Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów – zlewnia Radzińska i zlewnia Witosa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCelestynów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-03-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Celestynów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-14
  • Numer ogłoszenia525301-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 525301-N-2019 z dnia 2019-03-14 r.

Gmina Celestynów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów – zlewnia Radzińska i zlewnia Witosa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Karczew i Gminy Celestynów etap II. Nr POIS.02.03.00-00-0104/17 w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu " Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, krajowy numer identyfikacyjny 13268965000000, ul. ul. Regucka  3 , 05-430  Celestynów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7897060 w. 114, e-mail k.bojanowska-niewczas@celestynow.pl, faks 227 897 011.
Adres strony internetowej (URL): www.celestynow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.celestynow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Adres:
Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Biuro Obsługi Mieszkańca Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów – zlewnia Radzińska i zlewnia Witosa
Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.21.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia cześć I postępowania: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów w zakresie: Zlewnia Radzińska: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjno-ciśnieniowym, jednej sieciowej przepompowni ścieków, a także przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości obejmujące ulice: Orzeszkowej, Szkolną, Podgórną, Laskowską i Zwycięzców w Celestynowie oraz przebudowę sieci wodociągowej w ul. Leśnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjno ciśnieniowym, jednej sieciowej przepompowni ścieków, a także przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości, obejmująca ulice: Orzeszkowej, Szkolną (na odc. Wrzosowa-Laskowska), Podgórną (na odc. Laskowska-Orzeszkowej),Leśną (od Orzeszkowej do posesji 57), Laskowską i Zwycięzców w Celestynowie 2) przebudowa sieci wodociągowej w ul. Leśnej i Podgórnej, w zakresie: - kanalizacja sanitarna: 1 pompownia sieciowa P-2, 31 studni rewizyjnych DN1000mm na przewodzie kanalizacji grawitacyjnej, 2 studnie betonowe odcinające DN1200mm, 20 studzienek DN425mm, 1 studnia rozprężna DN1200mm, 39 przydomowych przepompowni ścieków (UZT), - sieć wodociągowa: 2 hydranty naziemne DN80, 9 zasuw domowych klinowych z obejmą oraz wykładziną gumową typ NWZ PN16 lub równorzędne, 1 zasuwa liniowa kołnierzowa z miękkim uszczelnieniem DN80,1 trójnik żeliwny (sferoidalny) kołnierzowy DN100/80/100, 1 trójnik przyłączeniowy Dz90/90, 1 trójnik przyłączeniowy Dz110/110, 2 zasuwy odcinające DN80, 2 trójniki redukcyjne DZ90/40, 5 trójników redukcyjnych Dz110/40. 3) Długość sieć kanalizacji sanitarnej - 2 782,25 m. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowo-kosztorysowa b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiary robót, d) Wór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia cześć II postępowania: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów w zakresie: Zlewnia Witosa: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjno-ciśnieniowym, jednej sieciowej przepompowni ścieków, a także przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości, obejmujące ulice: Partyzantów, Leśną, Osiecką, Narutowicza i Witosa (na terenie dz. 1129) w Celestynowie oraz przebudowę sieci wodociągowej w ul. Narutowicza. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zlewnia Witosa: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjno ciśnieniowym, jednej sieciowej przepompowni ścieków, a także przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości, obejmująca ulice: Partyzantów, Leśną (na odc. Partyzantów do Osieckiej), Osiecką (na odc. od ul. Leśnej do posesji nr 86), Narutowicza i Witosa (na terenie dz. 1129) w Celestynowie oraz przebudowa sieci wodociągowej w ul. Narutowicza: 2) kanalizacja sanitarna: 1 pompownia sieciowa P-2, 35 studni rewizyjnych DN1000mm na przewodzie kanalizacji grawitacyjnej, 1 studnia betonowa odcinająca DN1200mm, 64 studzienki DN425mm, - sieć wodociągowa: 1 hydrant naziemny DN80, 1 zasuwa domowa klinowa z obejmą oraz wykładziną gumową typ NWZ PN16 lub równorzędne, 1 zasuwa liniowa kołnierzowa z miękkim uszczelnieniem DN80, 1 trójnik żeliwny (sferoidalny) kołnierzowy DN100/80/100, 1 trójnik przyłączeniowy Dz90/90, 1 zasuwa odcinająca DN80,1 trójnik redukcyjny DZ90/40. 3) Długość sieci kanalizacji sanitarnej - 1 888, 95 m. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowo-kosztorysowa b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiary robót. d) Wór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71520000-9
71630000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 15 % wartości zamówienia podstawowego i została w niej uwzględniona. 2. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności usługi polegające na Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów – zlewnia Radzińska, *Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów –zlewnia Witosa.* 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 2 zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego . 4. Sposób realizacji prac w ramach zamówień podobnych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji zamówienia podstawowego, opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 5. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawcy spełnią warunki udziału w postępowanie dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. I część postępowania - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł II część postępowania - - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej na 100.00,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: • I część postępowania co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 2.500 m, • II część postępowania co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 1.500 m, W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem i wiedzą polegającą na jednej usłudze polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 2.500 m. b. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowalnymi tj.: ich kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie oraz uprawnienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować dla I i II części postępowania: • osobą posiadającą uprawnienia budowlane, w co najmniej ograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna), • osobą posiadającą uprawnienia budowlane, w co najmniej ograniczonym zakresie, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (branża budowlana), • osobą posiadającą uprawnienia budowlane, w co najmniej ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej drogowej (branża drogowa), • osobą posiadającą uprawnienia budowlane, w co najmniej ograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna). Dopuszcza się także łączenie specjalności przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, o ile przepisy prawa przewidują taką możliwość. Osoba wskazana do pełnienia łączonych funkcji musi spełniać wymagania dla wszystkich łączonych funkcji. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać wymagane uprawnienia, określone szczegółowo powyżej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1202) lub równoważne, tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzająceichnależytewykonywaniepowinnybyćwydaneniewcześniejniż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) wykazosób,skierowanychprzezwykonawcędorealizacjizamówieniapublicznego,wszczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 3) dokument potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę brutto (tj. za wykonanie przedmiotu zamówienia), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, 2)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty, 4)Dowód wniesienia wadium, 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: I część postępowania 3.000,00 zł II część postępowania 2.000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie Nr konta bankowego:23 8001 0005 2002 0008 6091 0012 z dopiskiem „Wadium” Część I postępowania: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów – zlewnia Radzińska RIZPiFZ.271.21.2019, Część II postępowania: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów –zlewnia Witosa RIZPiFZ.271.21.2019 Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Częstotliwość wykonywania kontroli 40,00
Łączna cena ofertowa brutto 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, wymagają zgody Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zaistnienia, po zawarciu Umowy, siły wyższej, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy lub świadczenia Stron, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w kontrakcie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 4) przedłużającego się terminu realizacji umowy na roboty budowlane, 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego odstąpienia od kontraktu zawartego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót przed ukończeniem robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania niniejszej Umowy (zmniejszenie zakresu prac, obniżenie wynagrodzenia lub wydłużenie umowy i związany z tym wzrost wynagrodzenia) i obowiązków Wykonawcy do zaistniałej sytuacji lub koniecznością skrócenia lub wydłużenia okresu realizacji Umowy o czas konieczny do dokończenia realizacji zamówienia objętego kontraktem, od którego odstąpiono, 6) gdy konieczność zmian będzie następstwem ewentualnych aneksów do umowy o dofinansowanie dla realizacji projektu pn. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Karczew i Gminy Celestynów - etap II”, 7) gdy wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 8) gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i wartość zamówienia nie przekracza 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 9) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 7 ust. 1, 10) w przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi ustawowa zmiana: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2017 r. poz. 847 z późn. zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 3. Zmiana personelu zaakceptowana przez Zamawiającego nie stanowi zmiany postanowień Umowy. 4. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego Strony powiadamiają się pisemnie. Zmiany takie nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy. 5. W wyniku okoliczności opisanych w niniejszym paragrafie zmienione może zostać w szczególności wynagrodzenie umowne i okres obowiązywania umowy. 6. W przypadku wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji umowy, (w tym również jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny realizacja przedmiotowej umowy rozpocznie się już po rozpoczęciu robót budowlanych), wynagrodzenie określone w § 7 ust.1 niniejszej umowy zostanie lub odpowiednio może zostać proporcjonalnie do okresu skrócenia albo wydłużenia zmniejszone albo zwiększone. 7. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 10, może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumentami niezbędnymi do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, a w szczególności: 1) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, 2) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami zanonimizowanymi potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak np. umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń. 8. W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (np. zażądać oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami). 9. Zamawiający w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego wniosku zajmie wobec niego pisemne stanowisko. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. 10. Jeżeli w trakcie procedury opisanej w ust. 7-9 zostanie wykazane, że zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 10, uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia, Strony uzgodnią treść aneksu do umowy oraz podpiszą aneks, z zachowaniem zasady zmiany wysokości wynagrodzenia w kwocie odpowiadającej zmianie kosztów wykonania umowy wywołanych przyczynami określonymi w ust. 2 pkt 10.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej miejscowości Celestynów – zlewnia Radzińska,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów w zakresie: Zlewnia Radzińska: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjno-ciśnieniowym, jednej sieciowej przepompowni ścieków, a także przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości obejmujące ulice: Orzeszkowej, Szkolną, Podgórną, Laskowską i Zwycięzców w Celestynowie oraz przebudowę sieci wodociągowej w ul. Leśnej. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 realizowany jest w ramach projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Karczew i Gminy Celestynów etap II. Nr POIS.02.03.00-00-0104/17 w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu " Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjno ciśnieniowym, jednej sieciowej przepompowni ścieków, a także przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości, obejmująca ulice: Orzeszkowej, Szkolną (na odc. Wrzosowa-Laskowska), Podgórną (na odc. Laskowska-Orzeszkowej),Leśną (od Orzeszkowej do posesji 57), Laskowską i Zwycięzców w Celestynowie 2) przebudowa sieci wodociągowej w ul. Leśnej i Podgórnej, w zakresie: - kanalizacja sanitarna: 1 pompownia sieciowa P-2, 31 studni rewizyjnych DN1000mm na przewodzie kanalizacji grawitacyjnej, 2 studnie betonowe odcinające DN1200mm, 20 studzienek DN425mm, 1 studnia rozprężna DN1200mm, 39 przydomowych przepompowni ścieków (UZT), - sieć wodociągowa: 2 hydranty naziemne DN80, 9 zasuw domowych klinowych z obejmą oraz wykładziną gumową typ NWZ PN16 lub równorzędne, 1 zasuwa liniowa kołnierzowa z miękkim uszczelnieniem DN80,1 trójnik żeliwny (sferoidalny) kołnierzowy DN100/80/100, 1 trójnik przyłączeniowy Dz90/90, 1 trójnik przyłączeniowy Dz110/110, 2 zasuwy odcinające DN80, 2 trójniki redukcyjne DZ90/40, 5 trójników redukcyjnych Dz110/40. 3) Długość sieć kanalizacji sanitarnej - 2 782,25 m. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowo-kosztorysowa b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiary robót, d) Wór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. Informacja o wysokości cen ofertowych złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokumentacja projektowa na roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów – zlewnia Radzińska i zlewnia Witosa – część I i II postępowania” znajduje się pod adresem: http://bip.celestynow.pl/public/?id=185915. Zadanie, będące przedmiotem nadzoru w ramach niniejszego zamówienia jest elementem większego przedsięwzięcia związanego z budową kompleksowego systemu kanalizacji sanitarnej w Gminie Celestynów, dlatego też dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, aniżeli Zamawiający przewidział do wykonania w ramach danego zamówienia. W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów realizacji przedmiotu zamówienia na etapie sporządzania oferty nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9, 71630000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Częstotliwość wykonywania kontroli 40,00
Łączna cena ofertowa brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów –zlewnia Witosa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów w zakresie: Zlewnia Witosa: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjno-ciśnieniowym, jednej sieciowej przepompowni ścieków, a także przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości, obejmujące ulice: Partyzantów, Leśną, Osiecką, Narutowicza i Witosa (na terenie dz. 1129) w Celestynowie oraz przebudowę sieci wodociągowej w ul. Narutowicza. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 realizowany jest w ramach projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Karczew i Gminy Celestynów etap II. Nr POIS.02.03.00-00-0104/17 w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu " Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zlewnia Witosa: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjno ciśnieniowym, jednej sieciowej przepompowni ścieków, a także przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości, obejmująca ulice: Partyzantów, Leśną (na odc. Partyzantów do Osieckiej), Osiecką (na odc. od ul. Leśnej do posesji nr 86), Narutowicza i Witosa (na terenie dz. 1129) w Celestynowie oraz przebudowa sieci wodociągowej w ul. Narutowicza: 2) kanalizacja sanitarna: 1 pompownia sieciowa P-2, 35 studni rewizyjnych DN1000mm na przewodzie kanalizacji grawitacyjnej, 1 studnia betonowa odcinająca DN1200mm, 64 studzienki DN425mm, - sieć wodociągowa: 1 hydrant naziemny DN80, 1 zasuwa domowa klinowa z obejmą oraz wykładziną gumową typ NWZ PN16 lub równorzędne, 1 zasuwa liniowa kołnierzowa z miękkim uszczelnieniem DN80, 1 trójnik żeliwny (sferoidalny) kołnierzowy DN100/80/100, 1 trójnik przyłączeniowy Dz90/90, 1 zasuwa odcinająca DN80,1 trójnik redukcyjny DZ90/40. 3) Długość sieci kanalizacji sanitarnej - 1 888, 95 m. 4. Szczegółowy opis robót budowlanych zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowo-kosztorysowa b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiary robót. d) Wór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Informacja o wysokości cen ofertowych złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokumentacja projektowa na roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów – zlewnia Radzińska i zlewnia Witosa – część I i II postępowania” znajduje się pod adresem: http://bip.celestynow.pl/public/?id=185915. 6. Zadanie, będące przedmiotem nadzoru w ramach niniejszego zamówienia jest elementem większego przedsięwzięcia związanego z budową kompleksowego systemu kanalizacji sanitarnej w Gminie Celestynów, dlatego też dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, aniżeli Zamawiający przewidział do wykonania w ramach danego zamówienia. 7. W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów realizacji przedmiotu zamówienia na etapie sporządzania oferty nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9, 71630000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Częstotliwość wykonywania kontroli 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Celestynów: Dostawa szczepionek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Celestynów: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa placu zabaw oraz adaptacja poddasza na cele kulturowe na obszarze LGD Korona Sądecka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa remizy strażackiej we wsi Ugoda etap I – budowa dachu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI