Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osówiec, realizowanymi w ramach zadania pn. „Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sicienko”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSicienko
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sicienko
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-14
  • Numer ogłoszenia648096-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 648096-N-2018 z dnia 2018-11-14 r.

Gmina Sicienko: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osówiec, realizowanymi w ramach zadania pn. „Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sicienko”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
POIiŚ 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko, krajowy numer identyfikacyjny 54702300000, ul. Mrotecka  9 , 86-014   Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , e-mail zamowienia.publiczne@sicienko.pl , , faks 525 870 407.
Adres strony internetowej (URL): WWW.BIP.SICIENKO.PL
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.sicienko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub pocztą
Adres:
Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9 86-014 Sicienko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osówiec, realizowanymi w ramach zadania pn. „Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sicienko”
Numer referencyjny: 271.60.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego pełniona zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) obejmującego całość robót budowlanych wynikających z umowy z wyłonionym Wykonawcą robót, oraz czynności odbioru i rozliczenia budowy. Nadzór inwestorski będzie pełniony w branży sanitarnej i elektrycznej nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osówiec, realizowanymi w ramach zadania pn. „Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sicienko” 2. Podstawowy zakres robót budowlanych związanych z realizacją zadania obejmuje swym zakresem wykonanie: a) Kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 200 mm, – 2 527,40 m b) Kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 250 mm, – 204,70 m c) Kanalizacji tłocznej z rur Ø110 mm– 835,50 m, d) Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC Ø160 mm – 556,00 m, e) Studnie tworzywowe o średnicy Ø 425 mm - 3 szt. f) Studnie tworzywowe o średnicy Ø 600 mm - 20 szt. g) Studnie betonowe o średnicy Ø 1000 mm – 108 szt. h) Studnia rozprężna Ø 1200 mm – 2 szt i) Tłocznia ścieków (T1) o średnicy 2000 mm – 1 szt. - budowa studni, jej wyposażenie, WLZ, sterowanie wraz z jej rozruchem technologicznym oraz zagospodarowanie terenu j) Tłocznia ścieków (T2) o średnicy 2500 mm – 1 szt. - budowa studni, jej wyposażenie, WLZ, sterowanie wraz z jej rozruchem technologicznym oraz zagospodarowanie terenu Kolektory kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z kanalizacyjnych rur PVC wg klasy sztywności SN8 kPa, SDR 34 o średnicach 250x7,3 mm, 200x5,9 mm , rury i kształtki kielichowe z uszczelką wargową Kolektory kanalizacji sanitarnej tłocznej zaprojektowano z kanalizacyjnych rur PE 100RC, SDR 17 PN10 o średnicy 110x6,6 mm, łączonych przez zgrzewanie lub elektrooporowo, Przyłącza kanalizacyjne zaprojektowano z kanalizacyjnych rur PVC wg klasy sztywności SN8 kPa, SDR 34 o średnicy 160x4,7 mm. Przykanaliki wykonać do granicy nieruchomości i zaślepić korkiem. Studnie tworzywowe Studnie z rur karbowanych z PP o sztywności SN 4KN/m2 o średnicach 425 i 600 mmm, zamknięcie rurą teleskopową z włazem żeliwnym. Studnie betonowe Studnie typowe z kręgów betonowych o średnicy wew. 1000mm z włazem żeliwnym wypełnionym betonem. W drogach nieutwardzonych studnie należy obrukować o wymiarach 2x2 m. Studnie rozprężne Studnie z kręgów betonowych o średnicy wew. 1200mm wyposażone w kanałowy filtr powietrza Tłocznia ścieków (T1) 1) Podstawowe parametry tłoczni ścieków (wg projektu) (T1): - Wydajność przepompowni (przy pracy jednej pompy) - Qhmax= 4 m3/h, - Moc silnika każdej z pomp - 1,5 kW, - Wysokość podnoszenia - h = 9,60 m SW, - Zbiornik – komora sucha z kręgów betonowych - Ø 2000 mm, h = 3600 mm. 2) Teren tłoczni utwardzić kostką betonowa szarą grubości 8 cm na podbudowie z tłucznia grubości 20 cm i podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm. Wokół utwardzenia ułożyć obrzeża betonowe 20/6 na ławie betonowej z betonu C10/5 grubości 20 cm. Tłocznia ścieków (T2) 1. Podstawowe parametry tłoczni ścieków (wg projektu) (T2): - Wydajność przepompowni (przy pracy jednej pompy) - Qhmax= 6 m3/h, - Moc silnika każdej z pomp - 3,0 kW, - Wysokość podnoszenia - h = 16,50 m SW, - Zbiornik – komora sucha z kręgów betonowych - Ø 2500 mm, h = 5310 mm. Zasilanie w energię elektryczną Zakres prac dla branży elektrycznej obejmuje wykonanie ze złącza kablowo-pomiarowego, zalicznikowych linii zasilających do szafki sterowniczej każdej tłoczni z podłączeniem i uruchomieniem każdej tłoczni ścieków W zakresie dróg Po zrealizowaniu robót budowlano-montażowych należy przywrócić stan nawierzchni dróg w , których były prowadzone prace do stanu pierwotnego. Prace prowadzone będą w drogach o nawierzchni z tłucznia kamiennego oraz gruntowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wykonanie w/w robót budowlanych zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ na wykonanie robót budowlanych, dostępny na stronie internetowej www.bip.sicienko.pl w zakładce Zamówienia publiczne - przetargi. 3. Wykonanie wszelkich niezbędnych czynności umożliwiających wykonanie i zakończenie robót zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, pozwalający na prawidłową i celową eksploatację wybudowanych rurociągów kanalizacji sanitarnej; 4. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 5. Wykonawca (inspektor nadzoru) do realizacji zamówienia winien zapewnić zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń (koordynator). 2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych –bez ograniczeń, 6. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 (art. 27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane. 7. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Wspólny Słownik Zamówień Kody CPV: 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 9. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ oraz wymaga, by Wykonawca wykazał posiadanie polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia: - oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ; - wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ, do wykazu należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług nadzoru poszczególnych branż, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ; Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wykwalifikowaną kadrę techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym z niniejszej SIWZ, Wykonawca powinien: a) dysponować inspektorem nadzoru branży sanitarnej, (który będzie inspektorem wiodącym i koordynującym pracę inspektorów nadzoru pozostałych branż objętych zamówieniem) – posiadającym ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń obejmujące nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r.,Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1332 z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 9 maja 2014 r., o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz.U. z 2014 poz. 768 z późniejszymi zmianami) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisanym do izby inżynierów budownictwa; Inspektor nadzoru branży sanitarnej powinien posiadać co najmniej 7 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych; Inspektor nadzoru branży sanitarnej powinien posiadać doświadczenie w pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy przy realizacji min. jednej roboty budowlanej w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej o długości nie mniej niż 2 km i wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. ; b) dysponować inspektorem nadzoru branży elektrycznej - posiadającym ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych –bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1332 z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 9 maja 2014 r., o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz.U. z 2014 poz. 768 z późniejszymi zmianami) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisanym do izby inżynierów budownictwa; Inspektor nadzoru branży elektrycznej powinien posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. 2. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w §5 ust. 1 polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Uwaga: Obowiązek przedłożenia informacji o niekaralności na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy, dotyczy osób zasiadających w organach zarządzających a także w organach nadzorczych. 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy, 5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ, do wykazu należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług nadzoru poszczególnych branż, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ; Wykonawca powinien: a) dysponować inspektorem nadzoru branży sanitarnej, (który będzie inspektorem wiodącym i koordynującym pracę inspektorów nadzoru pozostałych branż objętych zamówieniem) – posiadającym ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń obejmujące nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r.,Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 9 maja 2014 r., o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz.U. z 2014 poz. 768 z późniejszymi zmianami) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisanym do izby inżynierów budownictwa; Inspektor nadzoru branży sanitarnej powinien posiadać co najmniej 7 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych; Inspektor nadzoru branży sanitarnej powinien posiadać doświadczenie w pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy przy realizacji min. jednej roboty budowlanej w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej o długości nie mniej niż 1 km i wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.; b) dysponować inspektorem nadzoru branży elektrycznej - posiadającym ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych –bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.).) oraz ustawy z dnia 9 maja 2014 r., o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 768) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisanym do izby inżynierów budownictwa; Inspektor nadzoru branży elektrycznej powinien posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. c) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 bez dodatkowego wezwania każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ Wykonawca składa wszystkie oświadczenia w oryginale natomiast zaświadczenia i inne dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego kompetencjach, zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Ilość pobytów na budowie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza do zmiany treści umowy w przypadkach określonych w załączonym do SIWZ projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-29, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-12-28 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI