Podniesienie efektywności energetycznej obiektów publicznych jako element systemowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Podniesienie efektywności energetycznej obiektów publicznych jako element systemowego podejścia do ochrony środowiska naturalnego w powiatach: proszowickim, bocheńskim i miechowskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowe Brzesko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-16
  • Numer ogłoszenia532219-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532219-N-2018 z dnia 2018-03-16 r.

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko: Podniesienie efektywności energetycznej obiektów publicznych jako element systemowego podejścia do ochrony środowiska naturalnego w powiatach: proszowickim, bocheńskim i miechowskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Krakowska  44 , 32120   Nowe Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 385-20-94, e-mail nowe-brzesko@ug.pl, faks 12 385 03 55.
Adres strony internetowej (URL): www.nowe-brzesko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.nowe-brzesko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nowym Brzesku ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie efektywności energetycznej obiektów publicznych jako element systemowego podejścia do ochrony środowiska naturalnego w powiatach: proszowickim, bocheńskim i miechowskim
Numer referencyjny: RIiR-III.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie częściowe nr 1: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Szkoły Podstawowej w Mniszowie Termomodernizacja budynku Obowiązuje warunek osiągnięcia po ociepleniu wartości współczynnika przenikania ciepła co najmniej: - dla ścian zewnętrznych Uk(max) = 0.2 W/(m2 x K), - dla stropu nad ostatnią kondygnacją Uk(max) = 0.15 W(m2 x K). Przed przystąpieniem do prac obejmujących termomodernizację budynku należy wykonać następujący zakres prac rozbiórkowych i demontażowych: - zdemontować istniejące obróbki blacharskie gzymsów i parapety zewnętrzne, - rozebrać warstwę wierzchnią (ewentualnie ocieplającą) na stropie Kleina, w części środkowej budynku, - rozebrać istniejące pokrycie dachu z blachy stalowej ocynkowanej, - zdemontować istniejące rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej wraz z rynnami i obejmami, - zdemontować zwody instalacji odgromowej wraz z ich mocowaniem, - sprawdzić stan techniczny więźby dachowej, - sprawdzić stan techniczny deskowania poszycia połaci dachowych, w przypadku stwierdzenia znacznego zniszczenia wymienić w niezbędnej powierzchni, - sprawdzić stan techniczny murów fundamentowych w zakresie zabezpieczenia przed wilgocią. Dla potrzeb termoizolacji ścian zewnętrznych obiektu przyjęto system ocieplenia ścian płytami z polistyrenu ekspandowanego EPS i następujący układ warstw: - preparat gruntujący, - klej, - płyta styropianowa frezowana, gr. 15 cm, lambda=0,036 W/(m*K) - siatka z zaprawą klejową, - preparat gruntujący, - tynk silikonowy (o uziarnieniu 2,0 mm), - powłoka malarska Uwaga: od poziomu terenu do wys. 2.0 m zastosować siatkę zbrojącą z zaprawą klejową. Kolorystykę tynków wykonać wg rysunków elewacji. Do wykonania wyprawy tynkarskiej należy zastosować tynk cienkowarstwowy mineralny - średnio-ziarnisty 2,0 mm (kolor biały). Zastosować listwę startową aluminiową (o szer. 15 cm). Poziom listwy startowej przyjąć zgodnie z dokumentacją rysunkową (-0,52) Termomodernizacja stropu pod poddaszem nieogrzewanym - 25 cm wełna luzem lambda= 0,04 W/(m*K) Remont dachu budynku Przed przystąpieniem do prac obejmujących termomodernizację budynku oraz w trakcie ich trwania należy wykonać następujący zakres robót budowlanych: - istniejącą więźbę dachowa odczyścić i pomalować preparatem grzybo- i owadobójczym, - deskowanie pod blachę dachówkową wymienić w niezbędnym zakresie, całość zabezpieczyć preparatem grzybo- i owadobójczym, - pokrycie dachów wykonać z blachy stalowej, dachówkowej, powlekanej w kolorze RAL 8012 (strona A) i ocynkowanej ogniowo (strona B) na deskowaniu rozrzedzonym, - przewidzieć montaż paneli fotowoltaicznych oraz zamocować niezbędne uchwyty i konstrukcje wsporcze pod instalację. - kominy wentylacji grawitacyjnej wymurować na istniejących wylotach przewodów nad stropem nad piętrem z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowej z wyprowadzeniem nad dach wg rzędnych podanych na rysunkach elewacji. Kominy zakończyć czapkami kominowymi z betonu wibroprasowanego w kolorze szarym. Istniejący komin dymowo-wentylacyjny z kotłowni wzmocnić przez zewnętrzne rapowanie zaprawą cementową i zamontować na nim dyfuzor dymowy dwupłaszczowy z podstawą dachową ze stali nierdzewnej, - wykończenie przegród poziomych i pionowych opisane szczegółowo w poniższym zestawieniu, - parapety zewnętrzne wykonać z blachy stalowej powlekanej w kolorze RAL 1015, -ofasowania i obróbki blacharskie z blachy stalowej gr. 0,63 mm powlekanej w kolorze RAL 8012, -rynny i rury spustowe odtworzyć o tych samych przekrojach z profili PCW barwionych w kolorze RAL 1015 na rynhakach i obejmach systemowych, - instalację odgromową budynku odtworzyć za pomocą przewodów odprowadzających śr. 8 mm łączonych za pomocą zacisków do blachy trapezowej pokrycia dachowego i uziomu okołobudynkowego. Przewody pionowe poprowadzić w rurach winidurowych zamocowanych do ścian w warstwie ocieplającej, - podczas wykonywania robót budowlanych należy udrożnić wszystkie kanały wentylacji grawitacyjnej i dawne kanały dymowe. Kanały dymowe dostosować do przejęcia wentylacji pomieszczeń przez zamontowaniem kratek nawiewnych pod stropami pomieszczeń. - studzienki okien piwnicznych od strony dziedzińca należy nadlać betonem B20 i nałożyć pokrycia z blachy żeberkowej wzmocnionej kątownikiem stalowym. Po zabezpieczeniu antykorozyjnym malować farbą nawierzchniową w kolorze RAL 8002. Instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Wykonać montaż 20 modułów fotowoltaicznych o mocy 260 W każdy na południowej połaci dachu o nachyleniu 39°. Moc instalacji 5,20 kWp. Modernizacja instalacji grzewczej Założenia do projektowania: Źródłem ciepła dla budynku będzie pompa ciepła o mocy grzewczej 74,2 dla B0/W45, COP=3,59. Dolne źródło: gruntowy poziomy kolektor gruntowy o przewidywanej łącznej długości 3.200m w konfiguracji 10 pętli połączonych studnią geotermalną. Specyfikacja instalacji: - dolne źródło wraz z doprowadzeniem do kotłowni - pompa ciepła - zasobnik buforowy 1500 dm3 - elektroniczne pompy obiegowe DZ i GZ - pozostałe elementy instalacji oraz montaż Wymiana istniejącej instalacji c.o. przewodów pionowych, poziomych oraz grzejników Przewody należy zaizolować otuliną zgodnie z wymaganiami WT2021 Parametry nowej instalacji c.o. - grzejniki 1. TYP 22 600x400 - 1 szt. 2. TYP 22 600x500 - 2 szt. 3. TYP 22 600x600 - 3 szt. 4. TYP 22 600x700 - 5 szt. 5. TYP 22 600x800 - 6 szt. 6. TYP 22 600x900 - 7 szt. 7. TYP 22 600x1000 - 7 szt. 8. TYP 22 600x1100 - 6 szt. 9. TYP 22 600x1200 - 5 szt. 10. TYP 22 600x1400 - 3 szt. 11. TYP 22 600x1600 - 3 szt. 12. TYP 22 600x1800 - 1 szt. Przy nowych grzejnikach należy zamontować zawory termostatyczne wraz z głowicami Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa w Mniszowie zlokalizowana na działce o numerze ewidencyjnym nr : 24/1 w miejscowości Mniszów, Gmina Nowe Brzesko. Wartość poniżej 5 548 000 euro Zadanie częściiowe nr 2: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Środowiskowego Domu Samopomocy w Gruszowie Termomodernizacja budynku Obowiązuje warunek osiągnięcia po ociepleniu wartości współczynnika przenikania ciepła co najmniej: - dla ścian zewnętrznych Uk(max) = 0.2 W/(m2 x K), - dla stropodachu nad ostatnią kondygnacją Uk(max) = 0.15 W(m2 x K). Przed przystąpieniem do prac obejmujących termomodernizację budynku należy wykonać następujący zakres prac rozbiórkowych i demontażowych: - zdemontować istniejące obróbki blacharskie gzymsów i parapety zewnętrzne, - rozebrać istniejące pokrycie stropodachu - zdemontować istniejące rynny i rury spustowe - zdemontować zwody instalacji odgromowej wraz z ich mocowaniem, - sprawdzić stan techniczny stropodachu - sprawdzić stan techniczny murów fundamentowych w zakresie zabezpieczenia przed wilgocią. Dla potrzeb termoizolacji ścian zewnętrznych obiektu przyjęto system ocieplenia ścian płytami z polistyrenu ekspandowanego EPS i następujący układ warstw: - preparat gruntujący, - klej, - płyta styropianowa frezowana, gr. 6 cm oraz współczynniku przewodności ciepła =0,031 [W/m*K] - siatka z zaprawą klejową, - preparat gruntujący, - tynk silikonowy (o uziarnieniu 2,0 mm) oraz współczynniku przewodności ciepła =0,82 [W/m*K] - powłoka malarska Do wykonania wyprawy tynkarskiej należy zastosować tynk cienkowarstwowy mineralny - średnio-ziarnisty 2,0 mm Dla potrzeb termoizolacji ścian zewnętrznych fundamentowych należy użyć styropianu EPS grubości 12 cm o współczynniku przewodzenia ciepła = 0,031 [W/m*K] oraz tynku o o wsp. przewodzenia ciepła = 0,82[W/m*K] Termomodernizacja stropodachu Należy użyć płyt z wełny mineralnej o współczynniku przewodności = 0,032 [W/m*K] i grubości 25 cm Modernizacja układu c.o. Założenia do projektowania: Wymiana obecnego źródła ciepła na - kocioł na biomasę o mocy 25kW oraz - sprężarkową pompę ciepła typu glikol - woda o mocy 25 kW Dolne źródło ciepła dla pompy ciepła - kolektor poziomy ułożony pod boiskiem. Pompa ciepła będzie zasilała również świetlice w Gruszowie Wymiana istniejącej instalacji c.o. przewodów pionowych, poziomych oraz 27 grzejników Przewody należy zaizolować otuliną zgodnie z wymaganiami WT2021 Zastosowanie systemu zarządzania energią BMS oraz mierników ciepła i ciepłej wody użytkowej Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. Miejsce realizacji: Środowiskowy Dom Samopomocy w Gruszowie zlokalizowany na działce o numerze ewidencyjnym nr : 59/2 w miejscowości Gruszów, Gmina Nowe Brzesko. Wartość poniżej 5 548 000 euro Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) W zakresie robót budowlanych (termomodernizacyjnych, wymiana pokrycia dachowego, wykończeniowych. b) Związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych (sanitarne - c.o.) 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45320000-6
45350000-5
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-08-20
2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie częściowe nr 1 - do 20.08.2018r. (zakończenie wszystkich prac wraz z uporządkowaniem obiektu w celu przygotowania przez Dyrekcję szkoły obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego) Uwaga: Zaznacza się iż, roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać ich funkcjonowania, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Roboty wewnątrz budynku mogą być prowadzone wyłącznie w okresie wakacyjnym tj. od początku miesiąca lipca do 20 sierpnia 2018, bądź po wcześniejszym szczegółowym uzgodnieniu z Użytkownikiem Zadanie cześciowe nr 2 - do 15.10.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej Dla zadania częściowego nr 1 - 400 000,00 zł. Dla zadania częściowego nr 2 - 200 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał jedno zamówienie polegające na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego, w skład której wchodziły następujące roboty: ocieplenie elewacji, ocieplenie dachu, , modernizacja instalacji c.o. o wartości tego zamówienia: Dla części 1: minimum 400 000,00 zł brutto (na wartość 400 000,00 zł może składać się nie więcej niż 1 zamówienie) Dla części 2: minimum 200 000,00 zł brutto (na wartość 200 000,00 zł może składać się nie więcej niż 1 zamówienie) oraz załączy dowody, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2) dysponuje co najmniej: a) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w kierowaniu robotami budowlanymi, b) osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie nr 1 - 20 000.00 zł Zadanie nr 2 - 10 000.00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp. przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 2) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie 3) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. 4) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) wystąpieniem wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, b) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa c) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego d) zmianą umowy określoną w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 pzp ( po spełnieniu przesłanek) a wpływających na termin wykonania robót. 6) wprowadzeniu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 7) wykopalisk i prac archeologicznych, prac geologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca. 2. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 5 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Szkoły Podstawowej w Mniszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynku Obowiązuje warunek osiągnięcia po ociepleniu wartości współczynnika przenikania ciepła co najmniej: - dla ścian zewnętrznych Uk(max) = 0.2 W/(m2 x K), - dla stropu nad ostatnią kondygnacją Uk(max) = 0.15 W(m2 x K). Przed przystąpieniem do prac obejmujących termomodernizację budynku należy wykonać następujący zakres prac rozbiórkowych i demontażowych: - zdemontować istniejące obróbki blacharskie gzymsów i parapety zewnętrzne, - rozebrać warstwę wierzchnią (ewentualnie ocieplającą) na stropie Kleina, w części środkowej budynku, - rozebrać istniejące pokrycie dachu z blachy stalowej ocynkowanej, - zdemontować istniejące rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej wraz z rynnami i obejmami, - zdemontować zwody instalacji odgromowej wraz z ich mocowaniem, - sprawdzić stan techniczny więźby dachowej, - sprawdzić stan techniczny deskowania poszycia połaci dachowych, w przypadku stwierdzenia znacznego zniszczenia wymienić w niezbędnej powierzchni, - sprawdzić stan techniczny murów fundamentowych w zakresie zabezpieczenia przed wilgocią. Dla potrzeb termoizolacji ścian zewnętrznych obiektu przyjęto system ocieplenia ścian płytami z polistyrenu ekspandowanego EPS i następujący układ warstw: - preparat gruntujący, - klej, - płyta styropianowa frezowana, gr. 15 cm, lambda=0,036 W/(m*K) - siatka z zaprawą klejową, - preparat gruntujący, - tynk silikonowy (o uziarnieniu 2,0 mm), - powłoka malarska Uwaga: od poziomu terenu do wys. 2.0 m zastosować siatkę zbrojącą z zaprawą klejową. Kolorystykę tynków wykonać wg rysunków elewacji. Do wykonania wyprawy tynkarskiej należy zastosować tynk cienkowarstwowy mineralny - średnio-ziarnisty 2,0 mm (kolor biały). Zastosować listwę startową aluminiową (o szer. 15 cm). Poziom listwy startowej przyjąć zgodnie z dokumentacją rysunkową (-0,52) Termomodernizacja stropu pod poddaszem nieogrzewanym - 25 cm wełna luzem lambda= 0,04 W/(m*K) Remont dachu budynku Przed przystąpieniem do prac obejmujących termomodernizację budynku oraz w trakcie ich trwania należy wykonać następujący zakres robót budowlanych: - istniejącą więźbę dachowa odczyścić i pomalować preparatem grzybo- i owadobójczym, - deskowanie pod blachę dachówkową wymienić w niezbędnym zakresie, całość zabezpieczyć preparatem grzybo- i owadobójczym, - pokrycie dachów wykonać z blachy stalowej, dachówkowej, powlekanej w kolorze RAL 8012 (strona A) i ocynkowanej ogniowo (strona B) na deskowaniu rozrzedzonym, - przewidzieć montaż paneli fotowoltaicznych oraz zamocować niezbędne uchwyty i konstrukcje wsporcze pod instalację. - kominy wentylacji grawitacyjnej wymurować na istniejących wylotach przewodów nad stropem nad piętrem z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowej z wyprowadzeniem nad dach wg rzędnych podanych na rysunkach elewacji. Kominy zakończyć czapkami kominowymi z betonu wibroprasowanego w kolorze szarym. Istniejący komin dymowo-wentylacyjny z kotłowni wzmocnić przez zewnętrzne rapowanie zaprawą cementową i zamontować na nim dyfuzor dymowy dwupłaszczowy z podstawą dachową ze stali nierdzewnej, - wykończenie przegród poziomych i pionowych opisane szczegółowo w poniższym zestawieniu, - parapety zewnętrzne wykonać z blachy stalowej powlekanej w kolorze RAL 1015, -ofasowania i obróbki blacharskie z blachy stalowej gr. 0,63 mm powlekanej w kolorze RAL 8012, -rynny i rury spustowe odtworzyć o tych samych przekrojach z profili PCW barwionych w kolorze RAL 1015 na rynhakach i obejmach systemowych, - instalację odgromową budynku odtworzyć za pomocą przewodów odprowadzających śr. 8 mm łączonych za pomocą zacisków do blachy trapezowej pokrycia dachowego i uziomu okołobudynkowego. Przewody pionowe poprowadzić w rurach winidurowych zamocowanych do ścian w warstwie ocieplającej, - podczas wykonywania robót budowlanych należy udrożnić wszystkie kanały wentylacji grawitacyjnej i dawne kanały dymowe. Kanały dymowe dostosować do przejęcia wentylacji pomieszczeń przez zamontowaniem kratek nawiewnych pod stropami pomieszczeń. - studzienki okien piwnicznych od strony dziedzińca należy nadlać betonem B20 i nałożyć pokrycia z blachy żeberkowej wzmocnionej kątownikiem stalowym. Po zabezpieczeniu antykorozyjnym malować farbą nawierzchniową w kolorze RAL 8002. Instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Wykonać montaż 20 modułów fotowoltaicznych o mocy 260 W każdy na południowej połaci dachu o nachyleniu 39°. Moc instalacji 5,20 kWp. Modernizacja instalacji grzewczej Założenia do projektowania: Źródłem ciepła dla budynku będzie pompa ciepła o mocy grzewczej 74,2 dla B0/W45, COP=3,59. Dolne źródło: gruntowy poziomy kolektor gruntowy o przewidywanej łącznej długości 3.200m w konfiguracji 10 pętli połączonych studnią geotermalną. Specyfikacja instalacji: - dolne źródło wraz z doprowadzeniem do kotłowni - pompa ciepła - zasobnik buforowy 1500 dm3 - elektroniczne pompy obiegowe DZ i GZ - pozostałe elementy instalacji oraz montaż Wymiana istniejącej instalacji c.o. przewodów pionowych, poziomych oraz grzejników Przewody należy zaizolować otuliną zgodnie z wymaganiami WT2021 Parametry nowej instalacji c.o. - grzejniki 1. TYP 22 600x400 - 1 szt. 2. TYP 22 600x500 - 2 szt. 3. TYP 22 600x600 - 3 szt. 4. TYP 22 600x700 - 5 szt. 5. TYP 22 600x800 - 6 szt. 6. TYP 22 600x900 - 7 szt. 7. TYP 22 600x1000 - 7 szt. 8. TYP 22 600x1100 - 6 szt. 9. TYP 22 600x1200 - 5 szt. 10. TYP 22 600x1400 - 3 szt. 11. TYP 22 600x1600 - 3 szt. 12. TYP 22 600x1800 - 1 szt. Przy nowych grzejnikach należy zamontować zawory termostatyczne wraz z głowicami Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa w Mniszowie zlokalizowana na działce o numerze ewidencyjnym nr : 24/1 w miejscowości Mniszów, Gmina Nowe Brzesko. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji Wartość poniżej 5 548 000 euro
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45260000-7, 45320000-6, 45350000-5, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za każdy kwartał ponad 60 miesięcy 1 punkt ( maks. 4 kwartały) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadanie częściowe nr 1 - do 20.08.2018r. (zakończenie wszystkich prac wraz z uporządkowaniem obiektu w celu przygotowania przez Dyrekcję szkoły obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego)


Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Środowiskowego Domu Samopomocy w Gruszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynku Obowiązuje warunek osiągnięcia po ociepleniu wartości współczynnika przenikania ciepła co najmniej: - dla ścian zewnętrznych Uk(max) = 0.2 W/(m2 x K), - dla stropodachu nad ostatnią kondygnacją Uk(max) = 0.15 W(m2 x K). Przed przystąpieniem do prac obejmujących termomodernizację budynku należy wykonać następujący zakres prac rozbiórkowych i demontażowych: - zdemontować istniejące obróbki blacharskie gzymsów i parapety zewnętrzne, - rozebrać istniejące pokrycie stropodachu - zdemontować istniejące rynny i rury spustowe - zdemontować zwody instalacji odgromowej wraz z ich mocowaniem, - sprawdzić stan techniczny stropodachu - sprawdzić stan techniczny murów fundamentowych w zakresie zabezpieczenia przed wilgocią. Dla potrzeb termoizolacji ścian zewnętrznych obiektu przyjęto system ocieplenia ścian płytami z polistyrenu ekspandowanego EPS i następujący układ warstw: - preparat gruntujący, - klej, - płyta styropianowa frezowana, gr. 6 cm oraz współczynniku przewodności ciepła =0,031 [W/m*K] - siatka z zaprawą klejową, - preparat gruntujący, - tynk silikonowy (o uziarnieniu 2,0 mm) oraz współczynniku przewodności ciepła =0,82 [W/m*K] - powłoka malarska Do wykonania wyprawy tynkarskiej należy zastosować tynk cienkowarstwowy mineralny - średnio-ziarnisty 2,0 mm Dla potrzeb termoizolacji ścian zewnętrznych fundamentowych należy użyć styropianu EPS grubości 12 cm o współczynniku przewodzenia ciepła = 0,031 [W/m*K] oraz tynku o o wsp. przewodzenia ciepła = 0,82[W/m*K] Termomodernizacja stropodachu Należy użyć płyt z wełny mineralnej o współczynniku przewodności = 0,032 [W/m*K] i grubości 25 cm Modernizacja układu c.o. Założenia do projektowania: Wymiana obecnego źródła ciepła na - kocioł na biomasę o mocy 25kW oraz - sprężarkową pompę ciepła typu glikol - woda o mocy 25 kW Dolne źródło ciepła dla pompy ciepła - kolektor poziomy ułożony pod boiskiem. Pompa ciepła będzie zasilała również świetlice w Gruszowie Wymiana istniejącej instalacji c.o. przewodów pionowych, poziomych oraz 27 grzejników Przewody należy zaizolować otuliną zgodnie z wymaganiami WT2021 Zastosowanie systemu zarządzania energią BMS oraz mierników ciepła i ciepłej wody użytkowej Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. Miejsce realizacji: Środowiskowy Dom Samopomocy w Gruszowie zlokalizowany na działce o numerze ewidencyjnym nr : 59/2 w miejscowości Gruszów, Gmina Nowe Brzesko. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. Wartość poniżej 5 548 000 euro
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45260000-7, 45320000-6, 45350000-5, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za każdy kwartał ponad 60 miesięcy 1 punkt ( maks. 4 kwartały) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI