Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego systemu ochrony lotniska” na lotnisku w Dęblinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • Zamawiający12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-18
  • Numer ogłoszenia575554-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575554-N-2020 z dnia 2020-08-18 r.

12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego systemu ochrony lotniska” na lotnisku w Dęblinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego systemu ochrony lotniska” na lotnisku w Dęblinie.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 12125985000000, ul. Al. Jerozolimskie  97 , 00-909  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 849 003, , e-mail 12tol.zamowienia@ron.mil.pl, , faks 261 849 266.
Adres strony internetowej (URL): www.12tol.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.12tol.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.12tol.wp.mil.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w siedzibie 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa w kancelarii jawnej, pokój 416 Adres: Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa Adres: Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa
Adres:
Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego systemu ochrony lotniska” na lotnisku w Dęblinie
Numer referencyjny: 35/U/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego systemu ochrony lotniska” na lotnisku w Dęblinie.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-07

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.) w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”, w tym musi:1) W przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 2 pkt. 13 ustawy – dysponować osobą posiadającą co najmniej poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej a w przypadku jego braku pisemne upoważnienie, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. ustawy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust.4 pkt. 2 ustawy.2) W przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 54 ust. 3 ustawy – posiadać co najmniej poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej a w przypadku jego braku pisemne upoważnienie, o którym mowa a art. 21 ust. 4 pkt. 1 ustawy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust.4 pkt. 2 ustawy.3) W przypadku osób fizycznych - posiadać co najmniej poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej a w przypadku jego braku pisemne upoważnienie, o którym mowa a art. 21 ust. 4 pkt. ustawy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust.4 pkt. 2 ustawy.W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że dysponuje on:1) świadectwem bezpieczeństwa przemysłowego I lub II stopnia o klauzuli „POUFNE” lub wyższej lub2) zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz posiada zorganizowany pion ochrony informacji niejawnych w tym zorganizowany punkt ewidencyjny;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie(usługę) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania: Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoruinwestorskiego w branży sanitarnej o wartości nadzorowanych robót min. 300.000, 00 zł brutto. 2) Wykonawcy powinni wykazać dysponowanie osobami (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innychpodmiotów do udostępnienia tych osób) posiadającymi uprawnienia wymienione w pkt. 7.6 ppkt 3 - 5) SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Zaświadczenie właściwegonaczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegoalbo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Ustawy oraz odnośnieskazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy,wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5) Oświadczenie Wykonawcy obraku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącegoporozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 6) Oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób funkcyjnych, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru – Załącznik Nr 5 do SIWZ); 2) W przypadku Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2 ust. 13 ustawy o ochronie informacji niejawnych:Oświadczenie, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada:− wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; − co najmniej poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej a w przypadku jego braku pisemne upoważnienie, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. ustawy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. 2 ustawy. 3) W przypadku Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 54 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych:Oświadczenie że Wykonawca posiada: − wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; − co najmniej poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej a w przypadku jego braku pisemne upoważnienie, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. ustawy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. 2 ustawy.5) W przypadku osoby fizycznej: Oświadczenie że Wykonawca posiada: − wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; − co najmniej poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej a w przypadku jego braku pisemne upoważnienie, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. ustawy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. 2 ustawy (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania, w procesie realizacji inwestycji przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity Dz.U. z 2019, poz. 742 z póż zm.) i aktów wykonawczych do ustawy oraz „Instrukcji Ochrony Informacji Niejawnych”, która stanowić będzie integralną część umowy w przypadku jej zawarcia z Wykonawcą, o którym mowa w pkt. 5.1.1. ppkt 1 i 2 SIWZ(wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Wykaz usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (spełniających wymagania zamówienia podobnego określonego w ogłoszeniu) wokresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wgwzoru – Załącznik Nr 6 do SIWZ); 2) Dowody potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na etapie składania wniosków: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione wniosek o dopuszczenie do udziału; 2) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do składanego wniosku (wg wzoru– Załącznik Nr 4 do SIWZ); 3) aktualne na dzień składania wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołącza do składanego wniosku (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 4) aktualne na dzień składaniawniosku oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) Oświadczenie o wypełnieniuobowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzieleniezamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Na etapie składania ofert: 1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osobyformularz ofert; 2) informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 6.9 SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców); 3) Wadium, zgodnie z pkt. 10 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 1.300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta złotych) należało będzie wnieść w terminie wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
1) Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone w ogłoszeniu i uzyskają najwyższą ilość punktów. 2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofertwszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 3) Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy idoświadczenia w postaci zrealizowanych usług odpowiadających opisanemu powyżej przedmiotowi zamówienia, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy kwalifikacyjnej. 4) Jeżeli liczbawykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ilość punktów zgodnie zformułą: Jeden punkt (1 pkt.) Wykonawca otrzyma za każdą usługę spełniającą warunek wiedzy i doświadczenia tj. przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy, to w tym okresie, podobny co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania oraz spełniający wymagania Zamawiającego (potwierdzone dowodem) zostanieprzyznany 1 pkt. 5) Maksymalna liczba punktów przyznanych według zasad określonych w niniejszym ogłoszeniu to 5 (pięć). 6) W przypadku takiej samej liczby punktów przyznanych dwómlub więcej Wykonawcom decydujące znaczenie dla kwalifikacji w pierwszej kolejności będzie miała: a) liczba wskazanych przez Wykonawcę nadzorów bez polegania na zasobach innych Wykonawców ww. podobnych zamówień określonych w ogłoszeniu zrealizowanych dla: jednostek nadzorowanych przez MON, jednostek wojskowych, jednostek służby kontrwywiadu wojskowego, jednostek wywiaduwojskowego; b) w drugiej kolejności: liczba wskazanych przez Wykonawcę nadzorów bez polegania na zasobach innych Wykonawców; 7) W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów przezkolejnych wykonawców, i braku możliwości ich sklasyfikowania w oparciu o zasady określone powyżej Wykonawcy ci zostaną sklasyfikowani na tej samej pozycji. Spowoduje to przekroczenieliczby Wykonawców, których Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i do złożenia oferty zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na miejscach 1-5. W przypadku sklasyfikowania 2 lubwięcej liczby Wykonawców w tej samej pozycji, kolejny wykonawca zostanie sklasyfikowany w rankingu na pozycji oznaczonej numerem niższym o ilość wykonawców sklasyfikowanych na pozycjiwcześniejszej. 8) Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzenia (udowodnienia), że wykazane przez niego zamówienie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane oraz zawierały zakres wymagany przez Zamawiającego poprzez przedstawienie dowodów wystawionychprzez Inwestora. 9) Jeżeli z przedstawionych dowodów nie będzie wynikać jednoznacznie, spełnienia powyższego warunku Zamawiający zaleca by Wykonawca brakujące dane wpisał do wykazu usług,stanowiący załącznik do „Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym”. 10) W sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, dotyczące wiedzy idoświadczenia, dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu usług, na Wezwanie Zamawiającego wystosowanego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy za żadną usługę, wskazaną wwykazie spełniającą Wymagania , nie będą przyznawane punkty.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Ilość pobytów na budowie (1 lub 2 pobyty inspektora nadzoru w tygodniu na budowie) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej Umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie w formie Aneksu do niniejszej Umowy w przypadkach między innymi: 1) zmiany,w okresie obowiązywania umowy, stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; 2) zmianyrachunku bankowego Wykonawcy; 3) możliwość zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku konieczności zaniechania realizacji części zakresu przedmiotu umowy. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodąobu stron w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wgląd do dokumentacji jawnej i niejawnej dostępny jest w siedzibie Zamawiającego i może nastąpić po złożeniu pisemnego wniosku przez Oferenta zaproszonego do złożenia oferty, z zastrzeżeniem obowiązkuposiadania i okazania przez osoby dokonujące wglądu do dokumentacji oryginałów dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-02, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do wykonania elewacji - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-06-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje brygady do wykonania elewacji na domach jednorodzinnych. Proszę dzwonić. Prace na terenie Warszawy. Rozpoczęcie prac planowane na koniec lipca. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI