Pełnienie nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsi Tarnopol w gminie Narewka oraz w obrębach Kotłówka, Łopuchówka, Koweła w gminie Narew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHajnówka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyPowiat Hajnowski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038516
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsi Tarnopol w gminie Narewka oraz w obrębach Kotłówka, Łopuchówka, Koweła w gminie Narew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48856823047

1.5.8.) Numer faksu: +48856824220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsi Tarnopol w gminie Narewka oraz w obrębach Kotłówka, Łopuchówka, Koweła w gminie Narew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c405b5-a34d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014691/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór przyrodniczy nad budową i przebudową dróg na obiekcie scaleniowym "Tarnopol"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Działanie 4 Inwestycje w środki trwałe. Poddziałanie 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz za pomocą ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Starostwa Powiatowego: 23f0tg2rlj) oraz poczty elektronicznej wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz za pomocą ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Starostwa Powiatowego: 23f0tg2rlj) 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP, udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) oraz email: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym postępowania. (ID postępowania OA.272.17.2021)4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8. Wykonawca zobowiązany jest składać wszystkie dokumenty (oferty oraz oświadczenia) pod rygorem nieważności opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415).10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.272.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42649,16 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia – nadzór przyrodniczy nad przebudową: 2.1.1 Drogi gminnej nr 155638B (odcinek 1A) położonej na działce nr 998 oraz 1006 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 688 działka nr 1191 do km 1+387,60 – koniec trasy na skrzyżowaniu z drogą gminną położoną na działce nr 924. Droga o długości 1387 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie. 2.1.2 Drogi gminnej nr 155644B (odcinek 1B) położonej na działce nr 923 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną położoną na działce nr 924 do km0+450,90 – koniec trasy. Droga o długości 450,90 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie. 2.1.3 Drogi gminnej nr 107095B (odcinek 2) położonej na działce nr 1137 oraz 1119 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy działki nr 829/1 do km 0+602,650 – koniec trasy na skrzyżowaniu z drogą gminną położoną na działce nr 1098. Droga o długości 652,65 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie. 2.1.4 Drogi gminnej nr 155620B (odcinek 3) położonej na działce nr 1209 oraz w części na działce nr 1300 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 688 działka nr 1191 do km0+405,19 – koniec trasy. Droga o długości 405,19 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie. 2.1.5 Drogi gminnej nr 107100B (odcinek 4) położonej na działce nr 1300 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi gminnej nr 155620B działka nr 1209 do skrzyżowania z drogami gminnymi położonym na działkach nr 351 oraz 1277. Droga o długości 1405,48 m, o nawierzchni z mieszanki niewiązanej kruszywem. 2.1.6 Drogi gminnej nr 155645B (odcinek 5) położonej na działce nr 1190 oraz w części na działce nr 1232 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 688 znajdującej się na działce geodezyjnej nr 1191 do skrzyżowania z drogą gminną położoną na działce nr geodezyjny 1242. Droga o długości 760,20 m.Na odcinku od km 0+009,71 do km 0+601,00 o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie,a na dalszym odcinku tj. do km 0+760,20 o nawierzchni z mieszanki niezwiązanej kruszywemŁączna długość dróg to 5,01 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313450-4 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena brutto” – C;2) „Ilość kontaktów ……….. – K2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:KryteriumWaga [%]Liczba punktówSposób oceny wg wzoruCena brutto60%60 Cena brutto najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60 pkt Cena brutto badanej ofertyKontakty inspektora nadzoru z Wykonawcą 40%40Minimalna wymagana ilość kontaktów z Wykonawcą – 3 kontakty w miesiącu, które zostaną zapisane w comiesięcznych sprawozdaniach sporządzonych dla Zamawiającego.Zamawiający przyzna punkty wg następującego klucza :- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 3 kontaktów w miesiącu – 10 pkt ,- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 4 kontaktów w miesiącu – 20 pkt ,- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 5 kontaktów w miesiącu – 40 pkt ,łącznie jednak nie więcej niż 40 pkt.*Wskazane w tabeli informacje w zakresie ilości kontaktów inspektora należy zamieścić w odpowiedniej pozycji formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz potwierdzić w sposób tam wskazany.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + Kgdzie:S – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,K – punkty uzyskane w kryterium „Ilość kontaktów”Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 9, oferta podlega odrzuceniu, a zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontakty inspektora nadzoru z Wykonawcą

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena brutto” – C;2) „Ilość kontaktów ……….. – K2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:KryteriumWaga [%]Liczba punktówSposób oceny wg wzoruCena brutto60%60 Cena brutto najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60 pkt Cena brutto badanej ofertyKontakty inspektora nadzoru z Wykonawcą 40%40Minimalna wymagana ilość kontaktów z Wykonawcą – 3 kontakty w miesiącu, które zostaną zapisane w comiesięcznych sprawozdaniach sporządzonych dla Zamawiającego.Zamawiający przyzna punkty wg następującego klucza :- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 3 kontaktów w miesiącu – 10 pkt ,- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 4 kontaktów w miesiącu – 20 pkt ,- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 5 kontaktów w miesiącu – 40 pkt ,łącznie jednak nie więcej niż 40 pkt.*Wskazane w tabeli informacje w zakresie ilości kontaktów inspektora należy zamieścić w odpowiedniej pozycji formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz potwierdzić w sposób tam wskazany.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + Kgdzie:S – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,K – punkty uzyskane w kryterium „Ilość kontaktów”Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 9, oferta podlega odrzuceniu, a zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2 II część zamówienia – nadzór przyrodniczy nad przebudową: 2.2.1 Drogi gminnej (odcinek 1) położonej na działce nr 253 w obrębie Koweła, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 1+360,23 km. Droga o długości 1360,23 m, o nawierzchni asfaltobetonowej. 2.2.2 Drogi gminnej (odcinek 2) położonej na działce nr 331 w obrębie Kotłówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 0+502,19 km. Droga o długości 502,19 m, o nawierzchni asfaltobetonowej. 2.2.3 Drogi gminnej (odcinek 3) położonej na działce nr 331 w obrębie Kotłówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 1+669,80 km. Droga o długości 1669,80 m, o nawierzchni z kruszywa łamanego. 2.2.4 Drogi gminnej (odcinek 4) położonej na działce nr 386 w obrębie Łopuchówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 1+320,58 km. Droga o długości 1 320,58 m, o nawierzchni asfaltobetonowej. 2.2.5 Drogi gminnej (odcinek 5) położonej na działce nr 386 w obrębie Łopuchówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 0+629,69 km. Droga o długości 629,69 m, o nawierzchni asfaltobetonowej. 2.2.6 Drogi gminnej (odcinek 6) położonej na działce nr 481 w obrębie Łopuchówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 0+383,20 km. Droga o długości 383,20 m, o nawierzchni asfaltobetonowej.Łączna długość dróg to 5,87 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313450-4 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena brutto” – C;2) „Ilość kontaktów ……….. – K2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:KryteriumWaga [%]Liczba punktówSposób oceny wg wzoruCena brutto60%60 Cena brutto najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60 pkt Cena brutto badanej ofertyKontakty inspektora nadzoru z Wykonawcą 40%40Minimalna wymagana ilość kontaktów z Wykonawcą – 3 kontakty w miesiącu, które zostaną zapisane w comiesięcznych sprawozdaniach sporządzonych dla Zamawiającego.Zamawiający przyzna punkty wg następującego klucza :- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 3 kontaktów w miesiącu – 10 pkt ,- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 4 kontaktów w miesiącu – 20 pkt ,- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 5 kontaktów w miesiącu – 40 pkt ,łącznie jednak nie więcej niż 40 pkt.*Wskazane w tabeli informacje w zakresie ilości kontaktów inspektora należy zamieścić w odpowiedniej pozycji formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz potwierdzić w sposób tam wskazany.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + Kgdzie:S – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,K – punkty uzyskane w kryterium „Ilość kontaktów”Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 9, oferta podlega odrzuceniu, a zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontakty inspektora nadzoru z Wykonawca

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena brutto” – C;2) „Ilość kontaktów ……….. – K2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:KryteriumWaga [%]Liczba punktówSposób oceny wg wzoruCena brutto60%60 Cena brutto najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60 pkt Cena brutto badanej ofertyKontakty inspektora nadzoru z Wykonawcą 40%40Minimalna wymagana ilość kontaktów z Wykonawcą – 3 kontakty w miesiącu, które zostaną zapisane w comiesięcznych sprawozdaniach sporządzonych dla Zamawiającego.Zamawiający przyzna punkty wg następującego klucza :- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 3 kontaktów w miesiącu – 10 pkt ,- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 4 kontaktów w miesiącu – 20 pkt ,- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 5 kontaktów w miesiącu – 40 pkt ,łącznie jednak nie więcej niż 40 pkt.*Wskazane w tabeli informacje w zakresie ilości kontaktów inspektora należy zamieścić w odpowiedniej pozycji formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz potwierdzić w sposób tam wskazany.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: S = C + Kgdzie:S – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,K – punkty uzyskane w kryterium „Ilość kontaktów”Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 9, oferta podlega odrzuceniu, a zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli taki wpis jest wymagany przepisami;2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że jest:- UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAWODOWEJ związanej z rodzajem wykonywanej działalności zawodowej.3) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie na pełnieniu nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg – w przypadku Wykonawców składających oferty na obie części zamówienia wymóg zostanie spełniony, jeżeli wykażą zrealizowanie przynajmniej jednego zamówienia spełniającego postawiony warunek (załącznik Nr 5 do SWZ) b) odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 1 osobą posiadającą ukończone wyższe studia w kierunku zgodnym z wykonywanymi czynnościami, tj. biologia lub geografia lub zoologia lub ochrona środowiska lub leśnictwo lub ochrona przyrody oraz posiadającą doświadczenie zawodowe tj. wykonywała co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru w wskazanym zakresie, w ramach prac przyrodniczych w obrębie pasa drogowego oraz opracowała co najmniej 1 sprawozdanie z nadzoru przeprowadzonego nad przebiegiem prac przyrodniczych – osoba ta będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru w specjalności przyrodniczej. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. UWAGA!Osoby, skierowane do realizacji zamówienia, powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku gdy wskazane osoby, nie wykazują biegłą i fachową znajomością języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą na okres i dla potrzeb realizacji umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedłoży: a) wykaz osób, o których mowa w rozdz. IX SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób, oraz wskazaniem kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w trakcie realizacji zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 4 do SWZ, b) Opłaconą aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej: - Wykonawca załącza kopię opłaconej aktualnej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zawodowej związanej z rodzajem wykonywanej działalności zawodowej. c) wykaz usług o których mowa w rozdz. IX SWZ potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie na pełnieniu nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg – w przypadku Wykonawców składających oferty na obie części zamówienia wymóg zostanie spełniony, jeżeli wykażą zrealizowanie przynajmniej jednego zamówienia spełniającego postawiony warunek(załącznik nr 5)2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.3. W zakresie nieuregulowanym Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r., poz. 2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452). 4. Zamawiający może żądać od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1 i 2, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 5. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepis § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy stosuje się odpowiednio (ust. 3 SWZ).6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz wskazania nazw tychże podwykonawców.7. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub 2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: art.108 ustawy PZP

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:a) Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.3) Wypełniony formularz ofertowy musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa Pełnomocnik;5) Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.6. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.8. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust 5 pkt. 6, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.9. ust. 8 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.10. ust. 6–8 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku:1) zaistnienia ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy2) zmiany terminu wykonania umowy na skutek konieczności zmiany terminu realizacji umowy na przebudowę dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego z wykonawcą prac budowlanych lub z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;3) zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia, określonych w § 3 pkt. 7, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, oraz że proponowana przez Wykonawcę osoba posiada uprawnienia i doświadczenie nie gorsze, niż osoba, której zmiana dotyczy. Zmiana jest dopuszczalna za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą propozycję Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: droga elektroniczną przy uzyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz za pomocą ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Starostwa Powiatowego: 23f0tg2rlj)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników lub ekip do dociepleń - Suwałki
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekip do dociepleń. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Suwałk i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI