PODNIESIENIE JAKOŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA OBSZARZE GMINY...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PODNIESIENIE JAKOŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA OBSZARZE GMINY MIASTO ZŁOTÓW: GÓRA ŻYDOWSKA – PARK NASTROJÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłotów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyGmina Miasto Złotów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036064
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PODNIESIENIE JAKOŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA OBSZARZE GMINY MIASTO ZŁOTÓW: GÓRA ŻYDOWSKA – PARK NASTROJÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Złotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 67 263 26 40

1.5.8.) Numer faksu: + 48 67 265 00 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PODNIESIENIE JAKOŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA OBSZARZE GMINY MIASTO ZŁOTÓW: GÓRA ŻYDOWSKA – PARK NASTROJÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0fd7860-a1a3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006052/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Podniesienie jakości zagospodarowania terenów zieleni miejskiej na obszarze Gminy Miasto Złotów: Góra Żydowska – Park Nastrojów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5, oś priorytetowa II – Projekt pn. Podniesienie jakości zagospodarowania terenów zieleni miejskiej na obszarze Gminy Miasto Złotów nr POIS.02.05.00-00-0200/16

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie zakupowej i w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości zagospodarowania terenów zieleni miejskiej na obszarze Gminy Miasto Złotów: Góra Żydowska – Park Nastrojów.1..1. UWAGA:W załączonych do przetargu materiałach znajduje się zał. Nr 8 (R01_5_Zlotow_Gora_Zydowska) - Koncepcja programowo – przestrzenna p. E. Szopińskiej. Zgodnie z tym rysunkiem zostaną wykonane nasadzenia (Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji nasadzeń w obrębie inwestycji). Zakres związany ze elementami budowlanymi – ich przebieg w terenie, wielkości charakterystyczne (szerokość, długość, rozwiązania materiałowe) zostaną wykonane wg projektu PZT opracowanego przez pracownię projektową Pro-Bud - Grzegorz Witkowicz ze Złotowa stanowiącego zał. Nr 8 (RYS-1_PZT_GZ)1.1.2. Prace ziemne będą odbywały się pod nadzorem przedstawiciela Komisji Rabinicznej ds. Cmentarzy.1.2. Zieleń1.2.1. Realizacja obejmuje teren dawnego cmentarza Gminy Żydowskiej.1.2.2. W zakresie projektowanej zieleni za priorytetowe uznano adaptację kompozycji przestrzennej zieleni. W zakresie elementów ukształtowania terenu koncepcja zakłada utrzymanie walorów miejsca. 1.2.3. W koncepcji w zakresie proponowanych rozwiązań projektowych uwzględniono dawne funkcje terenu. UWAGA : Realizacja w zakresie zieleni – zgodnie z koncepcją programowo – przestrzennej p. E. Szopińskiej.1.2.4. NasadzeniaWykaz proponowanych roślin oraz wytyczne dotyczące sadzenia drzew i krzewów zgodne z Koncepcją programowo – przestrzenną p. E. Szopińskiej - zał. Nr 8 (R01_5_Zlotow_Gora_Zydowska).1.3. Elementy budowlane1.3.1. Opis stanu istniejącego:Obszar objęty opracowaniem stanowi Góra Żydowska - obszar dawnego cmentarza złotowskiej gminy żydowskiej. Hipsometrycznie jest to wzgórze o wysokości 11 5,3 m n. p. m., które obecnie stanowi niezagospodarowane tereny zieleni komunalnej porośnięte głównie bluszczem i wiekowymi drzewami,z których większość stanowią pomniki przyrody. Znajduje się tu kilka wydeptanych ścieżek, użytkowanych głównie przez spacerowiczów oraz działkowiczów pobliskich ogrodów działkowych, do których wokół wzgórza prowadzi gruntowa droga dojazdowa.1.3.2. Projektowane zagospodarowanie terenuPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa placu manewrowo - postojowego oraz montaż elementów małej architektury jak ławka parkowa i kosz na śmieci. Przebudowa polega na wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni z kruszywa mineralnego. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych wodoprzepuszczalnie oraz powierzchniowo na przyległy teren biologicznie czynny.Parametry placu: powierzchnia - 482 m2.UWAGA: W projekcie PZT opracowanym przez pracownię projektową Pro-Bud - Grzegorz Witkowicz ze Złotowa stanowiącego zał. Nr 8 (RYS-1_PZT_GZ) widnieje droga dojazdowa oraz plac manewrowy – zakres inwestycji obejmuje tylko przebudowę placu manewrowego oraz montaż elementów małej architektury – BEZ PRZEBUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ (dokumentacja projektowa, przedmiary i kosztorysy ofertowe).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierowałsięnastępującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt ; 2) Okres gwarancji za pielęgnację zieleni - waga kryterium 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 59

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji za pielęgnację zieleni

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie prace polegające na zagospodarowaniu terenów zielonych o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda robota, polegające na budowie, przebudowie i remoncie ścieżek i placów, montażu małej architektury, rewaloryzacji zieleni, tj. wykonywaniu nasadzeń itp., które zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.b) Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia osoby, które będą pełnić funkcje:- kierownika budowy – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z. zm.) lub inne, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.- Ogrodnika – posiadającego wykształcenie wyższe ogrodnicze, leśne, ochrony środowiska lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata praktyki w zagospodarowaniu terenów zielonych o powierzchni minimum 1 ha lub wymagane kwalifikacje: posiadającego wykształcenie techniczne ogrodnicze, leśne, ochrony środowiska lub pokrewne. 2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych. 1.1. Zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) oświadczeniewykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 4 do SWZ; 2) Wykaz robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wrazz załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ; 3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawiedysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ. 2. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje znajdują się SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:1) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia; 2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w we wzorze umowy; 3) w zakresie zmiany wykonawcy.Szczegółowy zakres możliwych zmian jest opisany we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca załączy do oferty: kosztorys ofertowy (uproszczony), zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SWZ. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć stronę tytułową.
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię podwykonawców - brygady na tynki maszynowe - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię podwykonawców - brygady na tynki maszynowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI