Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji projektu pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kasprowicza w Olecku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OLECKU"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511491459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 31 lokal 20
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.olecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tbs.olecko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji projektu pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kasprowicza w Olecku”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bae91d6-027c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bae91d6-027c-11ed-8000-d680d39e541a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3bae91d6-027c-11ed-8000-d680d39e541a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dział VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział XXI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dział XXI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AN/4/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w ramach Zadania, przez które rozumie się realizację projektu pn. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji projektu pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kasprowicza w Olecku”.
2. Dla ww. zakresów wymagane jest zapewnienie inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach:
2.1. Konstrukcyjno-budowlanej.
2.2. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2.3. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
2.4. Drogowej.
2.5. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
3. Wykonawca, z którym w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, zostanie zawarta umowa, będzie podmiotem odpowiedzialnym za wykonywanie obowiązków, wynikających m.in. z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne oraz dodatkowych czynności zgodnie z załącznikiem nr 8 (OPZ ) do SWZ lub załącznikiem nr 3 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SWZ (zwanym w dalszej części SWZ również OPZ) oraz w projektowych postanowieniach umowy (załącznik nr 7 do SWZ). Ilekroć w treści niniejszej SWZ lub w treści wzoru umowy pojawią się pojęcia zdefiniowane w treści załącznika nr 8 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) należy je stosować odpowiednio.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert. Dział XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, w skutek wezwania Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W przedmiotowym postępowaniu udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie:
3.1.1. zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunki zostały opisane szerzej w Dziale V SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu został szczegółowo opisany w Dziale V pkt. 2 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu został szczegółowo opisany w Dziale V pkt. 3 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
załącznik nr 1: Interaktywny formularz oferty
załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp,
załącznik nr 3: Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 5 Pzp,
załącznik nr 4: Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
załącznik nr 5 :Wykaz usług,
załącznik nr 6: Wykaz osób,
załącznik nr 7: Projektowe postanowienia umowy
załącznik nr 8: Opis przedmiotu zamówienia
załącznik nr 9: Wzór zobowiązania
załącznik nr 10: grupa kapitałowa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w załączniku nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został szczegółowy opisany w paragrafie 10 (zmiany umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3bae91d6-027c-11ed-8000-d680d39e541a
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje zawarte są w SWZ.