Poprawa i umocnienie nawierzchni istniejącego szlaku turystycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa i umocnienie nawierzchni istniejącego szlaku turystycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrościenko nad Dunajcem
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-09-15
  • ZamawiającyPIENIŃSKI PARK NARODOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-31
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa i umocnienie nawierzchni istniejącego szlaku turystycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PIENIŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 107B

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 2625601

1.5.8.) Numer faksu: +48 18 2625603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pieninypn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa i umocnienie nawierzchni istniejącego szlaku turystycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665e9f53-072e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00148654/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa i umocnienie istniejącego szlaku turystycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ppn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata: Pieniński Park Narodowy, Identyfikator adresata:/eppn/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu;
2. Za pomocą poczty elektronicznej, email: biuro@pieninypn.pl Wykonawca oraz Zamawiający prowadzą korespondencję elektroniczną (inną niż oferta Wykonawcy i ew. załączniki do oferty)
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
6. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy – IR-2253-2-2021

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XXV SWZ (Ochrona danych osobowych)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XXV SWZ (Ochrona danych osobowych)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR-2253-2-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1402991,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont żółtego szlaku turystycznego w m. Krościenko nad Dunajcem od Toporzyska do przełęczy Szopka. Prace na szlaku podzielono na 17 odrębnych odcinków, z uwagi na odmienny charakter prac na każdym z nich. W załączniku nr 4 do SWZ przedstawiono rysunki przekrojowe remontowanej nawierzchni, które określają sposób prowadzenia prac. W załączniku nr 3 do SWZ przedstawiono przedmiar robót opisujący ilości potrzebnych nakładów. Prace polegają, w zależności od miejsca, na wykonaniu lub remoncie podbudowy i nawierzchni odpowiednią warstwą tłucznia i klińca kamiennego. Kamień projektowany do budowy podbudowy i nawierzchni to wapień lub piaskowiec. W wyznaczonych podczas remontu miejscach należy wykonać poprzeczne ścieki liniowe z belek drewnianych. Jednym z odcinków jest istniejący most drewniany, który należy wymienić na most o konstrukcji kamienno-drewnianej. Odcinki szlaku turystycznego służące podczas robót jako droga dojazdowa do przewozu materiału do budowy należy utrzymać w stanie istniejącym. Materiał należy dowozić pojazdami małotonażowymi. W trakcie realizacji zadania, uzgodnienia dotyczące miejsc styku z właścicielami gruntów przylegającymi do szlaku prowadzi Wykonawca w imieniu własnym i Inwestora, ale w porozumieniu z Inwestorem.
Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca wykonana dokumentację wymaganą do zgłoszenia robót budowlanych wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, dokona zgłoszenia robót w imieniu Inwestora i uzyska zgodę na realizację zadania wydaną przez Starostę.
Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży do akceptacji projekt zabezpieczenia ruchu turystycznego. Roboty i transport materiałów nie mogą wstrzymywać istniejącego ruchu turystycznego na szlaku żółtym.
Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz zaleceniami Inwestora, projektanta i inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz obowiązujących standardów PPN. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z projektem jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu.
Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów
i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W przetargu biorą udział Wykonawcy, którzy spełnią wymogi formalne i złożą kompletną ofertę przetargową. Wykonawca musi spełnić wszystkie poniższe warunki:
1. Doświadczenie – Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli:
wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu remontu związanego z odbudową istniejącego szlaku lub drogi kamiennej, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych, o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 400.000 zł brutto.
2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli:
a) wykaże, że dysponuje osobą gotową do podjęcia obowiązków kierownika budowy: posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej bez ograniczeń wg ustawy Prawo Budowlane lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów i posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej, a w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z odbudową istniejącego szlaku lub drogi kamiennej, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 400.000,00 zł brutto, przedstawiając stosowne oświadczenie,
b) wykaże, że dysponuje osobą gotową do wykonania prac kamieniarskich bezpośrednio na budowie, która wykonała co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonywaniu prac kamieniarskich związanymi z odbudową istniejącego szlaku lub drogi kamiennej, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 400.000,00 zł brutto, przedstawiając stosowne oświadczenie,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - „Formularz ofertowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
- Dokumenty potwierdzające kompetencje wymienione w pkt. X SWZ (protokół odbioru robót lub poświadczenie należytego wykonania).
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 7 i 7A do SWZ.
- „Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 10 lat” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 5 do SWZ.
- „Wykaz robót osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” (osoba wyznaczona do prac kamieniarskich) przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 5A do SWZ.
- Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami wymienionymi w pkt. X przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 7 do SWZ.
- Oświadczenie o zobowiązaniu innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 7A do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zgodnie z art. 281 ust. 4 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (e-gwarancja). Należy przekazać oryginalny plik elektroniczny otrzymany z banku.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium w okolicznościach opisanych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wymagane oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy są dopuszczalne jedynie na podstawie art. 455 ustawy PZP i wymagają formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI