Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOCZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 67
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012074/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kłoczew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list//ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 17 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, w szczególności:
1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
MS Windows 7 lub nowszy
OSX/Mac OS 10.10,.
Ubuntu 14.04
Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
Chrome 66.0 lub nowsza
Firefox 59.0 lub nowszy
Safari 11.1 lub nowsza
Edge 14.0 i nowsze
albo
b) 1.2 Tablet/Telefon:
Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) 1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew”.
2 Zakres robót stanowi:
1) Zadanie 1 - Budowę i przebudowa stacji uzdatniania wody o wydajności Q= 30m3/ h
w miejscowości Wola Zadybska wraz z instalacja fotowoltaiczną o mocy 25kW (88 paneli) poprzez:
budowę:
a) OB5 – zbiornika podziemnego na wody popłuczne ( odstojnik) w postaci 4xfi 2,80m, Vc = 55,9 m3;
b) OB6 – zbiornika podziemnego na nieczystości sanitarne ( szambo) fi 1,80 m
Vc = 4,0 m3;
c) OB7 – Fundamentu pod stacjonarny agregat prądotwórczy – rezerwowe źródło zasilania;
d) Sieci i instalacji międzyobiektowych: technologicznych, wody, kanalizacji, elektrycznych, sterowniczych
e) Placu technologicznego;
przebudowę istniejącego budynku OB3 w zakresie:
f) Rozbiórki fundamentów pod urządzenia i filtry w hali filtrów;
g) Poszerzenia otworów drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznych;
h) Rozbiórki posadzek i podłoży w pomieszczeniach;
i) Rozbiórki glazury;
j) Demontaż okien i drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
k) Demontaż pokrycia dachu, obróbek, parapetów, orynnowania
l) Demontażu instalacji: technologicznych, wody, kanalizacji, elektryki
m) Wykonaniu nowych fundamentów pod zbiorniki oraz urządzenia w hali filtrów,
n) Montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
o) Wykonaniu nowych posadzek i podłoży w pomieszczeniach,
p) Wykonaniu okładzin ścian i malowanie ścian i sufitów,
q) Wykonaniu nowego pokrycia dachu blachodachówką, obróbek blacharskich, orynnowania, parapetów,
r) Wykonania nowych instalacji: technologicznych, wody, kanalizacji, elektryki;
s) Wykonanie elewacji budynku (pomalowanie farbą)
istniejącego zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną OB4 w zakresie:
t) Demontażu istniejących drabinek złazowych (zewnętrzna i wewnętrzna),
u) Demontażu włazu do zbiornika;
v) Demontażu rurażu wewnętrznego w zbiorniku;
w) Czyszczenia zbiornika;
x) Wykonania nowych drabinek ze stali AISI 304 ( drabinka wewnętrzna i zewnętrzna)
y) Wykonania nowego rurażu w zbiorniku ze stali AISI 304;
z) Montaż nowej armatury odcinającej ( zasuwy);
aa) Montaż sondy hydrostatycznej i dwóch pływaków w zbiorniku;
bb) Montaż nowego włazu ze stali AISI 304 – ocieplonego z podwójną klapą,
cc) Wykonania nowej skarpy wokół zbiornika z opaską z kostki, schodami z kostki betonowej;
dd) Wykonanie elewacji zbiornika ( pomalowanie farbą bez termomodernizacji);
ee) Wykonanie nowego pokrycia stropu zbiornika papą termozgrzewalną oraz obróbek blacharskich;
ff) Wykonania wentylacji zbiornika z rury Dn150 mm AISI 304
Agregat prądotwórczy
gg) Wystąpienie o warunki do Zakładu Energetycznego na podłączenie agregatu prądotwórczego i instalacji fotowoltaicznej,
hh) Opracowanie i uzgodnienie w Zakładzie energetycznym instrukcji współpracy agregatu prądotwórczego z siecią.
Instalacja fotowoltaiczna
ii) Instalacja fotowoltaiczna o mocy minimum 25 kW (88 paneli) wraz z systemem
montażowym, falownikiem, okablowaniem, uruchomieniem. W ramach instalacji przewiduje się wykonanie
montaż rozdzielnic,
układanie przewodów i kabli elektrycznych,
montaż osprzętu,
instalacja połączeń wyrównawczych,
instalacje konstrukcji nośnej dla modułów fotowoltaicznych,
montażu modułów fotowoltaicznych,
instalacji zasilania modułów fotowoltaicznych,
środków dodatkowej ochrony od porażeń,
wszelkie inne nie wymienione wyżej roboty elektryczne jakie występują przy realizacji umowy,
wykonanie próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji,
wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym),
przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem instalacji,
przeszkolenie Użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji,
sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających niezbędne informacje dotyczące sposobu postępowania w przypadku wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacji,
zaprogramowanie i uruchomienie instalacji,
uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie po przejściach przewodów,
2) Zadanie 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kłoczew, Julianów, Przykwa poprzez :
a) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy K-0,20 PCV lista SN8 o długości L=3742,2 m
b) Budowę przepompowni ścieków o średnicy zewnętrznej D1800mm z typowych kręgów żelbetowych ze sterowaniem – 4 kpl
c) Budowę kolektorów tłocznych D110mm PEHD PE100 PN10 RC o długości łącznej L=4156,0 w tym:
z przepompowniami P1 L= 1449,0m
z przepompowniami P2 L= 1393,0m
z przepompowniami P3 L= 804,0m
z przepompowniami P4 L= 510,0m
d) budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej;
D63mm PEHE PE100 PN10 RC L=2037,0 m
D75mm PEHD PE100 PE10 RC L=450,5 m
D90mm PEHD PE100 PN10 RC L=767,5 m
e) - Sieć kanalizacji grawitacyjnej K-0,16 PVC lita SN8 L=305,5m
f) - Sieć kanalizacji ciśnieniowej D40mm PEHD PE100 PN10 L=295,5m
g) - Sieć kanalizacji ciśnieniowej D63mm PEHD PE100 PN10 L=9,0m
h) Opracowanie oraz wykonanie ujednoliconego systemu sterowania, monitoringu technologicznego i wizualizacji
• SUW z ujęciem w Kłoczewie
• SUW z ujęciem w Woli Zadybskiej
Zaprojektowana SUW i ujęcie w Woli Zadybskiej musi być w jednym systemie
z pozostałymi dwoma SUW w Kłoczewie i w Woli zadybskiej
i) Opracowanie oraz wykonanie ujednoliconego systemu sterowania, monitoringu technologicznego i wizualizacji 7 istniejących przepompowni ścieków. Przepompowanie ścieków oraz 3 SUW muszą być w jednym systemie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 9 do SWZ.
Uwaga! Mimo iż dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przyłączy nie są one objęte zamówieniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 Zgodnie z art. 112 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
a) Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
a) Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) warunek dotyczy doświadczenia
Opis spełnienia warunku: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
Dla zadania 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody i montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kW i wartości minimum 1 800 000,00 zł brutto.
Dla zadania 2 - co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą budowę, przebudowę lub rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 4 800 000,00 zł brutto.
Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa w warunku powyżej.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.
a) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. warunek dotyczący dysponowania:
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
3 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia 5% zaliczek na poczet wykonania zamówienia zgodnie z zapisami we wzorze umowy.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2 Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
3 Zamawiający, zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizowania robót budowlanych objętych częściami zamówieniem, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej (np. koszty podróży, noclegu) poniesie Wykonawca;
2) w związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny na dokonanie wizji lokalnej;
3) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
4) złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentami będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp; Celem przeprowadzenie wizji, Zamawiający wyznacza spotkanie, które odbędzie się w 15.02.2024 r. (środa) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Kłoczew – dwa obiekty,
5) Możliwości wzięcia w niej udziału od uzależniona jest od wcześniejszego zgłoszenia. Zgłoszenia udziału w wizji lokalnej należy dokonać za pośrednictwem strony postępowania na platformie zakupowej e – zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/search/list//ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65
6) w sprawach wizji należy kontaktować się z osobą(ami) wyznaczoną(ymi) do komunikowania się z wykonawcami, o których mowa w Rozdziale 10 pkt.