IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część 1: Remont drogi gminnej nr 330632W w ul. Targowej - w wysokości: 9700,00 PLN. (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych). Część 2: Remont drogi gminnej nr 330630W w ulicy Porucznika Madeja - w wysokości – 2800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) Część 3: Remont drogi gminnej nr 330608W w ul. Szkolnej – w wysokości: 1600,00 PLN (słownie: tysiąc sześćset złotych). Część 4: Przebudowa drogi gminnej nr 330617W w ul. Skarbowej – w wysokości: 4600,00 PLN (słownie: cztery tysiące sześćset złotych). Część 5: Remont drogi nr 330917W w miejscowości Janików - ul. Starowiejska – w wysokości: 5800,00 PLN (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych). Część 6: Remont drogi gminnej nr 330636W w ul. Staszica – w wysokości: 9000,00 PLN (słownie: Dziewięć tysięcy złotych). Część 7: Remont drogi gminnej nr 330698W Smogorzów ul. Polna – w wysokości: 8800,00 PLN (słownie: osiem tysięcy osiemset złotych) Część 8: Remont drogi gminnej nr 330665W Zbożenna - Skrzyńsko "Gościniec" – w wysokości: 27000,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych). Część 9: Remont drogi gminnej nr 330921W Gliniec – Beźnik – w wysokości: 20000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Część 10: Remont drogi gminnej nr 330936W Janików-Beźnik-Dębiny – w wysokości: 18000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). Część 11: Remont drogi gminnej nr 330637W w ulicy Świętokrzyskiej – w wysokości: 21000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
27. Przewidywane istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty i warunki tych zmian. 27.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian wynikających z okoliczności opisanych w poniższych punktach. 27.2. Zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe, gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją budowlaną stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 27.3. Zmiany do umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadkach: 27.3.1. Konieczności wykonania robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczności sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, która wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy. 27.3.2. Opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy prawa, jeżeli nie są następstwem okoliczności , za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 27.3.3. Prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową. 27.3.4. Zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych lub spełnienie warunków technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy. 27.3.5. Okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej” w rozumieniu kodeksu cywilnego. 27.3.6. Wstrzymanie robót z w/w powodów musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. 27.4. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji. Zmiana taka może nastąpić tylko na osoby, które spełniają warunki w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni wraz z dołączeniem określonych w SIWZ dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe danej osoby. 27.5. Pod rygorem nieważności wszelkie zmiany umowy dokonywane są na piśmie w formie aneksu do niniejszej umowy. 27.6. Ewentualne spory mogące wynikać z wykonania niniejszej umowy strony poddadzą pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 27.7. W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks Cywilny, Prawo budowlane oraz inne przepisy prawne właściwe w przedmiocie niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1: Remont drogi gminnej nr 330632W w ul. Targowej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330632W w ul. Targowej. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 670, 3918 obręb 0001 Przysucha, Jednostka ew. 142306_4 Przysucha miasto. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L, prędkość projektowa - 40 km/h, kategoria ruchu - KR1, długość odcinka objęta remontem - 1001,30 m, szerokość jezdni zmienna - od 5,65 do 6,10 m, moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robot do wykonania: jezdnia Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm; wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez frezowanie korekcyjne na zimno gr. 3-4 cm, odwodnienie drogi bez zmian; regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, kratek ściekowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej NR 330632W w ul. Targowej, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330632W w miejscowości Przysucha – ul. Targowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45221000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2: Remont drogi gminnej nr 330630W w ulicy Porucznika Madeja. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330630W w ulicy Porucznika Madeja. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 670, 984/10, 1003/2, 4248/2 obręb 0001 Przysucha, Jednostka ew. 142306_4 Przysucha miasto. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L, prędkość projektowa - 40 km/h, kategoria ruchu - KR1, długość odcinka objęta remontem- 291,50 m, szerokość jezdni - 6,20 m, moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania: jezdnia - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm; wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez frezowanie korekcyjne na zimno gr. 3-4 cm; odwodnienie drogi bez zmian; regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych; oznakowanie poziome jezdni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330630w w ul. Porucznika Madeja, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330630W w miejscowości Przysucha – ul. Porucznika Madej, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45221000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3: Remont drogi gminnej nr 330608W w ul. Szkolnej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330608W w ul. Szkolnej. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 865, 4327 obręb 0001 Przysucha, Jednostka ew. 142306_4 Przysucha miasto. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; Prędkość projektowa - 40 km/h; Kategoria ruchu - KR1; Długość odcinka objęta remontem - 229 m Szerokość jezdni - 4,7 m; Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania: Jezdnia -nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm; Wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez frezowanie korekcyjne na zimno gr. 3-4 cm; Odwodnienie drogi bez zmian; Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, studzienek teletechnicznych; Oznakowanie poziome jezdni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330608w w ul. Szkolnej, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330608W w miejscowości Przysucha – ul. Szkolna, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45221000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4: Przebudowa drogi gminnej nr 330617W w ul. Skarbowej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi gminnej nr 330617W w ul. Skarbowej. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 523 obręb 0001 Przysucha, Jednostka ew. 142306_4 Przysucha miasto. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; Prędkość projektowa - 40 km/h: Kategoria ruchu - KR1; Długość odcinka objęta remontem - 508 m; Szerokość jezdni - 6,1 m, szerokość chodnika - 1,5 m; Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robot do wykonania: Jezdnia - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm; Wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez frezowanie korekcyjne na zimno gr. 3-4 cm; Chodnik - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm, krawężnik betonowy 15x30x100 na ławie z oporem, obrzeże betonowe 6x20x100 na ławie z oporem; Odwodnienie drogi bez zmian. Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330617w w ul. Skarbowej, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330617W w miejscowości Przysucha – ul. Skarbowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45221000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5: Remont drogi nr 330917W w miejscowości Janików - ul. Starowiejska. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi nr 330917W w miejscowości Janików - ul. Starowiejska. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 466/2 obręb 0006 Janików, Jednostka ew. 142306_5 Przysucha obszar wiejski. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; Prędkość projektowa - 40 km/h; Kategoria ruchu - KR1; Długość odcinka objęta remontem - 515,0 m; Szerokość jezdni - 4,50 m; Pobocza - ,75 m; Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania: Jezdnia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm; Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W w ilości 100 kg/m2; Istniejąca nawierzchnia wyprofilowana poprzez frezowanie korekcyjne na zimno do 3 cm.; Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm. Odwodnienie drogi bez zmian. Czyszczenie istniejących rowów drogowych i przepustów pod zjazdami. Przebrukowanie istniejących zjazdów. Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych i studzienek teletechnicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330917w w miejscowości Janików - ul. Starowiejska, Projekt stałej organizacji ruchu nr 330917W w miejscowości Janików – ul. Starowiejska, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6: Remont drogi gminnej nr 330636W w ul. Staszica. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330636W w ul. Staszica. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 1993, 2078 obręb 0001 Przysucha, Jednostka ew. 142306_4 Przysucha miasto. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; Prędkość projektowa - 40 km/h; Kategoria ruchu - KR1; Długość odcinka objęta remontem - 585,5 m, szerokość jezdni zmienna - 5,2 ÷ 6,3 m, szerokość chodnika - 1,5 m; Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania. Jezdnia - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm, wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez frezowanie korekcyjne na zimno gr. 3-4 cm. Chodnik - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm, krawężnik betonowy 15x30x100 na ławie z oporem (na długości istniejących zjazdów z nawierzchni innej niż beton asfaltowy – obniżony do wysokości +2 cm ponad nawierzchnię jezdni), obrzeże betonowe 6x20x100 na ławie z oporem. Odwodnienie drogi bez zmian. Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, studzienek teletechnicznych. Oznakowanie poziome jezdni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330636w w ul. Staszica, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330636W w miejscowości Przysucha – ul. Staszica, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45221000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7: Remont drogi gminnej nr 330698W Smogorzów ul. Polna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330698W Smogorzów ul. Polna. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 433/2 obręb 0017 Smogorzów, jednostka ew. 142306_5 Przysucha obszar wiejski. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; Prędkość projektowa - 40 km/h; Kategoria ruchu - KR1; Długość odcinka objęta remontem - 882,0 m Szerokość jezdni - 4,00 m; Pobocza - 0,75 m; Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania. Jezdnia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm; Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W w ilości 100 kg/m2; Istniejąca nawierzchnia wyprofilowana poprzez frezowanie korekcyjne na zimno do 3 cm . Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm . Odwodnienie drogi bez zmian. Czyszczenie istniejących rowów drogowych i przepustów pod zjazdami. Przebrukowanie istniejących zjazdów. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych. Oznakowanie pionowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330636w w ul. Staszica, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330636W w miejscowości Przysucha – ul. Staszica, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45221000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8: Remont drogi gminnej nr 330665W Zbożenna - Skrzyńsko "Gościniec". |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330665W Zbożenna - Skrzyńsko "Gościniec". Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 326 obręb 0021 Zbożenna, Jednostka ew. 142306_5 Przysucha obszar wiejski. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; Prędkość projektowana - 40 km/h; Kategoria ruchu - KR1; Długość odcinka objęta remontem - 2306,0 m, szerokość jezdni - 5,00 m, pobocza - 0,75 m; Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania. Jezdnia Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm; Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W w ilości 100 kg/m2; Istniejąca nawierzchnia wyprofilowana poprzez frezowanie korekcyjne na zimno do 3 cm. Pobocza Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm . Odwodnienie drogi bez zmian. Istniejące rowy drogowe i przepusty pod zjazdami do oczyszczenia. Przebrukowanie istniejących zjazdów. Regulacja pionowa studzienek wodociągowych i hydrantów. Oznakowanie pionowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330665W Zbożenna – Skrzyńsko „gościniec”, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330665W Zbożenna – Skrzyńsko ,,Gościniec”, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9: Remont drogi gminnej nr 330921W Gliniec – Beźnik. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330921W Gliniec – Beźnik. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 1514 i 1513, obręb 0004 Gliniec, dz. nr ew. 606, obręb 0006 Janików. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; Prędkość projektowa - 40 km/h; Kategoria ruchu - KR1 ; Długość odcinka objęta remontem - 1891,80 m, szerokość jezdni - 4,50 m, pobocza - 0,75 m; Rowy drogowe; Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania. Jezdnia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm; warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W w ilości 100 kg/m2; Istniejąca nawierzchnia wyprofilowana poprzez frezowanie korekcyjne na zimno do 3 cm . Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm . Odwodnienie drogi bez zmian. Istniejące rowy drogowe i przepusty pod zjazdami do oczyszczenia. Oznakowanie pionowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330921w Gliniec – Beźnik, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330921W Gliniec - Beźnik, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45221000-2, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10: Remont drogi gminnej nr 330936W Janików-Beźnik-Dębiny. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330936W Janików-Beźnik-Dębiny. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 1096, 1095 i 693, obręb 0022 Beźnik. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L; Prędkość projektowa - 40 km/h; Kategoria ruchu - KR1; Długość odcinka objęta remontem - 1695,60 m, szerokość jezdni - 4,50 m. Pobocza - 0,75 m, Rowy drogowe. Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania: Jezdnia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W w ilości 100 kg/m2; Istniejąca nawierzchnia wyprofilowana poprzez frezowanie korekcyjne na zimno do 3 cm . Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm . Odwodnienie drogi bez zmian. Istniejące rowy drogowe i przepusty pod zjazdami do oczyszczenia. Oznakowanie pionowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330936w Janików - Beźnik - Dębiny, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330936W Janików – Beźnik - Dębiny, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45221000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część 11: Remont drogi gminnej nr 330637W w ulicy Świętokrzyskiej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej nr 330637W w ulicy Świętokrzyskiej. Lokalizacja inwestycji: Dz. nr ew. 1129, 1815 obręb 0001 Przysucha, Jednostka ew. 142306_4 Przysucha miasto. Parametry techniczne drogi: Klasa drogi – L, Prędkość projektowa - 40 km/h, Kategoria ruchu - KR1. Długość odcinka objęta remontem - 1860 m, szerokość jezdni zmienna - 4,4 m ÷ 7,4 m. Moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa. Planowany zakres robót do wykonania. Jezdnia od km 0+000,00 do km 1+860,00 nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm, wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez frezowanie korekcyjne na zimno gr. 3-4 cm. Chodnik lewostronny od km 0+000,00 do km 0+131,60, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm, krawężnik betonowy 15x30x100 na ławie z oporem (na długości istniejących zjazdów z nawierzchni innej niż beton asfaltowy – obniżony do wysokości +2 cm ponad nawierzchnię jezdni), obrzeże betonowe 6x20x100 na ławie z oporem. Odwodnienie drogi bez zmian. Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, kratek ściekowych, studzienek teletechnicznych. Oznakowanie poziome jezdni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką stanu istniejącego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru zawierają dokumenty: Projekt budowlany pod nazwą: Remont drogi gminnej nr 330637w w ul. Świętokrzyskiej, Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330637W w miejscowości Przysucha – ul. Świętokrzyska, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45221000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: