Podniesienie standardów prowadzenia usług kulturalnych w budynku Ochotniczej Straży...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Podniesienie standardów prowadzenia usług kulturalnych w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Suchym Gruncie (działki ewid. nr 644/1 i 644/2, obręb Suchy Grunt) poprzez jego modernizację
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczucin
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szczucin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-03
  • Numer ogłoszenia605161-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605161-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.

Gmina Szczucin: Podniesienie standardów prowadzenia usług kulturalnych w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Suchym Gruncie (działki ewid. nr 644/1 i 644/2, obręb Suchy Grunt) poprzez jego modernizację
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane z udziałem środków finansowych Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczucin, krajowy numer identyfikacyjny 85166077203113, ul. Wolności  3 , 33-230  Szczucin, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (14) 643 62 78, , e-mail sekretariat@umigszczucin.pl, , faks (14) 643 64 90.
Adres strony internetowej (URL): www.szczucin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szczucin.pl https://bip.malopolska.pl/umigszczucin

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składanie ofert odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, platformy ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (Zamawiający dostępny jest na platformie ePUAP pod nazwą: „Urząd Miasta i Gminy w Szczucinie” lub pod adresem: 368t2njfmv/SkrytkaESP)

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie standardów prowadzenia usług kulturalnych w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Suchym Gruncie (działki ewid. nr 644/1 i 644/2, obręb Suchy Grunt) poprzez jego modernizację
Numer referencyjny: IZP.271.1.6.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zaplanowanego zadania inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych mającym za zadanie „Podniesienie standardów prowadzenia usług kulturalnych w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Suchym Gruncie (działki ewid. nr 644/1 i 644/2, obręb Suchy Grunt) poprzez jego modernizację”Teren objęty inwestycją przedstawiony jest na rysunku projektu zagospodarowania terenu kolorem czerwonym.Opis istniejącego stanu zagospodarowania działki terenu:- na terenie działki istnieje zabudowa parterowego budynku OSP z poddaszem nieużytkowym,- na terenie działki nie istnieje zieleń wysoka,- teren nieogrodzony,- obiekt posiada zasilenie energetyczne z sieci ZE,- obiekt posiada przyłącze wodociągowe z sieci publicznej,- obiekt posiada przyłącze kanalizacyjne do szamba zlokalizowanego na działce ,- wody opadowe z dachu budynku odprowadzane są na teren działki.Istniejący budynek, objęty zaplanowaną inwestycją, składa się z świetlicy, części socjalnej oraz garażu użytkowanego przez Ochotniczą Straż Pożarną w Suchym Gruncie .Opis stanu istniejącego - fundamenty budynku - poziom posadowienia istn. na głębokości ok. 1.0 m poniżej terenu; ściany fundamentowe betonowe, ławy betonowe - ściany zewn. - murowane z pustaków gazobetonowych, na zaprawie cem. - wap.; gr. 40 cm, z zewnątrz tynkowane tynkiem cementowym - ściany wewn. - nośne gr. 25cm z cegły ceramicznej - ściany kominów - gr.38cm z cegły pełnej. Kominy nad dachem z cegły nieotynkowane oraz bez zabezpieczeń (kratkami) otworów wentylacyjnych - ściany działowe parteru - z cegły dziurawki grub. 12cm - strop - żelbetowy; strop bez jakiejkolwiek warstwy izolacji termicznej - ocieplenia - więźba dachowa – drewnianakrokwie - 8x15cm,murłaty - 10x16cm,płatwie - 15x15cm,słupy - 10x18cm,miecze - 9x16cm. Konstrukcja więźby jedynie fragmentarycznie zespolona ze stropem budynku - nadproża okienne i drzwiowe - typu Kleina; nadproże nad bramą garażową betonowe z dozbrojeniem - obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe - blacha stalowa ocynk. – w złym stanie technicznym - posadzki - w pom. świetlicowym deski na legarach drewnianych, w garażu beton zatarty, w pozostałych pomieszczeniach terakota - dojścia do budynku, chodniki – fragmentarycznie nawierzchnia tłuczniowa, przed elewacją frontową nawierzchnia betonowa w złym stanie technicznym, na pozostałej części gruntowa - izolacja pozioma - 2x papa asfaltowa na lepiku na gorąco - tynki wewn. - cem.-wap. gr. l.5cm. - okna - drewniane i stalowe – w złym stanie technicznym - stolarka drzwiowa wewnętrzna - drewniana - ślusarka drzwiowa zewnętrzna - stalowa - wrota garażowe - stalowe - pokrycie - płyty eternitowe układane na łatach drewnianych.Planowane do wykonania prace polegać będą na wykonaniu na terenie działki (istniejącego obiektu):- demontażu istniejących obróbek blacharskich (gąsiory, wiatrownice rynny i rury spustowe) oraz istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowych. Przy wykonywaniu prac związanych z demontażem istniejącego pokrycia z płyt azbestowych Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do przestrzegania zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r.) oraz zdeponowania materiału z rozbiórki na paletach (na terenie działki na której zlokalizowany jest budynek w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym) wraz ze szczelnym owinięciem materiału z rozbiórki folią typu stretch (czarna). Zamawiający we własnym zakresie i na własny koszt dokona utylizacji materiałów azbestowych na składowisku odpadów niebezpiecznych- rozbiórki istniejącego ołacenia dachu oraz deskowań pod wiatrownicami jak również desek czołowych - rozbiórki istniejących attyk kominowych oraz końcowych odcinków kominów wentylacyjnych i spalinowych; należy również dokonać wywozu wszelkiego gruzu pochodzącego z prac rozbiórkowych w tym skucia istniejących gzymsów oraz częściowo odpadającego tynku zewnętrznego ścian - przemurowaniu końcowych odcinków kominów z wykształceniem otworów pod montaż kratek wentylacyjnych oraz wykonaniem nowych attyk kominowych (o zwiększonych wymiarach) – umożliwiających wykonanie obróbek blacharskich kominów - otynkowaniu górnych części przewodów wentylacyjnych i kominowych (na odcinku po 2 m od zwieńczenia) wraz z wykonaniem docieplenia górnych części kominów płytami styropianowymi gr. 5 cm z przyklejeniem warstwy siatki na kleju- dokonaniu odcinkowego wzmocnienia murłat, płatwi oraz krokwi poprzez przykręcenie odcinków kantówek o wymiarach przekroju poprzecznego szczegółowo określonego w przedmiarze robót; odcinki krawędziaków, które będą wzmacniać istniejącą konstrukcję dachową powinny zostać uprzednio zabezpieczone przed korozją biologiczną oraz przeciwogniowo a także ich wilgotność nie powinna przekraczać 20%- zaimpregnowaniu istniejącej więźby dachowej metodą trzykrotnego malowania pędzlem (wyklucza się wykonanie impregnacji metodą tylko opryskiwania)- w celu wykluczenia ewentualnego uszkodzenia wymienionego pokrycia dachowego przez wiatr z uwagi na jedynie fragmentaryczne zespolenie istniejącej więźby dachowej zarówno ze stropem budynku jak i pomiędzy poszczególnymi częściami budynku zaplanowane jest w części poddasza użytkowego wykonanie odcinków ścian betonowych z częściowym dozbrojeniem wraz z ich zespoleniem z istniejącym stropem (poprzez kotwy metalowe rozprężne – typu sworzniowego) oraz z konstrukcją dachową poprzez zabetonowanie w wykonywanych ścianach betonowych odcinków płaskownika i późniejsze przykręcenie do elementów konstrukcyjnych dachu- wykonaniu nowego pokrycia dachowego poprzez zabudowę folii wstępnego krycia wraz z mocowaniem kontrłatami, wykonaniu nowego ołacenia dachu – łatami o przekroju 5 x 5 cm w rozstawie wynikającej z zaplanowanego rodzaju blachodachówki oraz wykonaniu nowego pokrycia dachowego z blachodachówki - w kolorze grafitowym. Szczegółowe parametry (wymogi Zamawiającego) dotyczące stosowanej blachodachówki podane zostały w opisie pozycji przedmiarowej. Należy wykonać również montaż wszystkich obróbek blacharskich dachu (rynny, rury spustowe, gąsiory wraz z taśmami uszczelniającymi, wiatrownice, pasy pod- i nadrynnowe); przedmiotowe obróbki należy wykonać z blachy ocynkowanej i powlekanej w kolorze zgodnym z kolorem blachodachówki. Istniejący maszt dla syreny strażackiej należy oczyścić oraz zabezpieczyć antykorozyjnie farbami chlorokauczukowymi. W wykonywanym pokryciu dachowym (w miejscu istniejącego wyłazu dachowego) należy zabudować nowy wyłaz typu dachowego - wyłaz dachowy otwierany na bok, przeznaczony do pomieszczeń nieogrzewanych o wymiarach 85 x85 cm. W miejscach wyprowadzonych na poddasze nieużytkowe zakończeń pionów instalacji kanalizacyjnej należy zabudować rury wywiewne z wyprowadzeniem ponad dach. Ściany kominów (ponad pokryciem dachowym) należy wykończyć poprzez wykonanie okładziny z blachy powlekanej T 7 (8) przykręcanej do rusztu, blacha pionowo wraz z montażem kratek wentylacyjnych ze stali nierdzewnej. Również wystające poza zarys budynku części (okapy) dachu należy wykończyć poprzez obłożenie odcinkami blachy powlekanej T 7 (8) przykręcanej do rusztu, blacha prostopadle do muru; połączenie poszczególnych układów blachy w narożach budynku - ścinanie ukośne pod kątem 45 stopni- na wymienionym pokryciu dachowym należy wykonać instalację odgromową. W celu zapewnienia ochrony odgromowej dla budynku, na którym będzie przebudowana konstrukcja dachowa należy wykonać ochronę odgromową dla II poziomu ochronny przepięciowej. Na dachu prowadzić zwody pionowe z drutu stalowego ocynkowanego fi 8 mm mocowane co około 1m do konstrukcji dachu. Zgodne z II poziomem ochrony odgromowej oko na zwodach poziomych winno wynosić 10mx10m. Do zwodów poziomych dachu należy przyłączyć wszystkie elementy dachu jak okucia wywietrzniki, wywietrzaki, i rynny poprzez zaciski rynnowe. Dla kominów ceramicznych wykonać zwody pionowe z prętów stalowych fi 16 mm zamocowanych do komina i o wysokości tak dobranej aby cały komin znalazł się w strefie chronionej zwodu pionowego. Następnie prowadzić przewody odprowadzające z drutu stalowanego ocynkowanego fi 8 mm i ułożyć w rurce ochronnej z trudno zapalnego tworzywa w murowanej części ściany pod elewacją budynku. Zgodne z poziomem ochrony II przewody odprowadzające powinny być rozmieszczone minimum co 15m.Zwody pionowe połączyć z uziomem otokowym, który należy wykonać z bednarki stalowej ocynkowanej FeZn 30x4 ułożonej na głębokości 0.7 m w odległości 2m od fundamentów budynku. Zacisk kontrolny powinien mieć dwie śruby o gwincie M6 lub jedną o gwincie M10. Zacisk kontrolny montować w puszcze uziemiającej hermetycznej z oznaczeniem uziemienia w wykonaniu trudno zapalnym. Po wykonaniu instalacji odgromowej i uziemiania należy wykonać pomiar rezystancji uziemienia. Rezystancja uziemienia nie powinna przekraczać 10 Q. Szczegółowe wymogi dotyczące materiałów używanych do wykonania instalacji odgromowej wraz z otokiem wokół budynku podano w przedmiarze robót. W ramach zaplanowanych robót przewiduje się również wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres robót przewiduje dodatkowy podział istniejącego jednoczęściowego otworu okiennego zlokalizowanego w przebiegu klatki schodowej (z parteru na poddasze nieużytkowe); z montażem prefabrykowanego nadproża na wysokości istniejącego spocznika schodowego oraz częściowym podmurowaniem podzielonego otworu oraz montażem dwóch mniejszych okien. Należy również dokonać zamurowania istniejącego otworu od strony frontowej budynku (obecnie zamontowane drzwi wraz oknem) wraz z otynkowaniem oraz wykonaniem gładzi i malowania farbami emulsyjnymi. Wymieniana w części parteru stolarka, zarówno okienna jak i drzwiowa musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (w szczególności w zakresie współczynnika przenikania ciepła U max., który będzie obowiązywał na dzień 01.01.2021 r.). Zgodnie z oczekiwaniami miejscowej społeczności zdecydowano o wymogu montażu stolarki okiennej z PVC z tzw. zewnętrznym barwieniem ram (zewnątrz szary jasny RAL 7035 lub szary okienny RAL 7040 - do szczegółowego uzgodnienia z Zamawiającym - wewnątrz biały). Natomiast wymieniane drzwi zewnętrzne (zgodnie z wymogami Zamawiającego) powinny być wykonane z profili aluminiowych z obustronnym barwieniem z przeszkleniem stałym (góra) oraz wypełnieniem panelowym (dół). Również wymieniana brama do pomieszczeń garażowych OSP (brama segmentowa podnoszona automatycznie z przeszkleniem wraz z wbudowanymi drzwiami serwisowymi z tzw. niskim progiem - wysokość progu max. 100 mm) powinna posiadać zewnętrzną kolorystykę identyczną z kolorystyką stolarki okiennej i drzwiowej. Wymienianą stolarkę okienną w części parterowej budynku należy wyposażyć w rolety zewnętrzne (rolety zewnętrzne dla systemu podtynkowego produkowane w całości z aluminium); w kolorze zgodnym z zewnętrznym kolorem stolarki oraz należy zabudować parapety wewnętrzne z konglomeratu kamiennego na spoiwie poliestrowym (tzw. aglomarmur). We wszystkich pomieszczeniach na parterze budynku, wokół wymienianej stolarki okiennej oraz drzwiowej należy wykonać obróbkę szpalet (uzupełnienie tynków, podwójna okładzina z płyt gipsowo-kartonowych z zabudową narożników kątownikiem oraz malowanie farbami emulsyjnymi). W celu zmniejszenia zapotrzebowania niezbędnej ilości energii niezbędnej do utrzymania właściwej temperatury wewnątrz pomieszczeń jak również poprawy estetyki budynku niezbędne jest wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji. Zakres prac przewiduje docieplenie ścian zewnętrznych budynku z płyt styropianowych gr. 15 cm o współczynniku lambda nie przekraczającym 0,031 W/(m·K) – o krawędziach frezowanych oraz wykonaniu warstwy elewacyjnej metodą lekką mokrą (tzw. BSO lub ETICS). Podczas wykonywania docieplenia budynku wraz z warstwą elewacyjną należy wymienić (nad drzwiami wejściowymi oraz bramą garażową) istniejące żarowe oprawy zewnętrzne na energooszczędne naświetlacze z halogenami typu LED. Należy również wykonać ocieplenie stropu nad pomieszczeniami służącymi zaspakajaniu potrzeb społecznych, kulturalnych oraz rekreacyjnych miejscowej społeczności wiejskiej (bez ocieplania części stropu nad pomieszczeniem garażowym OSP). Warstwę izolacji cieplej należy wykonać z płyt styropianowych gr. łącznej 22 cm (dwuwarstwowo); płyty styropianowe grafitowe typu: styropian twardy (dach podłoga) EPS 100 - 031 (033) DACH/PODŁOGA. Wykonaną warstwę izolacyjną należy zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem poprzez wykonanie posadzki (wylewki) cementowej gr. 5 cm wraz z dozbrojeniem siatką stalową. Zaplanowano także wykonanie wokół modernizowanego budynku opaski (szerokości 60 cm) z kostki brukowej małogabarytowej na podbudowie z mieszanki mineralnej o ciągłym uziarnieniu granulacji 0-63 mm w obrzeżach wibroprasowanych. Kolor obrzeży oraz kostki brukowej – grafitowy. Istniejącą nawierzchnię dojść i przejść komunikacyjnych z betonu z istniejącymi stopniami schodowymi z uszkodzoną okładziną z płytek gresowych przed wejściami należy przebudować na nawierzchnię z kostki brukowej wraz z wyprofilowaniem spadków nawierzchni umożliwiającą korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne ruchowo. W ramach niniejszej inwestycji nie będą wykonywane roboty związane z sieciami i urządzeniami uzbrojenia terenu zapewniającymi przeciwpożarowe zaopatrzenie w wodę. Teren i obiekt istniejący na danym terenie nie są wpisane do rejestru zabytków i nie podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania terenu. Inwestycja nie jest uciążliwa dla środowiska oraz higieny i zdrowia użytkowników obiektu i ich otoczenia, nie narusza interesów osób trzecich, nie pogarsza użytkowania i nie ogranicza zainwestowania na działkach sąsiednich. Obiekt z uwagi na swoją funkcje nie oddziaływuje na inne obiekty znajdujące się na terenie działki, istniejące drogi pożarowe umożliwiają dojazd do obiektu. Projektowane roboty budowlane nie powodują przesłaniania i zacieniania innych istniejących obiektów. Dane budynku objętego inwestycją:Pow. zabudowy istn. 368,14 m2Pow. użytkowa istn. 311,8 m2Kubatura istn. 2482,45 m3Wysokość istn. budynku 8,50 m (w kalenicy)Liczba kondygnacji nadziemnych 1Budynek niepodpiwniczonyZamawiający informuje, że wszystkie ewentualne podane w przedmiarze robót opisy nazw własnych materiałów (wyrobów), wyposażenia w sprzęt w żaden sposób nie mają na celu naruszenia art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29.01.2004r. „Prawo zamówień publicznych”, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Dopuszcza się zastosowanie materiałów (wyrobów), wyposażenia równoważnego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), wyposażenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez projektanta spoczywa na wykonawcy.Szczegółowe ilości robót oraz zakres planowanych do wykonania prac budowlanych podane są w przedmiarze robót, który jest załącznikiem do niniejszej SIWZ - załącznik Nr 7: Przedmiar RobótRealizacja robót winna odbywać się zgodnie z Dokumentacją, która stanowi Załącznik Nr 8: Dokumentacja rysunkowa w formie elektronicznej – do SIWZ.UWAGA 1 !!!Zamawiający informuje, że wszystkie ewentualne podane w dokumentacji technicznej lub w załączonym przedmiarze robót opisy nazw własnych materiałów (wyrobów), wyposażenia w sprzęt w żaden sposób nie mają na celu naruszenia art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Dopuszcza się zastosowanie materiałów (wyrobów), wyposażenia równoważnego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), wyposażenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez projektanta (Zamawiającego) spoczywa na wykonawcy.UWAGA 2 !!!- Wszystkie roboty powinny być odebrane przez inspektora nadzoru z potwierdzonym wpisem do dziennika budowy.- Materiały budowlane, instalacyjne i wykończeniowe powinny posiadać aprobaty i kryteria techniczne dopuszczone do stosowania – zgodnie z aktualnymi przepisami w tym zakresie, a w szczególności z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215).- Wszelkie roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami BHP;- Roboty mogą być wykonywane tylko pod nadzorem osoby do tego uprawnionej;- Używane materiały budowlane i montowane urządzenia muszą posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie oraz akceptację Inwestora - Zamawiającego;- Wszystkie problemy i wątpliwości należy konsultować z Zamawiającym.Realizacja robót winna odbywać się zgodnie z opracowanym przedmiarem robot (Załącznik Nr 7) oraz dokumentacją rysunkową (Załącznik Nr 8).Dokumenty te są załącznikami do niniejszej SIWZ. Wykonawca, podczas realizacji zamówienia, jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP i p.poż. Zamawiający zastrzega, że wszelkie roboty mogą być prowadzone wyłącznie na terenie uniemożliwiającym dostęp osobom nie związanym z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności dzieciom i młodzieży szkolnej.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45212300-9
45111300-1
45261000-4
45312310-3
45312311-0
45312310-3
45421000-4
45321000-3
45321000-3
45233261-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający będzie oceniał:- Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – spełnia- Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 50 000,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100);W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda złożenia dokumentów:- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp);- dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 50 000,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100);Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający będzie oceniał:- Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożył dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 50 000,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100); – spełnia; - Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub/i nie złożył dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 50 000,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100); lub wykonawca złożył w/w dokumenty, lecz z dokumentów tych nie będzie wynikało, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 50 000,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100); – nie spełnia;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek 1: W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca [działając wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] zrealizował (wyłącznie zadania zakończone i odebrane) co najmniej dwa zamówienia związane z budową, rozbudową, przebudową, remontem lub modernizacją obiektów budowlanych kubaturowych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający będzie oceniał:- Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożył Załącznik Nr 3 Informacje na temat doświadczenia - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;a z dokumentów tych będzie wynikało, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca [działając wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] zrealizował (wyłącznie zadania zakończone i odebrane) co najmniej dwa zamówienia związane z budową, rozbudową, przebudową, remontem lub modernizacją obiektów budowlanych kubaturowych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) - spełnia- Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz/lub nie złożył Załącznika Nr 3 Informacje na temat doświadczenia - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, nie wykazał zatem, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca [działając wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] zrealizował (wyłącznie zadania zakończone i odebrane) co najmniej dwa zamówienia związane z budową, rozbudową, przebudową, remontem lub modernizacją obiektów budowlanych kubaturowych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub wykonawca złożył w/w dokumenty, lecz z dokumentów tych nie będzie wynikało, że Wykonawca spełnił, określony przez Zamawiającego w punkcie 3.4., w/w Warunek 1 – nie spełnia;Warunek 2: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: - Kierownik Budowy musi posiadać doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi (roboty w zakresie budowy i/lub rozbudowy, i/lub przebudowy, i/lub remontu, i/lub modernizacji obiektów budowlanych), - Kierownik Budowy musi posiadać przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadające mu ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień - wzór;W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie warunku 2 Zamawiający żąda złożenia dokumentów:- Załącznik Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,- Oświadczenia, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadających mu ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10: Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńOpis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku – warunku 2: Zamawiający będzie oceniał: - Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożył: a) Załącznik Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) Oświadczenie, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadających mu ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień,a z dokumentów tych wynika, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zapisami Warunku 2 – spełnia;- Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz/lub nie złożył Załącznika Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu i/lub oświadczenia, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenia o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi stosownego przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (stosownych uprawnień budowlanych), lub wykonawca złożył w/w dokumenty, lecz z dokumentów tych nie będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają wymagany przez Zamawiającego, określony w punkcie 3.4., w/w Warunek 2 – nie spełnia.Warunek 3: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający będzie oceniał: - Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – spełnia - Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:f1 - Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; f5 - Załącznik Nr 9: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w załączeniu – WZÓR – Załącznik Nr 9), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja winna być przekazana do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert (zgodnie z zapisami art. 24 ust. 11 ustawy Pzp).Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
c) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: - Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp);d) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp);- Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 50 000,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100);e) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp);- Załącznik Nr 3 Informacje na temat doświadczenia - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;- Załącznik Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,- Oświadczenia, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenie o posiadaniu przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadających mu ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz z Załącznikiem Nr 1: Oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz z Załącznikiem Nr 2: Inne oświadczenia i dokumenty Wykonawcy, w których znajdują się: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp) – zgodnie z załącznikiem Nr 1;b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp) – zgodnie z załącznikiem Nr 1;g) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Załącznik Nr 5 – Informacja o podwykonawcach). Jeżeli Wykonawca nie wypełni lub nie dołączy do oferty dokumentu - Załącznik Nr 5 – Informacja o podwykonawcach, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca samodzielnie wykona cały przedmiot zamówienia. h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp;Zamawiający żąda od wykonawcy, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1–9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1282).) (w celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia tych podmiotów).i) Kosztorys ofertowy; Złożony kosztorys ofertowy Wykonawcy musi zawierać m.in.: - stronę tytułową,- ofertę (kosztorys), - tabelę elementów scalonych, - zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu (zestawienie R, M i S) - w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:- sekcji III.4) podpunkt f1 – składa dokument lub do2kumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) podpunkt f1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów określone w zdaniu pierwszym stosuje się odpowiednio.3. Załącznik Nr 6 – Cena oferty;4. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania:a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej;b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony;c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie z zastrzeżeniem, że warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie podlegać sumowaniu. Oznacza to, iż realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Zatem warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót, ale żaden z nich nie wykona ich w takiej liczbie. Natomiast Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy - konsorcjum. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.UWAGASpółkę cywilną należy traktować jako kilku przedsiębiorców składających wspólnie ofertę w postępowaniu. Stosuje się do niej art. 23 ust. 2 p.z.p. wymagający przedłożenia pełnomocnictwa. Niemniej jednak z orzecznictwa wynika, że umocowanie do działania może także wynikać po prostu z umowy spółki. Stąd też w przypadku podpisania oferty tylko przez jednego wspólnika kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy wezwać wykonawcę do przedłożenia pełnomocnictwa lub dokumentu umowy spółki, który potwierdzi zasady reprezentacji. Dopiero wówczas będzie można ocenić czy oferta została podpisana prawidłowo i tym samym czy jest ważna.Konsekwencją powyższego jest także to, że każdy ze wspólników składa własne oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Natomiast warunki udziału w postępowaniu wspólnicy wykazują razem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium zawarto w SIWZ w Rozdziale A w punkcie 6.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 0,60
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia 0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;4) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1,b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu Art. 144 ust. 1e ustawy Pzp;6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków:a) zmniejszenie zakresu rzeczowego w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu rzeczowego, a w związku z tym zmniejszenie kwoty wynagrodzenia w oparciu o kalkulację kosztów wynikającą z kosztorysu ofertowego; c) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego, w przypadku konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień z zainteresowanymi właścicielami działek, na których realizowany jest przedmiot zamówienia lub innymi instytucjami występującymi w toku procesu inwestycyjnego, a których dokonania nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji;d) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego w przypadku zaistnienia warunków pogodowych uniemożliwiających terminowe zrealizowanie zamówienia; w szczególności w przypadku wystąpienia opadów o dużym natężeniu, których efektem jest znaczne podniesienie stanu zwierciadła wody gruntowej na terenie gminy Szczucin i/lub wystąpienie wezbrań wody w rzekach, które przekraczają stany ostrzegawcze lub alarmowe, a wystąpienie takich stanów uniemożliwia prowadzenie przedmiotowych robót budowlanych. e) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego, w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie ustalonym przez Zamawiającego;f) możliwość zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże się spełnieniem warunków w zakresie nie mniejszym niż podwykonawca dotychczasowy; g) konieczność wykonania robót nie objętych niniejszą umową, tzn., nie przewidzianych w dokumentacji technicznej, których nie można było przewidzieć, a których wykonanie jest niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na podstawie protokołu konieczności spisanego przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego. Roboty te rozliczane będą na podstawie kosztorysów powykonawczych przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.Kosztorysy na prace dodatkowe będą opracowane w oparciu o następujące założenia: - stawki robocizny, ceny sprzętu i materiału, koszty ogólne, koszty zakupu i zysk, tak jak określone zostały w ofercie przetargowej,- podstawą do ustalenia kosztorysowych nakładów rzeczowych będą odpowiednie KNR, KSNR, KNNR.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być one udostępniane. Wykonawca jednocześnie jest zobowiązany wykazać dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa pod rygorem uznania zastrzeżenia tajemnicy za nieskuteczne. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie, tj., że zastrzeżona informacja:a) ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa,b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej,c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI