Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków Pustki w Koniakowie ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIstebna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Istebnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-17
  • Numer ogłoszenia551440-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551440-N-2020 z dnia 2020-06-17 r.

Urząd Gminy w Istebnej: Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków Pustki w Koniakowie ”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Poprawa jakości życia mieszkańców oraz warunków prowadzenia działalności gospodarczej i rozwoju turystyki poprzez rozbudowę oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Istebna.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej, krajowy numer identyfikacyjny 54514200010000, ul. Istebna  1000 , 43-470  Istebna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 033 8556500 w. 39, , e-mail inwestycje@istebna.eu, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.istebna.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.istebna.bip.info.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Istebna, 43-470 Istebna 1000 (skrzynka podawcza)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków Pustki w Koniakowie ”
Numer referencyjny: RI.271.1.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków Pustki w Koniakowie” obejmujący między innymi:a) Prowadzenie pełnego wielobranżowego kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad całością realizacji inwestycji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa polskiego,b) Pełnienie wszystkich obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynikających z art. 25, 26, 27 ustawy Prawo budowlane.c) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zgodnie z pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem na realizację robót budowlanych, d) Organizacja i koordynacja prowadzonych robót, e) Zarządzaniu inwestycją,f) Przygotowaniu rozliczenia końcowego,g) Pełnieniu nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi dla zrealizowanych robót budowlanych.h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, niniejsza SIWZ, projekt umowy. Wszystkie dokumenty są nawzajem uzupełniające się.Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, niniejszą specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71310000-4
79110000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli: 1. Wykaże, że wykonał, w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie - min 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoruinwestorskiego nad robotą budowlaną polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie lubmodernizacji oczyszczalni ścieków o wartości robót co najmniej 2 500 000,00 zł brutto lub oprzepustowości co najmniej 100 m3/d. UWAGA: Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawyZamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów(Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdyWykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22austawy warunek, o którym mowa wyżej musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę(jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tymzakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. 2.Zamawiający wymaga żeby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia minimum jedną osobęw każdej z niżej wymienionych w pkt od a) do h) specjalności posiadającąuprawnienia/kwalifikacje: a) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (Koordynator Zespołu) wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający następujące kwalifikacje: •*uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, • #doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoruinwestorskiego lub kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę,przebudowę, rozbudowę lub modernizację w tym rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków owartości robót co najmniej 2 500 000,00 zł brutto lub o przepustowości co najmniej 100 m3/d. b)Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającynastępujące kwalifikacje: • *uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bezograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawobudowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, • #doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektoranadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji obejmującejbudowę, rozbudowę lub modernizację sieci kanalizacyjnej metodą wykopową i bezwykopową owartości robót co najmniej 100 000,00 zł. c) Inspektor nadzoru w specjalnościkonstrukcyjnobudowlanej posiadający następujące kwalifikacje: • *uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanejzgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, •#doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjnobudowlanych lub kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę,przebudowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o wartości robót co najmniej 2 500000,00 zł brutto lub o przepustowości co najmniej 100 m3/d. d) Inspektor nadzoru w specjalnościelektrycznej i AKPiA – posiadający następujące kwalifikacje: • *uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy Prawobudowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, • #doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektoranadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji obejmującejbudowę sieci kabli zewnętrznych, instalacji technologicznych wewnętrznych lub zewnętrznych,automatyki i układów AKPiA podczas modernizacji, rozbudowy lub przebudowy oczyszczalniścieków o wartości robót na co najmniej 500 000,00 zł brutto. e) Inspektora nadzoru w specjalnościdrogowej – posiadający następujące kwalifikacje: • *uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawyPrawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, • #doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektoranadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji obejmującejbudowę lub remont drogi podczas remontu lub przebudowy drogi o wartości robót na co najmniej150 000,00 zł brutto. f) Specjalistę ds. Technologicznych (technolog oczyszczalni ścieków) –posiadający następujące kwalifikacje: • *wykształcenie wyższe techniczne, • #doświadczeniezawodowe jako technolog robót z zakresu gospodarki wodno – ściekowej w tym doświadczenie wzakresie prac związanych z technologią oczyszczalnia ścieków, w tym doświadczenie w kierowaniulub nadzorowaniu co najmniej dwoma rozruchami mechaniczno-biologicznymi oczyszczalniścieków o przepustowości co najmniej 100 m3/d. g) Ekspert ds. rozliczeń: • *kwalifikacje iwykształcenie: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne lub ekonomiczne. • #doświadczeniezawodowe: min. 5-letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji, w tym minimum dwóchprojektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych. h) Radca Prawny/adwokat: •# doświadczenie zawodowe: min. 3-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa w obszarzezamówień publicznych, prawidłowości realizacji umów zawierających zewnętrzne źródłafinansowania. UWAGA: * Osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musząposiadać wymagane uprawnienia, określone szczegółowo powyżej, potwierdzone stosownymidecyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) lub równoważne tzn.odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważnekwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220 z późn. zm). UWAGA: # Przez doświadczenie zawodowe(liczone jest w okresie od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty składania ofert), zgodnie zart. 2 ust. 1 pkt 9a ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynkupracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1482 z późn. zm.), należy rozumieć doświadczenie zawodowe uzyskanew trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalnościgospodarczej przez okres co najmniej 6 miesięcy. Oznacza to, że doświadczenie zawodoweuzyskuje się m. in. poprzez lata pracy zarobkowej w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracyzarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej prowadzonej co najmniej 6 miesięcy.Warunek doświadczenia zawodowego zawiera także doświadczenie praktyczne, tj. wymóg nabycia,w trakcie tego doświadczenia zawodowego, określonych umiejętności praktycznych dowykonywania pracy przez wykonywanie zadań o określonym stopniu złożoności. UWAGA:Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania do realizacji zamówienia osób posiadającego max.dwa rodzaje wymaganych uprawnień/kwalifikacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt12-22 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została ocenionanajwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychusługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonanelub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanychreferencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydanenie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2. Wykaz osób, skierowanychprzez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 doSIWZ, 2. Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V pkt 1.1, 1.2, 1.3 SIWZ według wzorustanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik (zgodnie z rozdziałem IVust. 9 SIWZ). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu jeustanawiającego, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę, 4. Zobowiązaniepodmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale V pkt 1.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega nazasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którejmowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminuskładania ofert. Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą,pod rygorem odrzucenia oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (Koordynator Zespołu) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowego i kanalizacyjnych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, chyba żekonieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, które przewidziane zostały w ust. 4,w przypadku o którym mowa w art. 144 ustawy Pzp, zmiany są korzystne dla Zamawiającego lubzmiany wynikają z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zapisów ust. 1 niniejszego paragrafu jest nieważna. 3.Zmiana zapisów Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej. 4. Zamawiającyprzewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawieokreślonych poniżej warunków: 1) Wprowadzenia przez podmioty dofinansowujące zmian w umowieo dofinansowanie projektu, mających wpływ na realizację umowy Wykonawcy; 2) Zmiany wobowiązujących przepisach prawa, w tym zmiany podatku VAT; 3) Zmiany terminu wykonaniaumowy i wartości wynagrodzenia, pod warunkiem, że zaszły okoliczności których nie można byłoprzewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) realizowane jest zamówieniedodatkowe lub zamienne, b) podpisany został z Wykonawcą robót budowlanych aneks do umowywydłużający termin realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych zpowodu wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizacjizamówienia na roboty budowlane. c) w przypadku wystąpienia wyższej, czyli zdarzenia, którego niemożna było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równyokresowi przerwy w świadczeniu usługi; Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małymstopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, którego szkodliwenastępstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie wczęści lub całości jego zobowiązań; d) ograniczony został zakres robót budowlanych. Wówczascałkowite wynagrodzenie Wykonawcy będzie wyliczone na podstawie procentowego wykonaniafinansowego umowy na roboty, potwierdzonego przyjętymi dokumentami i wystawionymi zgodnie zumową i będzie stanowiło taki procent wynagrodzenia brutto podanego w Formularzu ofertowym, jakiprocent zakresu finansowego robót rzeczywiście wykonał Wykonawca robót. e) zmianawynagrodzenia Wykonawcy ea) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów iusług w trakcie realizacji niniejszej Umowy (do faktur wystawianych przez Wykonawcę zostaniezastosowana stawka podatku od towarów i usług obowiązująca w chwili wystawienia faktury zgodniez niniejszą Umową). Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przezWykonawcę. eb) w przypadku ustawowej zmiany: - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracęalbo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ nakoszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. - zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lububezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. (Zmianawynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku okoliczności o którym mowa w ppkt eb), będziemożliwa nie wcześniej, niż po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zmiana ta będziemiała znaczący wpływ na koszty wykonania zamówienia. W celu dokonania przedmiotowej zmianywynagrodzenia należnego Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wniosek z prośbą o zmianęwynagrodzenia, szczegółowo uzasadniony stosowną kalkulacją. Zaakceptowana zmiana wiąże się zezmianą w umowie pozostałych zapisów dotyczących wynagrodzenia.) ec) W przypadku przerwania/odstąpienia od umowy na roboty budowlane. Wykonawca nie otrzyma wówczas wynagrodzeniaryczałtowego w pełnej wysokości, a całkowite wynagrodzenie Wykonawcy będzie wyliczone napodstawie procentowego wykonania finansowego umowy na roboty, potwierdzonego przyjętymidokumentami, wystawionymi zgodnie z umową na roboty i będzie stanowiło taki procentwynagrodzenia brutto podanego w Formularzu Cenowym, jaki procent zakresu finansowego robótrzeczywiście wykonał Wykonawca robót. Wynagrodzenie to zostanie jednak wypłacone dopiero podokonaniu przez Wykonawcę rozliczenia umowy na roboty i wykonania szczegółowej inwentaryzacjiwykonanych robót i po ostatecznym rozliczeniu zadania (zadań). 4) Zmiany składu zespołuWykonawcy - zmiana taka może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy uzasadnionyokolicznościami obiektywnie uniemożliwiającymi prowadzenie prac bez zmiany zespołu, takimi jak:śmierć, choroba, zakończenie zatrudnienia członka zespołu lub nienależyte wykonywanie usług przezczłonka zespołu, 5) Zmiany zakresu zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyćPodwykonawcom - nie powodujące podwyższenia ceny i terminu wykonania zamówienia; 6) ZmianyOsób reprezentujących Strony w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, 7) Zmian teleadresowychStron umowy, 8) W przypadkach zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości. 9) Zmiany osóbuczestniczących w realizacji przedmiotu Umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, w szczególnościkierownika budowy. 5.Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotuzamówienia zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Sposób obliczania punktów dla kryterium cena: MP – Maksymalna ilość punktów możliwa doprzydzielenia MP=60 Otrzyma ją Wykonawca oferujący najniższą cenę. Pozostali Wykonawcyotrzymają proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru: Wartość punktowa WPC = Cenaoferty najniższej brutto/Cena badanej oferty brutto x MP 2. Sposób obliczania punktów dla kryteriumDoświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (Koordynator Zespołu) w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych. Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych, (który jest jednocześnie Koordynatorem Zespołu) (D) – 40 %(najkorzystniejsza spośród ofert może otrzymać maksymalnie 40 pkt. w tym kryterium). Zamawiającyprzyzna punkty za dodatkowo (z wyłączeniem wymaganego doświadczenia wynikającego z SIWZ)nadzorowaną inwestycję – zrealizowaną w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składaniaofert umowę, obejmującą swoim zakresem pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie,przebudowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 200 m3/dobę.Ilość punktów za doświadczenie zostanie określona według następujących zasad: - 1 nadzorowanainwestycja– 10 pkt, - 2 nadzorowane inwestycje – 20 pkt, - 3 nadzorowanych inwestycji – 30 pkt, - 4 iwięcej nadzorowanych inwestycji – 40 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyskanajwiększą sumę punktów. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI