Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych – na drogach powiatowych na terenie Powiatu Wyszkowskiego w miejscowościach Długosiodło, Leszczydół Nowiny, Niegów i Nowa Wieś.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 743 59 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych – na drogach powiatowych na terenie Powiatu Wyszkowskiego w miejscowościach Długosiodło, Leszczydół Nowiny, Niegów i Nowa Wieś.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e815d196-3581-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.powiat-wyszkowski.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski, zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych – na drogach powiatowych na terenie Powiatu Wyszkowskiego w miejscowościach Długosiodło, Leszczydół Nowiny, Niegów i Nowa Wieś”.
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 1 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Sz.272.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 2 przejściach dla pieszych w Długosiodle na ul. Królowej Jadwigi na drogach nr 4408W, 2648W”.
Lokalizacja: przy rondzie na skrzyżowaniu ul. Królowej Jadwigi (d. Dąbrowszczaków) z ul. Pułaskiego i ul. Mickiewicza w m. Długosiodło, gm. Długosiodło,
Zadanie polega na dostosowaniu infrastruktury drogowej istniejących przejść dla pieszych w zakresie obejmującym:
• Roboty branży drogowej:
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym m.in.:
wycinka drzew i frezowanie karp po wycince;
roboty ziemne;
podbudowy;
nawierzchnie:
z kostki betonowej,
z płytek dotykowych typu focus,
z asfaltobetonu;
Elementy ulic – krawężniki;
Roboty wykończeniowe;
Elementy SOR - oznakowanie poziome i pionowe.
• Roboty branży elektrycznej:
montaż 4 kpl urządzeń doświetlających przejścia dla pieszych, składających się z:
aluminiowego słupa nośnego (w komplecie z fundamentem prefabrykowanym),
aluminiowego wysięgnika o wysięgu ramienia 1 m ,
oprawy oświetlenia zewnętrznego LED,
wykonanie doziemnej instalacji zasilającej z linii oświetlenia ulicznego;
pomiary i prace towarzyszące.
• Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z Istotnych Postanowień Umowy (IPU)/projektu Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.
Roboty wchodzące w zakres Części 1 przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych – przebudowy dróg powiatowych nr 4408W oraz 2648W, znak: AB.6743.410.2021 dokonanego do Starosty Powiatu Wyszkowskiego w dniu 14.10.2021 r.
UWAGA:
Zamawiający wystąpił o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew i przekaże je Wykonawcy przed rozpoczęciem prac.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej – oddzielnie dla Części 1-4 przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Leszczydole Nowinach na ul. Wyszkowskiej na drodze nr 4408W”.
Lokalizacja: przy skrzyżowaniu ul. Szkolną w m. Leszczydół Nowiny, gm. Wyszków.
Zadanie polega na dostosowaniu infrastruktury drogowej istniejącego przejścia dla pieszych w zakresie obejmującym:
• Roboty branży drogowej:
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym m.in.:
wycinka drobnych krzewów i frezowanie starych karp drzew;
roboty ziemne;
podbudowy;
nawierzchnie:
z kostki betonowej,
z płytek dotykowych typu focus,
z asfaltobetonu;
Elementy ulic – krawężniki;
Roboty wykończeniowe;
Elementy SOR - oznakowanie poziome i pionowe.
• Roboty branży elektrycznej:
montaż urządzenia doświetlającego przejście dla pieszych, składającego się z:
aluminiowego masztu wysięgnikowego o wysięgu ramienia 7 m – na fundamencie prefabrykowanym,
dwustronnego, podświetlonego znaku D-6,
pulsującej lampy ostrzegawczej fi 300 mm,
lampy doświetlającej przejście dla pieszych LED,
wykonanie doziemnej instalacji zasilającej z linii oświetlenia ulicznego;
pomiary i prace towarzyszące.
• Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z Istotnych Postanowień Umowy (IPU)/projektu Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.
Roboty wchodzące w zakres Części 2 przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych – przebudowy drogi powiatowej nr 4408W, znak: AB.6743.409.2021 dokonanego do Starosty Powiatu Wyszkowskiego w dniu 14.10.2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej – oddzielnie dla Części 1-4 przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Niegowie na ul. Handlowej na drodze nr 1811W”.
Lokalizacja: przy skrzyżowaniu z ul. Spokojną w rejonie cmentarza w m. Niegów, gm. Zabrodzie.
Zadanie polega na wykonaniu nowego przejścia dla pieszych wraz z dostosowaniem istniejącej infrastruktury drogowej w zakresie obejmującym:
• Roboty branży drogowej:
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
roboty ziemne;
podbudowy;
nawierzchnie:
z kostki betonowej,
z płytek dotykowych typu focus,
z asfaltobetonu;
Elementy ulic – krawężniki;
Roboty wykończeniowe;
Elementy SOR - oznakowanie poziome i pionowe.
• Roboty branży elektrycznej:
montaż urządzenia doświetlającego przejście dla pieszych, składającego się z:
aluminiowego masztu wysięgnikowego o wysięgu ramienia 7 m – na fundamencie prefabrykowanym,
dwustronnego, podświetlonego znaku D-6,
pulsującej lampy ostrzegawczej fi 300 mm,
lampy doświetlającej przejście dla pieszych LED,
wykonanie doziemnej instalacji zasilającej z linii oświetlenia ulicznego;
pomiary i prace towarzyszące.
• Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z Istotnych Postanowień Umowy (IPU)/projektu Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.
Roboty wchodzące w zakres Części 3 przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych – przebudowy drogi powiatowej nr 1811W, znak: AB.6743.407.2021 dokonanego do Starosty Powiatu Wyszkowskiego w dniu 14.10.2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej – oddzielnie dla Części 1-4 przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Nowej Wsi na drodze nr 4403W”.
Lokalizacja: przy sklepie „PRIM”, na wysokości posesji nr 17 w m. Nowa Wieś, gm. Brańszczyk.
Zadanie polega na dostosowaniu infrastruktury drogowej istniejącego przejścia dla pieszych w zakresie obejmującym:
• Roboty branży drogowej:
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
nawierzchnie z płytek dotykowych typu focus,
Elementy ulic – krawężniki;
Elementy SOR - oznakowanie poziome i pionowe.
• Roboty branży elektrycznej:
montaż urządzenia doświetlającego przejście dla pieszych, składającego się z:
aluminiowego masztu wysięgnikowego o wysięgu ramienia 4 m – na fundamencie prefabrykowanym,
dwustronnego, podświetlonego znaku D-6,
pulsującej lampy ostrzegawczej fi 300 mm,
lampy doświetlającej przejście dla pieszych LED,
wykonanie doziemnej instalacji zasilającej z linii oświetlenia ulicznego;
pomiary i prace towarzyszące.
• Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z Istotnych Postanowień Umowy (IPU)/projektu Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.
Roboty wchodzące w zakres Części 4 przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych – przebudowy drogi powiatowej nr 4403W, znak: AB.6743.408.2021 dokonanego do Starosty Powiatu Wyszkowskiego w dniu 14.10.2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej – oddzielnie dla Części 1-4 przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dla części 1-4 dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż ofertowa kwota wynagrodzenia brutto.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę infrastruktury drogowej w zakresie porównywalnym lub zbliżonym do zakresu przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.
UWAGA:
• W przypadku gdy jeden Wykonawca złoży ofertę na kilka lub wszystkie części zamówienia, może wykazać się realizacją tych samych zadań na spełnienie warunków udziału w postępowaniu w części 1-4 z uwzględnieniem wymaganej wartości zamówienia w zakresie danej części.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub korzystających z zasobu podmiotów trzecich, warunki, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną spełnione wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie w całości. Nie sumuje się wykonanych robót budowlanych i usług (doświadczenia zawodowego),
• w przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły roboty budowlane wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych i usług.
• w przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych i usług.
b) Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami
• jedna osoba – Kierownik Robót posiadający:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,
nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w ww. specjalności.
• jedna osoba – Kierownik robót branży elektrycznej posiadający:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.
UWAGA:
• W przypadku gdy jeden Wykonawca złoży ofertę na kilka lub wszystkie części zamówienia, może wykazać się dysponowaniem tej samej osoby na spełnienie warunków udziału w postępowaniu w Części 1-4 z uwzględnieniem wymaganej specjalności w zakresie danej części zamówienia.
• Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę wielu funkcji w przypadku posiadania uprawnień w kilku specjalnościach.
• W/w osoby muszą posiadać:
- ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
- aktualne zaświadczenie o przynależności właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa).
• W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz.220).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg załącznika nr 5 do SWZ;
2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 3 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty wymienione w rozdziale II podrozdział 9 pkt 1 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymienione w rozdziale II podrozdział 9 pkt 1 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa : https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni