Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-10
  • ZamawiającyGmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00033856
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_sienkiewicza@um.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-843b26b0-7dbe-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007218/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie ETAP IV

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 / Oś Priorytetowa I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki / Działanie 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego / Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:
1.1. Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem:
https://umsiemianowice.logintrade.net/ albo
1.2. poczty elektronicznej- pz_sienkiewicza@um.siemianowice.pl z zastrzeżeniem, iż Ofertę wraz z
załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy, o której mowa w ppkt 1.1. powyżej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia,
wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
zostały opisane w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, oraz w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. 2021 r. poz. 1129, z późn.zm.), dalej „Pzp”, Zamawiający
informuje, że:
1. administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z
siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Jana Pawła II 10;
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie
przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 82;
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Poprawa efektywności
energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4,
prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede
wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba
że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pan/Pani:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
b. w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający działając na podstawie art. 75
Pzp może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających w
szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia.
c. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych- z zastrzeżeniem
przepisów art. 19 ust. 2 Pzp oraz art. 76 Pzp;
d. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przepisu art. 19 ust.
3 Pzp oraz art. 74 ust. 3 Pzp;
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
Warszawa), gdy uznają Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących
narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.4.00002.2021, ZP.rp.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego
znajdującego się przy ulicy Sienkiewicza 6 w Siemianowicach Śląskich w ramach projektu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 / Oś Priorytetowa I: Zmniejszenie
emisyjności gospodarki / Działanie 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie
województwa śląskiego / Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w
budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
2) Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) wykonanie wymiany stolarki drzwiowej wejściowej do budynku,
b) wykonanie częściowej wymiany stolarki okiennej,
c) wykonanie izolacji pionowej ścian
d) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych do wysokości cokołu oraz dodatkowe
osłonięcie folią kubełkową pod poziomem terenu,
e) wykonanie nowego pokrycia dachu z styropapy,
f) uzupełnienie lub wymianę orynnowania, wymianę obróbek blacharskich i wykonanie nowych
parapetów,
g) częściowe przemurowanie kominów ponad dachem, wykonanie nowych czap betonowych i
ocieplenie,
h) wykonanie nowego wyłazu dachowego,
i) wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku.
3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia obejmuje
a) Dokumentacja projektowa – (Dodatek nr 3 do SWZ),
b) Przedmiar robót – (Dodatek nr 4 do SWZ),
c) STWiOR – (Dodatek nr 5 do SWZ),
d) Projektowane postanowienia umowy – (Dodatek nr 6 do SWZ),
– zwane dalej „Dokumentacją”
4) Nie przewiduje się zmian konstrukcyjnych w budynkach oraz zmian zagospodarowania
terenu.
5) Zamawiający zastrzega, że prace będą wykonywane na czynnym, zamieszkałym budynku.
Zalecane jest aby prace powodujące duży hałas (np. wiercenie, kucie, etc.) lub kolidujące z
funkcjonowaniem budynków były wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-
.18.00 a w przypadku braku takiej możliwości, np. ze względu na technologię wykonania lub
konieczność zachowania ciągłości robót, były wykonywane po uprzednich ustaleniach z
Inspektorem nadzoru. W czasie wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany wygrodzić i
utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych,
składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt i materiały w ustalonych miejscach i należytym porządku oraz usuwać zbędne przedmioty z terenu budowy. Wykonawca jest
zobowiązany, na bieżąco porządkować i zabezpieczać obszar prowadzonych prac oraz
informować mieszkańców budynku o ewentualnych niedogodnościach.
6) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa
w art.99 ust.5 ustawy, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent,
dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności,
powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu
oceny równoważności.
Jeżeli w Dokumentacji opisanej powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1
pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Użycie w Dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu
referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w
stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
7) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy
chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym
celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
8) Wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi
na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia
następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 6 do SWZ).
10) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie
dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich
użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
11) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
12) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie
wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o
następujące kryteria:
a) cena brutto (waga - 60%), 1%=1 pkt
b) okres gwarancji i rękojmi (waga - 40%) 1%=1pkt,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ przez
Zamawiającego
Uwaga:
Zamawiający żąda Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z §2 ust.1 pkt 7 oraz §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 101 ust. 4 ustawy,
Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą
dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania
Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie
potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu
zamówienia) Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą.
1.1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym
Dodatek nr 1 do SWZ.
1.2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie
wskazanym w Rozdziale IX SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw
wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki
dowodowe, wskazane w rozdziale X ust. 4 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze
wzorem stanowiącym Dodatek nr 2 do SWZ.
1.3. Zamawiający nie określił, szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, wobec
powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
1.4. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2. powyżej w oryginale w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do
reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie, o którym
mowa w ust. 2 pkt 2.1. poniżej.
1.5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2 składają odrębnie wykonawca/każdy spośród
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy/każdego z wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie (Dodatek nr 2 do SWZ).
2. Do oferty, wykonawca załącza również:
2.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba
działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2.2. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
2.3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym
mowa w rozdziale XVI pkt 4.3. SWZ - (jeśli dotyczy) (Zamawiający dopuszcza złożenia tego
oświadczenia na formularzu ofertowym);
2.4. Kosztorys ofertowy (Załącznik do Oferty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka
cywilna) zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę
Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,
zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których
realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika odpowiednio, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Dodatek nr 6 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanychpostanowień umowy.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza
możliwość zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty.
4. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1 dot. Okresu realizacji zamówienia albo umowy ramowej wskazanego w Sekcji IV pkt 4.2.10) niniejszego ogłoszenia:
Termin realizacji zamówienia: 120 dni od daty podpisania umowy.
2. dot. zabezpieczania należytego wykonania umowy:
Wykonawca do dnia podpisania umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
3. dot. Terminu składania ofert wskazanego w Sekcji VIII pkt 8.1):
Termin składania ofert: 2022-02-10, 09:00:00.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygad zbrojarskich - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygad zbrojarskich. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI