Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych nr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych nr 1002R, 1024R, 2502R w powiecie stalowowolskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Stalowowolski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-14
  • Numer ogłoszenia539799-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539799-N-2020 z dnia 2020-05-14 r.

Powiat Stalowowolski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych nr 1002R, 1024R, 2502R w powiecie stalowowolskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski, krajowy numer identyfikacyjny 83041347800000, ul. ul. Podleśna  15 , 37-450  Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 015 643 37 09, e-mail mienie@powiatstalowa.pl, faks 015 643 36 02.
Adres strony internetowej (URL): stalowowolski.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
stalowowolski.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
stalowowolski.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego za pomocą tradycyjnej, kuriera, gońca lub osobiście w Kancelarii Ogolonej Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli w godzinach 7.30-15.30
Adres:
ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych nr 1002R, 1024R, 2502R w powiecie stalowowolskim
Numer referencyjny: IMP.272.2.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy cześci zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych powiatu stalowowolskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:1.1. Cześć I. – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1002R Budki Dolne - Zdziechowice w m. Zdziechowice.1.2. Część II- Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1024R –ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli.1.3. Część III – Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2502R – ul. Dąbrowskiego w Stalowej Woli –etap1.2 Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje:2.1. Część I – przebudowę drogi powiatowej nr 1002R na odcinku od km 12 + 490 do km 14 + 240, w m. Zdziechowice tj. na odcinku o długości 1750m w tym: 1) przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez poszerzenie do 5,50 m oraz wzmocnienie nowymi warstwami konstrukcyjnymi jezdni, 2) przebudowę istniejących poboczy, 3) odmuleniu istniejących rowów ,4) budowę ciągu pieszo-rowerowego na odcinku o długości 1719 m,5) poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejących zjazdów z drogi,6) oznakowanie poziome i pionowe jezdni, montaż urządzeń brd2.2. Część II– zaprojektowanie oraz rozbudowę drogi powiatowej nr 1024R ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli na odcinku od przejazdu kolejowego na linii kolejowej nr 68 Lublin-Przeworsk do skrzyżowania z droga krajową nr 77 – ul. Staszica i Al. Jana Pawła II, w km 0+567,53 – granica terenu kolejowego do km około 1 +122,24, w tym: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, załączonych warunków i wytycznych Zamawiającego zawartych w SIWZ oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej: a) wykonanie robót drogowych: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń drogowa, b) wykonanie robót branży sanitarnej: kanalizacja deszczowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej- likwidacja kolizji, przebudowa sieci wodociągowej- likwidacja kolizji, zabezpieczenie i przebudowa sieci gazowej - likwidacja kolizji, przebudowa sieci ciepłowniczej-likwidacja kolizji, zabezpieczenie i przebudowa sieci gazowej, przebudowa sieci ciepłowniczej, c) wykonanie robót branży elektrycznej:przebudowa i budowa oświetlenia drogi ( wraz z budową kanału technologicznego) likwidacja kolizji, d) branża teletechniczna:likwidacja kolizji,2.3. Część III - rozbudowa drogi powiatowej nr 2502R - ul. Dąbrowskiego w Stalowej Woli – etap 1” tj. od skrzyżowania z ul. Rozwadowską do skrzyżowania z ul. Bełżyńskiego, od km 0+000,00 do km 0+492,32 na odcinku o długości 492,32 m, w tym:uspokojenie ruchu w obszarze zabudowy). Zakres prac obejmuje wykonanie:1) roboty przygotowawcze2) roboty ziemne,3) podbudowy,4) nawierzchnie,5) roboty wykończeniowe,6) oznakowanie i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,7) zieleń drogową,8) przebudowę i rozbudowę kanalizacji deszczowej,9) oświetlenia ulicznego,10) kanału technologicznego, 11) likwidacje kolizji sieci: gazowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej.3. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacjach projektowych, Programie funkcjonalno-użytkowym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych na stronie internetowej pod adresem: stalowowolski.bip.gov.pl ( zakładka przetargi powyżej 30 000 euro)4.Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1183 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym. 5.Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia. 6.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 9 do SIWZ. 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.8.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79421100-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Określenie warunków dla Części IDOŚWIADCZENIE1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że proponowany inspektor nadzoru, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej (budowa, przebudowa, rozbudowa drogi) o wartości robót budowlanych minimum 2 000 000,00 zł (wartość brutto)2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej (budowa, przebudowa, rozbudowa drogi) o wartości robót budowlanych minimum 2 000 000,00 zł (wartość brutto ), każde zadanie Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.KADRA 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kadrą techniczną – inspektorem nadzoru, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru. 2. Określenie warunków dla Części IIDOŚWIADCZENIE 1)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że proponowany inspektor nadzoru/ lub weryfikator w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: a) inspektor nadzoru w branży drogowej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej drogi min. klasy Z w formule „zaprojektuj buduj” (budowa, przebudowa, rozbudowa drogi) o wartości robót budowlanych minimum 3 500 000,00 zł (wartość brutto ), każde zadanie, b) inspektor nadzoru w branży instalacji sanitarnych dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej - budowa, przebudowa, rozbudowa, remont instalacji kanalizacji deszczowej i/lub, sanitarnej i/lub, wodociągowej i/lub sieci ciepłowniczej) o wartości robót budowlanych minimum 800 000,00 zł (wartość brutto ), każde zadanie, c) inspektor nadzoru w branży instalacji elektrycznychdwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej - budowa, przebudowa, rozbudowa, oświetlenia drogi i/lub sieci elektroenergetycznej) o wartości robót budowlanych minimum 300 000,00 zł (wartość brutto ), każde zadanie,d) weryfikator projektów drogowychdwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi weryfikacji projektu drogowego o wartości minimum 3 500 000,00 zł (wartość brutto ), zrealizowane w formule „zaprojektuj-buduj”,2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy sprawował nadzór inwestorski nad 2 przedsięwzięciami drogowym realizowanym w formule „zaprojektuj - buduj” drogi klasy min. Z o łącznej wartości prac projektowych i budowlanych minimum 3 500 000 zł ( wartość brutto),Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi były wykonane - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.KADRA 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kadrą techniczną: a) inspektorem nadzoru, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru., b) inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, c) inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, d) inspektorem nadzoru z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych z oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe e) weryfikatorem projektów drogowych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjno - drogowej bez ograniczeń do projektowania oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe 3. Określenie warunków dla Części III DOŚWIADCZENIE 1)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że proponowany inspektor nadzoru, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: a) inspektor nadzoru w branży drogowej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej (budowa, przebudowa, rozbudowa drogi) o wartości robót budowlanych minimum 2 000 000,00 zł (wartość brutto ), każde zadanie,b) inspektor nadzoru w branży instalacji sanitarnych dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej - budowa, przebudowa, rozbudowa, remont instalacji kanalizacji deszczowej i/lub, sanitarnej i/lub, wodociągowej) o wartości robót budowlanych minimum 300 000,00 zł (wartość brutto ), każde zadanie,c) inspektor nadzoru w branży instalacji elektrycznych dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej - budowa, przebudowa, rozbudowa, oświetlenia drogi i/lub sieci elektroenergetycznej) o wartości robót budowlanych minimum 300 000,00 zł (wartość brutto ), każde zadanie., 2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego dla inwestycji budowlanej w branży drogowej (budowa, przebudowa, rozbudowa drogi) o wartości robót budowlanych minimum 2 000 000,00 zł (wartość brutto ), każde zadanie ( jedno zadanie= jedna umowa). Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi były wykonane - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. KADRA 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kadrą techniczną: a) inspektorem nadzoru, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru., b) inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, c) inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, d) inspektorem nadzoru z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych z oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodoweW przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na dwie lub trzy części zamówienia warunki udziału zostaną spełnione jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków na część o najwyższych wymaganiach (w przypadku zatrudnienia tych samych inspektorów nadzoru). Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia funkcji inspektora nadzoru nad robotami dla 1,2 lub 3 części. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru i weryfikatora ( dla Części II).Uwaga: Doświadczenie zawodowe należy liczyć od daty uzyskania uprawnień budowlanych.Potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania kadrą będzie złożenie wykazu osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga następujących dokumentów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lu8b zawodowej - dla Części I,II,III,1)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.2)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie Wykonawca jest obowiązany złożyć następujące dokumenty:1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na rat zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm).Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.13 i 14 oraz art. 24 ust.1 pkt 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności: udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2.W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp Wykonawcy mają złożyć stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy Pzp oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu . Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej składają wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert. 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1. ppkt.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym, odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ustępu 3.2. stosuje się odpowiednio.3.4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.2.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.3.Zdolność techniczna lub zawodowa.Zamawiający wymaga następujących dokumentów w celu potwierdzenia warunkówudziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 8.3. SIWZ.Dla Części I,II,III,1)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.2)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ,3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 3 do SIWZ,4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik Nr 7 do SIWZ,5) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 6)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców łącznie, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Ilość pobytów w tygodniu na budowie inspektora nadzoru branży drogowej 20,00
Doświadczenie inspektora nadzoru branży drogowej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:1.1. w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia,1.2. w przypadku zmian wprowadzonych w umowie na wykonawstwo robót budowlanych, których następstwem będzie konieczność dokonania zmian w niniejszej umowie1.3. zmiana inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez niego powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy),1.4. zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem że wynagrodzenie brutto wykonawcy nie może być wyższe niż określone w § 7 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),1.5. powierzenie podwykonawcy określonego zakresu robót.2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.3. Nie stanowi zmiany umowy:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);2) zmiana danych teleadresowych.4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.5. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.6.Obowiązkowe zmiany umowy.6.1. Postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.6.2. Warunkiem dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie Wykonawcy.6.33. Zmiana wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie jednego miesiąca od dnia wprowadzenia ustawowych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1002R Budki Dolne - Zdziechowice w m. Zdziechowice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych powiatu stalowowolskiego.2 Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje:2.1. Część I – przebudowę drogi powiatowej nr 1002R na odcinku od km 12 + 490 do km 14 + 240, w m. Zdziechowice tj. na odcinku o długości 1750m w tym: 1) przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez poszerzenie do 5,50 m oraz wzmocnienie nowymi warstwami konstrukcyjnymi jezdni, 2) przebudowę istniejących poboczy, 3) odmuleniu istniejących rowów ,4) budowę ciągu pieszo-rowerowego na odcinku o długości 1719 m,5) poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejących zjazdów z drogi,6) oznakowanie poziome i pionowe jezdni, montaż urządzeń brd11) likwidacje kolizji sieci: gazowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej.3. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacjach projektowych, Programie funkcjonalno-użytkowym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych na stronie internetowej pod adresem: stalowowolski.bip.gov.pl ( zakładka przetargi powyżej 30 000euro)4.Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1183 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym. 5.Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia. 6.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Ilośc pobytów w tygodniu na budowie inspektora nadzoru w branży drogowej 20,00
Doświadczenie inspektora nadzoru branży drogowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1024R –ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych powiatu stalowowolskiego. 2 Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje:– zaprojektowanie oraz rozbudowę drogi powiatowej nr 1024R ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli na odcinku od przejazdu kolejowego na linii kolejowej nr 68 Lublin-Przeworsk do skrzyżowania z droga krajową nr 77 – ul. Staszica i Al. Jana Pawła II, w km 0+567,53 – granica terenu kolejowego do km około 1 +122,24, w tym: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, załączonych warunków i wytycznych Zamawiającego zawartych w SIWZ oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej: a) wykonanie robót drogowych: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń drogowa, b) wykonanie robót branży sanitarnej: kanalizacja deszczowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej- likwidacja kolizji, przebudowa sieci wodociągowej- likwidacja kolizji, zabezpieczenie i przebudowa sieci gazowej - likwidacja kolizji, przebudowa sieci ciepłowniczej-likwidacja kolizji, zabezpieczenie i przebudowa sieci gazowej, przebudowa sieci ciepłowniczej, c) wykonanie robót branży elektrycznej:przebudowa i budowa oświetlenia drogi ( wraz z budową kanału technologicznego) likwidacja kolizji, d) branża teletechniczna:likwidacja kolizji,Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacjach projektowych, Programie funkcjonalno-użytkowym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych na stronie internetowej pod adresem: stalowowolski.bip.gov.pl ( zakładka przetargi powyżej 30 3000 euro)4.Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1183 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym. 5.Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia. 6.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 79421100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Ilośc pobytów w tygodniu na budowie inspektora nadzoru branzy drogowej 20,00
Doświadczenie inspektora nadzoru branży drogowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2502R – ul. Dąbrowskiego w Stalowej Woli –etap1.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych powiatu stalowowolskiego. 2.Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje:- rozbudowa drogi powiatowej nr 2502R - ul. Dąbrowskiego w Stalowej Woli – etap 1” tj. od skrzyżowania z ul. Rozwadowską do skrzyżowania z ul. Bełżyńskiego, od km 0+000,00 do km 0+492,32 na odcinku o długości 492,32 m, w tym:uspokojenie ruchu w obszarze zabudowy). Zakres prac obejmuje wykonanie:1) roboty przygotowawcze2) roboty ziemne,3) podbudowy,4) nawierzchnie,5) roboty wykończeniowe,6) oznakowanie i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,7) zieleń drogową,8) przebudowę i rozbudowę kanalizacji deszczowej,9) oświetlenia ulicznego,10) kanału technologicznego, 11) likwidacje kolizji sieci: gazowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej.3. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacjach projektowych, Programie funkcjonalno-użytkowym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych na stronie internetowej pod adresem: stalowowolski.bip.gov.pl ( zakładka przetargi powyżej 30 000 euro)4.Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1183 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym. 5.Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia. 6.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ilość pobytów w tygodniu na budowie inspektora nadzoru branży drogowej 20,00
Doświadczenie inspektora nadzoru branzz drogowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię tynkarza do brygady do tynków gipsowych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię tynkarza do brygady do tynków gipsowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI