Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Kompleksowa rozbudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Kompleksowa rozbudowa infrastruktury turystycznej w Jastarni”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastarnia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-20
  • ZamawiającyGmina Jastarnia
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00015011
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad
realizacją inwestycji pn. „Kompleksowa rozbudowa infrastruktury turystycznej w Jastarni”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Portowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jastarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad
realizacją inwestycji pn. „Kompleksowa rozbudowa infrastruktury turystycznej w Jastarni”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c263403-73a4-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,
oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe
środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w
postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, m.in. .doc, .odt, .ods, .docx, .txt, .xls,
.pdf, .jpg, .png, .zip. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się
pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zgodnie z art. 63 ust 2 ustawy Pzp. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazują elektronicznie za pomocą portalu platformazakupowa.pl dostępnego pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia i formularza ,,wyślij wiadomość do zamawiającego"
dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: a) rozpoczęcie prac - z dniem protokolarnego przekazania placu budowy; b) wykonania robót budowlanych, po którym dokonany zostanie odbiór końcowy i rozliczenie robót budowlanych, c) udział w okresowych przeglądach w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji jakości robót wynikającej z umowy nr 272.2.2022 zawartą pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robot budowlanych miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: a) rozpoczęcie prac - z dniem protokolarnego przekazania placu budowy; b) wykonania robót budowlanych, po którym dokonany zostanie odbiór końcowy i rozliczenie robót budowlanych, c) udział w okresowych przeglądach w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji jakości robót wynikającej z umowy nr 272.2.2022 zawartą pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robot budowlanych. miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: a) rozpoczęcie prac - z dniem protokolarnego przekazania placu budowy; b) wykonania robót budowlanych, po którym dokonany zostanie odbiór końcowy i rozliczenie robót budowlanych, c) udział w okresowych przeglądach w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji jakości robót wynikającej z umowy nr 272.2.2022 zawartą pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robot budowlanych. miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności sanitarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: a) rozpoczęcie prac - z dniem protokolarnego przekazania placu budowy; b) wykonania robót budowlanych, po którym dokonany zostanie odbiór końcowy i rozliczenie robót budowlanych, c) udział w okresowych przeglądach w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji jakości robót wynikającej z umowy nr 272.2.2022 zawartą pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robot budowlanych. miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- Dla części I zamówienia: co najmniej jeden nadzór inwestorski specjalności drogowej nad robotą budowlaną polegającą na budowie albo przebudowie dróg lub parkingów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto.
- Dla części II zamówienia: co najmniej jeden nadzór inwestorski specjalności konstrukcyjno - budowlanej nad robotą budowlaną polegającą na budowie pomostów lub mostowych przejść dla pieszych o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
- Dla części III zamówienia: co najmniej jeden nadzór inwestorski w branży elektrycznej nad robotą budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie elektrycznej linii kablowej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
- Dla części IV zamówienia: co najmniej jeden nadzór inwestorski w branży sanitarnej nad robotą budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 100.000,00 tys. zł brutto.

b. dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk:
- Dla części I postępowania: inspektor nadzoru robót drogowych posiadający
uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bądź
też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót lub
inspektora nadzoru w zakresie objętym dokumentacją projektową, posiadającym co
najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień);
- Dla części II postępowania: inspektor nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie objętym dokumentacją projektową, posiadającym co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień );
- Dla części III postępowania: inspektor nadzoru robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie objętym dokumentacją projektową, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień)
- Dla części IV postępowania: inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie objętym dokumentacja projektową posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe ( liczone od daty uzyskania uprawnień ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
e) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienia w sprawie spłat tych należności;
f) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia potwierdzających, ze odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przez upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną – sporządzony według załącznika nr 5 do SIWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inspektora, za wyjątkiem poniższych przypadków:
1) zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiającego;
2) zmiany numeru konta lub innych danych podmiotowych stron Umowy;
3) zmiany stawki podatku VAT;
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w tym wystąpienia ograniczeń spowodowanych zagrożeniem pandemicznym.
2. Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
1) działania siły wyższej- przez siłę wyższą rozumie się wszelkie okoliczności i zdarzenia zewnętrzne, będące poza kontrolą strony umowy niemożliwe do przewidzenia, albo którym strona umowy nie może zapobiec, ani ich uniknąć, nawet jeżeli okoliczność lub zdarzenie było możliwe do przewidzenia, których skutkiem jest niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania przez stronę umowy; za siłę wyższą strony umowy będą uważały w szczególności : pożar, huragan, powódź, trzęsienie ziemi, strajki, zamieszki lub wojnę oraz obostrzenia sanitarne spowodowane zagrożeniem pandemicznym oddziałujące bezpośrednio na przedmiot lub strony umowy;
2) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami,
3) konieczności przeprowadzenia innych prac wcześniej niezidentyfikowanych;
4) wstrzymania robót przez uprawnione podmioty;
5) konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów uprawnionych, np. nadzoru budowlanego, PIP itp.;
6) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
7) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego,
8) w przypadku nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w określonym umowa terminie;
9) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
5. W trakcie trwania niniejszej umowy Inspektor zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) ogłoszeniu upadłości;
2) ogłoszeniu likwidacji;
3) zmianie siedziby lub nazwie firmy;
4) zmianie osób reprezentujących;
5) zawieszenia działalności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę oraz montaż strefy SPA - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę oraz montaż strefy SPA w skład której wchodzi sauna sucha + IR oraz jacuzzi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI