„Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach projektu Zachowanie i udostępnienie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach projektu Zachowanie i udostępnienie zabytkowego pomnika budowy Traktu Brzeskiego wraz z ofertą kulturalną w Terespolu"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTerespol
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-29
  • ZamawiającyGMINA MIASTO TERESPOL
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00019932
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach projektu Zachowanie i udostępnienie zabytkowego pomnika budowy Traktu Brzeskiego wraz z ofertą kulturalną w Terespolu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TERESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 26

1.5.2.) Miejscowość: Terespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 375 21 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@terespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach projektu Zachowanie i udostępnienie zabytkowego pomnika budowy Traktu Brzeskiego wraz z ofertą kulturalną w Terespolu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-855ceb52-86f9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003921/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach projektu Zachowanie i udostępnienie zabytkowego pomnika budowy Traktu Brzeskiego wraz z ofertą kulturalną w Terespolu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zachowanie i udostępnienie zabytkowego pomnika budowy Traktu Brzeskiego wraz z ofertą kulturalną w Terespolu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne Nr projektu: RPLU.07.01.00-06-0035/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/terespol

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma dostępnej na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/terespol. 11.2. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu zaleca się kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22)101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, 1

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach projektu Zachowanie i udostępnienie zabytkowego pomnika budowy Traktu Brzeskiego wraz z ofertą kulturalną w Terespolu” prowadzonym w trybie podstawowym;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.1.2021.JL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu „Zachowanie i udostępnienie zabytkowego pomnika budowy Traktu Brzeskiego wraz z ofertą kulturalną w Terespolu ".4.2. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje branże:  konstrukcyjno-budowlaną, elektryczną. konserwatorską 4.3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wykonujących wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - prawo budowlane.4.4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jednocześnie funkcję Koordynatora Zespołu:posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku uprawnień nadanych w innym kraju – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.b) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję:Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej:posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku uprawnień nadanych w innym kraju – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.c) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: Inspektora nadzoru prac konserwatorskich, która spełnia wymogi wskazane w przepisach art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r. poz. 282 z późn. zm.).DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla poszczególnych branż, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. 3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przyp o kt mowa wart454i455 ust – PZP innych przyp wskazanych w niniejszej um Zam dopuszcza możliwość wprowadzania zm um w stosunku do treści oferty na podst kt dokonano wyboru Wykw przyp zm powszechnie obow przep prawa w zakresie mającym wpływ na real przed um zm um dotyczyć będzie zakresu um wymagającego zm w celu dostosowania do nowych przep i ich skutkówzm um zawartych pomiędzy Zama a inną niż Wyk a podm w tym IZw szczególności zm postanowień um o dof projw zakresie mającym bezpośredni wpływ na real przedm um zm um dotyczyć będzie zakresu um wymagającego zm w celu dostosowania do nowych postanowień um o dof proj i ich skutkówwystąpienia okoliczności niezależnych od Wyk a wynikających ze zmian umowy z wykonawcą robót budow w szczególności dotyczących harmo rozliczeń i wykonywania poszczególnych czynności z zastrzeżeniem pkt4 zm um dotyczyć będzie zakresu um wymagającego zm w celu dostosowania do nowych postanowień um o robot budowl i ich skutkówzm wynagr Wyk w przypadku zw lub zmni zakresu robót wyk prac nadzorowanych o więcej niż 15% ich wartości wynikającej ze złożonej oferty na następujących zasadachwynag wykonawcy usługi nadzoru in zostanie zmnie lub zwiększone proc wg wzoru:Wnz = Wnb +/- (Wz x Wnb)Gdzie:Wnz wynagrodzenie po zmianieWnb wynagrodzenie wskazane w§5ust1umWz wskaźnik proc o jaki przekroczono wartość 15% zm ceny wynag wyko robótzwięk lub zm wynag wyk wymaga aneksu do um w postaci nowego parg obejmującego wysokość dodatkowego wynag wyk i zasady jego wypłatwystąpienia okoli wynikających z działania siły wyższej przez kt rozumie się wydarzenia kt w chwili podpisania um nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoli od nich niezależne zmiana dotyczyć może terminu wykonania zamów i zakresu świad Wyk,zmiany wprowadzenia podwyk pod warunkiem odpowiedniego zgło i po akceptacji ZamWszelkie zm um wymagają pod rygorem nieważności formy pis i podpis przez obydwie strony umZ wn o zmianę um może wystąpić zarówno Wyk jak i ZamStr przewidują zm um w przypadku zmstawki podat od towa i usł VAT Stawka i kwota podat VAT oraz wynag brutto ulegną zm odpowiednio do przep prawa wprowadzających zm stawki podat VAT co oznacza że Zam dopuszcza możliwość zmnie i zwięks wynag brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmi stawki podat dotyczy to części wynag za robo kt w dniu zmiany stawki poda VAT jeszcze nie wykonanozm wysok minim wynag za pracę albo minim stawki godz ustalonego na podstawie art2 ust3 5 ust z dn 10 10 02 r. o minim wynag za pracę DzUz2000nr200poz1679zpóźnzmWynag może ulec zm odpow do zm wysoki kosztów pracy ponoszonych przez Wyk w związ z real przedm zamówo ile zm koszt pracy wynika ze zm przepi prawa dot wysok i minimal wynag za pracę albo minim stawki godz i ma wpływ na koszt wykon zamów przez Wyk Wprowadzenie przedm zm wynag możliwe będziejeżeli Wykudowodni że zm ww przep będzie miała wpływ na koszty wykon zamów przez Wykwykaże jaką część wynag stanowią koszty pracy ponoszone przez Wyk w trakcie real zamów oraz jak zm przep wpłynie na wys tych kosztów.Zam zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dot wysoko kosztów pracy przedstaw przez Wykzm zasad podlegania ubezpiecz społe lub ubezpiecz zdrow lub wysokości stawki składki na ubezpiecz społ lub zdrow. Wynag może ulec zm odpowiednio do zm wysokości kosztów ponoszonych przez Wyk w zwz realprzedm zamów o ile zm tych kosztów wynika ze zm przepi prawa dot zasad podlegania ubezpiecz społ lub ubezpiecz zdrow lub wysokości stawki składki na ubezp społ lub zdrow i ma wpływ na koszt wykon zamówi przez Wyk Wprowadzenie przedm zm wynag możliwe będzie jeżeli WykZ uwagi na ograniczenia techniczne w postaci limitowanej liczby znaków dalsza część znajduje się w informacjach dodatkowych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 11.14. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/terespol

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:udowodni że zm ww przep będzie miała wpływ na koszt wykonania zamów przez Wykwykaże jaką część wynag stanowią koszty pracy ponoszone przez Wyk w trakcie real zamów oraz jak zm przep wpłynie na wysokość tych kosztzm zasad groma i wysokości wpłat do prac pl kap o kt mowa w ust z dn 4 10 18 o prac plan kapi Wynag może ulec zm odpo do zm wysok koszt ponosh przez Wyk w związ z real przedm zamów o ile zm tych koszt wynika ze zmim przep prawa dot zasad grom i wysok i wpłat do prac pl kap i ma wpływ na koszt wyk zamów przez Wyk Wprowadzenie przedm zm wynag możliwe będzie jeżeli Wykudowodni że zm ww przep będzie miała wpływ na koszty wyk zamów przez Wykwykaże jaką część wynag stanowią koszty pracy ponoszone przez Wyk w trakcie real zam oraz jak zm przep wpłynie na wysokość tych kosztZam zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości koszt pracy przeds przez WykStrona wnioskująca o zm wskazaną wust4 musi wykazać środkami dowodow że zmiany o kt mowa w ust4 mają bezpoi wpływ na wysokość wynag wyk tj wykazać że zm wskaz w ust4 wymuszają podwyżs koszt wykonaniWykonawca zobowi jest w terminie wskazanym przez Zam przedłożyć Zam na piśmie szczeg analizę porównawczą koszt przed i po now stanowiącą wykaz poniesionych wydat w zw ze zm ww przep z powołaniem się na stosowne przep z kt wynikają ww zm a także przedłożyć kon dok w tym oświad dla celów podat i ZUS W przypadku wystąp okoli o kt mowa w ust4 pkt1 część wynag brutto Wyk o kt mowa w§5ust1 um płatna po zaistnieniu ww okoli ulegnie zm o wart różnicy pomi nową wartością podat od towar i usł ustaloną w oparciu o stawkę podat od towar i usł po zm a dotychczasową wart podat od towar i usł ustaloną w oparciu o stawkę podat od towar i usł przed zm W takiej sytuacji wynag brutto będzie obejmowało stawkę i wart obowiąz w dn wystawienia fak Wynag netto Wyk nie ulegnie zmW przyp wystąp okoli o kt mowa wust4pkt2 część wynag brutto Wyk o kt mowa w§5ust1 um płat po zaistnieniu ww okoli ulegnie zm o wart zm koszt Wyk wynikającą ze zm kwoty wynag osób bezpoś wykon przedm um podanych w dok o kt mowa w ust12 do wysokości aktualnie obowiąz minim wynag lub minim stawki godz z uwzględnie wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty zm minim wynag lub min stawki godz tych osóbW przypadku wystąpienia okolicz o kt mowa wust4pkt3 część wynag brutto Wyk o kt mowa w§5ust1 um płatna po zaistnieniu ww okolicz po spełnieniu warunku o kt mowa wust12 poniżej ulegnie zm o wart zm kosztu Wyk jaką będzie on zobow dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zm przy zachowaniu dotychczasowe kwoty netto wynag osób bezpoś wykonujących zamów na rzecz Zam podanych w dok o kt mowa w ust12 poniżejWarunk dokonania zm wynag Wyk o kt mowa wust4pkt2i3 jest złożenie przez Wyk Zam wniosku o zm wynag wraz z dok potw zasadność złożenia takiego wn a w szczególności szczeg kalku koszt obejmującą wykaz osób bezpoś wykonujących zamów wraz z wykazaną wysoko minim wynag lub minim stawki godz za pracę tych osób i związ z tym obciążeń publicznoprawnych lub zm ich składek na ubez społ bądź zdrow będących konsekwencją zm obowiąz minim wynag i łączną kwotę wynag należnego Wyw zw z ww z mającymi wpływ na wykonanie przedm um Na podst przedł wraz z wn o kt mowa w zdaniu poprzednim dok Wyk powinien wykazać że zaistniała zm ma bezpoś wpływ na koszt wykonania zamów oraz określić stopień w jakim wpłynie ona na wysok wynagCiężar dow że okol wymienione w ust4pkt2i3 mają wpływ na koszt wyk zamów spoczywa na WykZmiany wysok wynagr o kt mowa wust4pkt1 mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przep z kt wynikają te zmZm o kt mowa wust4 mogą być dok tylko jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wyk um lub um o dof proj Wszyst powyższe post stanowią katalog zm na kt Zam może wyrazić zgodę Nie stanowią one jednak zobow do wyrażenia takiej zgody
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę koszenie trawnika- Włodawa
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę koszenie trawnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI