Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn –„Dobudowa pawilonu do budynku szpitala w SPZOZ w Kraśniku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRAŚNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431181344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gtargasinski@spzoz.krasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krasnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn –„Dobudowa pawilonu do budynku szpitala w SPZOZ w Kraśniku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5068aa22-01a9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009758/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego w latach 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzoz-krasnik.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzoz-krasnik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za
pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://spzoz-krasnik.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę wysłania na Platformie Zakupowej.2. Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, tj.bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania
konta w Platformie Zakupowej,akceptuje warunki korzystania z Platformy,określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowejhttps://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy oraz
uznaje go za wiążący.Sposób korzystania z Platformy zakupowej określono w instrukcji dla
Wykonawcy znajdującej się w zakładce„Regulacje i procedury procesu zakupowego”.1) Zgłoszenie do
postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego:
https://spzozkrasnik.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2)Wykonawca po wybraniu
opcji„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany
stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl,gdziezostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie
powtarza hasło, wpisuje
kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”.3) Rejestracja Wykonawcy trwa
maksymalnie do 2dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie
czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawcawraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem
telefonu podanym w ww.potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia
Oferty w postępowaniu.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności
zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za
pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem:Kwalifikowanym podpis elektroniczny
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102394/01 z dnia 2021-07-022021
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UEL119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest/Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku, Ul. Chopina 13, 23-200Kraśnik/;inspektorem ochrony danych osobowych w / Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku,/ jest Kraśniku,/ jest Pani/Pani /Kondrat Domański, kontakt: k/*;iod@spzoz.krasnik.pl *;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust.1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy zdnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22RODO;posiada Pani/Pan:− na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16ROD Oprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/22/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 140000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn –„Dobudowa pawilonu do budynku
szpitala w SPZOZ w Kraśniku w celu poprawy dostępności i jakości świadczonych usług,
zabezpieczenia świadczeń na oddziałach ginekologicznym, położniczym i neonatologicznym
oraz reorganizacji funkcjonowania szpitala”
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej
• posiada doświadczenie w realizacji zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z
zakresem przedmiotu zamówienia tj: wykaże realizację w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działania jest krótszy w tym okresie co najmniej
jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda, polegających napełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie budowy,
przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturowych co najmniej dla branż: konstrukcyjnobudowlanej,
sanitarnej i elektrycznej (łącznie).
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli w tych latach Wykonawca wykonał minimum 1
zadanie:
- dotyczące budynków Służby Zdrowia o wartości nie mniejszej jak 1000 000 000 zł brutto
Przez jedno zadanie Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy, w
tym również w ramach umowy o podwykonawstwo
• dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi oraz
osoby te posiadają odpowiednie doświadczenie zawodowe tj:
• a) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzoru robót budowlanych w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (która będzie pełniła funkcję
koordynatora robót) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 5-
letnie doświadczenie
• w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzoru robót
konstrukcyjnobudowlanych,
• b) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzoru robót budowlanych w
zakresie instalacji sanitarnych obejmujące instalacje wentylacyjne, wodociągowe i kanalizacyjne
bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 5-
letnie doświadczenie
• w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzoru robót sanitarnych,
• c) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzoru robót budowlanych w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu
funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzoru robót elektrycznych,