IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminuskładania ofert. Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą,pod rygorem odrzucenia oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (Koordynator Zespołu) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowego i kanalizacyjnych |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, chyba żekonieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, które przewidziane zostały w ust. 4,w przypadku o którym mowa w art. 144 ustawy Pzp, zmiany są korzystne dla Zamawiającego lubzmiany wynikają z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zapisów ust. 1 niniejszego paragrafu jest nieważna. 3.Zmiana zapisów Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej. 4. Zamawiającyprzewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawieokreślonych poniżej warunków: 1) Wprowadzenia przez podmioty dofinansowujące zmian w umowieo dofinansowanie projektu, mających wpływ na realizację umowy Wykonawcy; 2) Zmiany wobowiązujących przepisach prawa, w tym zmiany podatku VAT; 3) Zmiany terminu wykonaniaumowy i wartości wynagrodzenia, pod warunkiem, że zaszły okoliczności których nie można byłoprzewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) realizowane jest zamówieniedodatkowe lub zamienne, b) podpisany został z Wykonawcą robót budowlanych aneks do umowywydłużający termin realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych zpowodu wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizacjizamówienia na roboty budowlane. c) w przypadku wystąpienia wyższej, czyli zdarzenia, którego niemożna było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równyokresowi przerwy w świadczeniu usługi; Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małymstopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, którego szkodliwenastępstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie wczęści lub całości jego zobowiązań; d) ograniczony został zakres robót budowlanych. Wówczascałkowite wynagrodzenie Wykonawcy będzie wyliczone na podstawie procentowego wykonaniafinansowego umowy na roboty, potwierdzonego przyjętymi dokumentami i wystawionymi zgodnie zumową i będzie stanowiło taki procent wynagrodzenia brutto podanego w Formularzu ofertowym, jakiprocent zakresu finansowego robót rzeczywiście wykonał Wykonawca robót. e) zmianawynagrodzenia Wykonawcy ea) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów iusług w trakcie realizacji niniejszej Umowy (do faktur wystawianych przez Wykonawcę zostaniezastosowana stawka podatku od towarów i usług obowiązująca w chwili wystawienia faktury zgodniez niniejszą Umową). Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przezWykonawcę. eb) w przypadku ustawowej zmiany: - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracęalbo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ nakoszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. - zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lububezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. (Zmianawynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku okoliczności o którym mowa w ppkt eb), będziemożliwa nie wcześniej, niż po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zmiana ta będziemiała znaczący wpływ na koszty wykonania zamówienia. W celu dokonania przedmiotowej zmianywynagrodzenia należnego Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wniosek z prośbą o zmianęwynagrodzenia, szczegółowo uzasadniony stosowną kalkulacją. Zaakceptowana zmiana wiąże się zezmianą w umowie pozostałych zapisów dotyczących wynagrodzenia.) ec) W przypadku przerwania/odstąpienia od umowy na roboty budowlane. Wykonawca nie otrzyma wówczas wynagrodzeniaryczałtowego w pełnej wysokości, a całkowite wynagrodzenie Wykonawcy będzie wyliczone napodstawie procentowego wykonania finansowego umowy na roboty, potwierdzonego przyjętymidokumentami, wystawionymi zgodnie z umową na roboty i będzie stanowiło taki procentwynagrodzenia brutto podanego w Formularzu Cenowym, jaki procent zakresu finansowego robótrzeczywiście wykonał Wykonawca robót. Wynagrodzenie to zostanie jednak wypłacone dopiero podokonaniu przez Wykonawcę rozliczenia umowy na roboty i wykonania szczegółowej inwentaryzacjiwykonanych robót i po ostatecznym rozliczeniu zadania (zadań). 4) Zmiany składu zespołuWykonawcy - zmiana taka może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy uzasadnionyokolicznościami obiektywnie uniemożliwiającymi prowadzenie prac bez zmiany zespołu, takimi jak:śmierć, choroba, zakończenie zatrudnienia członka zespołu lub nienależyte wykonywanie usług przezczłonka zespołu, 5) Zmiany zakresu zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyćPodwykonawcom - nie powodujące podwyższenia ceny i terminu wykonania zamówienia; 6) ZmianyOsób reprezentujących Strony w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, 7) Zmian teleadresowychStron umowy, 8) W przypadkach zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości. 9) Zmiany osóbuczestniczących w realizacji przedmiotu Umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, w szczególnościkierownika budowy. 5.Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotuzamówienia zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-25, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Sposób obliczania punktów dla kryterium cena: MP – Maksymalna ilość punktów możliwa doprzydzielenia MP=60 Otrzyma ją Wykonawca oferujący najniższą cenę. Pozostali Wykonawcyotrzymają proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru: Wartość punktowa WPC = Cenaoferty najniższej brutto/Cena badanej oferty brutto x MP 2. Sposób obliczania punktów dla kryteriumDoświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (Koordynator Zespołu) w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych. Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych, (który jest jednocześnie Koordynatorem Zespołu) (D) – 40 %(najkorzystniejsza spośród ofert może otrzymać maksymalnie 40 pkt. w tym kryterium). Zamawiającyprzyzna punkty za dodatkowo (z wyłączeniem wymaganego doświadczenia wynikającego z SIWZ)nadzorowaną inwestycję – zrealizowaną w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składaniaofert umowę, obejmującą swoim zakresem pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie,przebudowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 200 m3/dobę.Ilość punktów za doświadczenie zostanie określona według następujących zasad: - 1 nadzorowanainwestycja– 10 pkt, - 2 nadzorowane inwestycje – 20 pkt, - 3 nadzorowanych inwestycji – 30 pkt, - 4 iwięcej nadzorowanych inwestycji – 40 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyskanajwiększą sumę punktów. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.