Postępowanie na wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie na wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie” oraz Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowa Szkoła Skarbowości
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-19
  • Numer ogłoszenia635352-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 635352-N-2019 z dnia 2019-12-19 r.

Krajowa Szkoła Skarbowości : Postępowanie na wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie” oraz Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
1)Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie” nr PO-IS.01.03.01-01-0007/17, ul. Nowa 70, 33-370 Muszyna 2) Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze” nr POIS.01.03.01-01-0111/17, ul. Bałtycka 28, 84-104 Jastrzębia Góra.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Skarbowości , krajowy numer identyfikacyjny 36666406700000, ul. Okrzei  4 , 03-710  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 670 11 82, e-mail slawomir.nosowski@mz.mofnet.gov.pl, faks 22 619 51 27.
Adres strony internetowej (URL): www.kss.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka budżetowa podległa Ministrowi Finansów
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
publikowane są wyłącznie dokumenty i informacje wymagane w ustawie Pzp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kss.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wyłacznie w formie pisemnej
Adres:
Krajowa Szkoła Skarbowości, 03-710 Warszawa, ul. Okrzei 4

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie” oraz Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze”
Numer referencyjny: 0301.ELZ.260.3.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie” nr PO-IS.01.03.01-01-0007/17, ul. Nowa 70, 33-370 Muszyna oraz Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze” nr POIS.01.03.01-01-0111/17, ul. Bałtycka 28, 84-104 Jastrzębia Góra. Wykonanie przedmiotu umowy jest dofinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlane oraz projekty wykonawcze we wszystkich branżach (wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych – o ile będzie wymagana/e), zgodnie z założeniami przyjętymi w dokumentach o których mowa w pkt 3.10 SIWZ oraz z przepisami prawa, 2)wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3)wykonanie robót budowlanych opisanych w dokumentach o których mowa w pkt 3.10 SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: dla części I zamówienia 1) załącznik nr 11 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy, 2) załącznik nr 10 do SIWZ- metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POLiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1 3) załącznik nr 10.1 do SIWZ– charakterystyka energetyczna budynku przed termomodernizacją, 4) załącznik nr 10.2 do SIWZ – charakterystyka energetyczna budynku po termomodernizacji, 5) załącznik nr 10.3 do SIWZ– audyt energetyczny, 6) załącznik nr 10.4 do SIWZ– audyt oświetlenia, 7) załącznik nr 10.5 do SIWZ– analiza zastosowania paneli fotowoltaicznych, 8) załącznik nr 12 do SIWZ – zestawienie wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego Projektu, 9)SIWZ. dla części II zamówienia 1) załącznik nr 11 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy, 2) załącznik nr 10 do SIWZ- metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POLiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1 3) załącznik nr 10.1 do SIWZ - charakterystyka energetyczna budynku przed termomodernizacją, 4) załącznik nr 10.2 do SIWZ - charakterystyka energetyczna budynku po termomodernizacji, 5) załącznik nr 10.3 do SIWZ– audyt energetyczny, 6) załącznik nr 10.4 dom SIWZ– audyt oświetlenia, 7) załącznik nr 10.5 – analiza zastosowania paneli fotowoltaicznych, 8) załącznik nr 12 do SIWZ - zestawienie wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego Projektu, 9) SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71220000-6
71320000-7
45400000-1
45300000-0
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące: A) doświadczenia: Dla wykonania dokumentacji projektowej Dla części I zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną usługę w zakresie projektowania obejmującą termomodernizację obiektu/obiektów o wartości minimum 20 000,00 złotych brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); Dla części II zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną usługę w zakresie projektowania obejmującą termomodernizację obiektu/obiektów o wartości minimum 30 000,00 złotych brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); Uwaga: 1) Przez wartość jednej usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych usług w ramach jednej umowy/kontraktu, 2) Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia może wykazać tę samą usługę dla każdej części zamówienia o wartości minimum 30 000,00 złotych brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); Dla realizacji robót budowlanych Dla części I zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowla-nej i prawidłowo ukończył minimum: a) jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto polegającą na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych budynku/budynków i b) jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto polegającą na wbudowaniu lub wymianie stolarki okiennej i/lub drzwiowej budynku/budynków Dla części II zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum: a) jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto polegającą na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych budynku/budynków i b) jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto polegającą na wbudowaniu lub wymianie stolarki okiennej i/lub drzwiowej budynku/budynków Uwaga: 1) Przez wartość jednej roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach jednej umowy/kontraktu, 2) Ww. roboty nie muszą być wykonane w ramach jednej umowy/kontraktu, 3)Wykonawca może wykazać jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy/kontraktu) obejmującą wykonanie prac polegających na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych budynku/budynków i wbudowaniu lub wymianie stolarki okiennej i/lub drzwiowej w budynku/budynkach. W tej sytuacji wykonawca jest zobowiązany podać wartość robót odrębnie dla wykonania prac polegających na wy-konaniu docieplenia ścian i odrębnie dla wykonania prac polegających na wbudowaniu stolarki okiennej i/lub drzwiowej. 4) W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę robót budowlanych obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość robót budowlanych oraz wyodrębnić i podać wartość robót w zakresie wymaganym warunkiem. * W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia publikowania ogłoszenia w BZP. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich prze-liczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. 5) Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia może wykazać te same roboty budowlane/ tę samą robotę budowlaną dla każdej części zamówienia. B) kwalifikacji zawodowych: Dla części I zamówienia Dla wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa budowlanego, w następujących specjalnościach i niżej wymienione doświadczenie zawodowe: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) oraz brała udział w opracowaniu dokumentacji projektowej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla budowy, rozbudowy, lub przebudowy minimum jednego budynku, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych); Dla realizacji robót budowlanych Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz będą pełnić funkcje określone przepisami Prawa budowlanego, w następujących specjalnościach i niżej wymienione doświadczenie zawodowe: a) funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w ww. specjalności. b) funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót ww. specjalności. Jako wymagany okres 3-letni należy rozumieć pełne 36 miesięcy doświadczenia. Ww. funkcje kierownika robót budowlanych i elektrycznych może pełnić jedna osoba o ile jej uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności i zakres czynności przewidzianych dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z wymogami wynikającymi z prawa budowlanego. Dla części II zamówienia Dla wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa budowlanego, w następujących specjalnościach i niżej wymienione doświadczenie zawodowe: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) oraz brała udział w opracowaniu dokumentacji projektowej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla budowy, rozbudowy, lub przebudowy minimum jednego budynku, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, co najmniej 3-letnie do-świadczenie w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych); c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych); Dla realizacji robót budowlanych Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz będą pełnić funkcje określone przepisami Prawa budowlanego, w następujących specjalnościach i niżej wymienione do-świadczenie zawodowe: a) funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w ww. specjalności. b)funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót ww. specjalności. c)funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót ww. specjalności. Jako wymagany okres 3-letni należy rozumieć pełne 36 miesięcy doświadczenia. Ww. funkcje kierownika robót budowlanych i kierowników robót sanitarnych i elektrycznych może pełnić jedna osoba o ile jej uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności i zakres czynności przewidzianych dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z wymogami wynikającymi z prawa budowlanego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda: a)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b)Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Wykonawca składa zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. d) Aktualnego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), (należy złożyć według własnego wzoru w formie oryginału).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a)wykaz wykonanych lub również wykonywanych usług (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) lit. A) SIWZ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym warunkiem. b)Wykazu robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) lit. A) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, w formie oryginału z załączeniem dowodów (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Uwaga: W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę robót budowlanych obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość robót budowlanych oraz wyodrębnić i podać wartość robót w zakresie wymaganym warunkiem. c) Wykazu osób (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) lit. B) SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca przystępujący do przetargu i składający ofertę na dwie części zamówienia łącznie jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, z tym, że wadium wnoszone przez Wykonawcę składającego ofertę na każdą z dwóch części zamówienia odrębnie wynosi odpowiednio: dla Części I - 15 000 zł (słownie: piętnaście tysiące złotych), dla Części II - 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Krajowej Szkoły Skarbowości: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 91 1010 1010 0122 5013 9120 0000 z pożądanym podaniem tytułu przelewu: „Wadium – znak sprawy: 0301.ELZ.260.3.7.2019. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. Oryginał dokumentu powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 5.Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6.Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
dodatkowy okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności , również w następujących przypadkach: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu; 3)zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 4 ust. 7; 4)wystąpienia sytuacji, o których mowa w § 2 ust. 5 i ust.7; 5)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Wdrażającą, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszej umowy; 6)odmowa udzielenia Zamawiającemu dofinansowania „Projektu”; 7)zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia wynikająca ze zmian w Harmonogramie Realizacji Projektu, zmian do umowy o dofinansowanie „Projektu” lub wytycznych dotyczących realizacji „Projektu”; 8)zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie „Projektu” lub wytycznych dotyczących realizacji „Projektu”, nałożenie przez Instytucje współfinansujące „Projekt” dodatkowych nieprzewidzianych uprzednio zobowiązań; 9)zmiany zakresu rzeczowego lub finansowego realizowanego „Projektu”; 10)zmiany w umowie o dofinansowanie „Projektu”. 3.Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlane oraz projekty wykonawcze we wszystkich branżach (wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych – o ile będzie wymagana/e), zgodnie z założeniami przyjętymi w dokumentach o których mowa w pkt 3.10 SIWZ oraz z przepisami prawa, 2) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) wykonanie robót budowlanych opisanych w dokumentach o których mowa w pkt 3.10 SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: dla części I zamówienia 1) załącznik nr 11 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy, 2) załącznik nr 10 do SIWZ- metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POLiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1 3) załącznik nr 10.1 do SIWZ– charakterystyka energetyczna budynku przed termomodernizacją, 4) załącznik nr 10.2 do SIWZ – charakterystyka energetyczna budynku po termomodernizacji, 5) załącznik nr 10.3 do SIWZ– audyt energetyczny 6) załącznik nr 10.4 do SIWZ– audyt oświetlenia 7) załącznik nr 10.5 do SIWZ– analiza zastosowania paneli fotowoltaicznych 8) załącznik nr 12 do SIWZ – zestawienie wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego Projektu 9) SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71220000-6, 71320000-7, 45400000-1, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dodatkowy okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.03.2021 roku, przy czym: 1)w terminie nie później niż do 45 dnia kalendarzowego od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w formie elektronicznej (*.doc, *.xls, *.pdf *), o której mowa w pkt 3.6 ppkt 1,2 SIWZ do akceptacji. Zamawiający ustosunkuje się w formie pisemnej do przedłożonej dokumentacji w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej dostarczenia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od dnia przekazania uwag i zastrzeżeń wniesionych przez Zamawiające-go do ustosunkowania się do nich, naniesienia poprawek/korekty dokumentacji. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację projektową, o której mowa w pkt 3.6 ppkt 1,2 SIWZ w formie papierowej w 4 egzemplarzach i na nośniku danych elektronicznych w 2 egzemplarzach (CD, pendrive) w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania w formie pisemnej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w formie elektronicznej, o której mowa w zdaniu pierwszym. 2)do dnia 31.03.2021 roku - zakres określony w pkt 3.6 ppkt 3 SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlane oraz projekty wykonawcze we wszystkich branżach (wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych – o ile będzie wymagana/e), zgodnie z założeniami przyjętymi w dokumentach o których mowa w pkt 3.10 SIWZ oraz z przepisami prawa, 2) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) wykonanie robót budowlanych opisanych w dokumentach o których mowa w pkt 3.10 SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: dla części II zamówienia 1) załącznik nr 11 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy, 2) załącznik nr 10 do SIWZ- metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POLiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1 3) załącznik nr 10.1 do SIWZ - charakterystyka energetyczna budynku przed termomodernizacją, 4) załącznik nr 10.2 do SIWZ - charakterystyka energetyczna budynku po termomodernizacji, 5) załącznik nr 10.3 do SIWZ– audyt energetyczny 6) załącznik nr 10.4 do SIWZ – audyt oświetlenia 7) załącznik nr 10.5 – analiza zastosowania paneli fotowoltaicznych 8) załącznik nr 12 do SIWZ - zestawienie wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego Projektu 9) SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71220000-6, 71320000-7, 45400000-1, 45310000-3, 45300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dodatkowy okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2021 roku, przy czym: 1) w terminie nie później niż do 60 dnia kalendarzowego od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w formie elektronicznej (*.doc, *.xls, *.pdf *), o której mowa w pkt 3.6 ppkt 1,2 SIWZ do akceptacji. Zamawiający ustosunkuje się w formie pisemnej do przedłożonej dokumentacji w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej dostarczenia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od dnia przekazania uwag i zastrzeżeń wniesionych przez Zamawiającego do ustosunkowania się do nich, naniesienia poprawek/korekty dokumentacji. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację projektową, o której mowa w pkt 3.6 ppkt 1,2 SIWZ w formie papierowej w 4 egzemplarzach i na nośniku danych elektronicznych w 2 egzemplarzach (CD, pendrive) w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania w formie pisemnej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w formie elektronicznej, o której mowa w zdaniu pierwszym. 2)do dnia 30.04.2021 roku - zakres określony w pkt 3.6 ppkt 3 SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: roboty budowlane
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: roboty budowlane
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Gradowej w Świnoujściu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI