„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę dróg gminnych w gminie Tuchów- etap II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • ZamawiającyGMINA TUCHÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00401951
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę dróg gminnych w gminie Tuchów- etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14) 65 25 474

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę dróg gminnych w gminie Tuchów- etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445d3d1f-3ad9-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047819/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa gminnej infrastruktury drogowej w gminie Tuchów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawca odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl działając pod adresem:
platformazakupowa.pl/pn/tuchow.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający,
zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty
w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https:/platformazakupowa.pl/strona/45 instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązek prawny ciążący na administratorze, w szczególności mając na uwadze wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy poniżej o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tuchowie w ww. celu oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchów, w imieniu której działa Burmistrz Tuchowa. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: um@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora: ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4.
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj, w szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy Pzp. 6. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Posiada Pani/Pan: 7.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;7.2. na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osób.; 8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub Administratora miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. 10. Pani/Pana dane osobowe zostały uzyskane przez bezpośrednio od Pani/Pana 11. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 12. Nie planuje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. 13. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że; 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1
rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-14/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania pn. „Poprawa gminnej infrastruktury drogowej poprzez kompleksową modernizację i przebudowę dróg gminnych w gminie Tuchów- etap II”.
1.2. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie napraw na następujących odcinkach dróg:
1.2.1. Przebudowa drogi gminnej 201872K - ulicy Leśnej - Bocznej w km 0+533- 0+931 na długości 398 mb w miejscowości Tuchów
1.2.2. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Sikorskiego na długości 162,50 mb w miejscowości Tuchów
1.2.3. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Słowackiego na długości 250 mb w miejscowości Tuchów
1.2.4. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Leśnej - Bocznej na długości 44,50 mb w miejscowości Tuchów
1.2.5. Przebudowa drogi gminnej 201803K - ulicy Stromej w km 0+00 - 0+092 na długości 92 mb w miejscowości Tuchów
1.2.6. Przebudowa drogi gminnej 201799K- ulicy Chopina w km 0+000 - 0+089 na długości 89 mb w miejscowości Tuchów
1.2.7. Przebudowa parkingu przy ulicy Jana Pawła II w miejscowości Tuchów
1.2.8. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Mickiewicza - Boczna w km 0+000 - 0+084 na długości 84 mb w miejscowości Tuchów
1.2.9. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kolejowej - Bocznej w km 0+000 - 0+092 0na długości 92,00 mb w miejscowości Tuchów
1.2.10. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Sobieskiego - Bocznej w km 0+000 - 0+035 na długości 35,00 mb w miejscowości Tuchów
1.2.11. Przebudowa drogi gminnej 201857K - ulicy Ziołowej w km 0+000 - 0+153 na długości 153 mb w miejscowości Tuchów
1.2.12. Przebudowa drogi gminnej nr 201794K - ulicy Okólnej w km 0+430 - 0+821 na długości 391 mb w miejscowości Tuchów
1.2.13. Przebudowa drogi gminnej nr 202001K- ulicy Rolniczej w km 0+323 - 0+777 na długości 454 mb w miejscowości Tuchów
1.2.14. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Tarnowskiej - Bocznej w km 0+00 - 0+ 214 na długości 214 mb w miejscowości Tuchów
1.2.15. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Nowej w km. 0+532 - 0+597 na długości 65,00 mb w miejscowości Tuchów
1.2.16. Przebudowa drogi gminnej nr 201815K - ulicy Przedmieście Górne w km 0+000 - 0+675 na długości 675 mb w miejscowości Tuchów
1.2.17. Przebudowa drogi gminnej 201854K- ulicy Długiej w km 0+090 - 0+145 na długości 55 mb w miejscowości Tuchów
1.2.18. Przebudowa drogi gminnej 201852K - ulicy Długa - Łęg w km 0+195- 0+415 na długości 220 mb w miejscowości Tuchów
1.2.19. Przebudowa drogi gminnej - ulicy Wołowej k/winnicy w km 1+870 + 2+060 na długości 190 mb w miejscowości Tuchów
1.2.20. Przebudowa drogi gminnej nr 201842K- ulicy Wołowej w km 0+985 - 1+622 na długości 657 mb w miejscowości Tuchów
1.2.21. Przebudowa drogi gminnej 201842K- ulicy Wołowej - Bocznej w km 0+000 - 0+047 na długości 47 mb w miejscowości Tuchów
1.2.22. Przebudowa drogi gminnej nr 65 - ulicy Spacerowej w km 0+00 - 0+ 035 na długości 35 mb w miejscowości Tuchów
1.2.23. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu lokalnym 0+000-0+600 w m. Buchcice
1.2.24. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu roboczym 0+000-0+130 w m. Burzyn
1.2.25. Przebudowa drogi gminnej K201965 w km 0+000-0+030 w m. Burzyn
1.2.26. Przebudowa drogi gminnej K201961 w kilometrażu roboczym 0+000-0+125
1.2.27. Przebudowa drogi gminnej K201968 w kilometrażu roboczym 0+000-0+132 w m. Burzyn
1.2.28. Przebudowa drogi gminnej K201960 w kilometrażu roboczym 0+000-0+390 w m. Burzyn
1.2.29. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu lokalnym 0+000-0+300 w m. Dąbrówka Tuchowska
1.2.30. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu lokalnym 0+000-0+200 w m. Dąbrówka Tuchowska
1.2.31. Przebudowa drogi gminnej K202005 w kilometrażu lokalnym 0+000-0+060 w m. Dąbrówka Tuchowska
1.2.32. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu lokalnym 0+000-0+120 w m. Dąbrówka Tuchowska
1.2.33. Przebudowa drogi gminnej K202044 w kilometrażu roboczym 0+000-0+110 w m. Jodłówka Tuchowska
1.2.34. Przebudowa drogi gminnej w km roboczy 0+000-0+245 w m. Jodłówka Tuchowska
1.2.35. Przebudowa drogi gminnej K202014 w kilometrażu roboczym 0+000-0+200 w m. Jodłówka Tuchowska
1.2.36. Przebudowa drogi gminnej K202073 w km roboczym 0+000-0+107 oraz w km 0+127-0+220 w m. Jodłówka Tuchowska
1.2.37. Przebudowa drogi gminnej K202053 w m. Jodłówka Tuchowska w km roboczym 0+000-0+005,5 oraz w km 0+030-0+125
1.2.38. Przebudowa drogi gminnej K202048 w kilometrażu lokalnym 0+000-0+170 w m. Jodłówka Tuchowska
1.2.39. Przebudowa drogi gminnej K202021 w km roboczym 0+000-0+210 w m. Jodłówka Tuchowska
1.2.40. Przebudowa drogi gminnej K202204 w kilometrażu roboczym 0+004,5-0+161 w m. Karwodrza
1.2.41. Przebudowa drogi gminnej K202103 w kilometrażu roboczym 0+000-0+172 w m. Karwodrza
1.2.42. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu roboczym 0+000-0+329 w m. Karwodrza
1.2.43. Przebudowa drogi gminnej K202145 w kilometrażu roboczym 0+000-0+214 w m. Lubaszowa
1.2.44. Przebudowa drogi gminnej K202160 w kilometrażu roboczym 0+000-0+040 w m. Lubaszowa
1.2.45. Przebudowa drogi gminnej K202161 w kilometrażu roboczym 0+000-0+032 w m. Lubaszowa
1.2.46. Przebudowa drogi gminnej K202155 w kilometrażu roboczym 0+000-0+074 w m. Lubaszowa
1.2.47. Przebudowa drogi gminnej K202142 w kilometrażu roboczym 0+000-0+145 w m. Lubaszowa
1.2.48. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu lokalnym 0+000-0+400 w m. Łowczów
1.2.49. Przebudowa drogi gminnej K202173 w kilometrażu lokalnym 0+000-0+130 w m. Łowczów
1.2.50. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu lokalnym 0+000-0+220 w m. Meszna Opacka
1.2.51. Przebudowa drogi gminnej K201993 w kilometrażu lokalnym 0+000-0+280 w m. Meszna Opacka
1.2.52. Przebudowa drogi gminnej K202223 w kilometrażu roboczym 0+000-0+350 w m. Piotrkowice
1.2.53. Przebudowa drogi gminnej nr 202202K w km 1+596 - 1+676 na długości 80 mb w miejscowości Piotrkowice
1.2.54. Przebudowa drogi gminnej nr 202203K miejscowości Piotrkowice w dwóch odcinkach: I odcinek w km 0+100 - 0+180 na długości 80 mb, II odcinek w km 1+220 - 1+285 na długości 65 mb
1.2.55. Przebudowa drogi gminnej K202242w kilometrażu roboczym 0+000-0+500 w m. Siedliska
1.2.56. Przebudowa drogi gminnej K202243 w kilometrażu roboczym 0+000-0+115 w m. Siedliska
1.2.57. Przebudowa drogi gminnej K202250 w kilometrażu roboczym 0+000-0+070 w m. Siedliska
1.2.58. Przebudowa drogi gminnej K202265 w kilometrażu roboczym 0+000-0+290 w m. Siedliska
1.2.59. Przebudowa drogi gminnej K202251 w kilometrażu lokalnym 0+000-0+678 w m. Siedliska
1.2.60. Przebudowa drogi gminnej K202282 w kilometrażu roboczym 0+000-0+153 w m. Siedliska
1.2.61. Przebudowa drogi gminnej K202263 w kilometrażu roboczym 0+000-0+0+260 w m. Siedliska
1.2.62. Przebudowa drogi gminnej K202283 w kilometrażu lokalnym 0+000-0+030, 0+000-0+033, 0+000-0+080 w m. Siedliska
1.2.63. Przebudowa drogi gminnej "Przez las" w stronę Szynwałdu w km 0+2025 - 0+ 2395 na długości 370 mb w miejscowości Trzemesna
1.2.64. Przebudowa drogi gminnej - w km 0+000 - 0+145 na długości 145 mb i odcinka drogi dojazdowej do kościoła na długości 30 mb w miejscowości Trzemesna
1.2.65. Przebudowa drogi gminnej 202309K - droga "Krzemionki 1" w km 0+00 - 0+ 116 na długości 116 mb w miejscowości Trzemesna
1.2.66. Przebudowa drogi gminnej 202308K - "Krzemionki 2" w km 0+00 - 0+ 160 na długości 160 mb w miejscowości Trzemesna
1.2.67. Przebudowa drogi gminnej k/Skałki w km 0+000 - 0+225 na długości 225 mb w miejscowości Trzemesna
1.2.68. Przebudowa drogi gminnej w kilometrażu roboczym 0+000-0+303 w m. Zabłędza
1.3. Zakres prac obejmuje :
1.3.1. demontaż istniejących przepustów betonowych;
1.3.2. wykonanie wykopów pod przepust rurowy w zależności od średnicy montowanego przepustu;
1.3.3. montaż przepustów z rury korugowanej dwuściennej o średnicy Ø 400 – 800 mm o wysokiej klasy wytrzymałości (SN8), w miejscu istniejących przepustów betonowych;
1.3.4. montaż przyczółków skośnych na przepustach rurowych;
1.3.5. oczyszczenie wraz z wyprofilowaniem skarp istniejących rowów przydrożnych;
1.3.6. oczyszczenie przepustów rurowych przy części dróg gminnych;
1.3.7. oczyszczenie istniejących korytek betonowych przy części dróg gminnych;
1.3.8. rozbiórka i ponowne wbudowanie istniejącej kostki betonowej na wjazdach do części posesji;
1.3.9. wykonanie wjazdów asfaltowych do części posesji zlokalizowanych przy drodze gminnej;
1.3.10. demontaż istniejących krawężników betonowych z transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
1.3.11. montaż nowych krawężników betonowych przy remontowanych ulicach w Tuchowie;
1.3.12. przełożenie kostki betonowej wraz z uzupełnieniem kostki w remontowanych chodnikach ulic w Tuchowie;
1.3.13. regulacja pionowa studzienek kanalizacji deszczowej, teletechnicznej, kratek ściekowych wraz z wymiana pokryw, kratek ściekowych i pokryw studzienek teletechnicznych;
1.3.14. regulacja zaworów wodociągowych, gazowy i studzienek kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych w nawierzchni drogowej i chodnikach;
1.3.15. właściwe obsypanie wykonanych przepustów rurowych kruszywem naturalnym wraz z zagęszczeniem mechanicznym;
1.3.16. wykonanie korytowania i wyprofilowania podłoża na części odcinków istniejących nawierzchni drogowych;
1.3.17. wykonanie podbudowy odcinków dróg z kruszywa łamanego frakcji od 0-31,5 mm;
1.3.18. oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej za pomocą urządzeń mechanicznych;
1.3.19. skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej za pomocą remontera;
1.3.20. ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowo grysowej – betonu asfaltowego AC 16W grubości 3 cm;
1.3.21. ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowo grysowej – betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm;
1.3.22. wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm;
1.3.23. podwójne skropienie emulsja asfaltową wykonanych poboczy za pomocą remontera;
1.3.24. wymiana oznakowania pionowego;
1.3.25. wykonanie oznakowania poziomego na części remontowanych odcinków dróg;
1.3.26. montaż barier stalowych na części przepustów drogowych i miejsc niebezpiecznych.
1.4. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu. Oferty oceniane będą na
podstawie następujących kryteriów:
1. cena – waga 60%
2. okres gwarancji – waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.2. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.5. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.5.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę), której zakres obejmował roboty podobne do przedmiotu zamówienia tj. m. in. budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
UWAGA! Wartości podane w dokumentach w walucie innej niż złoty polski, Wykonawca przeliczy na zł według średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. w przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
1.5.2. dysponuje lub dysponować będzie do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub równoważne nadane zgodnie z aktualnymi przepisami prawa) z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym.
1.5.3. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej na zasadach określonych w art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował ww. kadrą techniczną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
1.5.4. Zamawiający nie precyzuje sprzętu, jednakże przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe obejmują:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Bieczu - Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004
5. z dopiskiem „Wadium – ZP-271-14/2024 – „Poprawa gminnej infrastruktury drogowej w gminie Tuchów- etap II”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
6.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie Pzp.
6.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
6.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
6.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
6.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA TUCHÓW
6.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się o zamówienie wykonawców:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale II pkt 3.7. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli chociażby jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu, to wykluczeniu podlega całe konsorcjum.
3. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy/usługi do realizacji, dla których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 4.6.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień projektu umowy 3. Ustala się następujące warunki zmian treści Umowy wprowadzone na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: 1) zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę terminu zakończenia robót, a co za tym idzie – terminu zakończenia Umowy, w poniższych przypadkach: a) niesprzyjające warunki atmosferyczne, uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami; b) konieczność wykonania prac archeologicznych lub innych na terenie budowy; c) wystąpienia siły wyższej; d) nieprzekazanie przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w Umowie; e) wystąpienie opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; f) wystąpienie opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz opóźnienie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; g) odmowa wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, h) wystąpienie robót zamiennych w oparciu o warunki określone w lit. b, i) wystąpienie robót dodatkowych. 2) Przedłużenie terminu wykonania robót następuje o czas obejmujący ilość dni niewykonywania robót z wyżej wymienionych przyczyn, udokumentowanych wpisem w dzienniku budowy, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego. (ciąg dalszy w informacjach dalszy w informacjach dodatkowych)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 568,) oraz Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego wstępną promesę: nr Edycja8/2023/4787/PolskiLad dotyczącą dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład (dalej „Promesa”) z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego inwestycji .
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna).
3. Ciąg dalszy do informacji o projektowanych postanowieniach umowy : 3) Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; b) zmian technologicznych, o ile są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że są spowodowane pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, lub pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy – na żądanie Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy oraz Projektanta; c) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy – na żądanie Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy oraz Projektanta; d) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych – na żądanie Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy oraz Projektanta; e) wystąpienia robót zamiennych. Roboty zamienne mogą zostać wprowadzone na żądanie Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy oraz Projektanta. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o konieczności wykonania robót zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu różnicowego, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem dla robót podstawowych, o którym mowa a kosztorysem robót zamiennych. Na wniosek Wykonawcy i Projektanta roboty zamienne mogą zostać wprowadzone po złożeniu wniosku do Zamawiającego, zawierającego zestawienie robót zamiennych wraz z kosztorysem różnicowym, i jego zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego; f) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowo-kosztorysowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej - Michałowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI