Poprawa stanu infrastruktury poprzez wymianę nawierzchni jezdni drogi gminnej nr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa stanu infrastruktury poprzez wymianę nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 350616W w m. Zabierzów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKowala-Stępocina
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-19
  • ZamawiającyGMINA KOWALA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00426503
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury poprzez wymianę nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 350616W w m. Zabierzów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.8.) Numer faksu: 486101722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury poprzez wymianę nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 350616W w m. Zabierzów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2a37a16-6289-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa stanu infrastruktury poprzez wymianę nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 350616W w m. Zabierzów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy
zakupowej zamawiającego https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU
OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM
https://oneplace.marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych
wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art.
13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane
wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,
Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.-
Udostępnianie protokołu i załączników - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których
mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do
upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W
przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających
na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę, której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania
oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w
art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni drogi gminnej
w m. Zabierzów w celu jej poprawy i tym samym przywróceniu właściwych parametrów eksploatacyjnych oraz zapobieżeniu dalszej jej destrukcji, na odcinku od kilometra 0+431,00 do km 1+136,00 na długości ok. 705,0 m.
Naprawa nawierzchni jezdni ograniczy się tylko do warstwy ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego poprzez ich wymianę oraz rozłożenie pod warstwą wiążącą kompozytu zbrojeniowego, składającego się
z heksagonalnego rusztu strukturalnego wykonanego z polipropylenu, fabrycznie połączonego z polipropy- lenową włókniną. Rozwiązanie takie zapobiegnie destrukcji warstw asfaltowych, a także zwiększy znacznie (niemal dwukrotnie) ich trwałość zmęczeniową. Ponadto zapobiegnie również spękaniom odbitym i ograniczy spękania podłużne oraz przyczyni się do redukcji koleinowania warstw asfaltowych poprzez ograniczenia poprzecznych przemieszczeń szkieletu mineralnego mieszanki.
Przy wymianie warstw asfaltowych należy zachować przebieg istniejącej niwelety oraz pochylenie poprzeczne i podłużne jezdni. Roboty polegać będą na:
• Usunięciu górnych warstw asfaltowych poprzez:
o Frezowanie warstwowo - profilujące na grubość miarodajną 8,0cm,
o Dokładne oczyszczenie nawierzchni po frezowaniu,
• Zazbrojeniu warstw asfaltowych w celu redukcji naprężeń rozciągających i zwiększenie trwałości nawierzchni, minimalizacji powstania rys i zapobiegnięciu pęknięciom odbitym oraz propagacji z dolnych warstw na warstwę ścieralną poprzez:
o Dokładne oczyszczenie powierzchni pod warstwę wiążącą i usunięcie wszystkich luźnych części (piasek, luźne ziarna kruszywa, oleje, smary, resztki powłok itp),
o Skropieniu oczyszczonej powierzchni w ilości aktywnego asfaltu na m2 określonej przez dostawce kompozytu zbrojeniowego wykorzystując do skropienia emulsję na bazie asfaltów modyfikowanych,
o Rozłożenie geokompozytu zbrojeniowego, składającego się z heksagonalnego rusztu strukturalnego wykonanego z polipropylenu, fabrycznie połączonego z polipropylenową włókniną.
• Wbudowaniu warstwy wiążącej polegającym na:
o Rozłożeniu nowej warstwy wiążącej gr. 8,0cm z mieszanki AC 16 W 50/70 układarką wyposażoną w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy na przygotowanej wcześniej powierzchni kompozytu zbrojeniowego,
o Zagęszczenie rozłożonej warstwy walcami drogowymi .
• Wbudowaniu warstwy ścieralnej polegającym na:
o Oczyszczenie powierzchni pod warstwę ścieralną i usunięcie wszystkich luźnych części (piasek, luźne ziarna kruszywa, oleje, smary, resztki powłok itp)
o Skropieniu oczyszczonej powierzchni wykorzystując do skropienia emulsję na bazie asfaltów modyfikowanych.
o Rozłożeniu nowej warstwy ścieralnej gr. 4,0cm z mieszanki AC 11 S 50/70 układarką wyposażoną w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy na przygotowanej wcześniej powierzchni ułożonej wcześniej warstwie wiążącej
o Zagęszczenie rozłożonej warstwy walcami drogowymi
• Regulacji wysokościową zjazdów do posesji w celu dowiązania do nowej wysokości krawędzi jezdni:
o Demontaż kostki brukowej i podsypki cementowo piaskowej,
o Regulacje pionowa zjazdu kostki betonowej podsypką cementowo piaskową do wysokości krawędzi warstwy ścieralnej pomniejszonej o gr. kostki,
o Ponowne ułożenie kostki brukowej po uprzednim jej demontażu
o Podsypanie kruszywa wraz zagęszczeniem na zjazdach o nawierzchni nieulepszonej (kruszywo, grunt) do wysokości krawędzi warstwy ścieralnej
• Roboty towarzyszące przy remoncie jezdni drogi:
o Regulacja i odmulenie istniejących rowów drogowych,
o Ścięcie wierzchniej warstwy poboczy z wywozem ścinki na odkład poza teren budowy,
o Uzupełnienie poboczy do nowej wysokości krawędzi jezdni warstwą mieszanki niezwiązanej wraz z zagęszczeniem
W zakres zamówienia wchodzi również:

• koordynacja oraz uzgodnienia w imieniu Zamawiającego prac budowlanych z gestorami istniejących sieci zgodnie z wydanymi przez nich warunkami i zaleceniami oraz ponoszenie ewentualnych kosztów.
1.2 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO KAŻDEJ CZĘŚCI ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 11 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1) Projekt techniczny;
2) przedmiar robót;
3) STWiOR

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów
jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według
następujących zasad:
5.2 Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w systemowym formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty
zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi
Kryterium to dotyczy zaoferowanego w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
W Formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany okres gwarancji i rękojmi w miesiącach, poprzez zaznaczenie w odpowiednim miejscu, czy oferuje 24, 36 czy 48 miesięczny okres rękojmi i gwarancji.
W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji
i rękojmi, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres – 24 miesięcy i taki zostanie wpisany do umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym dłuższy niż 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi, to Zamawiający przyjmie do oceny okres 48 miesięcy i taki zostanie wpisany do umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym inny niż 24, 36 albo 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres – 24 miesiące i taki zostanie wpisany do umowy.
Liczba punktów za okres gwarancji i rękojmi będzie wyliczana w następujący sposób:
Długość zaoferowanego okresu gwarancji i rękojmi Liczba punktów
24 miesiące 0
36 miesięcy 20
48 miesięcy 40
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5.4 Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
5.5 Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał (zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie związane
z budową/przebudową/rozbudową/remontem drogi o wartości nie niższej niż 350 000,00 zł brutto (słownie
złotych: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), przy czym Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie zadanie wykonane w ramach jednej
umowy.
Uwaga:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI