Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku SP w Byszewie oraz w budynku SP w Gołębiewku Nowym, gm. Kutno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUTNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 355 70 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakutno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku SP w Byszewie oraz w budynku SP w Gołębiewku Nowym, gm. Kutno”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2f189f-831d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002545/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku SP w Byszewie oraz w budynku SP w Gołębiewku Nowym, gm. Kutno”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.gminakutno.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji,1.2.1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP,1.2.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB,1.2.3. Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów obsługiwanych przez program o minimalnych wymaganiach: Word 2007, Excel 2007, Adobe Leader.1.2.4. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.gminakutno.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że: 1. Informacje dotyczące Administratora danych Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest:Gmina Kutno, Regon: 611015744 siedziba: 99-300 Kutno, ul. Wincentego Witosa 1tel.: 24/ 355 70 20e-mail: sekretariat@gminakutno.pl 2. Inspektor ochrony danychZ Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Kutno można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@gminakutno.pl lub listownie na powyżej podany adres z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.3. Cel przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz podstawy prawnePana / Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz w budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym, gm. Kutno”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przepis prawa.Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest Pana/ Pani zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit.c RODO):a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;b) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;c) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Okres przechowywania danychPana/ Pani dane osobowe pozyskane w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust.1 i 4 ustawy Pzp, przechowywane będą:a) protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,b) w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat – protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. Komu przekazujemy Pana / Pani dane osobowea) Odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.b) Zamawiający może udostępnić dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.c) Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.d) Ograniczenie dostępu do Pana/ Pani danych osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli, jest to uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.e) Ponadto odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar GospodarczyW związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pana/ Pani dane osobowe mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 lit. c.7. Przetwarzanie zautomatyzowaneW odniesieniu do Pana/ Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. Przysługujące Panu/ Pani uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych1) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Panu/ Pani następujące uprawnienia:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/ Pani dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pana/ Pani danych osobowych a. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, b. skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,c) zgłoszenie żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/ Pani dotyczących narusza przepisy RODO.2) Nie przysługuje Panu/ Pani:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/ Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO9. Obowiązek podania danychPodanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021.PP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji Części nr 1 projektu pn.: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz w budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym, gm. Kutno”.CZĘŚĆ nr 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku Szkoły Podstawowej w Byszewie, gmina Kutno”, dotyczy termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Byszewie wraz z wymianą źródeł ciepła oraz montażem instalacji OZE.Miejsca wykonania: Byszew 31, 99-300 Kutno;Wartość realizowanej inwestycji CZĘŚĆ nr 1 wynosi: 1 539 086,97 zł brutto.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA CZĘŚCI nr 1 - Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którym są:2.1.1. Cena „C” (w rozumieniu łączna wartość brutto zamówienia czyli wartość brutto umowy) – waga 60 %, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: C = Cmin x 60 pkt Cb C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60 %;Cmin – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;Cb – zaproponowana cena oferty badanej.2.1.2. Częstotliwości wizyt na budowie „D” – waga 40 %, gdzie punkty wyliczane są w sposób następujący:2.1.3. Zamawiający wymaga od wykonawców minimum 2 wizyty z tytułu nadzoru inwestorskiego w ciągu każdego tygodnia realizacji przedmiotu zamówienia przez Koordynatora inspektorów nadzoru - Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych oraz pozostałych Inspektorów w poszczególnych specjalnościach, podczas wykonywania robót w danej branży. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za wyżej wymienioną minimalną ilość wizyt. Dodatkowe punkty będą przyznane za zwiększoną częstotliwość wizyt na budowie przez Koordynatora inspektorów nadzoru - Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w ramach tego kryterium wynosi 40 pkt. Zaoferowanie większej ilości niż 4 wizyty na budowie w każdym tygodniu nie spowoduje przyznania większej ilości punktów. 2.1.4. punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:Częstotliwość wizyt na budowie Punktacjadwie wizyty w tygodniu 0 pkttrzy wizyty w tygodniu 20 pktcztery wizyty w tygodniu 40 pkt2.2. Łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawców:P = C + Wgdzie:P – łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawcę;C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”;W – ilość punktów uzyskanych w kryterium „częstotliwość wizyt na budowie”;4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.5. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.6. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.7. Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość wizyt na budowie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
DLA CZĘŚCI nr 1 - Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którym są:2.1.1. Cena „C” (w rozumieniu łączna wartość brutto zamówienia czyli wartość brutto umowy) – waga 60 %, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: C = Cmin x 60 pkt Cb C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60 %;Cmin – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;Cb – zaproponowana cena oferty badanej.2.1.2. Częstotliwości wizyt na budowie „D” – waga 40 %, gdzie punkty wyliczane są w sposób następujący:2.1.3. Zamawiający wymaga od wykonawców minimum 2 wizyty z tytułu nadzoru inwestorskiego w ciągu każdego tygodnia realizacji przedmiotu zamówienia przez Koordynatora inspektorów nadzoru - Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych oraz pozostałych Inspektorów w poszczególnych specjalnościach, podczas wykonywania robót w danej branży. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za wyżej wymienioną minimalną ilość wizyt. Dodatkowe punkty będą przyznane za zwiększoną częstotliwość wizyt na budowie przez Koordynatora inspektorów nadzoru - Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w ramach tego kryterium wynosi 40 pkt. Zaoferowanie większej ilości niż 4 wizyty na budowie w każdym tygodniu nie spowoduje przyznania większej ilości punktów. 2.1.4. punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:Częstotliwość wizyt na budowie Punktacjadwie wizyty w tygodniu 0 pkttrzy wizyty w tygodniu 20 pktcztery wizyty w tygodniu 40 pkt2.2. Łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawców:P = C + Wgdzie:P – łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawcę;C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”;W – ilość punktów uzyskanych w kryterium „częstotliwość wizyt na budowie”;4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.5. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.6. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.7. Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji Części nr 2 projektu pn.: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz w budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym, gm. Kutno”.CZĘŚĆ nr 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku Szkoły Podstawowej w Gołębiewku Nowym, gmina Kutno”, dotyczy termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Gołębiewku Nowym wraz z wymianą źródeł ciepła oraz montażem instalacji OZE.Miejsca wykonania: Gołębiewek Nowy 54, 99-300 Kutno.Wartość realizowanej inwestycji CZĘŚĆ nr 2 wynosi: 1 844 693,42 zł brutto.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA CZĘŚCI nr 2 - Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którym są:3.1.1. Cena „C” (w rozumieniu łączna wartość brutto zamówienia, czyli wartość brutto umowy) – waga 60 %, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: C = Cmin x 60 pkt Cb C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60 %;Cmin – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;Cb – zaproponowana cena oferty badanej.3.1.2. Częstotliwości wizyt na budowie „D” – waga 40 %, gdzie punkty wyliczane są w sposób następujący:3.1.3. Zamawiający wymaga od wykonawców minimum 2 wizyty z tytułu nadzoru inwestorskiego w ciągu każdego tygodnia realizacji przedmiotu zamówienia przez Koordynatora inspektorów nadzoru - Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych oraz pozostałych Inspektorów w poszczególnych specjalnościach, podczas wykonywania robót w danej branży. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za wyżej wymienioną minimalną ilość wizyt. Dodatkowe punkty będą przyznane za zwiększoną częstotliwość wizyt na budowie przez Koordynatora inspektorów nadzoru - Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w ramach tego kryterium wynosi 40 pkt. Zaoferowanie większej ilości niż 4 wizyty na budowie w każdym tygodniu nie spowoduje przyznania większej ilości punktów. 3.1.4. punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:Częstotliwość wizyt na budowie Punktacjadwie wizyty w tygodniu 0 pkttrzy wizyty w tygodniu 20 pktcztery wizyty w tygodniu 40 pkt3.2. Łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawców:P = C + Wgdzie:P – łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawcę;C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”;W – ilość punktów uzyskanych w kryterium „częstotliwość wizyt na budowie”;4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.5. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.6. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.7. Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość wizyt na budowie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
DLA CZĘŚCI nr 2 - Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którym są:3.1.1. Cena „C” (w rozumieniu łączna wartość brutto zamówienia, czyli wartość brutto umowy) – waga 60 %, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: C = Cmin x 60 pkt Cb C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60 %;Cmin – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;Cb – zaproponowana cena oferty badanej.3.1.2. Częstotliwości wizyt na budowie „D” – waga 40 %, gdzie punkty wyliczane są w sposób następujący:3.1.3. Zamawiający wymaga od wykonawców minimum 2 wizyty z tytułu nadzoru inwestorskiego w ciągu każdego tygodnia realizacji przedmiotu zamówienia przez Koordynatora inspektorów nadzoru - Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych oraz pozostałych Inspektorów w poszczególnych specjalnościach, podczas wykonywania robót w danej branży. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za wyżej wymienioną minimalną ilość wizyt. Dodatkowe punkty będą przyznane za zwiększoną częstotliwość wizyt na budowie przez Koordynatora inspektorów nadzoru - Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w ramach tego kryterium wynosi 40 pkt. Zaoferowanie większej ilości niż 4 wizyty na budowie w każdym tygodniu nie spowoduje przyznania większej ilości punktów. 3.1.4. punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:Częstotliwość wizyt na budowie Punktacjadwie wizyty w tygodniu 0 pkttrzy wizyty w tygodniu 20 pktcztery wizyty w tygodniu 40 pkt3.2. Łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawców:P = C + Wgdzie:P – łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawcę;C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”;W – ilość punktów uzyskanych w kryterium „częstotliwość wizyt na budowie”;4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.5. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.6. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.7. Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7