„POPRAWA JAKOŚCI WODY I BIORÓŻNORODNOSCI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„POPRAWA JAKOŚCI WODY I BIORÓŻNORODNOSCI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM” W RAMACH PROJEKTU LIFE14 CCA/PL/000101 p.n.: „ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU POPRZEZ ZRÓWNOWAŻONĄ GOSPODARKĘ WODĄ W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ RADOMIA”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-10
  • Numer ogłoszenia605596-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605596-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o.: „POPRAWA JAKOŚCI WODY I BIORÓŻNORODNOSCI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM” W RAMACH PROJEKTU LIFE14 CCA/PL/000101 p.n.: „ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU POPRZEZ ZRÓWNOWAŻONĄ GOSPODARKĘ WODĄ W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ RADOMIA”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt Life14CCA/PL/000101 adaptacja do zmian klimatu poprzez zrównoważoną gospodarkę wodą w przestrzeni miejskiej Radomia jest współfinansowany z instrumentu finansowego LIFE i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 67011041600000, ul. ul. Filtrowa  4 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 831 602, e-mail bartekg@woda.radom.pl, faks 483 831 601.
Adres strony internetowej (URL): www.woda.radom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.woda.radom.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.woda.radom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
siedziba Zamawiającego, Radom ul. Filtrowa 4 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „POPRAWA JAKOŚCI WODY I BIORÓŻNORODNOSCI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM” W RAMACH PROJEKTU LIFE14 CCA/PL/000101 p.n.: „ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU POPRZEZ ZRÓWNOWAŻONĄ GOSPODARKĘ WODĄ W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ RADOMIA”
Numer referencyjny: DZ/103/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania o ogólnej nazwie „Poprawa jakości wody i bioróżnorodności, zminimalizowanie przepływów w Potoku Północnym”, która to nazwa wynika z zapisów w zawartych umowach z Komisją Europejską i NFOŚGW. Natomiast dla potrzeb uzyskania wszelkich dokumentów formalno – prawnych, zgodnych z przepisami obowiązujących ustaw, opracowano dokumentację projektową dla powyższego zadania pod nazwą: „Budowa zbiornika przeciwpowodziowego na rzece Potok Północny wraz z sekwencyjnym systemem sedymentacyjno - biofiltracyjnym”. Zadanie będące przedmiotem postępowania realizowane jest w ramach projektu p.n.: „Adaptacja do zmian klimatu poprzez zrównoważoną gospodarkę wodą w przestrzeni miejskiej Radomia (LIFE14 CCA/PL/000101)”. Projekt ten ma na celu wdrożenie innowacyjnych rozwiązań dotyczących gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi, sprzyjających odtworzeniu naturalnych ekosystemów wodnych na terenach zurbanizowanych, przy uwzględnieniu potrzeb społeczeństwa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej i przeciwdziałania skutkom związanym ze zjawiskiem suszy. Przedsięwzięcie polega na spiętrzeniu śródlądowych wód powierzchniowych za pomocą urządzeń piętrzących - zapora i próg piętrzący oraz retencjonowaniu w celach przeciwpowodziowych wód cieku Potok Północny w zbiorniku wodnym wraz z budową niezbędnej funkcjonalnie infrastruktury, towarzyszącej realizowanej inwestycji. Planowane do realizacji przedsięwzięcie usytuowane jest w dzielnicy miasta Radomia „Nad Potokiem”, pomiędzy ulicą Olsztyńską a linią kolejową nr 8 relacji Warszawa- Radom, w dolinie rzeki Potok Północny, w km 3+084 – 3+334 rzeki.Inwestycja obejmuje następujące działania przewidziane do realizacji: ukształtowanie nowego odcinka koryta Potoku Północnego na odcinku między torami kolejowymi, a ulicą Olsztyńską, odcinkowo umocnionego faszyną z narzutem kamiennym, wykonanie budowli wlotowej, dostosowanej do wariantu zbiornika, uwzględniającego projektowaną budowę trasy N-S (lokalizacja w pobliżu zbiornika i linii kolejowej) oraz nową lokalizację przepustu drogowego pod linią kolejową związanego z jej przebudową i przejęciem wód opadowych z odwodnienia nasypu kolejowego rowami do Potoku Północnego i pośrednio do zbiornika, wykonanie kopanej czaszy zbiornika przeciwpowodziowego, funkcjonującego w okresie przepływów wezbraniowych o pow. ca 2 ha (wymiary ca 80 m x 270 m), z ukształtowaniem stref zastoiskowych, wykonanie grobli zbiornika z dostosowaniem korony do funkcji drogi technologicznej wokół zbiornika wraz ze zjazdami, wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w korpusie grobli zbiornika zamykającej oddziaływanie infiltracyjne spiętrzonych wód zbiornika na korpus nasypu kolejowego oraz trasy N-S, wykonanie na trasie nowo ukształtowanego odcinka koryta Potoku Północnego stref sedymentacyjno – flotacyjnej oraz biofiltracyjnej zlokalizowanych w czaszy zbiornika, wykonanie konstrukcji wylotowej piętrząco-upustowej, ograniczającej odpływ wód ze zbiornika, wykonanie rowów opaskowych w stopie skarpy odpowietrznej grobli zbiornika z odprowadzeniem wód do Potoku Północnego poniżej budowli piętrząco-upustowej, przebudowę sieci gazowej, elektroenergetycznej i kanalizacyjnej kolidującymi z zaproponowaną lokalizacją zbiornika.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pierwszego napełniania zbiornika po zakończeniu robót (próbne obciążenie budowli hydrotechnicznych).Stosownie do warunków uzgodnienia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trakcie wykonywania prac ziemnych winien być zapewniony nadzór archeologiczny. Zapewnienie nadzoru archeologicznego należy do obowiązków Wykonawcy. Osoba kierująca badaniami archeologicznymi albo samodzielnie wykonująca badania (sprawująca nadzór archeologiczny) winna spełniać wymagania, o których mowa w art. 37e ust.1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 282).Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie pełnienie nadzoru przyrodniczego nad wykonywanymi pracami przez cały okres wykonywanych robót w zakresie wskazanym w decyzji środowiskowej, obejmującym w szczególności:1. prowadzenie kontroli terenu pod kątem stwierdzenia obecności zwierząt lub ich kryjówek, zarówno przed rozpoczęciem ziemnych prac przygotowawczych (w tym np. odhumusowanie), jak i na etapie realizacji przedsięwzięcia (w szczególności wykopy budowlane), dostosowując zakres i częstotliwość kontroli do biologii gatunków poszczególnych grup zwierząt oraz warunków pogodowych. W przypadku stwierdzenia obecności zwierząt zapewnić im możliwość przemieszczania się poza obszar objęty robotami budowlanymi lub dokonać przeniesienia zidentyfikowanych osobników na optymalne dla danego gatunku siedliska;2. określanie rodzaju, wymiarów, miejsc i czasu funkcjonowania ogrodzeń chroniących przed dostaniem się płazów i innych drobnych zwierząt na plac budowy oraz nadzorowanie ich wykonania i stanu;3. nadzorowanie procesu wycinki drzew i krzewów, w tym przeprowadzanie inspekcji na obecność ptaków oraz ich siedlisk w rejonie wycinki, jak również zapewnienie zabezpieczania drzew i krzewów przewidzianych do pozostawienia,4. nadzorowanie prac wykonywanych w korycie cieku, w celu ochrony organizmów wodnych i związanych z wodą;5. na bieżąco określanie zagrożenia dla przyrodniczych elementów środowiska i wprowadzenie działań zaradczych lub naprawczych; 6. przygotowanie dla Zamawiającego ewentualnych wniosków do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska o wydanie decyzji zezwalających na odstępstwa od ustawowych zakazów związanych z ochroną gatunkową roślin i zwierząt, 7. przed przystąpieniem do wykonywania robót - ewentualne przeniesienie (w przypadku stwierdzenia) gatunków chronionych poza teren robót, 8. w trakcie wykonywania robót - kontrola prowadzonych robót pod kątem przestrzegania przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. O ochronie przyrody oraz innych ustaw, raportowanie Wykonawcy i Zamawiającemu wyników kontroli wykonywanej przed rozpoczęciem robót, natomiast w trakcie prowadzenia robót nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. Raport powinien zawierać m. in. datę przeprowadzonej kontroli, miejsce prowadzenia kontroli, wyniki kontroli, zalecenia dla Wykonawcy, uwagi. Kolejne raporty powinny zawierać informację dotycząca przestrzegania przez Wykonawcę zaleceń/uwag z poprzednich raportów.Nadzór przyrodniczy winien być pełniony przez zespół specjalistów, w składzie którego powinni się znajdować specjaliści w odniesieniu do gatunków fauny (ssaki, ptaki, ryby, mięczaki, owady i mikrofauna) oraz flory i siedlisk przyrodniczych. W celu ustalenia rodzaju specjalistów należy zapoznać się z inwentaryzacją przyrodniczą terenu inwestycji, wykonaną w ramach opracowań p.n. „Raport z wynikami inwentaryzacji przyrodniczych z 2016 r. wraz z zaleceniami do działań C.1 – C.6” praca zbiorowa a także „Inwentaryzacja i waloryzacja przyrodnicza doliny Potoku Północnego od ul. Szklanej do ul. Wojska Polskiego” opracowanie Vanellus Eco Firma Przyrodnicza Ostrowiec Świętokrzyski oraz z treścią decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

II.5) Główny kod CPV: 45246000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45100000-8
45111200-0
45240000-1
45233140-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  9   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych należy zrealizować w terminie 9 miesięcy od przekazania Wykonawcy terenu budowy. Teren budowy Zamawiający będzie mógł przekazać w terminie 7 dni od uzyskania klauzuli ostateczności decyzji Wojewody Mazowieckiego o zezwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych lub w terminie 7 dni od upływu 90 dni od daty wydania przez Wojewodę Mazowieckiego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, zawierającej rygor natychmiastowej wykonalności. Wg szacunku Zamawiającego decyzja winna być wydana do 30 listopada 2020 r. natomiast końcowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie mógł być przeprowadzony po napełnieniu zbiornika i próbnym obciążeniu wodą budowli hydrotechnicznych, uzależnionym od warunków hydrologicznych, jakie będą występowały w zlewni rzeki Potok Północny.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (posiadanie wiedzy i doświadczenia) obowiązany jest wykazać, że:(a) W okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca musi się wykazać wykonaniem co najmniej 1 zamówienia, polegającego na budowie lub przebudowie lub odbudowie budowli przeciwpowodziowych tj. polderów przeciwpowodziowych lub sztucznych zbiorników przeciwpowodziowych lub suchych zbiorników przeciwpowodziowych lub wałów przeciwpowodziowych lub budowli regulacyjnych. oraz co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu przesłon przeciwfiltracyjnych. Wartość zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy lub odbudowy budowli przeciwpowodziowych powinna wynosić co najmniej 500 000 zł brutto, a w zakresie przesłon przeciwfiltracyjnych powinna wynosić co najmniej 100 000 zł brutto.2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) obowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. pełnić następujące funkcje:(a) Kierownik Budowy (w rozumieniu Prawa Budowlanego) – odpowiedzialny za zagadnienia realizacyjne i techniczne – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:- posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru);(b) Kierownik robót elektrycznych – odpowiedzialny za zagadnienia realizacyjne i techniczne z zakresu robot elektrycznych objętych projektem – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:- posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru)(c) Kierownik robót instalacyjnych – odpowiedzialny za zagadnienia realizacyjne i techniczne z zakresu przekładania sieci kanalizacyjnych i gazowych objętych projektem – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:- posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru)Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u.p.z.p.;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich siedmiu lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Powyższe nastąpi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Powyższe nastąpi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW. c) oświadczenie, że osoba(y) o której(ych) mowa w ppkt. b) posiada(ją) wymagane przez Zamawiającego uprawnienia i doświadczenia. Powyższe nastąpi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do IDW.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kosztorysy ofertowe – sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawcy zobligowani są do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy zł)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
okres udzielonej rękojmi 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegóły powyższego zostały określone w par. 15 wzoru umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ścianek GK na profilach - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ścianek GK na profilach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI