Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja obszaru...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu” – zaprojektuj i wybuduj.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-26
  • ZamawiającyMIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00399974
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu” – zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu” – zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61b29343-37a1-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admirals Palast w Zabrzu - "zaprojektuj i wybuduj" (nadzór inwestorski)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,169654,9157af60fa63809c960cc815867a5659.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu,o którym mowa w pkt 1 powyżej.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca,tj.Logintrade SA ul.Legnicka 57D,lokal B/J,54-203 Wrocław,nr tel.71 787 35 34,e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz.8:00 - 16:00.
5.Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania),zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r.poz.2452).
7.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.z 2022 r.poz.1233),które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa,powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip).Wykonawca zobowiązany jest,wraz z przekazaniem tych informacji,wykazać spełnienie przesłanek określonych w art.11 ust.2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.Zaleca się,aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie.Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia,będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art.18 ust.3 Pzp
8.W przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta),dopuszczone są formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r.w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.z 2024 r.poz.773) – z zastrzeżeniem,iż Zamawiający dopuszcza także przesyłanie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np.formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww.Rozporządzeniu.
9. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
C.D. w Sekcji IX Pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy,zgodnie z art.13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L z 04.05.2016r.,Nr119, s.1, ze zm.),zw.dalej„RODO”, iż:
1.ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800,przy ul.Powstańców Śląskich nr5-7.
2.Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH
Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1)pod adresem poczty elektronicznej:umz@um.zabrze.pl,
2)pod numerem telefonu:32 373 33 00,
3)pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800,przy ul. PowstańcówŚląskich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
3.INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną
danych osobowych,w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej:iod@um.zabrze.pl
2) pod nr tel.:32 373 33 00,
3) pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800, przy ul.Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem„Inspektor ochrony danych”.
4.PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
4.1.PrzetwarzaniePani/Pana danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2.Podstawą prawną zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:
1)art.6 ust. 1 lit. c RODO,tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze wynikający z przepisów ustawy z dnia11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,zwanej dalej PZP,
2)art.6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby,której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
4.3.Zgodnie z art.19 ust.5 PZP Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom i instytucjom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi,w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenieMiastaZabrze. Podmiotem świadczącym usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą wGdyni. Podmiotem świadczącym usługi w zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (będącej środkiem komunikacji elektronicznej za pomocą której odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami)oraz jej bieżącej obsługi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu,ul. Legnicka 57D lok. B/J. Pani/Pana dane mogą zostać również udostępnione podmiotom,którym udostępniona zostanie dok. postępowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnętrznych oraz w oparciu o art.18 ust.1 i 6 oraz art. 74 ust.1, 2 i 4 ustawy z11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych.W przypadku korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w art.18 ust.6 Pzp Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione Krajowej Izbie Odwoławczej,a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby,o którym mowa w art.519 ust.1PZP, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione SądowiOkręgowemu wWarszawie – sądowi zamówień publicznych.W przypadku konieczności zasięgnięcia opinii prawnej w toku prowadzonego postępowania Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotowi świadczącemu usługę obsługi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem świadczącym usługę obsługi prawnej jest Kancelaria Radcy Prawnego prof. dr hab.Bogdana Dolnickiego z siedzibą w Bielsku-Białej,ul.Grunwaldzka 22B/1.
C.D. w pkt 3.16.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D. z pkt. 3.15.
W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku,o którym mowa w art.81,art.309 ust.1 oraz art.448PZP Pani/Pana dane osobowe zostaną zamieszczone wBiuletynie Zamówień Publicznych.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Zamówień Publicznych (platforma e-Zamówienia) jestUrząd Zamówień Publicznych z siedzibą wWarszawie przy ul. Postępu 17A. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 Pzp Pani/Pana dane osobowe zostaną zamieszczone w DziennikuUrzędowymUnii Europejskiej.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Dziennika UrzędowegoUnii Europejskiej (platforma e Notices2) jest Urząd PublikacjiUnii Europejskiej z siedzibą wLuksemburgu.W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe będą stanowiły informację publiczną odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby przeglądające Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz osoby,które skorzystają z prawa dostępu do informacji publicznej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzibą wBytomiu.W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np.poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie.
6.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych,których wartość jest równa lub przekracza kwotę130 000 złotych jest to okres 5 lat (kat.arch.B5). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych dofinansowanych ze środkówUniiEuropejskiej,okres przechowywania określony jest indywidualnie dla każdej umowy o dofinansowanie projektu.Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji,niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres10 lat (kat. arch. B10).Okres przechowywania liczony jest od1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
7.PRAWA OSÓB,KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach określonych przepisami RODO,posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
8.PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uznaPani/Pan,że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługujePani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,z siedzibą w Warszawie,przy ul.Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH
OSOBOWYCH.
9.1.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy,umowny bądź być warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych jest niezbędne dla określonego celu.
9.2.Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustawą, Administrator nie będzie mógł zrealizować wynikającego z ustawy obowiązku,co może skutkować w szczególności brakiem możliwościPani/Pana udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a także innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
9.3.Jeśli nie podaPani/Pan danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej wykonać.
10.ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będziePani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu,która jednocześnie będzie wywoływała wobecPani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie naPanią/Pana wpływała.Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2024.KW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu” – zaprojektuj i wybuduj.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp,
a) Informacja o przewidywanych zamówieniach: powtórzenie podobnych usług - ujętych w SWZ, których potrzeba wyniknęła na etapie realizacji inwestycji lub eksploatacji.
Kod CPV:
71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi
71540000-5 - usługi zarządzania budową
71630000-3 - usługi kontroli i nadzoru technicznego
71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
b) Okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia – zamówienie może zostać udzielone na etapie realizacji lub eksploatacji obiektu w przypadku, powtórzenia podobnego zakresu usług w związku ze zleceniem dodatkowych robót Wykonawcy robót.
Procedura udzielania zamówienia o podobnym charakterze może zostać wszczęta na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności robót opisującego zakres nadzorowanych robót oraz po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium określonego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zam.mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki udziału dotyczące: zdolności technicznej i zawodowej.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się:
A)dysponowaniem co najmniej niżej wymienionymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zam.pub.Zamawiający wymaga,aby osoby,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zam.posiadały następujące kwalifikacje zawodowe,uprawnienia,doświad. i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności:
-Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń oraz posiada jednocześnie:
a)co najmniej 18 miesięczne doświad. dotyczące udziału w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art.37custawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami);
Uwaga: Pojęcie wpisany do rejestru zabytków należy rozumieć zgodnie z art.7 ust.1,art.8 i art.9 ust.1 ustawy z dnia 23lipca2003 r.o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U.z 2022 r.,poz.840).
b)co najmniej 10-letnie doświad. zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub inspektora nadzoru w zakresie posiadanych uprawnień;
c)co najmniej 15 miesięczne doświad. na jednym obiekcie w sposób ciągły,nieprzerwany - dotyczące samodzielnego pełnienia funkcji kierowniczej,które obejmowało kompleksowe wykonanie robót budowlanych związanych z budową lub rozbudową lub nadbudową lub przebudową lub modernizacją budynku użyteczności publicznej,których wartość nadzorowanych robót wynosiła co najmniej 30.000.000,00 PLN brutto dla jednego obiektu. Warunkiem jest,aby roboty wykonywane na przedmiotowym obiekcie zostały zakończone,budowa rozliczona i oddana do użytkowania w rozumieniu zapisów Rozdziału 5c ustawy z dnia 7lipca1994 r.Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2023 r.poz.682 ze zm.).
Uwaga: Pojęcia: budowa,rozbudowa,nadbudowa,przebudowa,modernizacja należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7lipca1994 r.Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2023 r.poz.682 ze zm.).
Uwaga: Pojęcie: budynek użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12kwietnia2002 r.w sprawie warunków technicznych,jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
-Inspektor Nadzoru w branży sanitarnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych (instalacje sanitarne).
-Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej i elektroenergetycznej – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
-Inspektor Nadzoru w branży telekomunikacyjnej (instalacje słaboprądowe) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (instalacje słaboprądowe).
Ww.Koordynator oraz Inspektorzy muszą posiadać uprawnienia zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zam. oraz zrzeszony we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15grudnia2000r.o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz.U.z 2023r.,poz.551),lub spełniający warunki,o których mowa w art.12a ustawy z dnia 7lipca1994r.Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2023r.,poz.682 z późn.zm.),tj.osoba,której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniają wymogi,o których mowa w art.20a ustawy z dnia 15grudnia2000r.o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
-Specjalista ds.rozliczeń inwestycji ze znajomością obsługi programów kosztorysowych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych powyżej,pod warunkiem wykazania się wymaganiami określonymi odpowiednio dla danej funkcji.
Skład kluczowego personelu wymieniony powyżej jest składem minimalnym,którym musi dysponować Wykonawca w celu prawidłowej realizacji zam.
Wszystkie wymienione powyżej osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego.Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy,gdy wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego,który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a osobami,które wykonawca skieruje do realizującymi przedmiotowego zam.,a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zam.,stworzonych zarówno przez wykonawcę,jak i dostarczonych przez Zamawiającego.Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę,iż ze względu na złożony zakres przedmiotu zam.,tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym
i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych,ekonomicznych i prawnych.
Uwagi:
1.W przypadku,gdy Wyk. polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zam..
2.Jeżeli Wyk. powołuje się na doświad. w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,należy wykazać usługę (zakres),w której Wyk. bezpośrednio uczestniczył.
3.W przypadku,o którym mowa w art.117 ust.3 Pzp,wyk.wspólnie ubiegający się o udzielenie zam.zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie,o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp,z którego wynika,które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik 5adoSWZ.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zam.mogą legitymować się doświad. tylko tych członków konsorcjum,którzy będą realizowali zam.
5.Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonych wyżej warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam.(Zamawiający nie korzysta z dyspozycji zawartej w art.117 ust.1 Pzp).
6.W przypadku gdy o udzielenie zam.ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zam.albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zam.pub.
Uwagi:
1.W przypadku,gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zam.
2.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświad. w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,należy wykazać usługę (zakres),w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
3.W przypadku,o którym mowa w art.117 ust.3 Pzp,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zam.zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie,o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp,z którego wynika,które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik 5adoSWZ.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zam.mogą legitymować się doświad. tylko tych członków konsorcjum,którzy będą realizowali zam.
5.Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonych wyżej warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam.(Zamawiający nie korzysta z dyspozycji zawartej w art.117 ust.1 Pzp).
6.W przypadku gdy o udzielenie zam.ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zam.albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zam.pub.
Podm. udostęp. zasoby:
1.Wyk. może w celu potw. spełniania warunków udziału w postęp.,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zam.,lub jego części,polegać na zdoln. techn. lub zawod. Podm. udostęp. zasoby,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2.Wyk.,który polega na zdoln. lub syt. podm. udostęp. zasoby,składa,wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postęp. albo odpowiednio wraz z ofertą,zobow. podm. udostęp. zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zam.lub inny podm. środek dowodowy potwierdzający,że Wyk. realizując zam.,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podm. (wzór zobow. stanowi zał. 5bdoSWZ).
3.Zobow. podm. udostęp. zasoby,o którym mowa w punkcie wyżej,potwierdza,że stosunek łączący Wyk. z podm. udostęp. zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a)zakres dostępnych Wyk. zasobów podm. udostęp.o zasoby;
b)sposób i okres udostęp. Wyk. i wykorzystania przez niego zasobów podm. udostęp.te zasoby przy wykonywaniu zam.;
c)czy i w jakim zakresie podm. udostęp. zasoby,na zdoln. którego Wyk. polega w odniesieniu do warunków udziału w postęp. dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawod. lub doświad.,zrealizuje usługi,których wskazane zdoln. dotyczą.
4.Zamawiający ocenia,czy udostęp. Wyk. przez podm. udostęp. zasoby zdoln. techn. lub zawod.,pozwalają na wykazanie przez Wyk. spełniania warunków udziału w postęp.,o których mowa w art.112ust.2pkt3i4Pzp,oraz jeżeli to dotyczy,a także bada,czy nie zachodzą,wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,które zostały przewidziane względem Wyk..
5.Jeżeli zdol.techn. lub zawod. Podm. trzeciego,nie potwierdzają spełnienia przez Wyk. warunków udziału w postęp. lub zachodzą wobec tych podm. podstawy wykluczenia,Zamaw. żąda,aby Wyk. w terminie okreś. przez Zamaw.:
a)zastąpił ten podm. innym podm. lub podmiotami lub
b)zobow. się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia,jeżeli wykaże zdoln. techn. lub zawod.,jakie Zamaw. określił w postęp.
C.D.w Sekcji IX Inf. dod.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XXI pkt A) SWZ odpowiednio:
A) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
Ww. dokumenty i oświadczenia składa Wykonawca. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim dotyczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1.Formularz oferty zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty,o ile ofertę składa pełnomocnik;
3.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie,jak składana oferta (t.j.w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej,w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art.97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r.Prawo o notariacie,które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4.Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego,że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,jeśli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów;
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów,o których mowa w pkt 4,jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
UWAGA: Zapisy pkt 2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art.118 Pzp.
5.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
UWAGA: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi być złożone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie,w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji,w zakresie,w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
UWAGA: Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być złożone,pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku,o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp,z którego wynika,które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 5a do SWZ) - jeśli dotyczy.
C.D.w Sekcji IX Informacje dodatkowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawcy/ów wniesienia wadium w wysokości: 9.100,00 PLN, (słownie dziewięć tysięcy sto złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, a Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi
Załącznik nr 4 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 5 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…) z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.”)-jeśli dotyczy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

C.D.z SekcjiIII pkt 3.6.)
10.Oferta,załączniki do niej,a także inne dokumenty składane w toku postęp.,a muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z info. zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych,udzielone przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy,a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pełnomocnika.
11.Postęp.,którego dotyczy niniejszy dokument,oznaczone jest symbolem BZP.271.29.2024.KW Wykonawcy proszeni są o powoływanie się na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadzącego postęp.
12.Za datę przekazania oświadczenia,o którym mowa w art.125ust.1Pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postęp.,przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę przetargową.

C.D. z SekcjiV pkt 5.4.)
6. Zgodnie z art.123Pzp Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert,powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby,jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

C.D. z SekcjiV pkt 5.11.)
8.Zobowiązanie,o którym mowa w art.118ust.4Pzp,w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (wzór stanowi Załączniknr5bdoSWZ) - jeśli dotyczy.
9.Oryginał dowodu ustanowienia wadium w postaci elektronicznej utworzonej przez Gwaranta tj.wystawcy gwarancji/poręczenia – jeśli dotyczy.
10.Następujące przedmiotowe środki dowodowe: nie dotyczy

C.D. z SekcjiVIII pkt 8.1.)
Przez godzinę składania ofert rozumie się godzinę: 09:00:00

Termin wykonania zamówienia:
1. Termin wykonania umowy ustala się na okres od daty podpisania umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego do odbioru końcowego robót i dostaw oraz rozliczenia całościowego zadania tj.do30dni po odbiorze końcowym,rozliczeniu finansowym końcowym zadania i przekazaniu obiektu do użytkowania.
2. Planowane terminy realizacji inwestycji – zgodnie z zawartą w dniu 31.08.2023 r.umową z Wykonawcą robót – WarbudS.A.- na roboty budowlane w trybie „zaprojektuj i wybuduj”:
Termin realizacji inwestycji ustala się następująco:
-Zakończenie wszystkich robót budowlanych i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego - w terminie do 28miesięcy od daty zawarcia umowy z Wykonawcą robót.
-Uzyskanie w imieniu Zamaw. decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu i protokolarne przekazanie przez Wykonawcę robót obiektu do użytkowania - w terminie do 30miesięcy od daty zawarcia umowy.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych przesłanek zawartych w art.108ust.1pkt1-6)ustawy Pzp oraz na podstawie art.7ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.z2023r.poz.1497,1859).Do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu w przypadkach,o których mowa w art.7ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę stosuje się art.7ust.3 ww.ustawy.

Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie zobowiązania Zamaw. wynikającego z umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii - Przeczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI