Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Biała Podlaska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 31
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 88 89 221
1.5.8.) Numer faksu: 83 88 89 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Biała Podlaska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf59ba5a-a1c5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Biała Podlaska realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych odwykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami.Oferta wrazz załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcyzarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminabialapodlaska.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcomuwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogąelektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail,ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klikapolecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty wpostępowaniu.Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych,dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl:• komputerPC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarkawspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge• Podłączeniedo Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiegoi Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO", informuję, że:1.Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał wniniejszym postępowaniu jest Maja Fila z siedzibą: Urząd Gminy Biała Podlaska ul. Prosta 31, tel. 8388 89 207, adres e-mail: gmina@bialapodl.pl.2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych wGminie Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska jest możliwy pod adresem email:iod@gmina-bialapodlaska.pl.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego.4. Podstawą prawną przetwarzania art. 6 ust. 1 litc) RODO w związku z przepisami prawa krajowego:- ustawa z dnia 11 września 2019 r. roku Prawozamówień publicznych, zwana dalej „p.z.p."- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.5.Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoprzekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasadypostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.6. Pani/Pana dane osobowe mogą byćprzekazywane do państw trzecich.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okresprzeprowadzenia postępowania, a następnie zostaną zarchiwizowane na okres 5 lat.8. W przypadkuzamówień współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, Pani/Panadane osobowe będą przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie z przepisami dotyczącymiarchiwizacji danych, określonych w wytycznych dotyczących danego projektu.9. Posiada Pani/Panprawo:- dostępu do danych, na mocy art. 15 RODO,- prawo do sprostowania danych, na mocy art. 16RODO,- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, na mocy art. 18 RODO.10.Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa wart. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianąpostanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.11. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniatego postępowania.12. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez AdministratoraPani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi doorganu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;.13. Obowiązek podania przezWykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, konsekwencją niepodania danych może być odrzucenie oferty;14. W oparciu oprzetwarzane dane administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzjibędących wynikiem profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.271.1.6.2021.RW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1130762,46 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Woroniec, Sycyna. Przejście pod drogą krajową nr 2 – spinkaZakres: Budowa sieci wodociągowej PVC 110 (1150,40mb) i PERC 110 (747,10 mb) w miejscowościach Woroniec, Sycyna.
4.2.5.) Wartość części: 1,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:1) „Cena ofertowa brutto" - C2) „Okres gwarancji" - G2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:cena (koszt) 60 pkt ,Liczba punktów w kryterium cena będzie wyliczona wg wzoru :C min x 60,0Cof,gdzie : C min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych , C of – cena oferty rozpatrywanej .Uwaga: w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, uważa się, iż cena oferty zawiera wszystkie składniki wynagrodzenia (m.in. składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne itp.)Okres gwarancji 40 pktPunkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób: a) termin gwarancji 4 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego – 0 pkt, b) termin realizacji 4,5 roku od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego –20 pkt, c) termin realizacji 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego – 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego terminu terminu, lub poda termin gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin gwarancji 4 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium. 3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danej części zamówienia, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G - gdzie: L -całkowita liczba punktów, C - punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto", G - punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji"4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:1) „Cena ofertowa brutto" - C2) „Okres gwarancji" - G2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:cena (koszt) 60 pkt ,Liczba punktów w kryterium cena będzie wyliczona wg wzoru :C min x 60,0Cof,gdzie : C min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych , C of – cena oferty rozpatrywanej .Uwaga: w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, uważa się, iż cena oferty zawiera wszystkie składniki wynagrodzenia (m.in. składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne itp.)Okres gwarancji 40 pktPunkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób: a) termin gwarancji 4 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego – 0 pkt, b) termin realizacji 4,5 roku od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego –20 pkt, c) termin realizacji 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego – 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego terminu terminu, lub poda termin gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin gwarancji 4 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium. 3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danej części zamówienia, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G - gdzie: L -całkowita liczba punktów, C - punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto", G - punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji"4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Sieć wodociągowa w miejscowości Woroniec – spinka; formuła zaprojektuj i wybudujZakres: Budowa sieci wodociągowej PVC 160 (około 1850mb) w miejscowościach Woroniec, Pólko i Sitnik w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie niezbędnych zgód, opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonanie sieci wodociągowej na podstawie opracowanej dokumentacji.
4.2.5.) Wartość części: 171902,72 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:1) „Cena ofertowa brutto" - C2) „Okres gwarancji" - G2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:cena (koszt) 60 pkt ,Liczba punktów w kryterium cena będzie wyliczona wg wzoru :C min x 60,0Cof,gdzie : C min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych , C of – cena oferty rozpatrywanej .Uwaga: w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, uważa się, iż cena oferty zawiera wszystkie składniki wynagrodzenia (m.in. składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne itp.)Okres gwarancji 40 pktPunkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób: a) termin gwarancji 4 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego – 0 pkt, b) termin realizacji 4,5 roku od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego –20 pkt, c) termin realizacji 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego – 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego terminu terminu, lub poda termin gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin gwarancji 4 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium. 3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danej części zamówienia, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G - gdzie: L -całkowita liczba punktów, C - punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto", G - punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji"4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:1) „Cena ofertowa brutto" - C2) „Okres gwarancji" - G2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:cena (koszt) 60 pkt ,Liczba punktów w kryterium cena będzie wyliczona wg wzoru :C min x 60,0Cof,gdzie : C min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych , C of – cena oferty rozpatrywanej .Uwaga: w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, uważa się, iż cena oferty zawiera wszystkie składniki wynagrodzenia (m.in. składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne itp.)Okres gwarancji 40 pktPunkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób: a) termin gwarancji 4 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego – 0 pkt, b) termin realizacji 4,5 roku od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego –20 pkt, c) termin realizacji 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego – 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego terminu terminu, lub poda termin gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin gwarancji 4 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium. 3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danej części zamówienia, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G - gdzie: L -całkowita liczba punktów, C - punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto", G - punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji"4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c/ Część 3: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków – formuła zaprojektuj i wybuduj.Zakres: Budowa 30 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Biała Podlaska w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do dokonania zgłoszenia budowy oczyszczalni i wykonanie oczyszczalni na podstawie opracowanej dokumentacji.
4.2.5.) Wartość części: 490233,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania