„Poprawa infrastruktury sportowej na dzielnicy. Skatepark przy Szkole Podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Poprawa infrastruktury sportowej na dzielnicy. Skatepark przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Olchowa 2”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyMIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00067015
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury sportowej na dzielnicy. Skatepark przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Olchowa 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury sportowej na dzielnicy. Skatepark przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Olchowa 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21205e75-be07-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001642/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Poprawa infrastruktury sportowej na dzielnicy Skatepark przy Szkole Podstawowej Nr.18 ul. Olchowa 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.miastozabrze.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.3.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki
korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z
miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych Formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi
150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p.,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,
oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta
Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za
pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl 9. Dokumenty elektroniczne,
oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również
możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email sekretariat_bzp@um.zabrze.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.10. Zamawiający nie przewiduje
sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.11. Oferta i oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób przygotowania oferty został opisany w Rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych
informujemy - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, ze.
zm.),zwanego dalej w skrócie „RODO”, iż: 1. ADMINISTRATOR DANYCH. Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim
Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7. 2. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM DANYCH
Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną
danych osobowych, w następujący sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej:
umz@um.zabrze.pl,2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00, pisemnie na adres: Urząd Miejski w
Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”. 3.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym
może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w
następujący sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl 2) pod numerem
telefonu: 32 373 33 00,pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców
Śląskich nr 5-7 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.4. PODSTAWA PRAWNA I CELE
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH. 4.1.Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 4.2. Podstawą prawną
zbierania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c) RODO, tj.: obowiązek prawny ciążący na
administratorze wynikający z przepisów ustawy z dnia z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych. 4.3. Zgodnie z art. 19 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 5. ODBIORCY DANYCH
OSOBOWYCH. Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione odbiorcom będącym podmiotami
przetwarzającymi, w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem
świadczącym usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym oraz elektronicznego obiegu dokumentów
jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni. W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne
świadczące usługi na zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów
np. Poczta Polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie. Pani/Pana dane mogą zostać
również udostępnione podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 6. OKRES
PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH. 6.1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, nie krócej niż - zgodnie
z art. 78 ust. 1 i 4ustawy Pzp - przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a później – w razie konieczności obrony uzasadnionych interesów Zamawiającego w
związku z niniejszym postępowaniem lub umową o realizację zamówienia publicznego. 6.2. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w
celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że
przepisy szczególne stanowią inaczej. c.d. w sekcji 3.16

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. z sekcji 3.15. 7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE
DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH. 7.1. Na zasadach określonych
przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: 1) na podstawie art.
15RODO dostępu do treści swoich danych osobowych, 2) na podstawie art. 16 RODO
sprostowania(poprawiania) swoich danych osobowych, 3) usunięcia swoich danych osobowych, 4) na
podstawie art.18 RODO ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych. 7.2. Nie wszystkie
Pani/Pana żądania będziemy jednak mogli zawsze spełnić. Zakres przysługujących praw zależy od
przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych. Ponieważ Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych przepisami prawa, w większości przypadków nie
będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia Pani/Pana
danych, czy też nie będzie Pani/Panu przysługiwało prawo do wniesienia sprzeciwu. W szczególności
nie przysługuje Pani/Panu prawo do: 1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lube RODO, 2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) na podstawie art.
21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. PRAWO WNIESIENIA
SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO. Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z
siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9. INFORMACJA O
WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA
DANYCH OSOBOWYCH. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest związane z Pani/Pana
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowiązek ich podania wynika z
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania danych
osobowych wynikają z ustawy Pzp.10. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI,
PROFILOWANIE. Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny
sposób istotnie na Panią/Pana wpływała. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.20.2021.JP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 268950,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Skateparku przy Szkole Podstawowej Nr.18 ul. Olchowa 2 , w tym:
- rozbiórka nawierzchni i elementów wskazanych w projekcie.
- prace ziemne, kształtowanie i wyrównanie terenu pod projektowany skatepark,
- montaż płyty betonowej skateparku,
- montaż gotowych elementów skateparku,
- montaż elementów małej architektury,
- uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p.
a) powtórzenie podobnych robót budowlanych ujętych w przedmiocie zamówienia SWZ, których potrzeba wykonania wyniknęła na etapie realizacji lub eksploatacji
Kody CPV :
45000000-7; 45212000-6; 45112720-8; 45111291-4; 45100000-6;
b) okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia – zamówienie może zostać udzielone na etapie realizacji lub eksploatacji obiektu w przypadku, gdy powtórzenie podobnego zakresu robót objętego przedmiotem umowy wpływa na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektu lub wynika z aktualnych potrzeb Użytkownika.
Procedura udzielania zamówienia uzupełniającego może zostać wszczęta na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności opisującego zakres robót, potrzeby ich wykonania oraz po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawcy/ów wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN,
(słownie : cztery tysiące złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, a Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny
dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania- wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Pełnomocnictwo do złożenia oferty
musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie
elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 §2ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które
to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też
poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które
zostaną wprowadzone do treści tej umowy określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z
warunkami określonymi w paragrafie 15 projektowanych postanowień umowy, o których mowa
wyżej. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w
Rozdziale XVIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie
zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. Szczegółowe informacje dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte zostały w rozdziale XXXVIII SWZ.
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami)- Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami). Balkon jest wpuszczony w elewację, znajduje się na czwartym piętrze w bloku w Dąbrowie Górniczej. Długość (szerokość) balkonu: 258 cm. Balkon trzeba zabezpieczyć od barierki do góry wysokość od barierki do góry: 175 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI