Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu dla zadania: Budowa kanalizacji grawitacyjno-tłocznej z grupową oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Przyłęg, gm. Strzelce Krajeńskie i zakup pojazdu specjalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu dla zadania: Budowa kanalizacji grawitacyjno-tłocznej z grupową oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Przyłęg, gm. Strzelce Krajeńskie i zakup pojazdu specjalnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94aae539-2512-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94aae539-2512-11ed-9071-8637ea33a6f9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
a) w sprawach proceduralnych – Katarzyna Kołupajło, adres e-mail: kierownikir@strzelce.pl
b) w sprawach technicznych - Joanna Pawłowska, adres e-mail: inwestycje@strzelce.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-27caf6b1-0c16-11ed-9a86-f6f4c648a056
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-a30729ed-0c17-11ed-8000-d680d39e541a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym4, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Strzelec Krajeńskich z siedzibą przy Aleje Wolności 48; 66-500 Strzelce Krajeńskie; Tel: +48 95 7631130; e-mail: urzad@strzelce.pl
kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych (IDO): e-mail: inspektor-odo@strzelce.pl ,
tel. +48 95 7636311;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont cząstkowy nawierzchni na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie w latach 2021-2022” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji;
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;
obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
2. Prawa osób których dane są przetwarzane:
prawo dostępu do danych osobowych;
prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania);
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
nie przysługuje Pani/Panu:
• prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych;
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest pełnienie roli Inżyniera Kontraktu dla zadania:
„Budowa kanalizacji grawitacyjno-tłocznej z grupową oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Przyłęg, gm. Strzelce Krajeńskie i zakup pojazdu specjalnego do obsługi wod-kan”.
Celem Umowy z Inżynierem Kontraktu jest zapewnienie świadczenia na rzecz Zamawiającego usług związanych z Umową z Wykonawcami Zadania (Wykonawca Robót Budowlanych i Dostawca Pojazdu Specjalistycznego) w czasie trwania Umowy, zgodnie z zakresem i terminami podanymi w Umowie oraz niniejszym opracowaniu, zawierającym Szczegółowy Zakres Usług Inżyniera Kontraktu.
Usługi Inżyniera powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich Robót objętych Umową z Wykonawcami Zadania oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych i finansowych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska.
W trakcie budowy Inżynier Kontraktu powinien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania Robót zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz harmonogramami realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę wydatkowania środków finansowych oraz właściwą jakość Robót.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu związanej z:
• weryfikacją dokumentacji przetargowej.
• przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy Robót Budowlanych i Dostawcy Pojazdu Specjalistycznego, w tym przygotowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia i przeprowadzenie postępowania zgodnie i na zasadach otrzymanego dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja2/2021/8020/PolskiLad na roboty budowlane (zgodnie z dokumentacją posiadaną przez Zamawiającego) oraz zakup pojazdu specjalistycznego do obsługi wod-kan. z zabudową przystosowaną do ciśnieniowego czyszczenia, udrażniania i konserwacji infrastruktury kanalizacyjnej (w tym kolektorów grawitacyjnych, studni i studzienek kanalizacyjnych, komór na kolektorach, itp.) z możliwością zasysania nieczystości do zbiornika oraz usuwania zanieczyszczeń i osadów. Wielofunkcyjny samochód specjalistyczny będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać parametry techniczne uszczegółowione przez użytkownika samochodu tj. PGK Sp. z o.o. w Strzelcach Krajeńskich
• współdziałanie w wyborze wykonawców,
• zarządzanie i nadzór nad realizacją Zadania,
• kontrola i nadzór nad realizacją umowy o roboty budowlane i dostawę, której przedmiotem jest Budowa kanalizacji grawitacyjno-tłocznej z grupową oczyszczalnią ścieków dla m. Przyłęg, gm. Strzelce Krajeńskie oraz dostawa pojazdu specjalistycznego do obsługi wod.-kan.
2. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej oraz dysponuje:
decyzją Starosty Strzelecko-Drezdeneckiego Nr 76/2019 z dnia 19 marca 2019 roku zatwierdzającą projekt budowlany i wydającą pozwolenie na budowę
zgłoszeniem z dnia 07.05.2019r. na budowę kolektora przyłączeniowego DN 200 kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Przyłęg gm. Strzelce Krajeńskie, zgłoszeniem,
zgłoszeniem z dnia 07.05.2019r. na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków w m. Przyłęg 1,
zgłoszeniem z dnia 07.05.2019r. na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków w m. Przyłęg
Zamawiający przekaże Wykonawcy, na czas pełnienia zadań określonych w niniejszym opisie, wersje elektroniczne następujących dokumentów:
- Dokumentację projektową budowlaną i wykonawczą, wraz ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem i przedmiarem robót (w wersji elektronicznej na płycie DVD/CD). Dopuszcza się także czasowe udostępnienie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji papierowej celem porównania jej z wersją elektroniczną, czy też skopiowania w celu realizacji zadań w trakcie robót budowlanych.
- decyzje administracyjne pozwalające na realizację umowy na roboty budowlane,
- inne będące w jego posiadaniu dokumenty składające się na Zadanie,
- oraz poinformuje o umowach cywilno-prawnych i znanych mu wymaganiach prawnych i administracyjnych mających wpływ na realizację tejże umowy.
3. Zadaniem Wykonawcy niniejszej usługi będzie również nadzór nad rozruchem urządzeń i procesów technologicznych na oczyszczalni ścieków, a także ocena posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji i specyfikacji do przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy na Zadanie główne oraz zakup pojazdu specjalistycznego do obsługi wod.-kan., z wymogiem zgłoszenia Zamawiającemu konieczności korekty w przypadku wykrytych niespójności. Szczegółowy zakres zadań określono w punkcie 7 niniejszego dokumentu.
3. Przedmiot inwestycji.
Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji grawitacyjno-tłocznej z przyłączami kanalizacji sanitarnej i grupowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Przyłęg, zamieszkanej przez ok. 170 osób poza wyznaczoną aglomeracją wodno-ściekową Gminy Strzelce Krajeńskie.
Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami obejmuje:
kolektory grawitacyjne PVC 200 o łącznej dł. ok. 1 507 mb,
kolektor tłoczny PE90 o dł. ok. 153 mb,
kolektory boczne i przyłączeniowe z rur PVC 160 o dł. ok. 269 mb,
kolektor odpływowy ścieków oczyszczonych z rur PVC 200 o dł. ok. 143 mb,
studnie przelotowe, kaskadowe i zbiorcze-betonowe na kolektorach głównych dn 1000 - 58szt.,
przepompownia sieciowa - w postaci dwupompowej tłoczni (1 szt.),
studnie przyłączeniowe na posesjach (46 szt.) i przykanaliki dn 150 o dł. ok. 522 mb
łączna ilość przyłączonych posesji ok.52 szt.
Planowana lokalna oczyszczalnia ścieków składa się z osadnika wstępnego, 2 x złoża biologicznego oraz osadnika wtórnego.
Oczyszczanie biologiczne odbywa się w złożu zraszanym.
Oczyszczalnia będzie wyposażona w automatyczny system kontroli.
Oczyszczalnia została zaprojektowana do obsługi 210 RLM z uwzględnieniem średniego dobowego dopływu ścieków w wysokości 21 m3/dobę (założono maksymalny godzinowy dopływ ścieków: 2,63m3/godz.).
Oczyszczone ścieki zostaną odprowadzone do rowu melioracyjnego, a następnie do kanału Pełcz w km 8+940 poprzez kanał odpływowy.
W zakres inwestycji wchodzi również budowa 3szt. przydomowych oczyszczalni ścieków.
Dla obsługi i utrzymania systemu kanalizacji planuje się zakup fabrycznie nowego pojazdu specjalnego ssąco - ciśnieniowego z systemem recyklingu wody do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji, silnik Euro 6 z mocą umożliwiająca pracę urządzeń , min 420 KM, napęd 4x2, wyposażenie:
zbiornik ok. 7500ltr,
pompa ssąca łopatkowa,
pompa ciśnieniowa,
ogrzewanie nadmuchowe zabudowy umożliwiające pracę w zimie,
wysięgnik hydrauliczny,
rura ssąca i wąż ciśnieniowy o dł ok. 120mb,
zestaw dysz czyszczących,
pojazd przystosowany do pracy z mapami elektronicznymi GIS.
4. Lokalizacja INWESTYCJI
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 11, 12, 35, 38/9, 38/27, 38/16, 49, 50/1, 59/3, 64, 71, 72, 85, 173/1, 92/1, 103/1, 99 obręb nr 0021 Przyłęg, jednostka ewidencyjna Strzelce Krajeńskie – obszar wiejski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów ;
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę, która polegała na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu / Inwestora Zastępczego / Inspektora Nadzoru (lub równoważnej) nad budową kanalizacji grawitacyjno-tłocznej lub grupową oczyszczalnią ścieków, która obejmowała m.in.: prowadzenie nadzoru inwestorskiego inwestycji w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, prowadzenie rozliczania wykonanych robót budowlanych, sporządzenia kompletnej dokumentacji z zakończenia robót, sporządzenie finansowej dokumentacji sprawozdawczej po zakończeniu robot.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia
b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności następującymi specjalistami:
Inżynier Kontraktu z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieria sanitarna, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- mający co najmniej 10-letnie doświadczenie (licząc od uzyskania ww. uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru lub inżyniera kontraktu budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu minimum 3 obiektów infrastruktury technicznej, w tym na 1 obiekcie oczyszczalni ścieków w całym procesie realizacji robót budowlanych.
Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- mający co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru w procesie realizacji robót budowlanych w tym min. nad 1 oczyszczalnią ścieków
Inspektor Nadzoru branży sanitarnej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- mający co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru w procesie realizacji robót budowlanych w tym min. nad 1 oczyszczalnią ścieków
Inspektor Nadzoru branży elektrycznej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
mający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru, w tym nad 1 budową obiektu infrastruktury technicznej
Specjalista ds. rozliczeń
Osoba mająca wykształcenie ekonomiczne lub techniczne, kosztorysant, posiadająca co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego - praca w budownictwie przy obmiarach i wycenie robót budowlanych, posiadająca znajomość klasyfikacji środków trwałych i obiektów budowlanych
Specjalista ds. technologii oczyszczalni
Osoba z wykształceniem wyższym technicznym o kierunku inżynieria środowiska lub pokrewnym, mająca doświadczenie zawodowe spełniające następujące wymogi:
w ostatnich 5 latach zarządzał technologią oczyszczalni ścieków i brał udział w rozruchu technologicznym oczyszczalni ścieków
Specjalista ds. automatyki i telemetrii
Osoba z wykształceniem wyższym technicznym o kierunku elektrycznym energetycznym, elektrotechnicznym lub automatycznym, mający doświadczenie zawodowe spełniające następujące wymogi:
w ciągu ostatnich 5 lat
wdrażał systemy automatyki i telemetrii w obiektach gospodarki wodno-ściekowej w tym na oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody
oraz
prowadził bieżący nadzór nad systemami automatyki i telemetrii w obiektach gospodarki wodno-ściekowej z uwzględnieniem oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody (przez okres minimum 2 lat).
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udostępniających zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.112 ust.2 pkt.3 i 4 ustawy PZP, oraz jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych – zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości oraz miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykaz Osób – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany
nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w
momencie wszczęcia procedury, mającej na celu zawarcie Umowy, nie miałyby wpływu na ilość podmiotów
zainteresowanych tą procedurą. W powyższym kontekście nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo
zamówień publicznych przykładowo: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, numeru
rachunku.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 7 ust. 5, pod warunkiem spełniania wymagań
wymienionych w SWZ. Nie dopuszcza się zmiany ww. osób przed rozpoczęciem wykonywania usług. Zmiana osoby musi
być uzasadniona.
Niedopuszczalna zmiana osób, o których mowa w § 7 ust. 5 Umowy może być podstawą do rozwiązania Umowy z
wyłącznej winy Wykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego w przypadkach:
1) ustawowej zmiany określonej w umowie stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy.
Podatek VAT będzie naliczany w wartościach wynikających z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury z
jednoczesnym dokonaniem przez Strony inwentaryzacji robót według stanu na dzień poprzedzający wystawienie faktury po
wejściu w życie zmienionych przepisów. Jednocześnie kwota brutto wynagrodzenia umownego, określona w umowie,
zostanie aneksem do umowy odpowiednio zmieniona,
2) w związku z robotami dodatkowymi, zaniechanymi i zamiennymi.
4. Zamawiający dopuszcza inne zmiany postanowień Umowy, takie jak:
1) zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu umowy, na skutek np. śmierci, choroby lub innych zdarzeń
losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy lub jeżeli zmiana ta stanie się konieczna z
jakichkolwiek innych przyczyn, np. rezygnacji z pełnienia określonej funkcji. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu przedmiotu Umowy może nastąpić po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego i spełnieniu przez te osoby
warunków SWZ,
2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek np. zmian zawartej przez
Zamawiającego umowy o dofinansowanie Przedsięwzięcia,
3) zmiany przepisów związanych z przedmiotem Umowy,
4) zmiana wynikająca z przejęcia zobowiązań przez Zamawiającego względem Podwykonawców Wykonawcy;
5. W przypadku uzasadnionego ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy, wynagrodzenie
przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za
wszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego zakresu rzeczowego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-06 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-06 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-05