Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabłudów
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-15
  • ZamawiającyGMINA ZABŁUDÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00469495
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2714855-74c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2714855-74c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, https://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej, tj. Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/), zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwanego dalej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w rozdziale XI (nie dotyczy to składania ofert). Tylko w przypadku powołania się przez Wykonawcę na szczególnie uzasadniony przypadek, wniosek złożony za pośrednictwem poczty elektronicznej, będzie traktowany jako złożony prawidłowo. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na serwer pocztowy Zamawiającego.
3. Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125ust.1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej, (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Kwestie te szczegółowo zostały uregulowane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Postępowanie prowadzone jest na stronie postępowania wskazanej w rozdziale I SWZ. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy").
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Burmistrz Zabłudowa informuje, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Zabłudowa z siedzibą w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie:
• e-mail: iod@zabludow.pl
• pocztą: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów
• przez platformę ePUAP: https://pz.gov.pl/pz/index
• przez Cyfrowy Urząd: https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Unit/Info/10014
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu w gminie Zabłudów”
3. – znak postępowania ZP.271.24.2023 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176). Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z Pzp.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa drogi krajowej nr 19 polegająca na budowie chodnika, wzdłuż ul. Białostockiej w Zabłudowie od km.73+950 do km 74+640 o szerokości 2 m wraz niezbędną przebudową kolidującej infrastruktury technicznej budową nowych i przebudową istniejących zjazdów oraz wycinką drzew w formule zaprojektuj i wybuduj z podziałem na etapy: I – wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej obejmującej uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych w tym uzgodnienia przez GDDKiA, warunkującej wykonanie robót budowlanych,
II – wykonanie robót budowlanych wraz z oddaniem do użytkowania; przewidziane do realizacji z udziałem środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu”
W obszarze realizacji zadania znajduje się następujące uzbrojenie:
- kablowe i napowietrzne linie teletechniczne,
- kablowe i napowietrzne linie energetyczne,
- kablowe i napowietrzne oświetlenie drogowe,
- sieć gazowa,
- sieć wodociągowa z hydrantami naziemnymi,
- kanalizacja sanitarna.

Odwodnienie chodnika należy zaprojektować poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych.
Numery działek geodezyjnych na których przewidziana jest budowa chodnika: 593, 15/8, 15/21, 4/46, 4/36, 3/6, 8/35, 98,15/9 obr. m. Zabłudów.
Numery działek geodezyjnych przewidziane do podziału i włączenia w pas drogowy drogi krajowej nr 19.: 15/8, 15/21, 4/46, 4/36, 3/6 obr. m. Zabłudów.
Numery działek geodezyjnych położone w obszarze inwestycji posiadające zjazd na drogę krajową, który wysokościowo należy dowiązać do projektowanego chodnika nr 19: 4/42, 4/49, 6/32 obr. m. Zabłudów.
Numery działek geodezyjnych położone w obszarze inwestycji nie posiadające dostępu do drogi o niższej kategorii niż droga krajowa nr 19 i nie posiadające zjazdu na drogę krajową nr 19: 7/31, 5/8 obr. m. Zabłudów.
Gmina Zabłudów zawarła ze Skarbem Państwa - Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad porozumienie ws ustalenia zasad przygotowania, realizacji i finansowania przedsięwzięcia w pasie drogowym dr. krajowej nr 19 (część dz. nr geod. 593) na odcinku od km 73+962 (koniec peronu zatoki autobusowej) do skrzyżowania z drogą gminna Nr 106863B w km 74+455 oraz na skrzyżowaniu z ulicami 3 Maja i Surażskiej w km 74+658 w Zabłudowie. Mocą którego Gmina Zabłudów na podstawie art. 19 ust 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 645 z późn. zm.) uzyskała zarządzanie ww. częścią pasa drogowego drogi krajowej nr 19 do czasu upływu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych w tym do wystąpienia o uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji dotyczących wykonania robót budowlanych oraz złożenia oświadczenia o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i dzielenia zadania w jego zakresie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Etapy
1) Etap I – wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej tj.
a) dokumentację niezbędną do wydania przez Wojewodę Podlaskiego decyzji ZRID, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 162 z późn. zm.),
- mapy w skali 1:500, przedstawiające proponowany przebieg drogi z naniesionymi zamianami wynikającymi z projektów podziału,
- analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,
- określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu,
- projekt podziału nieruchomości i wykazy zmian gruntowych,
- projekt budowlany,
- zgłoszenie wodnoprawne,
- opinie:
• Zarządu Województwa,
• Zarządu Powiatu Białostockiego,
• Burmistrza Zabłudowa,
• Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Białymstoku;
• GDDKiA
b) dokumentację niezbędną do należytego wykonania inwestycji:
- badania geologiczne,
- projekt techniczny uwzględniający wszystkie projektowane branże,
- projekty stałej i czasowej organizacji ruchu (zatwierdzone),
- kosztorysy inwestorskie każdej projektowanej branży,
- przedmiary każdej projektowanej branży,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych każdej projektowanej branży,
- informację BIOZ.

2) Etap II - zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe, usunięcie drzew i krzaków, zdjęcie warstwy humusu, roboty rozbiórkowe,
b) roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów, nasypów, robót ziemnych poprzecznych,
c) odwodnienie korpusu drogowego, w tym: założenie przepustów śr. 40 cm z rur PP i SN8 pod zjazdami – działek geodezyjnych nie posiadających dostępu do drogi o niższej kategorii niż droga krajowa nr 19: 7/31, 5/8, 4/49, oczyszczenie i wyprofilowanie rowów istniejących wraz z istniejącymi przepustami z namułu w ich przebiegu,
d) podbudowy, w tym: wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,
e) nawierzchnie, w tym: nawierzchnia z kostki betonowej brukowej bądź wariantowo dopuszczona nawierzchnia bitumiczna pod warunkiem zastosowania 2x4cm AC11S lub AC8S
f) roboty wykończeniowe, w tym: brukowanie skarp wlotu i wylotu przepustów,
g) oznakowanie dróg urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: oznakowanie poziome cienkowarstwowe, oznakowanie pionowe, pionowe aktywne, bariery ochronne stalowe,
h) humusowanie z obsianiem trawą,
i) inne roboty: przebudowa kolidującej infrastruktury naziemnej, regulacja pionowa studni infrastruktury podziemnej, zabezpieczenie infrastruktury podziemnej, wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o uzyskanym dofinansowaniu,
j) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
k) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami SST
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
m) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego - złożeniem wniosku wraz z załącznikami o zmianę użytku gruntowego z Tp na dr.,
n) złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez Podlaski Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego,
o) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej: tablice należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniającym ww. rozporządzenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny:
1) Cena – waga kryterium: 60%
Oferta najtańsza otrzyma 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn / Cb x 100 x 60% = liczba punktów
Gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb- cena oferty rozpatrywanej
100- wskaźnik stały
60 % - procentowe znaczenie kryterium cena
2) Okres gwarancji jakości – waga kryterium: 40%
Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 5 lat. Oferty z okresem gwarancji jakości wynoszącym mniej niż 5 lat podlegają odrzuceniu. Oferowana gwarancja jakości musi być wyrażona w pełnych latach. Oferty otrzymują poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanych okresów gwarancji jakości:
- 5 lata gwarancji jakości – 0 pkt,
- 6 lata gwarancji jakości – 20 pkt,
- co najmniej 7 lat gwarancji jakości – 40 pkt.
Okres gwarancji jakości należy wpisać w formularzu ofertowym.

2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = C + P
Gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie,
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena,
P – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium okres gwarancji jakości.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; – Zamawiający nie określa warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:

a) Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi/chodnika/ścieżki rowerowej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 PLN brutto wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;

Za drogę, chodnik, ścieżkę rowerową Zamawiający uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.

b) Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej tj:
- Kierownika Budowy kub Kierownika Robót Drogowych lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń – wymagane przepisami prawa zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie oraz podmiot udostępniający potencjał, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych.
3. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy i art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy i art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.), dotyczących podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie, o którym mowa wyżej, w niniejszym ustępie, tego podmiotu.
Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zamawiającego składa następujące podmiotowe środki dowodowe, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie chodnika z kostki betonowej lub o nawierzchni asfaltowej o wartości brutto nie niższej niż 50 000,00 PLN brutto wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zostały wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

ykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
2. Kwota wadium: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie: Podlasko – Mazurski BS Zabłudów Nr 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „Wadium na poprawę bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu w gminie Zabłudów”
6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w rozdziale VIII ust. 1 i ust. 3, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI