Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej
w Mysłowicach 2.
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku na oddziały przedszkolne z zapleczem sanitarnym w Przedszkolu nr 18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W MYSŁOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272150303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 6a
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2222-938
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzopo.sekretariat@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopo.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej
w Mysłowicach 2.
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku na oddziały przedszkolne z zapleczem sanitarnym w Przedszkolu nr 18
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27b0adb0-0694-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00225702/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja pomieszczeń Przedszkola nr 18 w Mysłowicach na potrzeby nowoutworzonych oddziałów P18. Przebudowa będzie miała na celu utworzenie 50 dodatkowych miejsc.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach 2 WND-RPSL.11.01.03-24-0004/20-006
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27b0adb0-0694-11ed-9a86-f6f4c648a056
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: mzopo.sekretariat@onet.pl mzopo.a.grabowska@onet.pl inspektor.mzopo@onet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: .doc .docx .rtf .pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.T.371.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkolno-przedszkolnego przeznaczonych na dwa dodatkowe oddziały przedszkolne z zapleczem sanitarnym, szatnią i pomieszczeniem komunikacji.
Przebudowa ma na celu pozyskanie 50 dodatkowych miejsc dla dzieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
3. sytuacja ekonomiczna i finansowa
4. zdolność techniczna lub zawodowa oraz znajomość obowiązujących norm i przepisów prawa
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno- budowlanej
2. Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej brutto
3. Wykonawca udziela gwarancji na wykonany zakres robót na okres 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania podpisania protokołu odbioru końcowego robót stwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy bez wad
4. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nieujętych w projekcie budowlanym, które z różnych przyczyn będą musiały być wykonane zamiast części robót ujętych w projekcie budowlanym, dopuszcza się roboty zamienne rozliczone na podstawie kosztorysu szczegółowego Zamawiającego, który nie zwiększy wysokości wynagrodzenia
5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach umownego wynagrodzenia, do:
1) spełnienia warunków zgodnie z uzyskanym pozwoleniu na budowę
2) przygotowania, przeprowadzenia i uzyskania wszystkich odbiorów branżowych wymaganych do ukończenia robót budowlanych.
6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych, w tym szczególnie robót uciążliwych (hałas, zapylenie) w uzgodnieniu z Dyrekcją Przedszkola Nr 18 co do sposobu i terminu ich
prowadzenia (np. poza godzinami pracy placówki). Organizacja placu budowy musi gwarantować zachowanie pełnego bezpieczeństwa osób przebywających w poddanym obiekcie oraz umożliwiać nieprzerwane funkcjonowanie placówki szkolno-przedszkolnej.
7. Wykonawca zobowiązany jest do urządzenia, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy oraz pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych.
8. Wykonawca we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do zapewnienia dojść i dojazdów do posesji sąsiadujących z terenem inwestycji i bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni, chodników, dojść, dojazdów i zjazdów do posesji sąsiadujących z terenem prowadzonych prac przez okres realizacji przedmiotu umowy, tj. od protokolarnego przekazania placu budowy do końcowego odbioru zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem osób trzecich w przypadku nieprawidłowego zrealizowania obowiązku określonego w zdaniu pierwszym jak i zobowiązuje się do zwolnienia Zamawiającego ze wszelkiej odpowiedzialności jaka mogłaby powstać z tego tytułu.
9. Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w terminie przekazania placu budowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, posiadać umowę ubezpieczenia, ustanawiającą ochronę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia nie może być niższa niż kwota brutto, o której mowa w § 4 ust. 1, a suma gwarancyjna nie może być niższa niż 80% tej kwoty.
10. Nie później niż w dniu przekazania placu budowy, Wykonawca jest zobowiązany okazać Zamawiającemu oryginał polisy potwierdzający zawarcie umowy lub umów ubezpieczenia w wymaganym zakresie.
11. Wykonawca jest zobowiązany terminowo i w pełnej wysokości opłacać na swój koszt składki ubezpieczeniowe z tytułu umów lub umowy ubezpieczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Myslowicach
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-29