Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Kędzierzyn - Koźle, Stare...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Kędzierzyn - Koźle, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Twardawa, Pokrzywnica i Większyce oraz DK45 w m. Większyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-10-02
  • ZamawiającyGENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-15
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00398330
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Kędzierzyn - Koźle, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Twardawa, Pokrzywnica i Większyce oraz DK45 w m. Większyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Kędzierzyn - Koźle, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Twardawa, Pokrzywnica i Większyce oraz DK45 w m. Większyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db3fb41-52f7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137980/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.43 Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Kędzierzyn-Koźle, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Twardawa, Pokrzywnica i Większyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie zakupowej oraz korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
- w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;
- w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych”
wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego;
3. Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów.
3.1. odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES
- dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES
3.2. odnośnie podpisu osobistego :
- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii
NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB,
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
3.3. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego :
-wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES
3.4. Po podpisaniu plików, a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.
4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
- dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 4/1 Mb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 8GB RAM, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz , jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS , Linux - nowsze wersje;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program obsługujący pliki w formacie „pdf”.
5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
6. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), (Data przesłania)
7. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobranie dokumentu następuje poprzez polecenia „Pobierz”.
8. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje” .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, email:kancelaria@gddkia.gov.pl.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim
zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie
zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku
zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania podatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
- sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może
uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2411.43.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2597560,98 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Kędzierzyn - Koźle, Stare Kotkowice, Biedrzychowice, Twardawa, Pokrzywnica i Większyce oraz DK45 w m. Większyce.
W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i zrealizować między innymi niżej opisane usługi i roboty :
1. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych (poprzez dostosowanie do wytycznych), na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 44+000 m. Starych Kotkowicach.
2. Zmianę lokalizacji istniejącego przejścia o ok 10 m łącznie z regulacją krawężników, wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 44+230 m. Stare Kotkowice.
3. Zmianę lokalizacji istniejącego przejścia o ok 10 m łącznie z regulacją krawężników, wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 47+167 m. Biedrzychowice.
4. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż ogrodzenia segmentowego U-12 na długości około 20m, montaż płytek fakturowych, oraz montaż aktywnego znaku D-6 na wysięgniku przy przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 50+855 m. Twardawa.
5. Zmianę lokalizacji istniejącego przejścia o ok 10 m łącznie z regulacją krawężników, wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 51+037 m. Twardawa.
6. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych wlot podporządkowany (ul. Gościęcińska) drogi krajowej nr 40 km 56+362 m. Pokrzywnica.
7. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 46+504 m. Pokrzywnica.
8. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 59+138 m. Większyce
9. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 59+294 m. Większyce.
10. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejściu dla pieszych wlot podporządkowany drogi krajowej nr 40 ul. Kozielska km 59+304 m. Większyce.
11. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym (ul. Opolska) drogi krajowej nr 45 km 54+203 m. Większyce.
12. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym (ul. Raciborska) drogi krajowej nr 45 km 54+170 m. Większyce.
13. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejściu dla pieszych wlot podporządkowany (ul. Ogrodowa) drogi krajowej nr 45 km 53+683 m. Większyce.
14. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejściu dla pieszych wlot podporządkowany (ul. Księżycowa) drogi krajowej nr 45 km 53+275 m. Większyce.
15. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych z ewentualną regulacją krawężników na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym drogi krajowej nr 40b km 4+901 m. Kędzierzyn – Koźle (obręb skrzyżowania o ruchu okrężnym).
16. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów wlot podporządkowany drogi krajowej nr 40b km 04+923 m. Kędzierzyn – Koźle (droga wojewódzka nr 408, ul. Gliwicka obręb skrzyżowania o ruchu okrężnym).
17. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 66+238 m. Kędzierzyn – Koźle (obręb skrzyżowania o ruchu okrężnym).
18. Wykonanie modernizacji przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów w postaci wykonania obustronnych tzw. wysuniętych platform w miejscu występowania bitumicznego pobocza o całkowitej powierzchni około 100 m2, oraz wykonanie dedykowanego doświetlenia wraz z wykonaniem obustronnych odcinków przejściowych (pomiędzy rondem Milenijnym a rondem Rotmistrza Pileckiego) z uwagi na konieczność zachowania ciągłości oświetlenia. Montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 w km 66+823 w m. Kędzierzyn - Koźle.
19. Wykonanie modernizacji przejścia dla pieszych w postaci wykonania obustronnych tzw. wysuniętych platform w miejscu występowania bitumicznego pobocza o całkowitej powierzchni około 100 m2, oraz wykonanie dedykowanego doświetlenia wraz z wykonaniem obustronnych odcinków przejściowych (pomiędzy rondem Rotmistrza Pileckiego a przejściem dla pieszych w km 67+815) z uwagi na konieczność zachowania ciągłości oświetlenia. Montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 w km 67+371 w m. Kędzierzyn - Koźle).
20. Wykonanie modernizacji przejścia dla pieszych w postaci wykonania obustronnych tzw. wysuniętych platform w miejscu występowania bitumicznego pobocza o całkowitej powierzchni około 100m2, oraz wykonanie dedykowanego doświetlenia wraz z wykonaniem obustronnych odcinków przejściowych (na odcinku pomiędzy przejściem dla pieszych w km 67+371 a km 67+915). Wykonanie sygnalizacji świetlnej wzbudzanej i montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 w km 67+815 w m. Kędzierzyn - Koźle.
21. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 68+804 m. Kędzierzyn – Koźle (obręb skrzyżowania o ruchu okrężnym).
22. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów wlot podporządkowany drogi krajowej nr 40 km 68+825 m. Kędzierzyn – Koźle (droga powiatowa nr 1435O, ul. Grunwaldzka, obręb skrzyżowania o ruchu okrężnym).
23. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów wlot podporządkowany drogi krajowej nr 40 km 68+825 m. Kędzierzyn – Koźle (droga powiatowa nr 1435O, ul. Grunwaldzka, obręb skrzyżowania o ruchu okrężnym).
24. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym drogi krajowej nr 40 km 68+862 m. Kędzierzyn – Koźle (obręb skrzyżowania o ruchu okrężnym).
a także do wykonania wszelkich innych czynności i prac wynikających z wymagań określonych w PFU, obowiązujących przepisów prawa oraz opracowanej dokumentacji projektowej, m.in. :

a) Dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia.
b) Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, cieplnych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i in.
c) Odtworzenie naruszonej nawierzchni podczas realizacji zadania.
d) Ewentualną korektę krawężników lub ewentualną wymianę uszkodzonych krawężników w obrębie wskazanych przejść dla pieszych i przejazdów.
e) Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót;
f) Przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji;
g) Wykonanie dokumentacji projektowej dla doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów (wraz z analizą istniejącego oświetlenia drogowego i dostosowaniem go do odcinków przejściowych zgodnych z Wytycznymi, w tym ewentualna wymiana opraw), wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;
h) Uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania m.in. uzgodnień z zarządcami dróg podporządkowanych.
i) Przygotowanie zgłoszenia oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych.
j) Przygotowanie i zgłoszenie urządzeń do podania napięcia oraz rozruch urządzeń;
k) Zrealizowanie robót w oparciu o opracowanie uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze;
l) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (obiektu wraz z przyłączem);
m) Montaż niezbędnego oznakowania oraz urządzeń BRD zgodnie z zakończonym etapem projektowym.
n) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych;
o) Przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót;
p) Nadzór elektryczny i drogowy nad ww. robotami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena – 60 %
Długość okresu gwarancji – 20 %
Doświadczenie Kierownika robót elektrycznych – 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika robót elektrycznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
„Nie dotyczy”
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
„Nie dotyczy”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
„Nie dotyczy”
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
„Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- co najwyżej 4 zadań obejmujących budowę lub przebudowę oświetlenia drogowego dróg lub ulic lub budowę doświetlenia przejść dla pieszych o wartości robót w zakresie oświetlenia drogowego o łącznej wartości co najmniej 1 500 000,00 PLN netto;

Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 645 ze zm.).
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć doprowadzenie do podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku, którego opis dokonania oceny spełnienia został zamieszczony w ust. 8.2.4. lit. a), musi wykazać w całości przynajmniej jeden z wykonawców.
b) dotyczącej osób:
Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:

1. Kierownik robót elektrycznych: liczba osób: 1 posiadająca:

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektroenergetycznej (lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
- doświadczenie zawodowe – co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień
- minimum 6 miesięcy doświadczenia przy realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę oświetlenia drogowego dróg lub ulic lub budowę doświetlenia przejść dla pieszych na stanowisku/stanowiskach:
Kierownika robót elektrycznych
lub
Kierownika Budowy

Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 645 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i pkt 10.2 IDW.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy na zasadach i terminach opisanych w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. 10.8 lit. a IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na zasadach i warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-02 08:40

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-02 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników budowlanych lub brygady cieśli, murarzy - Brzeg
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania25-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje pracowników lub ekipy cieśli, murarzy. Proszę dzwonić. Inwestycje na terenie m. Brzeg. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI