IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zgodnie z § 6 ust. 3 Projektu umowy-Tom II SIWZ, Wykonawcy przysługuje zaliczka w wysokości 3% wartości kwoty, o której mowa odpowiednio w § 5 ust. 1 pkt 1 ppkt a) oraz 3% wartości kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 ppkt a). Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, wystawi fakturę zaliczkową, w której wyszczególni obie kwoty, o których mowa powyżej.
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowalnych – koordynatora |
25,00 |
Okres sprawowania nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w projekcie umowy (Tom II SIWZ) oraz jak niżej:1) Regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,2) Inne, nieistotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
11.12.2020, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferty winny być złożone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. KRYTERIA WYBORU I SPOSÓB OCENY OFERT ORAZ UDZIELENIE ZAMÓWIENIA1.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C)- waga 60%Doświadczenie Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowalnych – koordynatora (D) - waga 25%„Okres sprawowania nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji” (T) – waga 15%1.2. Kryterium „Cena”:Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniżej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza.1.3. Kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowalnych – koordynatora”Kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowalnych – koordynatora” będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej na stanowisko Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowalnych – koordynatora. Za skierowanie do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowalnych – koordynatora osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w pkt 7.2.3.a)1) Tom I SIWZ – IDW. Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów:Wykonawca, który udokumentuje doświadczenie wymagane w pkt 7.2.3.a)1) Tom I SIWZ – IDW oraz wskaże 1 dodatkowe zadanie, w którym nieprzerwanie w czasie realizacji robót pełnił funkcję na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót budowlanych lub Kierownika Budowy lub Kierownika Robót konstrukcyjno - budowlanych przy robotach związanych z budową ekranów akustycznych o wartości tych robót co najmniej 1 000 000,00 zł (brutto)– otrzyma 15 punktów; Wykonawca, który udokumentuje doświadczenie wymagane w pkt 7.2.3.a)1) Tom I SIWZ – IDW oraz wskaże 2 dodatkowe zadania, w których nieprzerwanie w czasie realizacji robót pełnił funkcje na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót budowlanych lub Kierownika Budowy lub Kierownika Robót konstrukcyjno - budowlanych przy robotach związanych z budową ekranów akustycznych o wartości każdej z tych robót co najmniej 1 000 000,00 zł (brutto)– otrzyma 25 punktów1.4. Kryterium „Okres sprawowania nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji”Wykonawca może zaoferować następujący okres sprawowania nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji nad zadaniami : „Zaprojektowanie i budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych - ekranów akustycznych wzdłuż AOW A8 dla posesji przy ul. Żernickiej 152 i 154 we Wrocławiu, km od 14+800 do 15+550” oraz „Zaprojektowanie i budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych - ekranu akustycznego wzdłuż AOW A8 dla posesji przy ul. Melioranckiej 52 we Wrocławiu o długości ekranu 485 m – początek ekranu w km 23+610”.- 36 miesięcy lub- 48 miesięcy.Kryterium „Okres gwarancji” będzie rozpatrywany na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu „Kryteria pozacenowe” (Formularz 2.2.) okresu sprawowania nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji .Wykonawca, który zaoferuje: - okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt,- okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy – otrzyma 15 pkt.1.5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:P = C+D+Tgdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno – budowalnym – koordynatora”T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres sprawowania nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji”2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 8 % ceny brutto podanej w ofercie.