Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu „Budowa Centrum Obsługi Odwiedzających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu „Budowa Centrum Obsługi Odwiedzających Muzeum Auschwitz - etap III i etap IV wraz z opracowaniem części dokumentacji projektowej oraz budową drogi"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-10-06
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu „Budowa Centrum Obsługi Odwiedzających Muzeum Auschwitz - etap III i etap IV wraz z opracowaniem części dokumentacji projektowej oraz budową drogi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-603

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu „Budowa Centrum Obsługi Odwiedzających Muzeum Auschwitz - etap III i etap IV wraz z opracowaniem części dokumentacji projektowej oraz budową drogi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-578871ce-1f7f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008719/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Nadzór inwestorski "Budowa Centrum Obsługi Odwiedzających - etap III i IV

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html
https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie
oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej
wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej
https://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych
składających się na ofertę wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt.
6 i pkt. 7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu zamieszczonej
na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXI
SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXI
SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w ramach Zadania, przez które rozumie się realizację projektu pn. „Budowa Centrum Obsługi Odwiedzających Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - etap III i etap IV wraz z opracowaniem części wykonawczej dokumentacji projektowej oraz budową drogi technicznej” szczegółowo opisanego w Biuletynie Informacji Publicznej Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau, pod adresem: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,a,1972141,budowa-centrum-obslugi-odwiedzajacych-panstwowe-muzeum-auschwitz-birkenau-w-oswiecimiu-etap-iii-i-et.html Wskazane w linku prace/roboty będą realizowane przez podmiot zwany dalej „Wykonawcą robót”.
2. Zamówienie będzie obejmować realizację usługi nadzoru inwestorskiego w podziale na Zakresy:
2.1. Zakres 1 – obejmujący opracowanie części wykonawczej dokumentacji projektowej (na bazie PFU oraz otrzymanego od Zamawiającego projektu budowlanego, projektu aranżacji wnętrz, projektu wykonawczego zagospodarowania terenu, projektu wykonawczego zieleni, projektu wykonawczego branży architektoniczno-budowlanej i projektu wykonawczego branży konstrukcyjnej), wraz ze wszystkimi obliczeniami, kosztorysami opracowanymi metodą kalkulacji szczegółowej i wymaganymi prawem uzgodnieniami w zakresach wskazanych w pkt 2.1 OPZ.
2.2. Zakres 2 – obejmujący wykonanie robót budowlanych etapu III określonych w pkt 2.2. OPZ (łącznie z uzyskaniem częściowego pozwolenia na użytkowanie dla etapu III), wykonanie Robót budowlanych w zakresie drogi technicznej określonych w pkt 2.4. OPZ. W ramach Zakresu 2 znajduje się wyposażenie przechowalni bagażu wraz z systemem, których wykonanie może zostać zlecone Wykonawcy robót w ramach opcji. Nadzór nad Zadaniem zakresie opcji zleconej Wykonawcy robót będzie stanowić zarazem Opcję dla Inspektora nadzoru (tzw. Opcja nr 1). Realizacja Opcji nr 1 zostanie zlecona na podstawie pisemnego zawiadomienia adresowanego przez Zamawiającego do Inspektora Nadzoru.
2.3.Zakres 3 – obejmujący wykonanie Robót budowlanych etapu IV część A i B określonych w pkt 2.3 OPZ (łącznie z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie dla etapu IV). W ramach Zakresu 3 znajduje się wyposażenie kuchni i restauracji, którego wykonanie może zostać zlecone Wykonawcy robót w ramach opcji. Nadzór nad Zadaniem w zakresie opcji zleconej Wykonawcy robót będzie stanowić zarazem Opcję dla Inspektora nadzoru (tzw. Opcja nr 2). Realizacja Opcji nr 2 zostanie zlecona na podstawie pisemnego zawiadomienia adresowanego przez Zamawiającego do Inspektora Nadzoru.
3. Dla ww. Zakresów wymagane jest zapewnienie inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach:

3.1. Konstrukcyjno-budowlanej.
3.2. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3.3. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
3.4. Drogowej.
3.5. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres 2 - W ramach przedmiotu umowy dla robót budowlanych występuje zakres obejmujący wykonanie robót budowlanych etapu III określonych w pkt 2.2. OPZ (łącznie z uzyskaniem częściowego pozwolenia na użytkowanie dla etapu III), wykonanie Robót budowlanych w zakresie drogi technicznej określonych w pkt 2.4. OPZ. W ramach Zakresu 2 znajduje się wyposażenie przechowalni bagażu wraz z systemem, których wykonanie może zostać zlecone Wykonawcy robót w ramach opcji. Nadzór nad Zadaniem zakresie opcji zleconej Wykonawcy robót będzie stanowić zarazem Opcję dla Inspektora nadzoru (tzw. Opcja nr 1). Realizacja Opcji nr 1 zostanie zlecona na podstawie pisemnego zawiadomienia adresowanego przez Zamawiającego do Inspektora Nadzoru. Wartość opcji nr 1 stanowi ok. 0,5962% wartości zamówienia podstawowego (na nadzór).
Zakres 3 - w ramach przedmiotu dla umowy robót budowlanych występuje zakres obejmujący wykonanie Robót budowlanych etapu IV część A i B określonych w pkt 2.3 OPZ (łącznie z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie dla etapu IV). W ramach Zakresu 3 znajduje się wyposażenie kuchni i restauracji, którego wykonanie może zostać zlecone Wykonawcy robót w ramach opcji. Nadzór nad Zadaniem w zakresie opcji zleconej Wykonawcy robót będzie stanowić zarazem Opcję dla Inspektora nadzoru (tzw. Opcja nr 2). Realizacja Opcji nr 2 zostanie zlecona na podstawie pisemnego zawiadomienia adresowanego przez Zamawiającego do Inspektora Nadzoru.
Wartość opcji nr 2 stanowi ok. 1,8048% wartości zamówienia podstawowego (na nadzór).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie kluczowego personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, w skutek wezwania Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zastępowalność personelu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału zostały opisane w dziale V pkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia
z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ, tj. następujących oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
1.4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
1.5. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI SWZ tj. z art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 6 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
3.1. wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o
wartości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na czas związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3.1.1.2.12. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, każdy warunek o których mowa w pkt. 3.1.1.1 i 3.1.1.2 SWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (lub w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca, co w szczególności znaczy, że w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, spełnienie wszystkich poszczególnych warunków z pkt. 3.1.1.1 i 3.1.1.2 SWZ może zostać wykazane tylko przez jednego z konsorcjantów.
3.1.1.2.13. W odniesieniu do warunków opisanych w pkt. 3.1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.1.1.2.14. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w dział VI pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy, wysokości
wynagrodzenia należnegoWykonawcy, zmiany osób, na zasadach szczegółowo opisanych w
paragrafie 10 wzoru umowy (załącznika nr 7 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pośrednictwem -Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. W związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej
i zawodowej oraz kryterium nr 2, na podstawie art. 126 ust 2 Ustawy PZP Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI