Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: „Budowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻmigród
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • ZamawiającyGmina Żmigród
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00391700
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 385 30 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a61e767-4a31-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012762/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRL.271.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski inwestycji pn: „Budowa dróg oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Żmigród”. W ramach przedmiotu zamówienia zaplanowano realizację następujących zadań:

Zadanie nr 1
Budowa drogi wraz z chodnikiem, kanalizacją deszczową i oświetleniem na ul. Wrzosowej, Azaliowej i Różanej w Żmigrodzie w ramach projektu „Budowa dróg na Jaśminowej, Lawendowej, Wrzosowej, Różanej i Azaliowej w Żmigrodzie”
W ramach niniejszego postępowania należy wykonać:
a) Budowę drogi wraz z chodnikiem na ul. Wrzosowej, Azaliowej i Różanej w Żmigrodzie.
W zakres opracowania wchodzą: ul. Wrzosowa (14KD-D), ul. Azaliowa (15 KD-D) i ul. Różana (17 KD-D) oraz ciąg pieszo-jezdny (łącznik).
b) Budowę kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Wrzosowej, Azaliowej i Różanej w Żmigrodzie, tj. budowę kolektora odprowadzającego wzdłuż ulicy Różanej w Żmigrodzie do wlotu do rzeki – kanału Sąsieczna.
c) Budowę oświetlenia ul. Wrzosowej, Azaliowej i Różanej w Żmigrodzie.
Zadanie nr 2
Budowa drogi wraz z chodnikiem i kanalizacja deszczową na ul. Szymborskiej, Reymonta i Miłosza w Żmigrodzie
Zakres rzeczowy zadania przewiduje budowę drogi w ciągu ulic Reymonta, Miłosza i Szymborskiej na całkowitym odcinku długości 995,25 m. W jego ramach przewiduje się budowę jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 5,0 metrów oraz chodników z brukowej kostki betonowej, bezfazowej szarej o szerokości 1,5 metra oddzielonych od jezdni pasem niskiej zieleni. Ponadto, w ciągu ulicy Szymborskiej po prawej stronie (patrząc w kierunku centrum miasta) przewidziano budowę zatoki postojowej o szerokości 2,5 metra i nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Nawierzchnia projektowanych jezdni zostanie ograniczona krawężnikiem ulicznym 15×30 cm koloru szarego. Nawierzchnie chodników natomiast ograniczone będą obrzeżem betonowym 8×30 cm koloru szarego. Przy zewnętrznych krawędziach jezdni ułożony będzie ściek dwurzędowy z kostki betonowej typu cegła. Zjazdy na posesje zaprojektowano z betonowej kostki brukowej, bezfazowej koloru czerwonego ograniczonej opornikami betonowymi szarymi 12×25 cm. Na zjazdach gdzie ze względu na ukształtowanie terenu, pochylenie kształtuje się w kierunku granicy pasa drogowego przewidziano zastosowanie odwodnienia liniowego z rusztem klasy D400.
Odwodnienie jezdni odbywać będzie się za pomocą wpustów ulicznych i odwodnienia liniowego podłączonych przykanalikami do projektowanej kanalizacji deszczowej. Kanalizacja z ulic Szymborskiej, Reymonta i Miłosza w Żmigrodzie, zostanie wpięta do Kanału Sąsiecznica – zarurowanego kolektorem DN1000 mm, na działce nr ew. 48/2, obr. Żmigród.

Zadanie nr 3
Budowa drogi gminnej na działce nr 13/1 AM-17 w Żmigrodzie
Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie nowych konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,5m, wykonanie chodnika jednostronnego od strony nowopowstających budynków mieszkalnych o szerokości 1,5m oddzielonego od projektowanej jezdni pasem zieleni o szerokości 2,5m oraz zjazdów z przepustami.
Do odprowadzenia wody deszczowej z drogi wykorzystane są spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni do projektowanego ścieku w śladzie rowu wzdłuż drogi gminnej a następnie do wykonanego kanału deszczowego.
Pochylenie podłużne wyznacza nam niweleta jezdni, zaś pochylenie poprzeczne to na całości trasy jest jednostronne w kierunku drogi gminnej i wynosi 2% /z wyjątkiem odcinków włączenia do drogi gminnej gdzie spadki poprzeczne są nawiązane do spadku podłużnego krawędzi drogi gminnej/.
UWAGI:
1. W zakres zamówienia nie wchodzi budowa kanalizacji deszczowej, w tym przepustu pod drogą oraz wylotu kolektora deszczowego KD 500mm do Kanału Sąsieczna w km 6+785, dopływu lewobrzeżnego rzeki Krępy.
2. Na obrzeżu chodnika należy wykonać opór o wymiarach 10 x 20 cm.
Zadanie nr 4
Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi przy ul. Wrocławskiej w Żmigrodzie
W ramach zadania należy wykonać ścieżkę rowerową z betonu asfaltowego, chodnik z betonowej kostki brukowej koloru szarego, zjazdy indywidualne z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego, utwardzenie terenu zatoki postojowej (max. 5 miejsc postojowych), udrożnienie i regulację istniejących rowów przydrożnych oraz odprowadzenie wód opadowych do rowu przydrożnego za pomocą prefabrykowanego ścieku korytkowego, zlokalizowanego pod projektowanym ciągiem pieszo-rowerowym. Należy wykonać remont ciągu pieszo-rowerowego oraz zjazdów po prawej stronie jezdni na długości 101.00 mb oraz nowy ciąg pieszo-rowerowy wraz ze zjazdami i zatoką postojową po prawej stronie jezdni na długości 1086.00 mb.
Zadanie nr 5
Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie miasta Żmigród – budowa kładki na ul. Poznańskiej w Żmigrodzie
W ramach zadania należy wybudować przeprawę rowerową w postaci jednoprzęsłowej kładki rowerowej nad rowem melioracyjnym R-G wraz z dojazdami do kładki. Kładkę należy wykonać w miejscu istniejących ceglanych przyczółków równolegle do ul. Poznańskiej w Żmigrodzie. Należy wykonać kładkę o konstrukcji stalowej z pomostem drewnianym. Szerokości ciągu rowerowego na kładce wynosi mon. 2,5 m. Przęsło nurtowe kładki o ustroju nośnym wykonane ze stalowych belek z pomostem drewnianym, wsparte na żelbetonowych podporach o rozpiętości 11,80 m. Całkowita długość kładki wraz z dojazdami wyniesie ok. 46 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami zawartymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość Wykonanych Nadzorów Inwestorskich przez Inspektora Nadzoru w specjalności drogowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - nie dotyczy
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej- nie dotyczy
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - nie dotyczy
zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1) Minimum jedno zadanie w zakresie pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla zadania dotyczącego budowy, przebudowy lub remontu drogi o wartości tych robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:
1) Inspektor Nadzoru w specjalności drogowej – 1 osoba
Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Robót i/lub Budowy i/lub Inspektora nadzoru inwestorskiego.
2) Inspektor robót elektrycznych – 1 osoba
Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Robót i/lub Budowy i/lub Inspektora nadzoru inwestorskiego.
3)Inspektor Robót Instalacyjnych – 1 osoba
Uprawnienia budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Robót i/lub Budowy i/lub Inspektora nadzoru inwestorskiego.
4)Inspektor Robót Mostowych – 1 osoba
Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Robót i/lub Budowy i/lub Inspektora nadzoru inwestorskiego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: - art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami – według załącznika do SWZ;
b) Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – według załącznika do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę sporządza się na FORMULARZU OFERTOWYM – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.2. i 9.8. SWZ (jeżeli dotyczy).
3) Dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu.
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 10.4. SWZ (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) w pieniądzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ i projektem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI