Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejść dla pieszych w zakresie wykonania doświetleń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191686680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pucka 11
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarzaddrogowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzaddrogowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejść dla pieszych w zakresie wykonania doświetleń.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b99ca9-45f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001053/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Doświetlenie przejść dla pieszych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zarzaddrogowy
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zarzaddrogowy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest: 1) Karolina Łapińska, 2) Monika Trella-Kowalska.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zarzaddrogowy W celu skrócenia
czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za
datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty
elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@zarzaddrogowy.pl. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf.doc.docx.xls.xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:1) .zip 2) .7Z. W przypadku
stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 2) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać,aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 3) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Więcej informacji zawiera rozdział XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: Pan Krzysztof Raulin, kontakt: adres e-mail: przetargi@zarzaddrogowy.pl, tel. 884 698 888. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan:a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-40/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 17
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1488G w Wejherowie w km ok. 0+400.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1478G w Wejherowie w km ok. 3+440.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1478G w Wejherowie w km ok. 2+530.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1478G w Wejherowie w km ok. 2+780.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w Wejherowie w km ok. 45+460.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w Wejherowie w km ok. 45+240.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w Wejherowie w km ok. 45+580.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1485G w Wejherowie w km ok. 0+410.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1322G w miejscowości Brzeźno Lęborskie.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1318G w miejscowości Łęczyce w km ok. 11+450.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1429G w miejscowości Lubiatowo.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w miejscowości Linia w km ok. 12+440.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1514G w miejscowości Mrzezino w km ok. 2+450.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1514G w miejscowości Smolno w km ok. 0+910.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1514G w miejscowości Smolno w km 1+767.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1336G w miejscowości Strzepcz w km 19+480.
Zakres prac budowlanych obejmuje realizację punktowego dedykowanego doświetlenia przejścia dla pieszych oraz wbudowanie płytek ostrzegawczych dla osób z dysfunkcjami wzroku, w następującym zakresie:
wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym oraz ilością wskazaną w kosztorysie ofertowym:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia.
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne.
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego.
6) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
- kierownik budowy - posiadanie ważnych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Uwaga 1:
Niezależnie od faktu, na ile części Wykonawca składa ofertę może wykazać się dysponowaniem jednym kierownikiem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie ar. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwa jest wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności wskazanych poniżej i we wskazanym zakresie.
1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT nastąpi zmiana wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT.
2. W przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji publicznej, jak również organy i podmioty, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania Przedmiotu
Umowy, w szczególności:
1) opóźnienie wydania przez organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień, do wydania których są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2) odmowa wydania przez organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
i o ile ich powstanie nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Wykonawcy — zmianie może ulec termin realizacji Umowy, odpowiednio do okresu trwania okoliczności, a która uniemożliwia realizację Przedmiotu Umowy zgodnie z jej treścią i w sposób należyty.
3. W przypadku wystąpienia poniższych okoliczności możliwa będzie zmiana terminu realizacji Umowy łącznie ze zmianą wynagrodzenia, albo jedynie zmiana wynagrodzenia albo jedynie zmiana terminu:
1) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmianę przepisów prawa,
2) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, przez którą rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub
skażenia, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, zamieszki, strajki lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyjątkowy, działania wojenne, akty władz państwowych uniemożliwiające wykonanie zobowiązań umownych,
3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy, okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie z SWZ,
4) wydania przez Zamawiającego polecenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 1-4,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie, mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy.
4. W przypadku wystąpienia poniższych okoliczności możliwa będzie zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy bez możliwości zmiany wynagrodzenia:
1) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego,
2) wydania przez Zamawiającego polecenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt. 5,
3) zaistnienie przyczyn niezależnych od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec, w szczególności protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych lub wystąpiły środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu;
4) zaistnienie braku frontu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przez okres powyżej 30 dni kalendarzowych.
5. Strona, występująca o zmianę postanowień Umowy, zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, stanowiących przesłankę do zmiany. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być złożony na piśmie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zarzaddrogowy w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29