Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa dostępności osób niepełnosprawnych do budynku i obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności osób niepełnosprawnych do budynku i obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb78662b-b4ad-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000422/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Poprawa dostępności osób niepełnosprawnych do budynku i obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO wprzypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:-administratoremPani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Strzelec Krajeńskich z siedzibą przy Aleje Wolności48;66-500 Strzelce Krajeńskie; Tel: +48 95 7631130; e-mail: urzad@strzelce.pl -kontakt z inspektoremochrony danych osobowych (IDO): e-mail: inspektor-odo@strzelce.pl , tel. +48 95 7636311;Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa dostępności osóbniepełnosprawnych do budynku i obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich”;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) oraz odpowiednie organykontroli w zakresie ich kompetencji; -dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przezokres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tejustawy;-obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; - w odniesieniu do danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 2.Prawa osób których danesą przetwarzane:- prawo dostępu do danych osobowych;- prawo do sprostowania danych osobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania);- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;- nieprzysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danychosobowych;prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego nazamawiającym lub wykonanie umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres planowanych prac obejmuje m.in.:• ścięcie oraz karczowanie drzew iglastychkolidujących z przedmiotową inwestycją,• rozbiórkę części utwardzonych nawierzchni, rozbiórkękonstrukcji schodów wejściowych tylnych do budynku, rozbiórkę ogrodzenia i bramy zprzeznaczeniem do ponownego montażu, rozebranie części utwardzonych nawierzchni zponownym jej wbudowaniem,• przebudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w zakresieprzebudowy schodów wejściowych tylnych prowadzących do budynku,• przełożenie istniejącejnawierzchni zjazdu z drogi gminnej nr F103122 w granicy działki nr 96/3 obręb 0017 StrzelceKrajeńskie oraz części istniejącego utwardzenia wewnątrz działki (istniejąca nawierzchnia zbetonowej kostki brukowej w kształcie dwuteownika),• wykonanie utwardzenia betonową kostkąbrukową w kształcie dwuteownika w kolorze szarym części działki nr 96/3 obręb 0017 StrzelceKrajeńskie na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm oraz warstwie odsączającej z piasku frakcji 0-2 mm,• wyodrębnienie z utwardzonej częścidziałki wyniesionego ciągu dla ruchu pieszy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej typu cegiełka w kolorze szarym. Pas utwardzenia służyć będzie jako ciąg pieszy łączący budynekSzkoły Podstawowej (część „A") z nowo wybudowanym skrzydłem budynku (część „B"), uwaga:nie wprowadzać szczelnej nawierzchni chodnika z obrzeżem betonowym na styk ze ścianaszczytową budynku szkoły „A" - należy pozostawić przestrzeń izolacyjną biologicznie czynną.•budowę altany śmietnikowej o ścianach z cegły klinkierowej w kolorze cegły naturalnej,•wykonanie instalacji odwodnienia przy budynku,• przesuniecie istniejącej bramy oraz montażnowej furki na wysokości wyodrębnionego ciągu pieszego.• wykonanie pochylni utwardzonejbetonową kostką brukową w kolorze szarym, na części działki nr 96/3, stanowiącej dojazd dlaosób niepełnosprawnych do infrastruktury sportowej na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45233140-2 - Roboty drogowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne