PODNIESIENIE JAKOŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA OBSZARZE GMINY...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PODNIESIENIE JAKOŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA OBSZARZE GMINY MIASTO ZŁOTÓW: JEZIORO BURMISTRZOWSKIE – EKO - PARK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłotów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyGmina Miasto Złotów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012256
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PODNIESIENIE JAKOŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA OBSZARZE GMINY MIASTO ZŁOTÓW: JEZIORO BURMISTRZOWSKIE – EKO - PARK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Złotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 67 263 26 40

1.5.8.) Numer faksu: + 48 67 265 00 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PODNIESIENIE JAKOŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA OBSZARZE GMINY MIASTO ZŁOTÓW: JEZIORO BURMISTRZOWSKIE – EKO - PARK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb23099-7b49-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006052/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Podniesienie jakości zagospodarowania terenów zieleni miejskiej na obszarze Gminy Miasto Złotów: Jezioro Burmistrzowskie – Eko – Park

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5, oś priorytetowa II – Projekt pn. Podniesienie jakości zagospodarowania terenów zieleni miejskiej na obszarze Gminy Miasto Złotów nr POIS.02.05.00-00-0200/16

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagańdlasystemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosimax5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plikz podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiastSHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego zeskompresowanych plików. 2.10. Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdyż może to skutkować naruszeniem integralności plików co np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, naadresurzad@zlotow.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty ) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.2.12. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, tel.: +48 (67) 263 21 49, 263 26 40;reprezentowany przez Burmistrza Miasta Złotowa, zwany dalej Zamawiającym”;2)Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych: Pana Marcina Misztal, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: bhp@onet.pl; lub pisemnie kierując korespondencję na adres Zamawiającego – Urząd Miejski Złotów, al. Piasta 1, 77-400 Złotów;3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. zwaną dalej ustawą „Pzp”) w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego – "Budowaronda przy ul. N. Żołnierza i ul. Boh. Westerplatte", zwanego dalej "zamówieniem”;4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r, poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisówprawa.3. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 2 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:1) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;2) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Zmawiającego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzające;3) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.4. Zamawiający nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Dalsze informacje dotycząceobowiązku informacyjnego RODO zamieszczone są w SWz w rozdziale I pkt 16.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.3) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zieleń . 1.1.1. Inwentaryzacja ogólna terenu – JEZIORO BURMISTRZOWSKIE – EKO PARKZakres realizacji obejmuje teren otaczający Jezioro Burmistrzowskie o łącznej powierzchni 4,64 ha. Obszary objęte szczegółowym opracowaniem położone są po północnej i południowej stronie jeziora. Obiekt położony jest w sąsiedztwie ulicy Rogatki, która wyznacza granicę północną obszaru. 1.1.2. Projektowane zagospodarowanie terenu– założenia projektowe- zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i rozbudowa systemu terenów zieleni miasta (poprzez zwiększenie terenów pokrytych przez rośliny drzewiaste jako najkorzystniej oddziałujących na środowisko i klimat lokalny miasta; tworzenie nowych terenów zieleni) - zwiększenie bioróżnorodności(poprzez zastosowanie gatunków o wysokich wartościach biocenotycznych-przyjaznych dla zwierząt; w tym owadów, wzbogacanie struktury gatunkowej)- wzbogacenie struktury warstwowej zieleni (rozbudowa warstwy drzew i krzewów, wprowadzenie elementów runa) - zapobieganie erozji wietrznej i wodnej (zabezpieczanie skarp i terenów płaskich poprzez zastosowanie roślinności okrywowej, tworzenie pasm zieleni izolacyjnej) - zastosowanie rozwiązań proekologicznych w zagospodarowaniu terenów (zastosowanie nawierzchni przepuszczalnych, form roślinnych sprzyjających retencji wodnej) - przebudowa składu gatunkowego terenów zieleni poprzez usunięcie gatunków inwazyjnych i niezgodnych z siedliskiem, wprowadzenie gatunków rodzimychZałożenia programu:▪ Koncepcja zakłada podział terenu na kilka stref funkcjonalnych. Przyporządkowanie poszczególnych funkcji wynika z określonych uwarunkowań oraz charakteru miejscu i jego potencjału. ▪ W zakresie zasadniczego podziału terenu objętego opracowaniem wyróżnić możemy 3 obszary: 1 o charakterze liniowym (ścieżka spacerowa otaczająca jezioro) i 2 obszary o charakterze powierzchniowym (od strony ul. Rogatki i od strony centrum miasta).▪ W zakresie planowanych funkcji koncepcja zakłada wprowadzenie w obrębie obszarów o charakterze powierzchniowym stref rekreacyjnych, przy czym z uwagi na specyficzny charakter miejsca i przyrodnicze wartości, zaproponowano formy aktywności nie generujące hałasu. W przypadku obszaru od strony ulicy Rogatki ze względu na planowaną w przyszłości zabudowę mieszkaniową w otoczeniu jeziora, w koncepcji zaproponowano strefę przeznaczoną pod plac zabaw. Stylistyczna forma placu zabaw ma nawiązywać do naturalnego charakteru miejsca, tzn. przyrządy do zabaw powinny być wykonane z drewna i mieć naturalny kolor. W zakresie innych form wypoczynku koncepcja zakłada wprowadzenie placu wypoczynkowego o naturalnym podłożu (trawnik) w miejscu umożliwiającym obserwację przyrody i jeziora (punkt widokowy). W obrębie obiektu powierzchniowego położonego od strony centrum miasta, z uwagi na istniejące ukształtowanie terenu, w zagospodarowaniu terenu zaproponowano kaskadowy układ ścieżek spacerowych z możliwością lokalizacji miejsc spoczynku (liczba przystanków do ustalenia na etapie dalszego rozwoju terenu). W południowej części strefy zaproponowano na płaskim terenie lokalizację boiska do gry w bule (zmiana wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym). ▪ W zakresie przebiegu układu komunikacyjnego w koncepcji istniejący układ z centralnie usytuowana drogą gruntową, której przebieg nieznacznie zmodyfikowano i dostosowano do zapisów MPZP, w przypadku terenu objętego odrębnym opracowaniem (Projekt wejścia od strony miasta), strefę wyłączono z opracowania. ▪ W zakresie planowanej kompozycji przestrzennej zieleni koncepcja zakłada wprowadzenie zieleni o charakterze izolacyjnym (od strony dominujących kierunków wiatrów) w strefach otaczających obszary o funkcjach rekreacyjnych. Proponowana zieleń izolacyjna ma mieć charakter drzewostanów o zróżnicowanym składzie gatunkowym i strukturze warstwowej. Koncepcja zakłada ponadto rozbudowę istniejących grup krzewów (strefy biocenotyczne), wprowadzenie krzewów okrywowych na najbardziej stromych skarpach. Nowo projektowanymi elementami są: strefa roślin bagiennych w otoczeniu pomostu, strefa sadu z punktowo rozmieszczonymi drzewami owocowymi na stromej skarpie oraz strefa łąki kwietnej. ▪ W planowanej kompozycji przestrzennej zieleni istotnym punktem było określenie stref ochrony widoku. Strefa wymaga indywidualnego podejścia do pielęgnacji i utrzymania. Konieczne jest usuwanie samosiewów drzew które w przyszłości mogłyby zasłonić widok na panoramę miasta i jeziora. ▪ W zakresie planowanego doboru roślin zastosowano gatunki rodzime lub ich odmiany. W zakresie zaleceń konieczna jest wymiana roślin obcego pochodzenia usytuowanych w bezpośrednim otoczeniu i strefy brzegowej jeziora na gatunki zgodne z siedliskiem. Wiek posadzonych roślin wskazuje na możliwość przesadzenia roślin. 1.2. Roboty budowlano montażowe.1.2.1. Przedmiot inwestycjiPrzedmiotem Inwestycji jest budowa ścieżki spacerowej otaczającej jezioro, ścieżki rekreacyjnej, pomost widokowy, placu zabaw z urządzeniami, wraz z montażem ławek parkowych, koszy na odpady i stojaków na rowery na podstawie koncepcji programowo – przestrzennej pn.: „Jezioro Burmistrzowskie – Eko Park” w pobliżu ulicy Rogatki w Złotowie, autorstwa dr Elżbiety Szopińskiej.Inwestycja zlokalizowana jest w jednostce ewidencyjnej Złotów – Miasto (303101_1); obręb geodezyjny Złotów -0089, na działkach nr : 39/9; 51; 99, których właścicielem jest Gmina Miasto Złotów – Inwestor.1.2.1. Opis stanu istniejącego z omówieniem przewidywanych zmian.Obszar objęty inwestycją to teren pomiędzy ul. Królowej Jadwigi i ul. Rogatki w Złotowie, na którym w zagłębieniu znajduje się jezioro Burmistrzowskie oraz „Kanał Śmiardowski” wraz z przepustem, który łączy oba brzegi. Jezioro jest o powierzchni około 5 ha. Brzegi jeziora porośnięte są trawą, krzewami i drzewami. Wzdłuż brzegów jeziora znajduje się gruntowa ścieżka spacerowa, umocniona częściowo faszyną oraz kruszywem naturalnym. Posadowione są również drewniane ławki, kosze na odpady i tablice edukacyjne.1.3.1. Projektowane zagospodarowanie działki.Zaprojektowano: budowę ścieżki spacerowej, ścieżki rekreacyjnej, pomost widokowy, placu zabaw z urządzeniami wraz z montażem ławek parkowych, koszy na odpady i stojaków na rowery.Budowa ścieżki spacerowej. Dwie ścieżki po obu stronach jeziora o nawierzchni gruntowej ulepszonej kruszyw naturalnym. Szerokość ścieżek zmienna od 0,7 do 1 m, bez obrzeży. Łuki wyokrąglające ścieżki o promieniu od 1 m do 8,5 m.Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych wodoprzepuszczalnie oraz powierzchniowo na przyległe tereny biologicznie czynne.Budowa ścieżki rekreacyjnej. Ścieżka z narzutu z kamienia łupanego na kruszywie naturalny. Szerokość podstawowa ścieżki 1,0 m. Łuki wyokrąglające ścieżki o promieniu od 1 m do 3 m. Wykorzystując naturalna deniwelację terenu zaprojektowano na fragmencie trasy ścieżki kamienne schody treningowe. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych wodoprzepuszczalnie oraz powierzchniowo na przyległe tereny biologicznie czynne.Uwaga: Z uwagi na konieczność ograniczenia kosztów inwestycji na obecnym etapie – ścieżka rekreacyjna poza zakresem wyceny i realizacji Pomost widokowy. Pomost widokowy zlokalizowany przy ścieżce spacerowej nad brzegiem jeziora oznaczony nr 5 na projekcie zagospodarowania terenu.Plac zabaw .Nawierzchnia naturalna z wybraniem otaczaków, kamieni i gruzu na głębokość 25cm oraz doziarniona piaskiem drobnym i średnim. Wyposażenia zgodnie z kosztorysem np. huśtawki, karuzele, zestaw drabinkowy i inne. Ogrodzenie w postaci żywopłotu, przerwy ustalić i dopasować w terenie z Inwestorem.Uwaga: Z uwagi na konieczność ograniczenia kosztów inwestycji na obecnym etapie – plac zabaw - poza zakresem wyceny i realizacji U W A G A:W załączonych do przetargu materiałach znajduje się zał. nr 8.1. - KONCEPCJA PROGRAMOWO-PRZESTRZENNA WRAZ Z PROJEKTAMI WYKONAWCZYMI ZIELENI opracowana przez dr Elżbietę Szopińską. Zgodnie z tym rysunkiem zostaną wykonane nasadzenia (w zakresie ich lokalizacji w terenie). Zakres związany ze ścieżkami – ich przebieg w terenie, wielkości charakterystyczne (szerokość, długość, rozwiązania materiałowe) oraz taras widokowy z elementami małej architektury zostaną wykonane wg projektu PZT opracowanego przez pracownię projektową Pro-Bud - Grzegorz Witkowicz ze Złotowa stanowiącego zał. nr 8.9. do SWZ.Uwaga: Przed wycinką drzew Wykonawca na swój koszt wykona ekspertyzę ornitologiczną zezwalającą na wycinkę  drzew wskazanych w projekcie technicznym. Załączone przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi służącymi do sporządzenia oferty.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ (dokumentacja projektowa, przedmiar i kosztorys ofertowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował sięnastępującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt ; 2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone poniżej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie prace polegające na zagospodarowaniu terenów zielonych o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda robota, polegające na budowie, przebudowie i remoncie ścieżek i placów, montażu małej architektury, rewaloryzacji zieleni, tj. wykonywaniu nasadzeń itp., które zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone ;b) Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia osoby, które będą pełnić funkcje:- kierownika budowy –posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub inne, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz Ogrodnika – posiadającego wykształcenie wyższe ogrodnicze, leśne, ochrony środowiska lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata praktyki w zagospodarowaniu terenów zielonych o powierzchni minimum 1 ha lub wymagane kwalifikacje: posiadającego wykształcenie techniczne ogrodnicze, leśne, ochrony środowiska lub pokrewne. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.1.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ; 2) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyboremnajkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załączniknr 4 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (uproszczonym); 2.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IV oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III pkt 1.1.ppkt 4 i pkt 1.2. SWZ.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. 4.podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału wpostępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;5.podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).6. pełnomocnictwo - rozdział V pkt 1.7.1.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych); 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. Poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w SBL Złotów nr 20 8941 0006 0016 4975 2000 0020; z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązaniegwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jestZamawiający, tj.: Gmina Miasto Złotów. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 2) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikałoumocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty;3) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.1.8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, sązobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynik a, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.1.8.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:1) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia; 2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w we wzorze umowy;3) w zakresie zmiany wykonawcy.Szczegółowy zakres możliwych zmian jest opisany we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) - waga 60 pktcenanajniższabrutto*C = ----------------------------------------------- x 60 pkt cena oferty ocenianej brutto*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - waga 40 pkt3) Zamawiający przyzna punkty za „okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia” w następujący sposób:a) 36 m-cy - 0 pkt; b)48m-cy - 20 pkt c) 60 m-cy -40 pkt Uwaga!Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Dalsze wydłużenie okresu rękojmi nie zwiększa oceny w kryterium okresu rękojmi 4.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert. Od Wykonawcy,którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto)podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotuzamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.7.2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp tj.:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.7.3.Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450ust. 2 ustawy Pzp.
2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę koszenie i podlewanie trawnika - Sapowice
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę koszenie i podlewanie trawnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI