Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa drogi powiatowej nr 1916D –ul. Kiełczowskiej (dz. nr 325, obr.Mirków), na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Bławatnej w Mirkowie, gm. Długołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa drogi powiatowej nr 1916D –ul. Kiełczowskiej (dz. nr 325, obr.Mirków), na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Bławatnej w Mirkowie, gm. Długołęka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-965c0cc1-f910-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski nad wskazanymi inwestycjami realizowanymi przez Gminę Długołęka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej
(ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2021.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego w imieniu i
na rzecz Gminy Długołęka, w zakresie robót drogowych, sieci sanitarnych, sieci
elektroenergetycznych i teletechnicznych przy realizacji zadania pn. „Budowa drogi powiatowej
nr 1916D – ulicy Kiełczowskiej (dz. nr 325, obręb Mirków), na odcinku od ul. Kwiatowej do ul.
Bławatnej, w miejscowości Mirków, gmina Długołęka” na warunkach określonych w SWZ oraz
zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a zwłaszcza prawa
budowlanego, zarówno w trakcie wykonywania umowy podstawowej zawartej z wykonawcą
robót budowlanych w ramach wspomnianej inwestycji, w okresie rękojmi i gwarancji wykonawcy
robót budowlanych, jak i w przypadku zlecenia wykonawcy robót budowlanych ewentualnych
robót zamiennych oraz robót dodatkowych w zakresie zgodnym z umową. Załącznik nr 1 do
wniosku.
Informacje dotyczące opisu robót budowlanych, dokumentacja wykonawcza oraz projekt umowy
z wykonawcą robót budowlanych dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy
Długołęka: https://dlugoleka.bip.net.pl/?a=12130
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego w zakresie jego
realizacji i odbioru zawarty jest w niniejszej SWZ oraz załącznikach do niej m.in. projekt umowy
(Załącznik nr 1 do SWZ).
5. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz
sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych
na miejscu u Zamawiającego.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp,
tj. na dodatkowe usługi.
7. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Mirków, gmina Długołęka oraz siedziba
Zamawiającego – Urząd Gminy w Długołęce ul. Robotnicza 12, Długołęka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O
wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we
wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja
przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone w przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym rozdziale.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:
a) wykonał (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 1 usługę obejmującą swoim
zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad budową, rozbudową lub
przebudową drogi o nawierzchni bitumicznej i /lub kostki betonowej wraz z odwodnieniem oraz
oświetleniem ulicznym o wartości robót budowlanych minimum 700 000,00 zł brutto a usługę tę
wykonali należycie
UWAGA:
W przypadku wykonania usługi nadzoru obejmującego różny zakres niż tylko ten wymieniony
wyżej, należy w wykazie usług uszczegółowić zakres oraz wskazać wartość robót budowlanych
dla wykonywanej usługi nadzoru w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikację spełniania
warunku zamówienia zawartego w SWZ.
b) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą / osobami skierowanymi do
realizacji zamówienia:
b1) posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru bez ograniczeń w specjalności drogowej
(lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów), która zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną umowę/zadanie
obejmującą swoimi zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży
drogowej przy budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem
ulicznym o wartości robót budowlanych minimum 700 000,00 zł brutto;
b2) posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru bez ograniczeń w specjalności elektrycznej
(lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów), która zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną umowę/zadanie obejmującą swoimi zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej przy
budowie, przebudowie lub rozbudowie infrastruktury sieci elektrycznej dla dróg;
b3) posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci kanalizacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat co
najmniej jedną umowę/zadanie obejmującą swoimi zakresem pełnienie funkcji inspektora
nadzoru w branży sanitarnej przy budowie, przebudowie lub rozbudowy infrastruktury sieci
kanalizacyjnej dla dróg;
b4) posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru bez ograniczeń w specjalności sieci i
urządzeń teletechnicznych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów), która zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej
jedną umowę/zadanie obejmującą swoimi zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w
branży teletechnicznej przy budowie, przebudowie lub rozbudowy infrastruktury teletechnicznej.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art.
125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków (o których mowa w poniższym ust 5 i ust 6
SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (załącznik nr 5 do SWZ).
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie
z innymi Wykonawcami, w/w wykaz dotyczy usług, w wykonaniu których Wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5a do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia,
których wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ww. ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 6.
6. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (na wezwanie
Zamawiającego – jeżeli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-15