2) podmiot, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,
14.12.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z pkt 16.5., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
14.12.4. Dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 118 uPzp, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, o których mowa w pkt 16.2.. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
14.12.5. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza,
14.12.6. Dowód wniesienia wadium – oryginał, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału 9.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI