Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mostu nad rzeką Noteć wraz z przebudową drogi gminnej nr 150833C w miejscowości Kobylniki”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKruszwica
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kruszwica
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-04
  • Numer ogłoszenia762619-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 762619-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Gmina Kruszwica: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mostu nad rzeką Noteć wraz z przebudową drogi gminnej nr 150833C w miejscowości Kobylniki”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych – zadania mostowe.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000, ul. ul. Nadgoplańska  4 , 88-150  Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica/proceedings

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica/proceedings

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w sposób pisemny
Adres:
Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mostu nad rzeką Noteć wraz z przebudową drogi gminnej nr 150833C w miejscowości Kobylniki”
Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.34.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wspólny Słownik Zamówień: CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanegoCPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi Zamawiający: Gmina KruszwicaI. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:I. Termin realizacji: 29.10.2021r. wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów objętych decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.II. Miejsce świadczenia usługi – Droga gminna nr 150833C relacji Kobylniki – DP 2568C wraz z mostem zlokalizowanym nad rzeką Noteć w km 1+382. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.III. Zakres obowiązków1. Inspektor nadzoru sprawować będzie swoje obowiązki w wymiarze czasu zapewniającym pełną skuteczność pełnionego nadzoru, dokumentując w dzienniku budowy pobyt na budowie poprzez wpis dokonanych czynności lub w protokole z narad technicznych (koordynacyjnych).2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:1) udział w protokolarnym przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego,2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych – pod względem technicznym, jakościowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, zgodnie z umową, która zostanie zawarta z Wykonawcą robót budowlanych,3) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego,4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego,5) sprawdzanie wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na materiały i urządzenia, ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych zapewniających odpowiednią jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych oraz zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie,6) kontrola robót zanikających lub ulegających zakryciu, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych, prób i sprawdzeń wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych lub wskazanych norm,7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy,8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz kontrolowanie rozliczenia budowy, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z przyjętymi harmonogramami robót, odbiorów i płatności,9) potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad, usterek, niedoróbek,10) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, uzupełniające, zamienne lub zaniechane, wynikłe w trakcie realizacji inwestycji, w terminie do 3 dni roboczych od ich otrzymania, 11) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku robót dodatkowych, zamiennych czy zaniechanych,12) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i nieprawidłowości dotyczących dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich ustaleniu nie później jednak niż w następnym dniu roboczym; 13) organizowanie i prowadzenie narad technicznych (koordynacyjnych), w zależności od potrzeb, w których uczestniczą m.in. branżowi inspektorzy nadzoru inwestorskiego, wykonawca robót budowlanych i nadzór autorski, Zamawiający; Wykonawca z przeprowadzonych narad sporządzi pisemny protokół i przekaże go Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od odbycia narady,14) nadzorowanie i bieżące egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzania badań jakości robót i materiałów,15) współpraca z nadzorem autorskim, m.in. w zakresie uzupełniania lub wyjaśniania dokumentacji projektowej, konsultowanie, uzgadnianie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe wskazane przez projektanta oraz udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu w tym zakresie,16) współpraca z innymi Wykonawcami pełniącymi jakiekolwiek czynności kontrolne i nadzorcze związane z realizacją robót, np. monitoringu przyrodniczego, hydrologicznego, archeologiczno – konserwatorskiego,17) wzywanie wykonawcy robót budowlanych do usprawnień pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń nie wywiązania się z umowy,18) sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji odbiorowej poprzez pisemnie potwierdzenie możliwości zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego przez wykonawcę robót budowlanych oraz przekazania pełnej dokumentacji odbiorowej; w przypadku ustalenia, że roboty nie zostały ukończone lub dokumenty odbiorowe są wadliwe albo niekompletne inspektor nadzoru wskazując przyczyny, odmawia potwierdzenia gotowości do odbioru,19) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych co najmniej raz w roku przez okres trwania gwarancji i rękojmi lub na pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 20) dostarczenie Zamawiającemu informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji.3. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać bieżących zaleceń i wskazówek Zamawiającego we wszystkich istotnych sprawach, dotyczących przedmiotu umowy oraz umów zawartych z wykonawcą robót budowlanych, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych.4. Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wydawać wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania robót dodatkowych, nie objętych umową o roboty budowlane, a także robót zamiennych.5. Oprócz obowiązków wymienionych w pkt 1-4 Wykonawca zobowiązuje się do:1) uczestniczenia w pracach komisji powołanej przez Zamawiającego do przeglądów gwarancyjnych wykonanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim,2) ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek wykonanej inwestycji i kontroli ich usunięcia w okresie trwania gwarancji i rękojmi.Zakres robót budowlanych:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 150833C oraz rozbiórka i budowa mostu drogowego na rzece Noteć w miejscowości Kobylniki. Zadanie obejmuje:- wycinkę kolidującej zieleni i nasadzenia zastępcze- rozbudowę drogi gminnej do parametrów drogi klasy G- korektę nasypów drogowych- wzmocnienie nasypu drogowego- wykonanie podbudowy i nawierzchni drogi- budowa odwodnienia drogi- rozbiórkę obiektu mostowego na rzece Noteć- budowa nowego obiektu mostowego w miejscu rozebranego mostu w tym: - wykonanie pali fundamentowych- budowę nowych przyczółków (żelbetowe)- budowa nowego przęsła mostu- budowa odwodnienia mostu (z podczyszczeniem wód roztopowych i opadowych)- umocnienie skarp na przyczółkach- przebudowę sieci uzbrojenia terenu, kolidujących z rozbiórką i budową:- sieć energetyczna- sieć telekomunikacyjna- sieć wodociągowa- sieć kanalizacji deszczowej- umocnienie koryta rzeki- wykonanie nowego oznakowania żeglugowego obiektu.Obszar objęty opracowaniem znajduje się wzdłuż drogi gminnej nr 150833C, na przecięciu z rzeką Noteć, woj. kujawsko-pomorskie. Most drogowy stanowi przeprawę drogową i pieszą przez rzekę Noteć. Inwestycja będzie prowadzona na działkach: 1, 3/6, 19, 47/2, 219, 3310/2, 3310/3 - Obręb 0020 Kobylniki oraz 38, 68/4, 68/6 - Obręb 0044 Szarlej. Jednostka ewidencyjna 040706_5 Kruszwica. Teren objęty opracowaniem znajduje się częściowo w obszarze szczególnego zagrożenia powodziowego.Obiekt należy wytyczyć wg dwóch punktów odniesienia, wynikających z osi istnieją¬cej drogi. Położenie powyższych punktów, należy sprawdzić w terenie z podanymi w doku¬mentacji współrzędnymi. Obszar objęty oddziaływaniem przedsięwzięcia obejmuje działki objęte opracowaniem oraz działki nr: 21/1 - Obręb 0020 Kobylniki oraz 69- Obręb 0044 Szarlej. Ze względu na rodzaj inwestycji – budowa mostu przez rzekę Noteć i rozbudowa drogi gminnej oraz biorąc pod uwagę sąsiedztwo przedmiotowej inwestycji (tereny bez zabudowy mieszkalnej), obszar oddziaływania, o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane, Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie - § 8 ust. 1 , 2, § 113 ust. 5, §118 ust. 1, 3, 4, 5, 7; Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie §40 ust. 1, 2, § 42 ust. 1, § 43 ust. 2., obejmuje działki wskazane powyżej. Obszar oddziaływania ustalono m. in. zgodnie z art. 43 ustawy o drogach publicznych.Inwestycja:- nie ogranicza dostępu działek do dróg publicznych- wycinka drzew i krzewów ograniczona jest do minimum- uwzględnia warunki żeglugi na rzece Noteć- nie wprowadza ograniczeń w użytkowaniu działek sąsiednichOdcinek drogi objęty zadaniem położony jest w ciągu drogi gminnej nr 150833C. Początek zakresu znajduje się na wysokości świetlicy wiejskiej w miejscowości Kobylniki tj. posesji nr 26C, zaś koniec stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2568C. Droga w całości posiada nawierzchnię asfaltową o zmiennej szerokości 5,2-5,6m. Wzdłuż drogi od świetlicy do obiektu mostowego po obu stronach znajdują się tereny rolnicze i tereny Lasów Państwowych. Natomiast pomiędzy obiektem a skrzyżowaniem z drogą powiatową, po lewej stronie drogi znajduje się teren Spółki wodno-ściekowej w Kruszwicy, zaś po prawej teren rolniczy. Wzdłuż drogi biegnie naziemna sieć teletechniczna, kanalizacja przemysłowa fi350, kanalizacja sanitarna do oczyszczalni, wodociąg, kanalizacja deszczowa oraz przy oczyszczalni, linia energetyczna. W chwili obecnej, przeprawa mostowa (tymczasowa konstrukcja wojskowa typu MS 22-80) jest zamknięta i wyłączona z użytkowania. W ramach inwestycji planuje się dostosować istniejąca drogę gminną klasy lokalnej do parametrów drogi klasy głównej w związku z planowaną budową obwodnicy Kruszwicy i przejęcia w przyszłości drogi przez GDDKiA. Ze względów ekonomicznych i terenowych drogę trasuje się w śladzie istniejącej jezdni zachowując parametry drogi G. Zaprojektowano drogę o nawierzchni asfaltowej i szerokości jezdni 7,0m z obustronnymi poboczami gruntowymi szerokości 1,50m. Na odcinku od świetlicy do obiektu zaprojektowano trzy łuki poziome. Pierwsze dwa łuki posiadają promienie R=125,0m z krzywymi przejściowymi o parametrach A=82 (pochylenie na łukach jednostronne 7%). Trzeci łuk posiada promień R=600,0m i pochylenie jak na odcinku prostym – daszkowe 2%. Natomiast na odcinek od obiektu do skrzyżowania z drogą powiatową zaprojektowano jako prostą o pochyleniu daszkowym 2%. Na całym odcinku zaprojektowano cztery zjazdy publiczne. Trzy po zachodniej stronie obiektu prowadzące na pola uprawne i zjazdy leśne oraz jeden po wschodniej stronie prowadzący do oczyszczalni.Parametry drogi:- kategoria ruchu: KR3- prędkości (jak dla terenu zabudowy): Vp=50km/h oraz prędkość ograniczona oznakowaniem pionowym do Vp=40km/h → Vm=60km/h- klasa drogi: droga główna (G)Zaprojektowana droga zalicza się do drugiej kategorii geotechnicznej w złożonych warunkach gruntowo-wodnych.Zaprojektowano most przekraczający rzekę Noteć bez podpór pośrednich, zachowując skrajnię określoną względem wysokiej wody żeglownej.Nośność obiektu dostosowano do obciążeń ruchem samochodowym: - klasa I wg PN-EN 1991-2 - klasa drogi - G.Podstawowe parametry użytkowe:- jezdnia o szerokości 8,2m (pasy ruchu 2x3,50m+opaski po 0,60m)- chodnik (strona południowa) o szerokości 4,56m (szerokość użytkowa3,50m)- opaska jezdni (strona północna) 1,1m- barieroporęcze mostowe, stalowe, wysokości 1,2m- szerokość całkowita obiektu 13,86m- rozpiętość osiowa przęsła 39,00m- rozpiętość w świetle przyczółków 38,00m- płyty przejściowe długości 6,0 m.Zaprojektowany most zachowuje obowiązującą skrajnię żeglowną dla drogi wodnej Ia i uwzględnia uzyskanie w przyszłości skrajni żeglownej dla drogi wodnej kategorii Ib. Szerokość drogi na dojazdach - 7,0 m. Zaprojektowany most zalicza się do drugiej kategorii geotechnicznej w złożonych warunkach gruntowo-wodnych.W zakresie rozbudowy drogi planuje się wykonanie następujących robót:- wycinka kolidującej zieleni- rozbiórkę istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej- frezowanie nawierzchni na skrzyżowaniu z drogą powiatową- rozbiórkę nawierzchni chodnika z kostki betonowej- rozbiórkę zjazdu o nawierzchni betonowej- rozbiórkę krawężników, obrzeży i elementów brd (bariery, znaki)- budowę nowej konstrukcji jezdni i zjazdów o naw. z betonu asfaltowego- wykonanie nowej warstwy ścieralnej na skrzyżowaniu z drogą powiatową- budowę opaski z kostki betonowej przy zjeździe do oczyszczalni- budowę poboczy gruntowych- wykonanie rowów drogowych trapezowych odparowujących- umocnienie skarp geokratami- wykonanie zieleni w postaci trawnikówW zakresie budowy obiektu przewiduje się wykonanie następujących prac:  rozbiórka istniejącego obiektu w całości wykonanie pali fundamentowych budowę nowych przyczółków (żelbetowe) montaż łożysk budowa nowego przęsła mostu wykonanie izolacji na przęśle wykonanie kapy chodnikowej i kapy opaski, wraz z gzymsami montaż krawężników mostowych i drogowych zamocowanie płyt przejściowych budowa odwodnienia obiektu mostowego (z podczyszczeniem wód roztopowych i opadowych) oczyszczenie strumieniowo-ścierne wszystkich powierzchni betonowych wykonanie izolacji powłokowych na powierzchniach przewidzianych do zasypania gruntem, wykonanie zabezpieczenia hydrofobowego betonów umocnienie skarp na przyczółkach zamocowanie nowych barieroporęczy, balustrad i barier drogowych wykonanie nawierzchni metakrylowej na chodnikach i opasce wykonanie nowych nawierzchni jezdni na moście wykonanie nowego oznakowania drogowego i żeglugowego obiektu.W zakresie inwestycji planuje się wykonanie następujących robót sieciowych: przebudowa sieci energetycznej przebudowa sieci telekomunikacyjnej przebudowa sieci wodociągowej przebudowa kanalizacji deszczowej, budowa kanalizacji deszczowej z podczyszczeniem w separatorze i wylotem do Noteci zabezpieczenie rurami osłonowymi sieci usytuowanych pod nasypem drogowym (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telekomunikacyjny, kanalizacja deszczowa i kanalizacja przemysłowa).Konstrukcja jezdni i zjazdów - droga: warstwa ścieralna SMA 11 z 50/70 gr. 4 cm warstwa wiążąca AC16W z 50/70 gr. 6 cm podbudowa zasadnicza AC22P z 35/50 gr. 8 cm podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - uziarnienie 0/31.5mm gr. 20 cm wzmocnienie podłoża: nasyp z kruszywa niewysadzinowego o CBR≥20%, E2≥100MPa, E2/E1<2,2 warstwa ulepszonego podłożą (wymiana gruntu podłoża – nasypów niekontrolowanych oraz gruntów organicznych) z materiału niewysadzinowego o CBR≥20%,stabilizowanego mechanicznie w zakresie: km 0+000,00 do km 0+110,00 gr. ok 70-160cm km 0+110,00 do km 0+180,00 gr. ok 70cm km 0+180,00 do km 0+320,00 gr. ok 210cm (wymiana gr. organicznych) km 0+320,00 do km 0+420,00 gr. ok 70cm km 0+420,00 do km 0+610,00 wzmocnienie podłoża palami wg b. geotechnicznej km 0+610,00 do km 0+809,00 gr. ok 100cm (E2≥100MPa mierzone na warstwie ulepszonego podłoża)Konstrukcja opaski: kostka brukowa betonowa typu „cegiełka” k. szary gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - uziarnienie 0/31.5mm gr. 10 cm warstwa odsączająca z kruszywa niewysadzinowego o wskaźniku k>8m/dobę gr. 10cm (E2≥80MPa mierzone na warstwie odsączającej) wzmocnienie podłoża jak przy jezdniZieleń: warstwa humusu z obsianiem trawą – 10cmPobocze: warstwa kruszywa 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10cmFundamenty – most.Projektuje się posadowienie pośrednie przyczółków. Projektuje się pale żelbetowe, wiercone o średnicy 100cm i długości 15m, z betonu C25/30, zbrojonego stalą AIIIN. Należy wykonać wykop w ściankach szczelnych z zapewnieniem odpowiedniego odwodnienia. Ścianki te można pozostawić w gruncie wykorzystując jako deskowanie tracone. Beton podkładowy pod ławą o grubości warstwy ok. 20cm – klasa C12/15. Oczep palowy z betonu klasy C25/30, zbrojony prętami ze stali klasy AIIIN . Konstrukcja przyczółków.Przyczółki projektuje się masywne, żelbetowe, monolityczne. Zbrojenie stalą AIIIN. Beton klasy C35/45.Konstrukcja przęsła.Projektuje się wykonanie przęsła w konstrukcji stalowej, blachownicowej z żelbetową płytą pomostową, tworzącą przekrój zespolony. Stal blachownicy - S420M. Płyta zespalająca z betonu C30/37, zbrojonego stalą AIIIN.Konstrukcja płyt przejściowych i belek podwalinowych.Płyty przejściowe długości 6,0 m układa się w spadku 10% i opiera na belce podwalinowej i przyczółkach. Płyty grubości 30 cm i szerokości 0,98m. Belki podwalinowe o przekroju 35 x 30. Płyty i belki z betonu C25/30 zbrojonego stalą A-IIIN. Płyty należy pokryć izolacją. Odwodnienie.Wody opadowe z chodnika i nawierzchni jezdni kierowane są, zgodnie ze spadkiem poprzecznym jezdni do jej krawędzi, wprowadzane do ścieków przykrawężnikowych następnie do wpustów mostowych i dalej kierowane do kanalizacji. Na izolacji płyty pomostu układa się dreny ułatwiające spływ wody po izolacji przęsła do wpustów.Krawężniki.Na obiekcie przewiduje się zastosowanie krawężników granitowych 18x20cm - o wysokości czynnej min. 14cm, układanym na grysie bazaltowym 8/16, otoczonym kompozycją epoksydową, z wypełnieniem spoin pomiędzy krawężnikami.Nawierzchnia jezdni na moście.Na jezdni przewiduje się zastosowanie nawierzchni bitumicznej:  warstwa ścieralna SMA 11 z 50/70 gr. 4 cm warstwa wiążąca AC16W z 50/70 gr. 5 cmNawierzchnia chodników.Na opasce i chodniku nawierzchnioizolacja na bazie żywic metakrylowych - elastyczna nawierzchnioizolacja nierysująca się. Chodnik na długości skrzydeł należy wykonać z kostki betonowej grub. 6 cm na podbudowie piaskowo-cementowej.Stożki skarpowe i nasyp drogowy.Przewiduje się roślinność naturalną. W miejscach, gdzie spadek przekroczy stosunek 1:1,5 należy zastosować umocnienie z wykorzystaniem trylinki wklęsłej (stożki nasypu). Przewiduje się wykonanie schodów skarpowych z prefabrykatów betonowych z dwustronną balustradą, po jednym zejściu z każdej strony rzeki.Barieroporęcze i bariery.Przewiduje się barieroporęcze mostowe o wysokości 1,2m. Na dojazdach projektuje się bariery drogowe.Kolorystyka powierzchnie betonów RAL 1013 – kolor perłowo-biały  gzymsy RAL 7024 – kolor szary - grafitowy przęsło stalowe RAL 1013 – kolor perłowo-biały barieroporęcze RAL 7047 – kolor szary - ocynk nawierzchnioizolacja na chodniku RAL 7047 – kolor szary kostka betonowa chodnika RAL 7047 – kolor szary balustrada RAL 3001 – kolor bordowo-czerwonyOd strony górnej wody przebiega równolegle do obiektu, napowietrzna sieć telekomunikacyjna. Pozostaje ona w kolizji z nowoprojektowanym obiektem. Zostanie ona przebudowana i nieznacznie przesunięta w planie. Pozostanie siecią napowietrzną, przebiegającą na wysokości ponad 8,0m (nie niżej niż istniejąca), nad zwierciadłem wysokiej wody żeglownej.Od strony dolnej wody, w odległości około 10,0m od lica istniejącego mostu, jest zlokalizowana niezależna konstrukcja wsporcza dla sieci kanalizacji deszczowej 2x350mm. Pozostaje ona bez zmian. W rejonie oczyszczalni ścieków, zostanie zabezpieczona rurami osłonowymi: kanalizacja sanitarna, kabel energetyczny i kabel telekomunikacyjny, przebiegające pod drogą. Po stronie zachodniej rzeki Noteć, niezbędna jest przebudowa kanalizacji deszczowej i wodociągu, który przy przekroczeniu nasypu drogowego, będzie zabezpieczony rura osłonową.Odwodnienie drogi i mostu będzie zapewniała nowo wybudowana kanalizacja deszczowa z separatorem i wylotem do Noteci. Studzienki zostaną wyposażone w szczelne włazy. Włazy separatora będą na poziomie wyższym niż poziom wody 1%.Przewiduje się w rejonie przedmiotowego mostu wykonać umocnienie skarp rzeki Noteć.Długość umocnienia: obustronnie na szerokości mostu na długości 10,0m od górnej wody na długości 30,0m od dolnej wodySkarpy rzeki zostaną umocnione narzutem kamiennym i palisadą z kołków drewnianych d=10cm, długości 1,2m.Przedmiotowa inwestycja wymaga wycinki drzew i krzewów. Przewiduje się nasadzenia zastępcze. Zastosowano zasadę nasadzeń dla drzew 2:1 za każde drzewo wycinane i nasadzenia powierzchni krzewów równej powierzchni usuwanej. Ze względu na konieczność wykonania nasadzeń izolacyjno-naprowadzających, przyjęto nasadzenia krzewów jako te nasadzenia, na terenie inwestycji, natomiast miejsce nasadzenia drzew, zostanie ustalone przez Gminę Kruszwica. Na nowym obiekcie należy wykonać oznakowanie żeglugi śródlądowej tj. oznakować obiekt od strony górnej wody znakami żeglugowymi:D.1a – zalecenia przejścia w obu kierunkachA.10 - zakaz przejścia poza skrajnią określoną tablicamiC.2 – ograniczenie wysokości prześwitu nad zwierciadłem wodyC.3 - ograniczenie szerokości szlaku lub kanału żeglownegoZnaki o wielkości: bok rombu – 1,0m.Od strony dolnej wody nie oznakowuje się obiektu, gdyż w bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się istniejąca konstrukcja wsporcza przewodów kanalizacyjnych, która posiada oznakowanie takie jak obiekt nowoprojektowany od strony górnej wody. Niezbędna będzie jednak korekta znaków żeglugowych na tej konstrukcji ze względu na uaktualnienie pozycji toru wodnego w korycie rzeki. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego wymiaru znaków (wymagane znaki o boku rombu 1,0m), znaki należy wymienić na nowe. Ze względu na fakt istnienia napowietrznej sieci telekomunikacyjnej od strony górnej wody i szeregu napowietrznych sieci energetycznych od strony dolnej wody, należy pozostawić istniejące znaki E.2 (wskazanie linii napowietrznej nad drogą wodną). W przypadku ich braku na etapie realizacji inwestycji, należy je uzupełnić. Przed rozbiórką istniejącego mostu, aż do zbudowaniem nowego, należy tymczasowo oznakować znakami żeglugowymi konstrukcję wsporczą od górnej wody. Sposób oznakowania należy zaktualizować bezpośrednio przed montażem, z RZGW w Bydgoszczy, Zarządem Zlewni Noteci w Inowrocławiu i Urzędem Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy. Prace na drodze wodnej (na szlaku i nad szlakiem żeglownym) należy prowadzić wg warunków określonych przez właściwego Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej. Użycie sprzętu pływającego wymaga uzyskania opinii Urzędu Żeglugi Śródlądowej.Warunki wykorzystania terenu w fazie realizacji i eksploatacji w fazie realizacji przedsięwzięcia należy uwzględnić ochronę środowiska na obszarze prowadzenia prac, w szczególności ochronę gleby, naturalnego ukształtowania terenu i stosunków wodnych ziemię z prac ziemnych należy zagospodarować na placu budowy, a jej nadmiar zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami realizacja przedsięwzięcia nie może spowodować zanieczyszczenia środowiska gruntowo-wodnego oraz spowodować pogorszenia jakości wód gruntowych plac budowy i jego zaplecze należy zorganizować z uwzględnieniem zasady minimalizacji zajęcia terenu i przekształcenia jego powierzchni, a po zakończeniu prac przeprowadzić jego rekultywację w trakcie realizacji przedsięwzięcia kontrolować stan utrzymania pojazdów transportowych oraz zapewnić ich prawidłową eksploatację prace emitujące ponadnormatywny hałas należy wykonywać tylko w porze dziennej prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń należy wykonywać w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Drzewa i krzewy, mogące być narażone na zniszczenie w wyniku prowadzonych prac, zabezpieczyć przed uszkodzeniem przy pomocy obłożenia deskami, które należy zdjąć niezwłocznie po zakończeniu prac. podczas prowadzenia robót unikać zanieczyszczania terenu odpadami stałymi i ciekłymi,a powstające na placu budowy odpady selektywnie magazynować w oznakowanych pojemnikach lub przystosowanych do tego tymczasowych punktach magazynowania, oraz systematycznie wywozić lub zagospodarowywać ścieki bytowe w fazie prowadzenia robót należy magazynować w zamknięty system kontenerowy, a następnie wywieźć do oczyszczalni ścieków w trakcie realizacji przedsięwzięcia, podczas realizacji robót ziemnych, w tym wykopów powodujących mieszanie warstw gleby, należy masy ziemne pochodzące z w/wym. prac, zagospodarować w sposób i zgodnie z warunkami określonymi w decyzji ZRID, z zastrzeżeniem, aby w ten sposób przywrócić powierzchnie gruntu do stanu pierwotnego należy zapewnić zachowanie standardów emisji hałasu i zanieczyszczeń do powietrza oraz zanieczyszczeń do gleby lub wody poprzez użytkowanie sprzętu sprawnego technicznie oraz spełniającego normy w zakresie emisji hałasu i zanieczyszczeń zabrania się podejmowania prac remontowych sprzętu budowlanego, takich jak wymiana oleju i inne wymiany elementów maszyn, powodujących powstawanie odpadów niebezpiecznych.Teren inwestycji nie jest położony na obszarze ochrony konserwatorskiej. Należy zachować wodowskaz na rzece Noteć (od strony dolnej wody). Most należy wyposażyć w geodezyjne znaki pomiarowe zgodnie z Rozporządzeniem o drogowych obiektach inżynierskich.Obszar inwestycji nie jest położony w granicach eksploatacji górniczej i jest poza zasięgiem szkód górniczych.Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:a) Projekt wykonawczy branży geotechnicznej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.b) Projekt geotechniczny „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.c) Projekt wykonawczy branży drogowej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.d) Projekt rozbiórki branży mostowej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.e) Projekt wykonawczy branży mostowej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.f) Projekt wykonawczy branży sanitarnej – przebudowa kanalizacji deszczowej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.g) Projekt wykonawczy branży sanitarnej – budowa kanalizacji deszczowej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.h) Projekt wykonawczy branży sanitarnej – przebudowa wodociągu „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.i) Projekt wykonawczy branży elektroenergetycznej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.j) Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.k) Projekt budowlany wielobranżowy „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.l) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branży telekomunikacyjnej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.m) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branży elektroenergetycznej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.n) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branży sanitarnej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.o) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branży mostowej „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.p) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branży drogowej „Rozbudowa drogi gminnejnr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.q) Projekt stałej organizacji ruchu „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.r) Projekt organizacji ruchu na czas robót „Rozbudowa drogi gminnej nr 150833C wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu nad rzeką Noteć w miejscowości Kobylniki”.Dokumentacja techniczna przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/390863 IV. Wytyczne dla Wykonawców:1. Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe.2. Zamawiający dopuszcza częściowe rozliczanie i finansowanie wykonanych prac po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wynagrodzenie okresowe wypłacane będzie proporcjonalnie do wartości odbiorowej robót budowlanych. Kwota ostatniej faktury musi obejmować minimum 25% wartości wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1. Pierwsza faktura może być wystawiona dopiero w 2021 r. Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury wystawionej na podstawie protokołu częściowego lub końcowego odbioru robót budowlanych.V. Finansowanie zadania:Zadanie jest realizowane z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych – zadania mostowe.VI. Wytyczne dla oferenta:a) Szczegółowe informacje zawierają projekty wykonawcze i budowlany, projekt stałej organizacji ruchu, projekt organizacji ruchu na czas robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji. c) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71247000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
29.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:a) Wykonawca przedstawi i udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował:- co najmniej 1 usługę (realizowaną w ramach jednego kontraktu/umowy) polegającą na świadczeniu usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie obiektu mostowego o wartości co najmniej 5.000.000,00 zł brutto.Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) Zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) Zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia:- inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, - inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, - inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, - inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymieniony powyżej skład inspektorów należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji.Uwaga:1. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane, rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220)2. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia:a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz oferty, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; załącznik 6a - Wykaz (kryterium oceny ofert) w zakresie doświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń; załącznik nr 7a - Wykaz (kryterium oceny ofert) w zakresie doświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 PLN).2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.12.2020 r. do godz. 11:00.3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 103 (wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 103), a ksero dokumentu dołączyć do oferty.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- / Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mostu nad rzeką Noteć wraz z przebudową drogi gminnej nr 150833C w miejscowości Kobylniki” /b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 6. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium (w przypadku formy innej niż pieniądz) w postaci dokumentu elektronicznego. 7. W przypadku wniesienia wadium (w przypadku formy innej niż pieniądz) w postaci dokumentu elektronicznego zaleca się opatrzenie tego dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu, złożonego za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica.Za datę wniesienia wadium przyjmuje się datę jego przekazania na platformę zakupową Zamawiającego, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert.8. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego certyfikowanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby/ę uprawnioną zgodnie z zasadami reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. 9. W razie złożenia tego dokumentu w innej postaci (np. w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Zamawiający uzna, iż wymagane wadium nie zostało w ogóle wniesione (tzn. oferta nie została prawidłowo zabezpieczona wymaganym wadium).10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń skierowanego do realizacji zamówienia 20,00
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń skierowanego do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, z przyczyn o których mowa w § 3:1. Wykonawca może dokonać zmiany inspektora nadzoru wymienionego w § 2 ust.1 za pisemną zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że nowy inspektor będzie spełniał wszystkie wymogi określone w SIWZ i złoży oświadczenie, o którym mowa w § 2 ust. 4. 2. Zamawiający może zażądać zmiany inspektora nadzoru jeżeli uzna, że dotychczasowy inspektor nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. oraz przyczyn niezależnych od obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica;b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Kruszwicy jest Pan Mariusz Andryszak, kontakt: e-mail: mariusz.andryszak@gmail.com, telefon: 797 599 363;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mostu nad rzeką Noteć wraz z przebudową drogi gminnej nr 150833C w miejscowości Kobylniki” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI