Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę ulicy Przylesie, Wybudowanie 2. i Bielawskiej oraz ulicy Droga Leśna w Obornikach wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Oborniki
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-21
  • Numer ogłoszenia520960-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 520960-N-2018 z dnia 2018-02-21 r.

Gmina Oborniki: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę ulicy Przylesie, Wybudowanie 2. i Bielawskiej oraz ulicy Droga Leśna w Obornikach wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, krajowy numer identyfikacyjny 631258804, ul. Piłsudskiego  76 , 64600   Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 6559100, e-mail zamowienia@um.oborniki.pl, faks 061 6559101.
Adres strony internetowej (URL): http://www.oborniki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.oborniki.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.oborniki.nv.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę ulicy Przylesie, Wybudowanie 2. i Bielawskiej oraz ulicy Droga Leśna w Obornikach wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową
Numer referencyjny: BZP.271.08.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę ulicy Przylesie, Wybudowanie i Bielawskiej oraz ulicy Droga Leśna w Obornikach wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową. 2. Ulica Przylesie o długości 0,447 km jest zaliczana do klasy technicznej L. Ma przekrój drogowy i nawierzchnię bitumiczną o szerokości 6,00m. pobocza ulicą nie są umocnione-gruntowe. Odwodnienie jest powierzchniowe na teren przyległy. W km 0+197 krzyżuje się z ul. Droga Leśna o nawierzchni gruntowej a w km 0+447 z ulicą Wybudowanie o nawierzchni z kostki betonowej. 3. Ulica Wybudowanie o długości 0,243km, klasy technicznej L przekrój pół-uliczny i nawierzchnię bitumiczną o szerokości 6,00 m. Po stronie prawej, do skrzyżowania z ulicą Kubiaka biegnie chodnik oddzielony od jezdni krawężnikami ulicznymi. Pobocza ulicą po stronie lewej i po stronie prawej za skrzyżowaniem z ulicą Kubiak nie są umocnione-gruntowe. Odwodnienie jest powierzchniowe na teren przyległy. W km 0+511 krzyżuje się z ul. Kubiaka o nawierzchni bitumicznej a w km 0+689 z ulicą Bielawską o nawierzchni bitumicznej. 4. Ulica Bielawska o długości 1,156km, klasy technicznej L o przekrojach: - drogowy od km 0+689 do km 1+038, - pół-uliczny od km 1+038 do km 1+274, - uliczny od km 1+274 do km 1+846. W przekroju drogowych jezdnia bitumiczna ma szerokość 6,00 m a w przekroju ulicznym od 6,00 do 7,00 m. Po stronie prawej, od skrzyżowania z ulicą Korfantego do ulicy Akacjowej biegnie chodnik oddzielony od jezdni krawężnikami ulicznymi. Od ulicy Akacjowej do ulicy Czarnkowskiej chodniki biegną po obu stronach jezdni, po stronie prawej oddzielony od jezdni pasem trawnika o szerokości 2,00 m Ulica Czarnkowska to odcinek drogi wojewódzkiej nr 178 Wałcz-Oborniki. Wzdłuż drogi wojewódzkiej biegnie ścieżka pieszo-rowerowa o szerokości 2,50m. Odwodnienie ulicy Bielawskiej w przekroju ulicznym zapewnia kanalizacja deszczowa. W przekroju drogowym odwodnienie jest powierzchniowe na teren przyległy. 5. Ulica Bielawska krzyżuje się: - w m 0+980 z ulicą Pułaskiego, - w km 1+038 z ulicą Sikorskiego, - w km 1+274 z ulicą Berlinga i Korfantego, - w km 1+564 z ulicą Andersa, - w km 1+772 z ulicą Akacjową. W km 1+568 pod koroną ulicy jest zlokalizowany przepusty z rur betonowych Ø 50 będący w dobrym stanie. W przekroju ulicznym odwodnienie korony drogi zapewnia istniejąca kanalizacja deszczowa. Na pozostałych odcinkach odwodnienie jest powierzchniowe na teren przyległy. 6. Dla ulic: Przylesie, Wybudowanie i Bielawskiej przyjęto jako ciąg ulic klasy technicznej L ze o wspólnym kilometrażu rozpoczynający się od umownego km 0+000: - ulica Przylesie od km 0+000 do km 0+474, - ulica Wybudowanie od km 0+474 do km 0+689, - ulica Bielawska od km 0+689 do km 1+846. 7. Ulicy Droga Leśna o długości 0,323m, klasy technicznej D. Planowany do budowy odcinek ulicy posiada nawierzchnię gruntową. Odwodnienie korony ulicy jest powierzchniowe na teren przyległy. Szerokość pasa drogowego wynosi 10,00 m Do ulicy są włączone ulice z przyległego osiedla Obornickiej Spółdzielni Mieszkaniowej. 8. Droga gminna-dojazdowa do stadniny koni o długości 0,315 km jest zaliczana do klasy technicznej D. Planowany do budowy odcinek drogi posiada nawierzchnię gruntową. Odwodnienie korony drogi jest powierzchniowe na teren przyległy. Szerokość pasa drogowego wynosi 6,00 m-15,00 m. 9. W oparciu o dane dotyczące struktury istniejącego oraz przewidywanego ruchu, przyjęto następujące założenia projektowe: - klasy techniczne L dla ulicy Przylesie, Wybudowanie i Bielawska, - klasa techniczna D dla ul. Droga Leśna i do stadniny koni, - kategorie ruchu - KR-3, (Przylesie, Wybudowanie, Bielawska) - kategoria ruchu – KR-2 (Droga Leśna, droga do stadniny koni) - prędkość projektowa 50 km/h, - prędkość miarodajna 70 km/h, - grupa nośności podłoża - G-1, - obciążenie – 110 KN/oś, - planowane szerokości jezdni: - 6,00 m w przekrojach drogowych, - 6,00 i 7,00 w przekrojach pół-ulicznych i ulicznych, - 5,50 m dla ulicy Droga Leśna, - 4,50 m do 5,00 m na drodze do stadniny koni. - szerokość ścieżki pieszo-rowerowej- 2,00 m+1,50 m, - szerokość ścieżek rowerowych – 2,00 m, - szerokość chodników – 2,00 m. 10. Zakresy planowanych robót i konstrukcje: a) Ulica Przylesie - 0,447km -odnowa nawierzchni jezdni przez ułożenie nowego dywanika asfaltowego o grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC 8S po uprzednim remoncie cząstkowym istniejącej nawierzchni i profilowaniu betonem asfaltowym dla wykształcenia pochylenia jednostronnego(od km 0+197 do km 0+447), - budowa ścieżki pieszo rowerowej o szerokości 2,00 m+1,50 m i konstrukcji: - ścieżka rowerowa o nawierzchnia grubości 5cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 10cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, - ścieżka piesza o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm, z fazą, typu DOMINO ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej C1,5/2,5 o grubości 5cm i warstwie odcinającej od podłoża o grubości 10cm z piasku, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 10x30 i 5x20 oraz krawężnikami najazdowymi 15x25 od jezdni ulicy, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Ścieżka pieszo-rowerowa pobiegnie: - do skrzyżowania z ulicą Droga Leśna (do km 0+179) odsunięta od jezdni o 4,50-6,0 m, - od km 0+197 do km 0+447 (do ul. Wybudowanie) przy krawędzi jezdni bitumicznej, oddzielona od niej krawężnikami betonowymi. W przekroju drogowym zaplanowano pobocza o szerokości 1,50 m. Odwodnienie korony ulicy zapewnią pochylenia poprzeczne jezdni i poboczy oraz spadki podłużne niwelety ulicy. Od km 0+000 do km 0+197, po stronie lewej i prawej ulicy zaplanowano płytkie rowy chłonne. Przejście z przekroju daszkowego na pochylenie jednostronne należy wykonać na prostych przejściowych o długościach podanych na planie sytuacyjnym. Ścieżka pieszo-rowerowa będzie miała spadki jednostronne: - biegnąca przy jezdni 1% do jezdni, - odsunięta od jezdni 1% na trawnik. b) Ulica Wybudowanie – 0,243km: - odnowa nawierzchni jezdni przez ułożenie nowego dywanika asfaltowego o grubości 5cm z betonu asfaltowego AC 8S, po uprzednim wyremontowaniu i profilowaniu istniejącej nawierzchni dla uzyskania pochylenia jednostronnego oraz po wymianie wszystkich zniszczonych krawężników betonowych na nowe najazdowe. - budowa ścieżki pieszo rowerowej szerokości 2,00 m+1,5 0m i konstrukcji: - ścieżka rowerowa o nawierzchnia grubości 5cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 10 cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, - ścieżka piesza o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm, z fazą, typu DOMINO ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej C1,5/2,5 o grubości 5 cm i warstwie odcinającej od podłoża o grubości 10 cm z piasku, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 10x30 i 5x20 oraz krawężnikami najazdowymi 15x25 od jezdni ulicy, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Ścieżka pieszo-rowerowa pobiegnie przy krawędzi jezdni bitumicznej, oddzielona od niej krawężnikami betonowymi. Po stronie przeciwnej zaplanowano pobocza o szerokości 1,50 m. Odwodnienie korony ulicy zapewnią pochylenia poprzeczne jezdni i poboczy oraz spadki podłużne niwelety ulicy. Przejście z przekroju daszkowego na pochylenie jednostronne należy wykonać na prostych przejściowych o długościach podanych na planie sytuacyjnym. Na łukach poziomych jezdnie będą miały pochylenie jednostronne. Ścieżka pieszo-rowerowa będzie miała spadek 1% do jezdni. c) Ulica Bielawska – 1,156km: - odnowa nawierzchni jezdni przez ułożenie nowego dywanika asfaltowego o grubości 5cm z betonu asfaltowego AC 8S po uprzednim remoncie cząstkowym istniejącej nawierzchni i profilowaniu betonem asfaltowym dla wykształcenia pochyleń normatywnych w przekroju poprzecznym oraz po wymianie wszystkich zniszczonych krawężników betonowych na nowe najazdowe. Zmiana niwelety nawierzchni o 5 cm wymusza przełożenie nawierzchni chodników i zjazdów przyległych do jezdni. - budowa ścieżki pieszo rowerowej o szerokości 2,00 m+1,50 m i konstrukcji: - ścieżka rowerowa o nawierzchnia grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 18 cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, - ścieżka piesza o nawierzchni z kostki betonowej pozyskanej z rozbiórek chodników, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej C1,5/2,5 o grubości 5cm i warstwie odcinającej od podłoża o grubości 10 cm z piasku, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 10x30 i 5x20 oraz linią ciągłą P-7b i separatorami ruchu od jezdni ulicy. Ścieżka pieszo-rowerowa pobiegnie do skrzyżowania z ulicą Pułaskiego do km 0+976. - budowa ścieżki rowerowej o szerokości 2,00m o nawierzchnia grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 10 cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 10x30 oraz krawężnikami najazdowymi 15x25 od jezdni ulicy, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Ścieżka rowerowa pobiegnie po stronie prawej ulicy po trasie rozebranego chodnika z kostki betonowej. Kostka z rozbiórki przeznaczono do wykorzystania w planowanym chodniku po stronie przeciwnej ulicy. Ścieżka rowerowa pobiegnie do skrzyżowania z ulicą Czarnkowską. Na odcinku od ulicy Akacjowej do ulicy Czarnkowskiej ścieżka będzie oddzielona od jezdni pasem zieleni o szerokości 2,00 m. - budowa i przebudowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm, typu DOMINO ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej C1,5/2,5 o grubości 5 cm i warstwie odcinającej od podłoża o grubości 10 cm z piasku. Obramowanie chodników obrzeżami betonowymi 8x30 oraz krawężnikami najazdowymi 15x25 od jezdni ulicy, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. Chodnik pobiegnie po stronie lewej ulicy, od km 1+042 do skrzyżowania z ulicą Czarnkowską. Na odcinkach prostych jezdnia będzie miała przekrój daszkowy a na łukach poziomych pochylenie jednostronne. Przejście z przekroju daszkowego na pochylenie jednostronne należy wykonać na prostych przejściowych o długościach podanych na planie sytuacyjnym. Ścieżka pieszo-rowerowa zlokalizowana bezpośrednio przy ulicy będzie miała spadki jednostronne 2% jak jezdnia. Ścieżka rowerowa i chodniki za krawężnikiem będą miały pochylenie jednostronne 1% do jezdni ulicy. Odwodnienie korony ulicy zapewnią pochylenia poprzeczne jezdni i poboczy oraz spadki podłużne niwelety ulicy. W przekroju drogowym do km 1+260 odwodnienie korony drogi będzie powierzchniowe na teren przyległy. W przekroju ulicznym odwodnienie zabezpieczy kanalizacja deszczowa: - od km 1+038 do km 1+260 (odc.Pułaskiego-Sikorskiego) istniejąca w ulicy Dąbrowskiego, do kolektorów których zostaną włączone dodatkowe wpusty uliczne, - od km 1+260 do km 1+846 istniejąca w ulicy Bielawskiej. 11. Ulica Droga Leśna o długości 0,320km, klasy technicznej D, o początku na skrzyżowaniu z ulicą Przylesie. Koniec przyjęto w km 0+323 w miejscu, w którym rozpoczyna się istniejąca nawierzchnia bitumiczna. Konstrukcja: - jezdnej o szerokości 5,50m, przekroju daszkowym o spadkach 2%, - nawierzchnia z betonu asfaltowego; - warstwa ścieralna o grubości 5cm z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa wiążąca o grubości 6cm z betonu asfaltowego AC 16W, - podbudowa o grubości 23cm(15cm+8cm) z kruszywa kamiennego frakcji 0/31,5 i 0/63 mm, - obramowanie krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x25 wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C15. - chodnik po stronie prawej o szerokości 1,50 m z kostki betonowej o grubości 8 cm, typu DOMINO koloru szarego i czerwonego w ograniczeniu z obrzeży betonowych 8x30 i krawężników betonowych najazdowych 15x25 od strony jezdni, - ścieżka rowerowa po stronie lewej o szerokości 2,00 m i nawierzchnia grubości 5cm z betonu asfaltowego AC-8S koloru czerwonego na podłożu wzmocnionym warstwą o grubości 10cm z kruszywem kamiennego o frakcji 0/31,5 mm, w ograniczeniu z obrzeży betonowych 10x30. Zaplanowano wydłużenie ścieżki rowerowej do skrzyżowania z ulicą Wybudowanie. Odwodnienie korony ulicy zabezpieczą pochylenia poprzeczne i spadki podłużne jezdni oraz planowana kanalizacja deszczowa. Wody opadowe i roztopowe zostaną uchwycone studzienkami wpustowymi krawężnikowymi i szczelnymi kolektorami PCV250/315 włączone w km 0+330 do istniejącego kolektora w ulicy. Niweletę omawianej ulicy poprowadzono po istniejącym terenie. Dowiązując ją do nawierzchni bitumicznej ulicy Przylesie i do umocnionych zjazdów na ulic przyległego osiedla. 12. Droga gminna - dojazdowa do stadniny koni o długości0,315km, początek na skrzyżowaniu z ulicą gminną do Słonaw, koniec w km 0+315 w osi pasa drogowego. Konstrukcja: - jezdnej o szerokości od 4,o0 do 5,50m i przekroju daszkowym o spadkach 2%. - nawierzchnia o grubości 23cm z kruszywa kamiennego o frakcji 0/63(15cm) i frakcji 0.31,5 (7cm), - pobocza gruntowe o szerokości od 0,75 do 1,50m. Oświetlenie drogowe jest przedstawione w projekcie branży elektrycznej. - moc przyłączeniowa 6kW, - dwa niezależne obwody zasilane z oddzielnych złączy ZKP umiejscowione zgodnie z warunkami ENEA, - przyjęto na całym odcinku słupy oświetleniowe stalowe, ocynkowane z fundamentami, o wysokości do 9,00 m, rozmieszczonych średnio co 40,00m, oprawy typu LED o mocy 58W na wysięgnikach H=1,00m i L=1,50m. 13. Dla poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego zaplanowano: - ścieżki rowerowe na ulicy Bielawskiej i ulicy Droga Leśna o łącznej długości 1,310km, - ścieżki pieszo-rowerowe na ulicy Przylesie, ulicy Wybudowanie i ulicy Bielawskiej o łącznej długości 0,986 km, - chodniki na ulicy Bielawskiej i ulicy Droga Leśna o łącznej długości 1,127 km. - progi zwalniające wyspowe na ulicy Bielawskiej. 14. Zaprojektowano instalację oświetleniową na słupach stalowych ocynkowanych o wysokości 9 m i wysięgnikach jednoramiennych i dwuramiennych wzdłuż drogi obwodowej. Nowa linia zostanie zbudowana w oparciu o słupy stalowe, okrągłe 9 m, kable ziemne typu YAKY 4x45 mm2, drut stalowy ocynkowany fi 7 mm, oprawy LED 77 W, LED 52 W. z automatycznym reduktorem mocy, położone w odległości 1,0 m od skraju jezdni lub 0,5 m od krawędzi chodnika na głębokości 0,8 m. Maksymalna wysokość zawieszenia opraw nad droga 9,0 m. Oprawy należy rozmieścić równomiernie wzdłuż drogi w jednym rzędzie w linii równoległej do osi jezdni. 15. Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia winien wykonać i zamontować na terenie realizowanej inwestycji 2 szt. tablic informacyjnych. Szczegółowe informacje i wytyczne dotyczące tablic znajdują się na stronie www WUW http://www.poznan.uw.gov.pl/node/11753 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i STWiORB.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233220-7
45233320-8
45232452-5
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Przedmiotem zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp będą roboty budowlane tożsame z robotami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej lub STWiORB). 2. Wielkość/zakres niniejszych zamówień nie przekroczy 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że: a)wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane których przedmiotem była budowa/rozbudowa/przebudowa drogi, z których każda obejmowała budowę nawierzchni asfaltowej oraz z kostki brukowej betonowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i budową oświetlenia drogowego, o wartości każdej z robót co najmniej 1 mln zł brutto, b)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik Budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień budowlanych), Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień budowlanych). Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW). 2)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 IDW).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2)(jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3)(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 4)(jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Forma wadium: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2)W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3)Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem tj. wydaniu dyspozycji dostawcy usług płatniczych przekazania kwoty określonej w ust. 1 z rachunku płatniczego lub rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w Dziale II ust. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. UWAGA: wpłata wadium gotówką na rachunek bankowy zamawiającego będzie oznaczać wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy i spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3)W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5.Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.Utrata wadium: 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Poza przypadkami umożliwiającymi zmianę umowy, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian treści umowy za zgodą Zamawiającego w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń lub wyposażenia, 3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany terminów określonych w § 7 umowy, 5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT), 6) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany – jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 6.Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1)rezygnacja przez Zamawiającego z wykonania części robót, 2)obniżenie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 3)poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, 4)zmiany obowiązujących przepisów, 5)podniesienie wydajności urządzeń, 6)podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 7)usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu, 8)opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót powstałe w wyniku: a)przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy lub gestorów sieci infrastruktury technicznej, których działania są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, b)wystąpienia warunków pogodowych lub gruntowych uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z przyjętą technologią, potwierdzonych przez inspektora nadzoru budowlanego poprzez odpowiedni wpis do Dziennika Budowy, c)realizacji robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, i/lub uzupełniających, d)konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, f)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - w takiej sytuacji minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 9)zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 7.Podstawę obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3 w związku z pkt 5 stanowi zaakceptowany przez Zamawiającego kosztorys opracowany przez Wykonawcę na podstawie cen jednostkowych nie wyższych niż aktualne średnie ceny materiałów, sprzętu i transportu publikowane w wydawnictwie ORGBUD-SERWIS dla województwa wielkopolskiego oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych - zaakceptowanych przez Zamawiającego. 8.Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 9.Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-5 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-09, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI