Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Sp....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Sp. z o. o. w Ustroniu, termomodernizacja i przebudowa budynku techniczno-administracyjnego – postępowanie IV.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstroń
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyŚLĄSKIE CENTRUM REUMATOLOGII, REHABILITACJI I ZAPOBIEGANIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA W USTRONIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00054639
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Sp. z o. o. w Ustroniu, termomodernizacja i przebudowa budynku techniczno-administracyjnego – postępowanie IV.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REUMATOLOGII, REHABILITACJI I ZAPOBIEGANIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA W USTRONIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338542640; 338545493

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Sp. z o. o. w Ustroniu, termomodernizacja i przebudowa budynku techniczno-administracyjnego – postępowanie IV.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b0bbb9-8b16-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający dopuszcza komunikację przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapomocą:1) miniPortalu
(https://miniportal.uzp.gov.pl) i platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) dla składania ofert, ich zmiany lubwycofania oraz oświadczenia
własnego Wykonawcy2) poczty elektronicznej (adres Zamawiającego: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl)dla składania pytań, wniosków, pozostałych
oświadczeń, informacji i dokumentów,3) platformy ezamówienia(
https://ezamowienia.gov.pl/pl/)https://epuap.gov.pl/wps/portal/CentrumReumatologii/SkrytkaESPhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w
tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Stronami, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie o świadczeniu
usług drogą elektroniczną.Dokumenty sporządzone w formie elektronicznej muszą być zgodne zzapisami Rozporządzenia w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Dokumentyw postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach doc. docx.rtf. xls. xlsx. odt. pdf. itp.Oferta oraz oświadczenie własne Wykonawcy,
pełnomocnictwo lub inne dokumenty składane jako oświadczenia lub poświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, z tym, że jeśli pełnomocnictwo zostało udzielone w formie pisemnej
może zostać złożone jako jego elektroniczna kopia poświadczona za zgodność przez notariusza lub jego mocodawcę. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie
poddającym dane kompresji,opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty podpisem jak wyżej oznacza podpisanie wszystkich
dokumentów znajdujących się w tym pliku.W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje podmiotowymi lub przedmiotowymi środkami
dowodowymi,przesyła Zamawiającemu cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzonych podpisem jak wyżej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został wypełniony poprzez zamieszczenie w dokumentach zamówienia załącznika
nr19 do SWZ - Klauzula informacyjna

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5556427,02 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2455695,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku administracyjno-technicznego w ramach zadania: „Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Sp. z o. o.” oraz wykonanie jego przebudowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie stanowiącym załączniki nr 1 do 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto – 90%
Okres gwarancji – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty:
a) co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na termomodernizacji budynku wraz z modernizacją instalacji grzewczych o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto każda, lub
b) dwie roboty polegające na termomodernizacji o wartości nie mniejszej niż 650 000, zł brutto każda i dwie modernizacje instalacji grzewczych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda,
oraz:
c) co najmniej dwie roboty polegające na przebudowie istniejącego budynku o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł każda.
2) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeśli Wykonawca zamiast wykonania robót wskazanych w pkt 1, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku oraz jego termomodernizacji o wartości co najmniej 2 500 000,00 zł brutto każda.
3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. W przypadku wskazania większej liczby osób, Wykonawca wskaże, która z nich będzie pełniła funkcje kierownika budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający może żądać:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 z dnia 24 października 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zmianami – dalej jako ustawa PZP),
2) oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
3) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w złożonym do postępowania oświadczeniu własnym Wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu stano wi oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę najwyżej ocenionego do złożenia wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zaistnienia wątpliwości co do treści oferty w zakresie zaoferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie upoważniony do żądania przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych jak też do wezwania do ich uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe w zakresie zaoferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 35 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega zrealizuje roboty budowlane których wskazane zdolności dotyczą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zman umowy zostały zawarte w załączniku nr 9 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal/CentrumReumatologii/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa nadana przez Zamawiającego: Termomodernizacja realizowana w ramach zadania: Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Sp. z o. o. oraz przebudowa budynku techniczno-administracyjnego – postępowanie IV.
Zadanie jest współfinansowane w ramach umowy nr 550/2019/Wn-12/OA-TR-KU/D zawartej z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy i pracowników ogólnobudowlanych - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady murarzy i pracowników ogólnobudowlanych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa- modernizacja budynku mieszkalnego leśniczówki Skrzyczne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi dojazdowej ul. Polna w Goszczanowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI