Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kobiele Wielkie poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, wykonanie odwiertu studni i budowę sieci wodociągowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiele Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta
1.5.2.) Miejscowość: Kobiele Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kobielewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kobiele Wielkie poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, wykonanie odwiertu studni i budowę sieci wodociągowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24a13114-da29-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027282/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa gospodarki wodno – ściekowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach operacji typu ,,Gospodarka wodno – ściekowa” wramachpoddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lubrozbudowąwszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną iwoszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.kobielewielkie.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z RODOtj.rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanym „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobiele Wielkie Dane tele-adresowe Zamawiającego:Gmina Kobiele Wielkie97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79tel. 044 681 05 93 Adres e-mail:www.bip.kobielewielkie.pl Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kobiele Wielkie jest Pani Magdalena Kuszmider,kontakt: kontakt@iszd.pl 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kobiele Wielkie poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, wykonanie odwiertu studni i budowęsieci wodociągowej” Znak sprawy: RIG.I. 271.1.5.2021 Pozostałe informacje dot. RODO zawartezostały w pkt. 22 Rozdziału I Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.I.271.1.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 367000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa 13 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (dalej zwane POŚ) na terenie Gminy Kobiele Wielkie.Zamówienie realizowane będzie w formule„zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji geotechnicznej ustalającej warunki gruntowo – wodne na danej nieruchomości,•uzyskanie pisemnej zgody właścicieli danej nieruchomości zatwierdzającej lokalizację wszystkich elementów składających się na przydomową oczyszczalnię ścieków (w szczególności lokalizację kanalizacji sanitarnej doprowadzającej ścieki z budynku d ooczyszczalni, lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków, lokalizację studni chłonnej itp.),•opracowanie projektu budowlano – wykonawczego,• uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane,•uzyskanie pisemnej zgody właścicieli danej nieruchomości na wdrożenie do realizacji opracowanego projektu budowlano – wykonawczego (w szczególności ustalenie harmonogramu robót),• budowa kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków,•opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,•przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz prób końcowych wybudowanej oczyszczalni ścieków,• indywidualne przeszkolenie każdego z użytkowników z zakresu obsługi wybudowanej oczyszczalni ścieków wraz z przekazaniem użytkownikom szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji,• wykonanie badań ścieków oczyszczonych w wybudowanych oczyszczalniach,•opracowanie raportu po realizacyjnego inwestycji.Zamawiający wymaga aby zaprojektowana i wybudowana oczyszczalnia ścieków była oznakowana znakiem CE oraz spełniała wymagania określone w normie EN 12566-3 (na terenie Polski aktualnie obowiązującą jest norma PN-EN12566-3:2016-10). Wykonawca przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowych winien przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną oczyszczalnię ścieków wymagań określonych w/w normą wydane przez notyfikowane laboratorium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dot.parametrów poszczególnych elementów przydomowych oczyszczalni ścieków został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy budowy przydomowych oczyszczalni ścieków. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich Części zamówienia):1)Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b)oryginał/kserokopię dziennika budowy,c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich dostosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f)oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy,Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną(w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej(inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,k)wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Rozwiązania równoważne:Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm,europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy :- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia -wykonanie robót branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, a w przypadku części 2 zamówienia również prace wiertnicze.- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.5.) Wartość części: 166000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) cena oferty (C) – 100% Sposób oceny ofert: W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba zdobytych punktów (C) = Cn / Cb x 100xwaga kryterium100%punktów Gdzie:Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych Cb – cena oferty badanej100–wskaźnik stały 100% – procentowe znaczenie kryterium ceny. Liczba punktów,którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium,którą ustalono na 100%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium „cena oferty”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa studni głębinowej nr 3 w miejscowości Huta Drewniana gm. Kobiele Wielkie Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej remontu budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń w zakresie niezbędnym do doprowadzenia do instalacji uzdatniających rurociągu z wodą surową oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych w tym zakresie.,• wykonanie prac wiertniczych i badań hydrologicznych;• opracowanie wymaganej dokumentacji hydrologicznej ujęcia wody;•opracowanie wymaganej dokumentacji obudowy studni oraz odcinka sieci wodociągowej od studni do stacji uzdatniania wody;• wykonanie obudowy studni oraz brakującego odcinka sieci wodociągowej;• uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń pozwalających na zgodne z prawem użytkowanie studni nr 3;• uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej wraz z odcinkiem sieci wodociągowej Uwaga: Zamawiający tj. Gmina Kobiele Wielkie posiada projekt robót geologicznych wraz z decyzją zatwierdzającą robót geologicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy budowy studni głębinowej nr 3 w miejscowości Huta Drewniana gm.Kobiele Wielkie.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich Części zamówienia):1)Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b)oryginał/kserokopię dziennika budowy,c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich dostosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f)oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez KierownikaBudowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy,Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną(w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej(inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,k)wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Rozwiązania równoważne:Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm,europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp,Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy :- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia -wykonanie robót branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, a w przypadku części 2 zamówienia również prace wiertnicze.- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71351910-5 - Usługi geologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) cena oferty (C) – 100% Sposób oceny ofert: W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba zdobytych punktów (C) = Cn / Cb x 100xwaga kryterium100%punktów Gdzie:Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych Cb – cena oferty badanej100–wskaźnik stały 100% – procentowe znaczenie kryterium ceny. Liczba punktów,którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium,którą ustalono na 100%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium „cena oferty”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu w miejscowości Wola Rożkowa gm. Kobiele Wielkie na odcinku 250 m wraz z wykonaniem 1 przyłącza do granic działki. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej budowy wodociągu,•uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane,• wykonanie robót budowlanych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy budowy wodociągu w miejscowości Wola Rożkowa gm. Kobiele Wielkie.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania.Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich Części zamówienia):1)Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich dostosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f)oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy,Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyk i branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną(w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej(inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,k)wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Rozwiązania równoważne:Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm,europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp,Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy :- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia -wykonanie robót branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, a w przypadku części 2 zamówienia również prace wiertnicze.- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.5.) Wartość części: 61000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) cena oferty (C) – 100% Sposób oceny ofert: W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba zdobytych punktów (C) = Cn / Cb x 100xwaga kryterium100%punktów Gdzie:Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych Cb – cena oferty badanej100–wskaźnik stały 100% – procentowe znaczenie kryterium ceny. Liczba punktów,którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium,którą ustalono na 100%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium „cena oferty”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4