Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad następującymi zadaniami: przebudowa drogi gminnej nr 222010G w Przechlewie, modernizacja pomieszczeń Urzędu Gminy, modernizacja ogrodzenia oraz rozbiórka budynku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przechlewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Człuchowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Przechlewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-320
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 59 858 87 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@przechlewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad następującymi zadaniami: przebudowa drogi gminnej nr 222010G w Przechlewie, modernizacja pomieszczeń Urzędu Gminy, modernizacja ogrodzenia oraz rozbiórka budynku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762cf04c-b24b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001237/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad następującymi zadaniami: przebudowa drogi gminnej nr 222010G w Przechlewie, modernizacja pomieszczeń Urzędu Gminy, modernizacja ogrodzenia , rozbiórka budynku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/przechlewo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przechlewo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP., podmiotowe środkidowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ składasię, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcyprzekazują elektronicznie za pomocą platforma zakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) dostępną podadresem https://platformazakupowa.pl/pn/przechlewo i formularza „Wyślij wiadomość dlazamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Wójt Gminy Przechlewo. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@przechlewo.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniudo Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałobypo stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanianazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRP.ZP.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Gminę Przechlewo z podziałem na następujące zadania:1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 222010G w Przechlewie Zakres robót budowlanych obejmuje:• przebudowę drogi na odcinku długości 135,48 m,•wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej o szerokości od 3,5 m do 5,0 m,•wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,•wykonanie zjazdów bitumicznych na przyległe posesje,• miejsca postojowe z płyt betonowych ażurowych,• miejsca postojowe z kostki betonowej.1.2 Modernizacja pomieszczeń Urzędu GminyZakres robót budowlanych obejmuje: - usunięcie starych tynków na ścianach w dwóch pomieszczeniach, - skucie płytek gressowych na posadzkach i ścianach w pomieszczeniach biurowych i WC,- demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami,- wykucie dwóch otworów drzwiowych,- demontaż zużytych urządzeń sanitarnych w WC,- demontaż osprzętu elektrycznego i zbędnych kabli instalacji elektrycznych i gniazd wtykowych,- zamurowanie otworów drzwiowych,- oczyszczenie i wyrównanie powierzchni posadzkowych wraz z gruntowaniem- wykonanie warstwy samopoziomującej o gr. około 6 mm- ułożenie nowego wykończenia posadzek wraz z izolacją i podkładem z paneli podłogowych klasy min. AC5 oraz listwami przypodłogowymi MDF- zaślepienie zbędnych podejść instalacyjnych,- wykonanie podejść instalacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń w WC i pomieszczeniu gospodarczym,- wykonanie glazury na ścianach i podłogowych w WC,- otynkowanie ścian w dwóch pomieszczeniach oraz zmurowanych otworów,- wykonanie nowych gładzi gipsowych na ścianach,- malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża,- dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej.1.3. Modernizacja ogrodzenia przy Szkole Podstawowej w Sąpolnie Zakres robót budowlanych obejmuje:- przemurowanie części ogrodzenia – ok. 4.40 m3- wymiana uszkodzonych cięgieł w murze, filarach i rolce,- wymiana spoinowania cięgieł – 68,0 m2 - tynkowanie ogrodzenia tynkiem cem. wap. – ok. 230 m2- malowanie elementów stalowych bramy – ok. 8,5 m2. 1.4. Rozbiórka budynku gospodarczego i garaży znajdujących się na działce nr 560/52 Obręb Przechlewo Zakres robót budowlanych obejmuje rozbiórkę budynków o następujących parametrach: Budynek gospodarczy: - kubatura - 803,00 m3- powierzchnia zabudowy - 124,62 m2w tym: część murowana – 41,54m2część drewniana – 83,08m2- powierzchnia wewnętrzna - 148,48 m2- długość - 20,10 m- szerokość - 6,20 m- wysokość od poziomu terenu do kalenicy - 6,45 mBudynek garażu nr 1:- kubatura - 249,00 m3- powierzchnia zabudowy - 71,30 m2- powierzchnia wewnętrzna - 64,13 m2- długość - 11,50 m- szerokość - 6,20 m- wysokość od poziomu terenu do kalenicy - 3,50 mBudynek garażu nr 2:- kubatura - 355,00 m3- powierzchnia zabudowy - 112,53 m2- powierzchnia wewnętrzna - 103,89 m2- długość - 18,15 m- szerokość - 6,20 m- wysokość od poziomu terenu do kalenicy - 3,40 m. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót do poszczególnych postępowań przetargowych zamieszczonych na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/przechlewo.Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności:- Zapoznanie się z przekazaną przez Zamawiającego wszelką dokumentacją dotyczącą Projektu i przedmiotu zamówienia, Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową i zgłoszeniem robót, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Prowadzić nadzory robót budowlanych (zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego i sztuką budowlaną, prowadzić wszystkie obowiązki związane z tymi zadaniami, aby zapewnić jak najlepszy przebieg tych czynności, Sprawdzanie jakości i ilości wykonywanych robót, wybudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywać dalsze roboty budowlane w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem. Wstrzymać dalsze roboty budowlane w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. Wydawania kierownikowi budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych z udziałem przedstawicieli wyznaczonych przez Zamawiającego. Sprawować kontrolę nad przestrzeganiem przez wykonawcę/ów Robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy. Kontrolować zgodność oznakowania robót z zatwierdzonymi projektami tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnić sprawną komunikację w okresie prowadzenia robót. Przeciwdziałać wszelkim opóźnieniom i nieprawidłowościom zaistniałym na Terenie Budowy podczas wykonywania Robót. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli wyznaczonych przez Zamawiającego. Sprawdzenie kompletności dokumentacją odbiorowej wykonawcy robót budowlanych. Nadzorowanie wykonania robót nie objętych dokumentacją techniczną jeżeli są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Sprawdzenie faktur oraz rozliczeń robót pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym i wykonywanym zakresem robót, rozliczenie końcowe zadania. Sprawdzenie deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów. Wyjaśnienie wątpliwości technicznych i wspólnie z Zamawiającym podejmowanie stosownych decyzji. Udział w naradach zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. Wykonywanie innych czynności które będą koniecznie do prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane z wymaganiami zamawiającego. Stawienia się na każdorazowe wezwanie ze strony Zamawiającego w istotnych sprawach oraz na wniosek Wykonawcy robót budowlanych. Dojazd na budowę Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. Udział w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym.