Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556442232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7010d576-8765-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005582/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemminiportal.uzp.gov.pl poprzez zakładkę „Formularze do komunikacji” Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formieelektronicznej za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl poprzez zakładkę „Formularze do komunikacji”do tego Wykonawcy.2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzaniakomunikatów i wiadomości bezpośrednio na miniportal.uzp.gov.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na miniportal.uzp.gov.pl tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,4. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z6. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują, np.: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.7. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.8. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie;2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawę wyrobów medycznych. prowadzonym w trybie podstawowym;3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie;2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawę wyrobów medycznych. prowadzonym w trybie podstawowym;3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 16
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1328N odc. Krzewno – Krasnolipiea) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,713 kmb) wykonanie nawierzchni – warstwa gr. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie w ilości – 1155,0 m2.c) odmulenie (oczyszczenie) i odnowa rowów wzdłuż drogi wraz wywozem urobku poza pas drogowy o łącznej ilości – 800,00 mb
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1395N odc. Jachowo – Lutkowo a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,450 kmb) wykop koparką w gruncie kat. III z profilowaniem skarp i dna oraz wywozem w ilości –16,80m3c) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 (mijanka) w ilości – 16,80m3d) profilowanie i zagęszczenia istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna w ilości – 1 597,50m2e) profilowanie i zagęszczenie podbudowy (mijanka) w ilości – 43,40m2f) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2g) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 617,00m2.h) skropienie warstwy podbudowy pasy 0,5m na krawędziach i mijance w ilości – 450,00m2.i) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) w ilości – 1 640,90m2.j) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 1 617,00m2.k) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 450,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1338N odc. Księżno – Bronkia) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,435 kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 522,50m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 522,50m2.e) profilowanie podbudowy betonem asfaltowym AC 11W (średnio 50 kg/m2) w ilości – 21,02 Mgf) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) w ilości – 1 522,50m2.g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 1 522,50m2.h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 435,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1324N odc. DW 510 – Jarzeńa) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,360kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 512,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 512,00m2.e) profilowanie podbudowy betonem asfaltowym AC 11W (średnio 50 kg/m2) w ilości – 22,68 Mgf) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) w ilości – 1 512,00m2.g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 1 512,00m2.h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 360,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1352N odc. Kowale – Glądya) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,385kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 732,50m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 732,50m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) w ilości – 1 732,50m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 1 732,50m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 385,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1381N odc. Pierzchały – S22a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,500 kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 6,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 3 000,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni (bruk) przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 3 000,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) w ilości – 3 000,00m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 3 000,00m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 500,0 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1391N odc. m. Lipowina; S22 – Gronówkoa) m. Lipowina odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,165km wykonanie frezowania gr. 4cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2 oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 907,50m2. wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 907,50m2.b) S22 – Gronówko odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,370km wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2 oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 907,50m2. oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 655,00m2. wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) w ilości – 1 655,00m2. wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 1 655,00m2. wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 370,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1348N odc. Gładysze – Tatarkia) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,145 kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 587,25m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 601,75m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 125kg/m2) w ilości – 601,75m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 587,25m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 145,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1389N odc. Ławki – Sopotya) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,160 kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 800,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 800,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) w ilości – 800,00m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 800,00m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 160,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1346N odc. m. Radziejewoa) wytyczenie trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,06 kmb) Usunięcie ziemi urodzajnej o grubości 15cm z wywiezieniem – 120,0 m2c) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 8cm z wywiezieniem (pod wyspy dzielące i poszerzenia) – 49,14 m2d) Rozebranie istniejącego podbudowy grubości 20 cm z wywiezieniem pod wyspy dzielące – 19,14m2e) Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna , w grun kat. III z wywozem – 46,05 m3f) Formowanie, zagęszczanie nasypów z profilowaniem skarp, z pozyskaniem materiału i dowozem – 78,00 m3g) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu – 105,0 m2h) Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej – 200,0 m2i) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu – 81,0 m2j) Wykonanie podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na wyspach – 12,74 m2 k) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa na poszerzeniu – 81,0 m2l) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z betonu C12/15 na wyspach dzielących – 19,14 m2m) Wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 8 cm z betonu asfaltowego AC 22W z dowozem na poszerzeniu – 81,0 m2n) Ułożenie siatka zbrojeniowa szklano-węglowa przesączana asfaltem 120x120 KN na warstwie podbudowy bitumicznej na połączeniu starej jezdni z poszerzeniem – 60,0 m2o) Ułożenie warstwy wiążącej gr.4 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem – 100,0 m2p) Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11S z dowozem – 100,0 m2q) Darniowanie skarp z pozyskaniem darniny i jej dowozem - 76,0 m2r) Wykonanie poboczy z kruszywa (mieszanka optymalna) stabilizowanego mechanicznie gr 12 cm – 60,0 m2s) Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi) – 41,60 m2t) Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70mm dla znaków pionowych zgodnie z projektem organizacji ruchu – 5 szt.u) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 1 szt. v) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 szt.w) Przymocowanie tabliczek drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 1 szt. x) Ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu - 2 szt.y) Usunięcie istniejącego oznakowania pionowego (znaki B-33, B-34, słupki) zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 kpl.z) Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego (same znaki B-33, znaki i słupki D-42, D-43 E-17a, E-18) zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 kpl. aa) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm wtopionych na podsypce cementowo piaskowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem – 60,0 m2bb) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na płask na podsypce cementowo piaskowej (na podbudowie betonowej) na wyspach – 22,0 mbcc) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej na wyspie – 12,74 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1375N odc. m. Ronina) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,200kmb) profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna w ilości – 1 000,00m2c) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 5,0m2d) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 000,00m2.e) skropienie (0,5kg/m2, pasy o szer. 0,5m) warstwy podbudowy przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 200,0m2.f) wykonanie warstwy wyrównawczej AC 22W (średnio 100kg/m2) w ilości – 1 000,00m2.g) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 1 000,00m2.h) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 200,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1308N odc. Wielkie Wierzno – Baranówkaa) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,220kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 990,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 990,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 100kg/m2) w ilości – 990,00m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 990,00m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 220,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1322N odc. Piele – Grabowieca) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,290kmb) wykonanie frezowania gr. 8cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 624,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 624,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej AC 22W (średnio 100kg/m2) w ilości – 1 624,00m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 w ilości – 1 624,00m2.g) wykonanie poboczy gr. 10 cm w ilości – 290,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 2312N ul. Jagiełły w Braniewie a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,255kmb) wykonanie frezowania gr. 4cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 12,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 430,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 1 430,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W (średnio 50 kg/m2) w ilości – 1430,00m2.f) wykonanie i odbiór jednowarstwowej nawierzchni asfaltowej z mieszanki betonu asfaltowego BBTM 8B gr. 2cm w ilości – 1 430,00 wraz z robotami towarzyszącymi: • regulacja studni kanalizacyjnych w ilości: 5 szt.• regulacja wpustu ulicznego w ilości: 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 2309N ul. Długa w Braniewiea) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,120kmb) wykonanie frezowania gr. 6cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 120,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 516,00m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 516,00m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W (średnio100 kg/m2) w ilości – 516,00m2f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S gr. 4cm w ilości – 516,00m2.wraz z robotami towarzyszącymi: g) regulacja istniejących zjazdów z elementów betonowych – kostka brukowa/krawężniki w ilości – 155,00m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi 1158N odc. Janiki Pasłęckie - Słobity a) odtworzenia trasy oraz pomiarów w okresie trwania robót w ilości – 0,628kmb) wykonanie frezowania gr 6cm nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem w ilości – 10,0m2c) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 3 328,40m2.d) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy wiążącej/wyrównawczej w ilości – 3 391,20 m2.e) wykonanie warstwy wyrównawczej betonu asfaltowego AC 16W (średnio 50kg/m2) w ilości – 3 391,20m2.f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S gr. 4cm w ilości – 3 328,40m2.g) wykonanie poboczy gr. 8 cm w ilości – 628,0m2