Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Podniesienie walorów architektonicznych połączenia ul. Szalaya z uzdrowiskową częścią miasta. Przebudowa schodów od ul. Szalaya do ul. Jana Wiktora wraz z deptakiem do kościoła poprzez ... (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie walorów architektonicznych połączenia ul. Szalaya z uzdrowiskową częścią miasta. Przebudowa schodów od ul. Szalaya do ul. Jana Wiktora wraz z deptakiem do kościoła poprzez ... (II)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed5a8db-a9b9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014183/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Podniesienie walorów architektonicznych połączenia ul. Szalaya z uzdrowiskową częścią miasta. Przebudowa schodów od ul. Szalaya do ul. Jana Wiktora wraz z deptakiem do kościoła poprzez zastosowanie...
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
Zamawiający informuje, iż instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące m. in. logowania, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
12.2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: zampubliczne@szczawnica.pl.
12.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
12.4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
12.5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.
24.2. Miasto i Gmina Szczawnica wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@szczawnica.pl.
24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie walorów architektonicznych połączenia ul. Szalaya z uzdrowiskową częścią miasta. Przebudowa schodów od ul. Szalaya do ul. Jana Wiktora wraz z deptakiem do kościoła poprzez zastosowanie nowych rozwiązań materiałowych, zieleni, miejsc odpoczynku, oświetlenia, w zakresie zgodnym z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy schodów od ul. Szalaya do ul. Jana Wiktora wraz z deptakiem do kościoła poprzez zastosowanie nowych rozwiązań materiałowych, zieleni, miejsc odpoczynku, oświetlenia.
Charakterystyczne rodzaje robót:
Dokumentacja projektowa zakłada realizację inwestycji/zamówienia w następujący sposób: Przedmiotem opracowania jest przedsięwzięcie polegające na budowie i przebudowie oraz rozbiórce częściowej schodów terenowych łączących ul. Szalaya i ul. Jana Wiktora; przebudowa chodnika wraz ze schodami terenowymi przy bramie kościelnej; budowa schodów do budynku „Św. Kingi”, budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym: siedziska, 2 kosze na śmieci, kwietniki, 1 tablica informacyjna; budowie pochylni trenowej; budowa wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej – oświetleniowej o napięciu znamionowym do 1kv, przebudowie i rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej, rozbiórka murów i schodów terenowych.
Zlokalizowane na działce ewidencyjnej nr 5619; 1461/8, 1461/7, 1475/1 ul. Jana Wiktora obok nr 1, w miejscowości Szczawnica, w powiecie nowotarskim.
STAN ISTNIEJĄCY
Ciąg pieszy w stronę kościoła pw. Św. Wojciecha – opis stanu istniejącego:
Teren w znacznym spadku ok. 10%, bez spoczników, zniszczona nawierzchnia kamienna; schody terenowe przed bramą kościelną niespełniające warunków przepisów techniczno-budowlanych; brak odwodnienia wód deszczowych i roztopowych; ciąg zakończony dwoma traktami schodów łączącymi ze spocznikiem schodów terenowych prowadzących do ul. Jana Wiktora oraz do chodnika ul. Szalaya;
Ciąg pieszy – schody terenowe łączące ul. Szalaya i ul. Jana Wiktora – opis stanu istniejącego:
Schody podzielone na siedem biegów schodowych z sześcioma spocznikami; od strony budynku św. Kingi istniejąca pochylnia niespełniająca warunków przepisów techniczno-budowlanych, w znacznym spadku, bez spoczników i balustrad; nawierzchnia schodów – bloki schodowe kamienne; odwodnienie schodów do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
STAN PROJEKTOWANY
SCHODY TERENOWE "A" ŁĄCZĄCE UL. JANA WITKORA Z UL. SZALAYA WRAZ Z SIEDZISKIEM KASKADOWYM Z OGRODEM
Projektuje się przebudowę schodów terenowych łączących ul. Szalaya i ul. Jana Wiktora. Projektuje się rozbiórkę murów i istniejących schodów oraz stopni i spoczników schodowych. Materiał z rozbiórki należy składować w miejscu uzgodnionym z inwestorem na terenach parafii. Kamień z murów schodowych przeznaczony do ponownego zastosowania. Projektuje się budowę nowej nawierzchni stopni i spoczników - w formie kamiennych bloków z granitu strzegomskiego. Projektuje się budowę nowych żelbetowych murów schodowych, w miejscu zbliżonym do rozebranych istniejących, montaż poręczy, instalację nowego, niskonapięciowego oświetlenia o niskim natężeniu, z zastosowaniem ciepłej barwy światła w celu poprawy bezpieczeństwa nocną porą;
Połączenie z chodnikiem przy ul. Szalaya będzie odbywać się bezpośrednio z chodnika.
Projekt obiektu inżynierskiego na podstawie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ W SPRAWIE WARUNKÓW TECHNICZNYCH, JAKIM POWINNY ODPOWIADAĆ DROGOWE OBIEKTY INŻYNIERSKIE I ICH USYTUOWANIE z dnia 30 maja 2000 r. (Dz.U. Nr 63, poz. 735)
Biegi schodowe
Projektuje się podział schodów na 4 proste biegi schodowe z zastosowaniem 3 spoczników pośrednich oraz dwóch na początku i na końcu traktu schodowego;
Stopnie
Ilość stopni w biegach zgodnie z § 128 ust. 3 – dopuszcza się liczbę stopni w schodach jednobiegowych nie większą niż 17:
Bieg A1: 16 stopni
Bieg A2: 14 stopni
Bieg A3: 16 stopni
Bieg A4: 12 stopni
Wymiary stopni: wysokość 15 cm, szerokość 35 cm.
Stopnie schodów projektuje się bez nosków i nasunięć.
Spoczniki
Minimalna długość spocznika – jako zakończenie górnego i dolnego biegu schodów, mierzona w ich osi: 1,5m.
Spoczniki pośrednie projektuje się o minimalnej długości, mierzonej w osi 1,5 m.
Użytkowa szerokość schodów
Zgodnie z § 132 szerokość projektowana użytkowa szerokość schodów mierzona między wewnętrznymi krawędziami balustrad wynosić będzie 375 cm jako wielokrotność pasa ruchu pieszych wynoszącego 0,75 m i ma spełniać wymagania warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
Balustrady i poręcze
Zgodnie z § 133 schody i pochylnie o różnicy poziomów większej niż 0,5 m powinny być wyposażone od strony otwartej przestrzeni w balustrady z poręczami przewidzianymi równolegle do płaszczyzny nachylenia biegów lub spoczników.
§ 252 Wysokość balustrady, o której mowa w § 251 ust. 3 pkt 1, powinna wynosić: 1) przy chodnikach dla pieszych i obsługi – nie mniej niż 1,1 m. Projektuje się zabezpieczenia schodów w formie balustrady pełnościennej – muru żelbetowego z okładką kamienną, uzupełnionego poręczą – montowaną na wysokości 1,1m.
Projektuje się wykonać poręcz obustronnej, zgodną z § 253 o średnicy min. 6 cm, w odległości nie mniejszej niż 5 cm od ściany murów. Poręcz należy wykonać ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo bądź nierdzewnej w kolorze czarnym, matowym zgodnie z uzgodnieniem z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków Delegatura w Nowym Targu w nawiązaniu do poręczy przy schodach terenowych przed budynkiem Inhalatorium w Szczawnicy.
Zgodnie z § 255 ust. 7 projektuje się wykonać poręcze przedłużone o 0,3 m poza oba końce biegu, z zaokrągleniami.
Poręcze projektuje się zamocować w elementach konstrukcji murów oporowych.
Jako kontynuację poręczy ściennej, w miejscu poszerzenia biegu schodów o siedziska kaskadowe z donicami projektuje się wykonać balustradę zabezpieczającą ruch pieszy. Projektuje się balustradę zgodną z § 255 ust.9 tj. jako stalowa ocynkowana i malowana proszkowo bądź nierdzewna, malowana na kolor czarny mat. Oprócz poręczy tylko z dwóch równoległych do niej elementów, z których jest umieszczony w połowie jej wysokości, a drugi na wysokości nie większej niż 0,15 m od płaszczyzny schodów. Poręcz projektuje się o średnicy 6 cm, na słupkach w rozstawie nie większym niż 2,5m, o wysokości 1,1 m.
Planowane prace wykończeniowe
Na schodach projektuje się wykończenie powierzchni odróżniające je od poziomych płaszczyzn ruchu, polegające na zastosowaniu kolorystyki – barwa żółta lub pomarańczowa, przewidziana w postaci powłok malarskich twardych i odpornych na ścieranie i poślizg; guzkowatego wykończenia powierzchni wyczuwalnego stopami.
Powierzchnie malarskie
Projektuje się jako powłoki malarskie w kolorze żółtym bądź pomarańczowym na czole i podnóżku pierwszego i ostatniego stopnia każdego z biegów schodów, przy krawędziach biegów i spoczników, w częściach przeznaczonych dla ruchu pieszych – na pasach o szerokości 30 cm z obu stron krawędzi,guzkowatego wykończenia.
Projektuje się jako pasy o szerokości 30 cm: a) przed pierwszym stopniem i na podnóżku ostatniego stopnia każdego z biegów schodów, b) w miejscach określonych w pkt 1 lit. b) – w przypadku pochylni.
Nawierzchnia pochylni powinna być szorstka.
Spadki
Stopnie schodów oraz spoczniki schodów projektuje się w spadku zapewniającym spływ wody opadowej, nie mniejsze niż 2%. Pochylenia te projektuje się wykonać zgodnie z nachyleniem biegu schodów.
Siedzisko kaskadowe
Jako poszerzenie schodów projektuje się siedzisko kaskadowe, spełniające funkcję rekreacyjną oraz podnoszącą walor atrakcyjności miejsca. Siedziska kaskad należy wykonać zgodnie z projektem technicznym. Siedziska obłożone granitem strzegomskim.
SCHODY TERENOWE "B" I DEPTAK DO KOŚCIOŁA PW. ŚW. WOJCIECJA WZDŁUŻ "DROGI KRZYŻOWEJ" ORAZ POCHYLNIA TERENOWA
Projektuje się przebudowę deptaka w stronę kościoła pw. św. Wojciecha. Projektuje się podział istniejącego deptaka na dwie strefy dzielące deptak wzdłuż. Strefa pierwsza przeznaczona dla osób niepełnosprawnych umożliwiająca dostęp do stacji drogi krzyżowej na spocznikach oraz strefa druga jako pas ruchu dla ogóły pieszych o minimalnej szerokości 1,2m zgodnie z zastrzeżeniem § 133 ust. z § 132 ust. 1.
Projekt obiektu inżynierskiego na podstawie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ W SPRAWIE WARUNKÓW TECHNICZNYCH, JAKIM POWINNY ODPOWIADAĆ DROGOWE OBIEKTY INŻYNIERSKIE I ICH USYTUOWANIE z dnia 30 maja 2000 r. (Dz.U. Nr 63, poz. 735)
Biegi schodowe
Projektuje się wykonać 7 prostych biegów schodowych, oznaczonych na rysunkach jako B1- B7.
Ilość stopni w biegach zgodnie z § 128 ust. 2 i 3 – dopuszcza się liczbę stopni w schodach jednobiegowych nie większą niż 17, liczba stopni w biegu nie mniej niż 3:
a. Bieg B1: 16 stopni
b. Bieg B2: 3 stopni
c. Bieg B3: 3 stopni
d. Bieg B4: 3 stopni
e. Bieg B5: 3 stopni
f. Bieg B6: 3 stopni
g. Bieg B7: 15 stopni
Stopnie
h. Wymiary stopni: wysokość 15 cm, szerokość 35 cm.
i. Stopnie schodów projektuje się bez nosków i nasunięć.
Pozostałe szczegółowe informacje dot. opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale I SWZ Podrozdział 3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium:
Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę – 60 pkt
Okres gwarancji zaoferowany w ofercie – 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [ 5 ] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)
7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
7.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).
* Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składa zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy.
Szczegółowy opis rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w rozdziale I SWZ Podrozdział 22.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pozostałe informacje szczegółowe znajdują się w SWZ oraz załącznikach.