Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Termomodernizacja obiektów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo etap 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzegowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-14
  • ZamawiającyGMINA STRZEGOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00239416
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo etap 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32

1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo etap 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e47db1-fc4b-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026316/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo etap 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020 – Oś priorytetowa Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna projekt pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo etap 2”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://strzegowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej eZamawiający znajdującej się pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl. Szczegóły dotyczące złożenia oferty zostały opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajdującej się w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
2. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@strzegowo.pl, jest dopuszczalna w wyjątkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.
3. Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezpłatnie korzysta, rejestruje się lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://strzegowo.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wiążący.
4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
5. Szczegóły funkcjonowania platformy zakupowej zostały opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Strzegowo tel. +48 22 2572223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rtf.
8. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania
z Platformy eZamawiający za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Strzegowo (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo lub drogą e-mailową pod adresem: ug@strzegowo.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO,
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.
9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji zadania Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo etap 2 realizowana w formie „Zaprojektuj i wybuduj":
1) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niedzborzu:
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku starej szkoły styropianem o ƛ= 0,031 W/mK , grubości 10 cm wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz ociepleniem ościeży tym samym styropianem gr. 2 cm.
- ocieplenie stropu stropodachu starej szkoły granulatem z wełny mineralnej o ƛ= 0,039 W/mK , grubości 17 cm układanym metodą nadmuchową w przestrzeni wentylowanej stropodachu;
- ocieplenie stropu stropodachu nowej szkoły granulatem z wełny mineralnej o ƛ= 0,039 W/mK, grubości 18 cm układanym metodą nadmuchową w przestrzeni wentylowanej stropodachu;
- demontaż w budynku istniejących okien i montaż nowych okien PCV o U=0,9 W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeży oraz wymianą parapetów,
- demontaż w budynku istniejących drzwi zewnętrznych i montaż nowych aluminiowych drzwi o U=1,30 W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeży.
- montaż pompy ciepła typu powietrze-woda o mocy cieplnej min. 50 kW (przy P2/W35 EN 14511), montaż bufora o pojemności min. 1500 dm3, zamontować automatykę sterującą odrębnie każdym obwodem grzewczym wraz z montażem sprzęgła hydraulicznego. Wymiana kompletnej instalacji grzewczej w starej szkole z grzejnikami stalowymi płytowymi o dobranych wymiarach w stosunku do wymaganej mocy dla parametrów 50/40/20. Instalacja starej szkoły począwszy od kotłowni, na odrębnym obwodzie, rozwiązanie systemowe z ocynkowanej stali węglowej, złączki zaciskowe.
- wymiana istniejących kotłów na kondensacyjny kocioł olejowy o mocy cieplnej 120 kW, który będzie pełnić rolę szczytowego źródła ciepła.
- montaż na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 49,92 kWp.
- wymiana wszystkich opraw oświetleniowych na oprawy LED.
2) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Dąbrowa
- ocieplenie stropu stropodachu szkoły granulatem z wełny mineralnej o ƛ= 0,039 W/mK , grubości 17 cm układanym metodą nadmuchową w przestrzeni wentylowanej stropodachu;
- ocieplenie stropu stropodachu sali gimnastycznej granulatem z wełny mineralnej o ƛ= 0,039 W/mK, grubości 18 cm układanym metodą nadmuchową w przestrzeni wentylowanej stropodachu;
- demontaż w budynku istniejących okien i montaż nowych okien PCV o U=0,9 W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeży oraz wymianą parapetów
- demontaż w budynku istniejących drzwi zewnętrznych i montaż nowych aluminiowych drzwi o U=1,30 W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeży.
- montaż pompy ciepła typu glikol-woda o mocy cieplnej min. 60 kW (przy B0/W35 EN 14511), montaż bufora o pojemności min. 1800 dm3 z grzałką elektryczną o mocy min. 40 kW, zamontować automatykę sterującą odrębnie każdym obwodem grzewczym wraz z montażem sprzęgła hydraulicznego. Należy zamontować niezbędne naczynia wzbiorcze przeponowe, zawory bezpieczeństwa, pompy obiegowe, itp. Zasobnik ciepłej wody użytkowej o wielkości dobranej na podstawie aktualnego zużycia c.w.u. nie mniejszej niż 300 l, połączony z istniejącym zasobnikiem instalacji solarnej. Zamawiający wymaga doprowadzenia nowej instalacji elektrycznej od rozdzielni głównej budynku do pomieszczenia kotłowni, dostosowanej do pompy ciepła, grzałki elektrycznej, z pełnymi zabezpieczeniami nadprądowymi, przeciwprzepięciowymi i uziomem. Wykonanie dolnego źródła ciepła w postaci pionowych sond o ogólnej długości min. 2000 m aktywnej głębokości odwiertów, przy czym do obliczeń aktywnej głębokości odwiertów nie wliczamy pierwszych 15 m. Odwierty połączyć w studniach rozdzielaczowych, umieszczonych poza boiskiem. Boisko i teren przywrócić do stanu pierwotnego. Wymiana kompletnej instalacji grzewczej z grzejnikami stalowymi płytowymi o dobranych wymiarach w stosunku do wymaganej mocy dla parametrów 50/40/20. Instalacja kompletna począwszy od kotłowni, na odrębnych obwodach (np. parter, piętro), rozwiązanie systemowe z ocynkowanej stali węglowej, złączki zaciskowe.
- montaż na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 32,64 kWp.
- wymiana wszystkich opraw oświetleniowych na oprawy LED.
3) Termomodernizacja wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej w Strzegowie
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku w części piętrowej styropianem o ƛ= 0,031 W/mK , grubości 12 cm wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz ociepleniem ościeży tym samym styropianem gr. 2 cm.
- ocieplenie stropu stropodachu całego budynku granulatem z wełny mineralnej o ƛ= 0,039 W/mK, grubości 13 cm układanym metodą nadmuchową w przestrzeni wentylowanej stropodachu;
- demontaż w budynku istniejących okien i montaż nowych okien PCV o U=0,9 W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeży oraz wymianą parapetów,
- demontaż w budynku istniejących drzwi zewnętrznych i montaż nowych aluminiowych drzwi o U=1,30 W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeży. Połączenia ościeżnic ze ścianami uszczelnić przy wykorzystaniu specjalistycznych folii (paro- i wiatroizolacyjnej). W części przedszkola drzwi i witryna klatki schodowej w kolorze złotym nie podlegają wymianie, podobnie budynek kantora drzwi w kolorze antracyt.
- montaż pompy ciepła typu powietrze-woda o mocy cieplnej min. 50 kW (przy P2/W35 EN 14511), montaż bufora o pojemności min. 1500 dm3 (dopuszcza się dwa zbiorniki o pojemności np. 750 dm3 każdy) z grzałką elektryczną o mocy min. 30 kW, zamontować automatykę sterującą odrębnie każdym obwodem grzewczym wraz z montażem sprzęgła hydraulicznego. Zasobnik ciepłej wody użytkowej o wielkości dobranej na podstawie aktualnego zużycia c.w.u. nie mniejszej niż 300 l, połączony z istniejącym zasobnikiem instalacji solarnej. Zamawiający wymaga doprowadzenia nowej instalacji elektrycznej od rozdzielni głównej budynku do pomieszczenia kotłowni, dostosowanej do pompy ciepła, grzałki elektrycznej, z pełnymi zabezpieczeniami nadprądowymi, przeciwprzepięciowymi i uziomem. Montaż kotła kondensacyjnego gazowego o mocy cieplnej min. 50 kW, który będzie pełnić rolę szczytowego źródła ciepła. Montaż naziemnego zbiornika o pojemności min. 4800 dm3. Wymiana samych grzejników w instalacji grzewczej na grzejniki stalowe płytowe o dobranych wymiarach w stosunku do wymaganej mocy dla parametrów 50/40/20,
- montaż na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 49,92 kWp.
Niniejsze zamówienie dofinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020 – Oś priorytetowa Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna projekt pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo etap 2”
2. Zakres nadzorowanych robót określa:
- specyfikacja warunków zamówienia robót budowlanych,
- program funkcjonalno-użytkowy termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Niedzbórz,
- program funkcjonalno-użytkowy termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Dąbrowa,
- program funkcjonalno-użytkowy termomodernizacji wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej w Strzegowie,
- audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Niedzbórz,
- audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Dąbrowa,
- audyt energetyczny budynku Przedszkola w Strzegowie,
- audyt energetyczny budynku Centrum Kultury Kantor w Strzegowie,
- dokumentacja zdjęciowa obiektów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ, ze względu na ograniczenie ilości znaków w ogłoszeniu nie został powielony w całości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją, budową, przebudową, rozbudową bądź remontem dowolnego budynku kubaturowego np. mieszkalnego, szkolnego lub dowolnego budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych nad którymi pełniony był nadzór inwestorski, nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, lub kilka zadań (maksymalnie 5) polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy termomodernizacji, budowie, przebudowie, rozbudowie dowolnego budynku kubaturowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie usług wykonanych oraz załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają następujące uprawnienia budowlane wymagane przepisami Prawo budowlane:
- uprawnienia budowlane do kierowania (sprawowania nadzoru inwestorskiego) robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- uprawnienia budowlane do kierowania (sprawowania nadzoru inwestorskiego) robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- uprawnienia budowlane do kierowania (sprawowania nadzoru inwestorskiego) robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uprawnienia budowlane odpowiadające powyższym uprawnieniom, a nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów będą traktowane na równi z uprawnieniami określonymi w warunku.
Kwalifikacje zawodowe nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej będą uznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert; (wzór wykazu – załącznik nr 5 do SWZ),
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert – tj. 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ).

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp (pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty).
2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XXII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewidziano zmiany postanowień umownych po spełnieniu następujących warunków wprowadzenia zmian:
1/ ulegnie zmianie termin realizacji umowy, określony w umowie z wykonawcą robót budowlanych, nad którym pełniony będzie przedmiotowy nadzór inwestorski - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
2/ zmiana osób wskazanych w umowie występujących zarówno po stronie zamawiającego jak i wykonawcy nastąpi wyłącznie w przypadkach pisemnie uzasadnionych.
3/ warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego,
4/ sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Na platformie zakupowej eZamawiający znajdującej się pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin zakończenia przedmiotu umowy: 02.03.2023 r. (9 miesięcy od podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych).
Faktyczny termin pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje okres od daty przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, do dnia dokonania odbioru końcowego bez uwag, przekazania Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Podejmiemy współpracę z ekipami podwykonawczymi do dachów - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Podejmiemy współpracę z ekipami podwykonawczymi do dachów. Zakres obowiązków: zgrzewanie papy, zgrzewanie membrany PVC, obróbki blacharskie attyk i kominów. Oferujemy: umowę o pracę, możliwość współpracy B2B min 2 osoby, atrakcyjne wynagrodzenie, wsparcie przełożonego, możliwość rozwoju, liczne szkolenia, liczne benefity (opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe, imprezy integracyjne). Oczekujemy: doświadczenia zawodowego, samodzielności, sumienności, odpowiedzialności, komunikatywności. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Strzegowo: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rudowo
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Strzegowo: Budowa stałego lodowiska z funkcją rolkowiska w Strzegowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Utworzenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI