Poprawa gospodarki ściekowej na terenie gminy Padew Narodowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa gospodarki ściekowej na terenie gminy Padew Narodowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPadew Narodowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Padew Narodowa
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-19
  • Numer ogłoszenia604724-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604724-N-2017 z dnia 2017-10-19 r.

Gmina Padew Narodowa: Poprawa gospodarki ściekowej na terenie gminy Padew Narodowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie „Poprawa gospodarki ściekowej na terenie gminy Padew Narodowa” współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Padew Narodowa, krajowy numer identyfikacyjny 83040936000000, ul. Grunwaldzka  2 , 39-340   Padew Narodowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 851 44 60, e-mail gmina@padewnarodowa.com.pl, faks 0-15 811 93 80.
Adres strony internetowej (URL): www.padewnarodowa.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.padewnarodowa.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Padew Narodowa, ul. Grunwaldzka 2, 39-340 Padew Narodowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa gospodarki ściekowej na terenie gminy Padew Narodowa
Numer referencyjny: IZP.271.10.2012
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielono na dwie części. Część I: Zadanie I – Sieci kanalizacyjne i wodociągowe Część II: Zadanie II – Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków Zadanie I – Sieci kanalizacyjne i wodociągowe Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Padew Narodowa 1) Padew Narodowa – osiedle „Wygwizdów” (ul. Lipowa, ul. Zacisze) – budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz z przepompowniami dla osiedla domków jednorodzinnych „Wygwizdów II” obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 2 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 2 szt. - budowa ogrodzeń pompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 1 063 mb - budowa rurociągu tłocznego PE ø 90 mm – 39 mb - budowa studni rozprężnych PE ø 1000 mm – 2 szt. 2) Padew Narodowa – (ul. Działkowców, Zielona, Piaskowa) – budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej z przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 417 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 85 mb - budowa studni rozprężnych PE ø 1000 mm – 1 szt. - budowa studni z PE ø 1200 mm – 2 szt. - sieć wodociągowa z PE ø 125 mm - 620 mb - hydranty - 4 szt. 3) Padew Narodowa – (ul. Łukasiewicza) – budowa sieci kanalizacji ściekowej obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 330 mb - budowa sieci kanalizacyjnej z PE ø 200 mm – 36 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 1,5 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 1 szt. 4) Padew Narodowa – (ul. Słoneczna) - budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 271 mb 5) Rożniaty – (osiedle domków jednorodzinnych) – budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa ogrodzenia przepompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 200 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 75 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 1 szt. 6) Padew Narodowa – (ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej) - budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa ogrodzenia przepompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 240 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 275 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 1 szt. 7) Padew Narodowa – (ul. Olszańska) - budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa ogrodzenia przepompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 165 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 85 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 2 szt. 8) Padew Narodowa – (ul. Jana Pawła II), Pierzchne - budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa ogrodzenia przepompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 174 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 220 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 1 szt. 9) Padew Narodowa, Kębłów – budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej obejmowała będzie: - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 207 mb - sieć wodociągowa z PE ø 125 mm - 193 mb - hydranty - 1 szt. 10) Zachwiejów – budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Budowa sieci kanalizacyjnej obejmowc będzie: - budowę sieci kanalizacyjnej z PCV Ø 200 mm – 619 mb - uzbrojenie rurociągu – studnie PCV Ø 425 mm /typu ciężkiego z pokrywą żeliwną Budowa sieci wodociągowej obejmowała będzie : - sieć wodociągową z PE Ø 125 mm – 612 mb - hydranty – 4 szt. 11) Wymiana rurociągu tłocznego wraz z przebudową przepompowni ścieków Przebudowa rurociągu tłocznego sanitarnego PE110 mm na PE160 mm na trasie od przepompowni w Zarówniu na działce nr ewid. 306 do oczyszczalni ścieków w Padwi Narodowej dz. nr ewid. 2263 o łącznej długości 3 397,0 m wraz z istniejącym uzbrojeniem rurociągu tj. studniami czyszczakowymi w ilości 4 szt. Przebudowana zostanie również przepompownia w Zarówniu na działce nr ewid. 306 w zakresie wymiany pomp i armatury wewnątrz pompowni. 12) Remont zbiorników istniejących przepompowni. Prace polegały będą na renowacji powierzchni betonowych i likwidacji przecieków pompowni ścieków przy użyciu polimącznika następujących przepompowni:  P-51 (Przykop), wymiary 3900 x 1500 mm – działka nr ewid. 904/5 Przykop;  P-53 (Domacyny), wymiary 4200 x 1500 mm, działka nr ewid. 410 Domacyny;  P-56 (Domacyny), wymiary 4700 x 1500 mm, działka nr ewid. 378 Domacyny;  P-58 (Wojków), wymiary 3800 x 1500 mm, działka nr 217 Wojków;  P-59 (Wojków), wymiary 4000 x 1500 mm, działka nr ewid. 298 Wojków;  P-6 (Padew Narodowa), wymiary 3800 x 1500 mm, działka nr ewid. 470 Padew Narodowa;  P-5 (Padew Narodowa), wymiary 4800 x 1500 mm, działka nr ewid. 2065/1 Padew Narodowa;  P-3 (Padew Narodowa), wymiary 5300 x 1500 mm, działka nr ewid. 2237 Padew Narodowa  P-34 (Rożniaty), wymiary 3800 x 1500 mm, działka nr ewid. 417 Rożniaty  P-35 (Rożniaty), wymiary 3300 x 1500 mm , działka nr ewid. 551 Rożniaty  P-13 (Padew Narodowa), wymiary 3200 x 1200 mm, działka nr ewid. 1007 Padew Narodowa  P-65 (Padew Narodowa), wymiary 3800 x 1200 mm, działka nr ewid. 1057 Padew Narodowa  P-66 (Padew Narodowa), wymiary 3800 x 1200 mm, działka nr ewid. 1403 Padew Narodowa  P4 (Padew Narodowa), wymiary 5000 x 1500 mm, działka nr ewid. 2166 Padew Narodowa  PG oczyszczalnia , wymiary 4700 x 1500mm, działka nr ewid. 2263 obręb Padew Narodowa Zakres prac obejmuje również wymianę pomp w remontowanych pompowniach w ilości 30 szt. W ramach zamówienia należy dostarczy pompy ABS XFP lub równoważne, kompatybilne do istniejących stóp sprzęgających ABS, opuszczane po pojedynczej 2" prowadnicy. Ze względu na unifikację systemu montażowego, nie dopuszcza się zastosowania innego systemu opuszczania i sprzęgania pomp w pompowni. Pompy zamontowane będą w istniejących już pompowniach. Wszystkie istniejące przepompownie zamawiającego oparte są na systemie ABS. Z tego względu wymaga się, aby dostarczone pompy były kompatybilne z już istniejącym systemem i pasowały do istniejącej armatury. Prace wykonywane i rozliczane będą zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Zadanie II – Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie istniejącej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Padwi Narodowej, na terenie działek o nr ewid. 2263 i 2264. Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie przepustowości hydraulicznej oczyszczalni do przepustowości Qśrd = będzie przyjmować ścieki 500 [m3/d] (obecnie 300 m3/d). Po modernizacji oczyszczalnia będzie przyjmować ścieki od 5500 równoważnych mieszkańców (RLM) (obecnie: 1950 RLM). Planowane przedsięwzięcie związane będzie z budową i montażem nowych elementów oczyszczalni oraz wymianą i dostosowaniem istniejących. Technologia oczyszczalni ścieków pozostaje bez zmian – będzie to technologia SBR. Zakres prac obejmuje również budowę budynku technicznego o kubaturze 609,1 m3. Zakres robót obejmował będzie m.in.: – budowę nowego reaktora SBR i modernizację dwóch istniejących o przepustowości 167 m3 każdy, – budowę głównej pompowni i modernizację istniejącej pompowni wewnętrznej, – budowę punktu zlewnego ścieków dowożonych, – modernizację zbiornika buforowego i budynku technicznego na stacji mechanicznego oczyszczania, – budowę komory tlenowej stabilizacji osadu (KTSO), – przebudowę istniejącej KTSO na stację dmuchaw, – przebudowę istniejącego zagęszczacza osadu na komorę zasuw, – modernizację stacji odwadniania osadu i węzła higienizacji osadu wapnem, – budowę stacji dozowania PIX i budynku socjalno-technicznego, – remont kolektora odpływowego i wylotu ścieków oczyszczonych. Zakres prac obejmuje również wykonanie ogrodzeń, dróg i placów manewrowych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej, wpięcie w ciągi technologiczne oczyszczalni ścieków urządzenia do suszenia osadu wraz z osprzętem i doprowadzeniem mediów (gaz, woda, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna, itp.), zakup i dostarczenie wyposażenia oczyszczalni ścieków. Fotowoltaika – Budowa systemu fotowoltaicznego obejmować będzie: dostawę, montaż i uruchomienie systemu fotowoltaicznego o mocy do 40 kW na oczyszczalni ścieków, dostawę i montaż akumulatorów, dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych zlokalizowanych na dachach istniejących i projektowanych budynków tj. wiaty na osad, budynku stacji wstępnego oczyszczania ścieków, budynku techniczno-administracyjnym. Monitoring i instalacja przeciwwłamaniowa – budowa systemu telewizji przemysłowej i instalacji alarmowej obejmowała będzie: dostawę i montaż kamer, dostawę i montaż rejestratora wraz z monitorem, okablowanie dla systemu i zasilania, instalacja czujek ruchu. Wiaty magazynowe osadu – Zakres prac obejmował będzie: budowa podwójnej wiaty o konstrukcji stalowej krytej blacho dachówką z murem opornym o wys. 1,5 m, pow. zabudowy wiaty 200,81 m2, obudowa ścian z blachy, orynnowanie, instalacja odciekowa, posadzki, tynki elewacyjne. Prace wykonywane i rozliczane będą zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6
45232423-3
45200000-9
45252127-4
45252200-0
45100000-8
45111200-0
45262210-6
45223500-1
45223210-1
45223220-4
45312200-9
09330000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10495543,46
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-07-31
2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy zakończenia poszczególnych zadań podano w załączniku nr 1 - informacje dotyczące ofert częściowych. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z HRF załączonym do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonywania zamówienia, a ponadto: a) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego tj. Zadanie I – 3 000 000,00 zł., Zadanie II – 8 000 000,00 zł, b) dysponował informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową umożliwiającą zrealizowanie zamówienia lecz na kwotę nie mniejszą niż Zadanie I - 2 000 000,00 zł., Zadanie II – 1 000 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania odpowiedniej sytuacji technicznej lub zawodowej do wykonywania zamówienia, a ponadto: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zadanie I - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy: wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami), lub winna posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień. Wymaga się, aby kierownik budowy posiadał, co najmniej 5 letnie doświadczenie. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe, dla stanowisk wyżej wymienionych, dla których wymagane są uprawnienia, należy rozumieć lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień. - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót: wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami), lub winna posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień. Wymaga się, aby kierownik robót elektrycznych posiadał, co najmniej 3 letnie doświadczenie. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe, dla stanowisk wyżej wymienionych, dla których wymagane są uprawnienia, należy rozumieć lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień. Zadanie II - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy: wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami), lub winna posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień. Wymaga się, aby kierownik budowy posiadał, co najmniej 10 letnie doświadczenie. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe, dla stanowisk wyżej wymienionych, dla których wymagane są uprawnienia, należy rozumieć lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień. - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót: wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami), lub winna posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień. Wymaga się, aby kierownik robót posiadał, co najmniej 10 letnie doświadczenie. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe, dla stanowisk wyżej wymienionych, dla których wymagane są uprawnienia, należy rozumieć lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień. - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót: wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami), lub winna posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień. Wymaga się, aby kierownik robót elektrycznych posiadał, co najmniej 5 letnie doświadczenie. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe, dla stanowisk wyżej wymienionych, dla których wymagane są uprawnienia, należy rozumieć lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień. Osoby wskazane do realizacji zamówienia winny posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniać wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r., poz. 1946) Na etapie postępowania Zamawiający wymaga oświadczenia, że osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe. Przed popisaniem umowy zamawiający może zażądać dokumentów na potwierdzenie, że osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: Zadanie I Wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, i jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnych sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 1 400 000,00 zł brutto, lub jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci wod.-kan. sanit. o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Ponadto należy okazać się realizacją min. 3 przepompowni ścieków. Zadanie II Wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane wartości minimum 2 500 000 zł każda, polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w technologii osadu czynnego - SBR lub przepływowej . W każdej z robót, należy okazać się wykonaniem kompletnego reaktora biologicznego wraz z wyposażeniem technologicznym i jeden budynek techniczny o kubaturze min. 400 m3. Wymaga się aby wskazane oczyszczalnie posiadały przepustowość minimum Qd,śr = 400 m3/d Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, ze Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dokumenty należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr 8 do SIWZ b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 do SIWZ. c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – załącznik nr 10 do SIWZ d) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia e) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla Część I przedmiotu zamówienia : Zadanie I – Sieci kanalizacyjne i wodociągowe w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych Część II przedmiotu zamówienia: Zadanie II – Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w wysokości: 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Kryteria dla poszczególnych zadań podano w załączniku nr 1 - informacje dotyczące ofert częściowych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy: 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z wystąpienia następujących okoliczności: 2.1. Zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku: – wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót lub dokonywanie odbiorów, – braku środków finansowych na realizację inwestycji, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. – opóźnienia w przekazaniu placu budowy (odnotowane w dzienniku budowy (jeśli dotyczy) oraz udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Kierownika Budowy i Inspektora nadzoru i zaakceptowane przez Zamawiającego) lub wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, – konieczność dokonania zmian lub konsekwencje błędów w dokumentacji projektowej, – wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.), – opóźnienia w wyniku decyzji administracyjnych (decyzja władz publicznych, zmiana obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.). – zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa – gdy zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, zmiana terminu realizacji o niezbędny czas ich uzyskania, – gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwi terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy – w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót, w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do wystąpienia o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis ten dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót; – w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, niewyszczególnionych w przedmiarach robót, dokumentacjach projektowych, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie (jeśli dotyczy); W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty jednak nie dłużej niż o czas równy okresowi przerwy, postoju lub opóźnienia. 2.2. Zmiana umówionego zakresu robót - w przypadku: – ograniczenia finansowego po stronie zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. – jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy 2.3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; g) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; h) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa. 2.4. Organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty. 2.5. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany : – stawki podatku VAT – ze względów ekonomicznych lub technicznych dopuszcza się ograniczenie zakresu robót wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia do 20%. – w przypadkach określonych w pkt. 2.3 niniejszego §. – w przypadkach określonych w § 20 ust.1 lit.a – obniżenie wynagrodzenia w odpowiednim stosunku w przypadku istnienia usterki lub wady mającej charakter nieistotny i nieusuwalny, która odbiera cechy właściwe danemu obiektowi (np. estetyczne) – w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 Ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian – w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszy wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian. 2.6. Zmiana wynagrodzenia z powodu przyczyn wskazanych w pkt.2.3 niniejszego § oraz § 20 ust.1 lit.a nastąpi na podstawie opracowanych kosztorysów. a) jeżeli roboty wynikające z wprowadzonych postanowieniami zmian, odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 3. b) jeżeli roboty wynikające z wprowadzonych postanowieniami zmian nie odpowiadają opisowi pozycji w Kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwie "Sekocenbud lub Orgbud-Serwis, zgodnie z użytym do sporządzenia kosztorysów ofertowych " w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. c) jeżeli cena jednostkowa przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu będzie skalkulowana niezgodnie z postanowieniami w pkt b) Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na własnych wyliczeniach. d) wykonawca powinien dokonać wyliczeń cen, o których mowa w pkt b) oraz przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wysokość wynagrodzenia wynikającą ze zmian przed rozpoczęciem robót wynikających z tych zmian. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust.2. pkt. 2.1; 2.2; 2.3; 2.4: 2.5, okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót w sytuacji w której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sieci kanalizacyjne i wodociągowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I – Sieci kanalizacyjne i wodociągowe Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Padew Narodowa 1) Padew Narodowa – osiedle „Wygwizdów” (ul. Lipowa, ul. Zacisze) – budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz z przepompowniami dla osiedla domków jednorodzinnych „Wygwizdów II” obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 2 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 2 szt. - budowa ogrodzeń pompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 1 063 mb - budowa rurociągu tłocznego PE ø 90 mm – 39 mb - budowa studni rozprężnych PE ø 1000 mm – 2 szt. 2) Padew Narodowa – (ul. Działkowców, Zielona, Piaskowa) – budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej z przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 417 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 85 mb - budowa studni rozprężnych PE ø 1000 mm – 1 szt. - budowa studni z PE ø 1200 mm – 2 szt. - sieć wodociągowa z PE ø 125 mm - 620 mb - hydranty - 4 szt. 3) Padew Narodowa – (ul. Łukasiewicza) – budowa sieci kanalizacji ściekowej obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 330 mb - budowa sieci kanalizacyjnej z PE ø 200 mm – 36 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 1,5 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 1 szt. 4) Padew Narodowa – (ul. Słoneczna) - budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 271 mb 5) Rożniaty – (osiedle domków jednorodzinnych) – budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa ogrodzenia przepompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 200 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 75 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 1 szt. 6) Padew Narodowa – (ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej) - budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa ogrodzenia przepompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 240 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 275 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 1 szt. 7) Padew Narodowa – (ul. Olszańska) - budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa ogrodzenia przepompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 165 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 85 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 2 szt. 8) Padew Narodowa – (ul. Jana Pawła II), Pierzchne - budowa sieci kanalizacji ściekowej wraz przepompownią obejmowała będzie: - budowę przepompowni – 1 szt. - budowa przyłącza elektroenergetycznego dla przepompowni - 1 szt. - budowa ogrodzenia przepompowni - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 174 mb - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm – 220 mb - budowa studni PE ø 1200 mm – 1 szt. 9) Padew Narodowa, Kębłów – budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej obejmowała będzie: - budowa sieci kanalizacyjnej z PVC ø 200 mm – 207 mb - sieć wodociągowa z PE ø 125 mm - 193 mb - hydranty - 1 szt. 10) Zachwiejów – budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Budowa sieci kanalizacyjnej obejmowc będzie: - budowę sieci kanalizacyjnej z PCV Ø 200 mm – 619 mb - uzbrojenie rurociągu – studnie PCV Ø 425 mm /typu ciężkiego z pokrywą żeliwną Budowa sieci wodociągowej obejmowała będzie : - sieć wodociągową z PE Ø 125 mm – 612 mb - hydranty – 4 szt. 11) Wymiana rurociągu tłocznego wraz z przebudową przepompowni ścieków Przebudowa rurociągu tłocznego sanitarnego PE110 mm na PE160 mm na trasie od przepompowni w Zarówniu na działce nr ewid. 306 do oczyszczalni ścieków w Padwi Narodowej dz. nr ewid. 2263 o łącznej długości 3 397,0 m wraz z istniejącym uzbrojeniem rurociągu tj. studniami czyszczakowymi w ilości 4 szt. Przebudowana zostanie również przepompownia w Zarówniu na działce nr ewid. 306 w zakresie wymiany pomp i armatury wewnątrz pompowni. 12) Remont zbiorników istniejących przepompowni. Prace polegały będą na renowacji powierzchni betonowych i likwidacji przecieków pompowni ścieków przy użyciu polimącznika następujących przepompowni:  P-51 (Przykop), wymiary 3900 x 1500 mm – działka nr ewid. 904/5 Przykop;  P-53 (Domacyny), wymiary 4200 x 1500 mm, działka nr ewid. 410 Domacyny;  P-56 (Domacyny), wymiary 4700 x 1500 mm, działka nr ewid. 378 Domacyny;  P-58 (Wojków), wymiary 3800 x 1500 mm, działka nr 217 Wojków;  P-59 (Wojków), wymiary 4000 x 1500 mm, działka nr ewid. 298 Wojków;  P-6 (Padew Narodowa), wymiary 3800 x 1500 mm, działka nr ewid. 470 Padew Narodowa;  P-5 (Padew Narodowa), wymiary 4800 x 1500 mm, działka nr ewid. 2065/1 Padew Narodowa;  P-3 (Padew Narodowa), wymiary 5300 x 1500 mm, działka nr ewid. 2237 Padew Narodowa  P-34 (Rożniaty), wymiary 3800 x 1500 mm, działka nr ewid. 417 Rożniaty  P-35 (Rożniaty), wymiary 3300 x 1500 mm , działka nr ewid. 551 Rożniaty  P-13 (Padew Narodowa), wymiary 3200 x 1200 mm, działka nr ewid. 1007 Padew Narodowa  P-65 (Padew Narodowa), wymiary 3800 x 1200 mm, działka nr ewid. 1057 Padew Narodowa  P-66 (Padew Narodowa), wymiary 3800 x 1200 mm, działka nr ewid. 1403 Padew Narodowa  P4 (Padew Narodowa), wymiary 5000 x 1500 mm, działka nr ewid. 2166 Padew Narodowa  PG oczyszczalnia , wymiary 4700 x 1500mm, działka nr ewid. 2263 obręb Padew Narodowa Zakres prac obejmuje również wymianę pomp w remontowanych pompowniach w ilości 30 szt. W ramach zamówienia należy dostarczy pompy ABS XFP lub równoważne, kompatybilne do istniejących stóp sprzęgających ABS, opuszczane po pojedynczej 2" prowadnicy. Ze względu na unifikację systemu montażowego, nie dopuszcza się zastosowania innego systemu opuszczania i sprzęgania pomp w pompowni. Pompy zamontowane będą w istniejących już pompowniach. Wszystkie istniejące przepompownie zamawiającego oparte są na systemie ABS. Z tego względu wymaga się, aby dostarczone pompy były kompatybilne z już istniejącym systemem i pasowały do istniejącej armatury. Prace wykonywane i rozliczane będą zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233142-6, 45232423-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2931505,26
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 15,00
czas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi 5,00
czas reakcji na awarię 10,00
czas usunięcia awarii 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie istniejącej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Padwi Narodowej, na terenie działek o nr ewid. 2263 i 2264. Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie przepustowości hydraulicznej oczyszczalni do przepustowości Qśrd = będzie przyjmować ścieki 500 [m3/d] (obecnie 300 m3/d). Po modernizacji oczyszczalnia będzie przyjmować ścieki od 5500 równoważnych mieszkańców (RLM) (obecnie: 1950 RLM). Planowane przedsięwzięcie związane będzie z budową i montażem nowych elementów oczyszczalni oraz wymianą i dostosowaniem istniejących. Technologia oczyszczalni ścieków pozostaje bez zmian – będzie to technologia SBR. Zakres prac obejmuje również budowę budynku technicznego o kubaturze 609,1 m3. Zakres robót obejmował będzie m.in.: – budowę nowego reaktora SBR i modernizację dwóch istniejących o przepustowości 167 m3 każdy, – budowę głównej pompowni i modernizację istniejącej pompowni wewnętrznej, – budowę punktu zlewnego ścieków dowożonych, – modernizację zbiornika buforowego i budynku technicznego na stacji mechanicznego oczyszczania, – budowę komory tlenowej stabilizacji osadu (KTSO), – przebudowę istniejącej KTSO na stację dmuchaw, – przebudowę istniejącego zagęszczacza osadu na komorę zasuw, – modernizację stacji odwadniania osadu i węzła higienizacji osadu wapnem, – budowę stacji dozowania PIX i budynku socjalno-technicznego, – remont kolektora odpływowego i wylotu ścieków oczyszczonych. Zakres prac obejmuje również wykonanie ogrodzeń, dróg i placów manewrowych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej, wpięcie w ciągi technologiczne oczyszczalni ścieków urządzenia do suszenia osadu wraz z osprzętem i doprowadzeniem mediów (gaz, woda, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna, itp.), zakup i dostarczenie wyposażenia oczyszczalni ścieków. Fotowoltaika – Budowa systemu fotowoltaicznego obejmować będzie: dostawę, montaż i uruchomienie systemu fotowoltaicznego o mocy do 40 kW na oczyszczalni ścieków, dostawę i montaż akumulatorów, dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych zlokalizowanych na dachach istniejących i projektowanych budynków tj. wiaty na osad, budynku stacji wstępnego oczyszczania ścieków, budynku techniczno-administracyjnym. Monitoring i instalacja przeciwwłamaniowa – budowa systemu telewizji przemysłowej i instalacji alarmowej obejmowała będzie: dostawę i montaż kamer, dostawę i montaż rejestratora wraz z monitorem, okablowanie dla systemu i zasilania, instalacja czujek ruchu. Wiaty magazynowe osadu – Zakres prac obejmował będzie: budowa podwójnej wiaty o konstrukcji stalowej krytej blacho dachówką z murem opornym o wys. 1,5 m, pow. zabudowy wiaty 200,81 m2, obudowa ścian z blachy, orynnowanie, instalacja odciekowa, posadzki, tynki elewacyjne. Prace wykonywane i rozliczane będą zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45252127-4, 45252200-0, 45100000-8, 45111200-0, 45262210-6, 45223500-1, 45223210-1, 45223220-4, 09330000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7564038,20
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 10,00
doświadczenie kadry 15,00
czas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi 5,00
czas reakcji na awarię 5,00
czas usunięcia awarii 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI